Met de billen bloot voor campagne Sanex
- henkj
- Zeer actief lid
Met de billen bloot voor campagne Sanex
Voor de liefhebber:
Durf jij met de billen bloot? Goed nieuws! Sanex zoekt namelijk Nederlanders die gefotografeerd willen worden door Sander Stoepker. Naakt natuurlijk, want het huidverzorgingsmerk wil aandacht vragen voor de huid.
Middels een aantal fotoshoots fotografeert Stoepker (die ook Bono fotografeerde) mensen naakt, vaak en profile, in hun favoriete pose, zodat de foto’s er stuk voor stuk stijlvol uitzien, geheel in lijn met de campagne van Sanex. Het huidverzorgingsmerk vraagt hiermee niet alleen aandacht voor de huid als belangrijkste orgaan, maar wil Nederlanders er ook op wijzen dat zij allen, met hun eigen huid, uniek zijn en dat iedereen de producten van Sanex kan gebruiken.
Het maakt niet uit wat voor type huid je hebt, iedereen, vanaf 18 jaar, mag meedoen. De speciale fotoshoots vinden van 09:00 – 20:00 op onderstaande data in vier grote steden in Nederland plaats.
•9 juni Groningen
•16 juni Eindhoven
•23 juni Rotterdam
•7 juli Amsterdam
Jouw huid op televisie
Sanex rolt naar aanleiding van de fotoshoots een landelijke campagne uit bestaande uit onder meer een televisiespot en bilboards. Alle Nederlanders die door Sander Stoepker gefotografeerd zijn, maken, mits zij toestemming geven, kans om met hun naaktfoto’s onderdeel te zijn van deze grootschalige campagne. Aanmelden en meer info
Durf jij met de billen bloot? Goed nieuws! Sanex zoekt namelijk Nederlanders die gefotografeerd willen worden door Sander Stoepker. Naakt natuurlijk, want het huidverzorgingsmerk wil aandacht vragen voor de huid.
Middels een aantal fotoshoots fotografeert Stoepker (die ook Bono fotografeerde) mensen naakt, vaak en profile, in hun favoriete pose, zodat de foto’s er stuk voor stuk stijlvol uitzien, geheel in lijn met de campagne van Sanex. Het huidverzorgingsmerk vraagt hiermee niet alleen aandacht voor de huid als belangrijkste orgaan, maar wil Nederlanders er ook op wijzen dat zij allen, met hun eigen huid, uniek zijn en dat iedereen de producten van Sanex kan gebruiken.
Het maakt niet uit wat voor type huid je hebt, iedereen, vanaf 18 jaar, mag meedoen. De speciale fotoshoots vinden van 09:00 – 20:00 op onderstaande data in vier grote steden in Nederland plaats.
•9 juni Groningen
•16 juni Eindhoven
•23 juni Rotterdam
•7 juli Amsterdam
Jouw huid op televisie
Sanex rolt naar aanleiding van de fotoshoots een landelijke campagne uit bestaande uit onder meer een televisiespot en bilboards. Alle Nederlanders die door Sander Stoepker gefotografeerd zijn, maken, mits zij toestemming geven, kans om met hun naaktfoto’s onderdeel te zijn van deze grootschalige campagne. Aanmelden en meer info
This is who I am, deal with it.
Re: Met de billen bloot voor campagne Sanex
E-mail verstuurd met een vraag.
Als deze positief beantwoord wordt dan ga ik mee doen.
Lijkt mij heel spannend en een hele grote stap.
- Danny.L
- Zeer actief lid
Rene,
Ik snap jou toch echt niet!
Dan lees ik dat je bang bent om alleen naar een sauna te gaan. De stap is wat groot.....
Naaktstrand, wil je wel, maar ook hier weer dezelfde vrees......
En aan zulke fotoshoot, waar mogelijk je te zien wordt door heel Nederland,, daar schrijf je jezelf onmiddelijk voor in, zonder twijfel! ?
Ik kan er niets aan doen, maar ik krijg bij jou echt een raar beeld!
Ik snap jou toch echt niet!
Dan lees ik dat je bang bent om alleen naar een sauna te gaan. De stap is wat groot.....
Naaktstrand, wil je wel, maar ook hier weer dezelfde vrees......
En aan zulke fotoshoot, waar mogelijk je te zien wordt door heel Nederland,, daar schrijf je jezelf onmiddelijk voor in, zonder twijfel! ?
Ik kan er niets aan doen, maar ik krijg bij jou echt een raar beeld!
-
- Actief lid
Danny, en waarom niet? Als zijn hoofd niet herkenbaar op die foto staat, kan heel Nederland zijn foto zien zonder dat iemand hem herkent. In de sauna of op het strand is het iets moeilijker om je hoofd achter te laten.
- PoppeSchuitema
- Super actief lid
ook ik begrijp Rene niet, hij zit hier constant te twijfelen zal ik wel bloot zal ik niet bloot, ik durf niet want bang dat ik een erectie krijg enzo en dan weer ik ga dan en dan toch echt en dan toch ook maar weer niet telkens het openbaar bloot gaan uitstellen, dan wel weer op tv maar toch..............., ik zie het meer als een vorm van aandacht vragen en veel postings in korte tijd generen
Bloot als het kan, gekleed als het moet
Helaas, vandaag al een paar keer meegemaakt dat mensen niet lezen.
Aardig reageren zit er dus echt niet meer in.
Danny.
Mijn hemel, wat is lezen toch moeilijk.
Nooit naar school geweest?
Gezakt voor lezen?
Ik schrijf, en nu GOED lezen:
Als je dat er uit leest dan zou ik mijn schoolgeld maar eens gaan terug vragen!!!
M.a.w. eerst lezen en daarna pas kritiek leveren!!!
Ik heb tot nu toe helaas nog geen antwoord op mijn e-mail gekregen.
Gert, dank je wel.
Fijn dat er nog mensen zijn die het wel begrijpen.
Poppe, dat mag je denken.
Ik heb al vaker aangegeven dat ik een held op sokken ben.
Die mensen moeten er ook zijn en om dat nu tegen mij te gebruiken.
Ik twijfel en ben bang/schaam mij (waarvan ik nooit had gedacht dat ik dat zo erg in mij had), is dat een misdaad ofzo?
Langzaamaan ben ik bezig om mijn angsten/schaamte te overwinnen, dat is het enige dat je hoeft te begrijpen.
Ik wil zover komen dat het mij niet meer uitmaakt waar ik zichtbaar/openbaar naakt rondloop. (natuurlijk zonder de fatsoensnormen te overtreden)
Dus:
Ik zit hier niet om te liegen maar als jij twijfeld aan mijn oprechtheid, dan is dat toch echt jouw probleem en niet de mijne.
Ik vraag en reageer gewoon normaal en niet om berichten te genereren.
Ik heb een hekel aan berichten plaatsen puur om berichten te genereren.
Daarbij heb ik wel wat beters te doen met mijn spaarzame tijd.
Je zou ook positief kunnen reageren in de trand van, "goedzo Rene, dat is een grote stap voor je. Hoop dat je een positief antwoord krijgt op je e-mail en dat je de kans krijgt om deze grote stap te gaan nemen".
Dan beur je iemand op, ben je positief bezig en steek je mij een hart onder de riem.
Ik wordt, sinds ik begonnen ben om mijn nudisme in de openbaarheid te brengen, al genoeg voor gek verklaard en krijg al genoeg kritiek te verduren. *)
Helaas ook door de naturisten die zogenaamd respect hoog in het vaandel hebben staan maar op alles en iedereen kritiek hebben. *)
Ook vrienden/kennissen kijken mij raar aan omdat ze het niet snappen dat ik kleding vaak niet fijn vind en liever naakt leef.
Dat ik dat thuis doe ala maar in de bossen... gatver wat een mafkees.
Om gelijkdenkende te ontmoeten is het niet handig als je eigen vrienden/kennissen al raar naar je kijken.
Dat is één van de redenen dat ik op dit soort forums kom omdat ik dacht dat hier mensen zouden zitten die mij wél begrijpen.
Mensen die wel weten hoe het is om naakt te leven.
Mensen die wel respect tonen en nieuwelingen de tijd gunnen i.p.v. ze af te schrikken *) maar helaas... dit soort mensen kom je overal tegen en dan heb ik het nog niet eens over de perverselingen waar ik mee vergeleken wordt. *)
Ook hier kom je mensen tegen die... ach laat ook maar, het heeft toch geen zin.
Je gelooft mij of je gelooft mij niet en je denkt maar wat je wil denken.
Ik doe wat ik doe in mijn eigen tijdschema en in mijn eigen tempo, of dit nu wel of niet goedgekeurd of gesnapt wordt.
Ik heb niemands goedkeuring nodig.
Ik ben het zat om mij te moeten verdedigen, dat moet ik mijn hele leven al en nu is het genoeg!!
Ik plaats mijn eerlijke berichtjes hier en het is voor niemand verplicht om ze te lezen of om er op te reageren.
Een boze Rene.
*) Voornamelijk op een ander forum.
Aardig reageren zit er dus echt niet meer in.
Danny.
Mijn hemel, wat is lezen toch moeilijk.
Nooit naar school geweest?
Gezakt voor lezen?
Ik schrijf, en nu GOED lezen:
Waar staat dat ik mij hiervoor onmiddelijk en zonder twijfel voor inschrijf?Rene schreef:E-mail verstuurd met een vraag.
Juist, helemaal NERGENS!!!Danny.L schreef:daar schrijf je jezelf onmiddelijk voor in, zonder twijfel!
Als je dat er uit leest dan zou ik mijn schoolgeld maar eens gaan terug vragen!!!
M.a.w. eerst lezen en daarna pas kritiek leveren!!!
Ik heb tot nu toe helaas nog geen antwoord op mijn e-mail gekregen.
Gert, dank je wel.
Fijn dat er nog mensen zijn die het wel begrijpen.
Poppe, dat mag je denken.
Ik heb al vaker aangegeven dat ik een held op sokken ben.
Die mensen moeten er ook zijn en om dat nu tegen mij te gebruiken.
Ik twijfel en ben bang/schaam mij (waarvan ik nooit had gedacht dat ik dat zo erg in mij had), is dat een misdaad ofzo?
Langzaamaan ben ik bezig om mijn angsten/schaamte te overwinnen, dat is het enige dat je hoeft te begrijpen.
Ik wil zover komen dat het mij niet meer uitmaakt waar ik zichtbaar/openbaar naakt rondloop. (natuurlijk zonder de fatsoensnormen te overtreden)
Dus:
- thuis,
- naakstrand,
- sauna,
- bossen,
- op bezoek bij mensen,
- zwembad,
- nudistencamping/terreinen,
- etc.
Ik zit hier niet om te liegen maar als jij twijfeld aan mijn oprechtheid, dan is dat toch echt jouw probleem en niet de mijne.
Ik vraag en reageer gewoon normaal en niet om berichten te genereren.
Ik heb een hekel aan berichten plaatsen puur om berichten te genereren.
Daarbij heb ik wel wat beters te doen met mijn spaarzame tijd.
Je zou ook positief kunnen reageren in de trand van, "goedzo Rene, dat is een grote stap voor je. Hoop dat je een positief antwoord krijgt op je e-mail en dat je de kans krijgt om deze grote stap te gaan nemen".
Dan beur je iemand op, ben je positief bezig en steek je mij een hart onder de riem.
Ik wordt, sinds ik begonnen ben om mijn nudisme in de openbaarheid te brengen, al genoeg voor gek verklaard en krijg al genoeg kritiek te verduren. *)
Helaas ook door de naturisten die zogenaamd respect hoog in het vaandel hebben staan maar op alles en iedereen kritiek hebben. *)
Ook vrienden/kennissen kijken mij raar aan omdat ze het niet snappen dat ik kleding vaak niet fijn vind en liever naakt leef.
Dat ik dat thuis doe ala maar in de bossen... gatver wat een mafkees.
Om gelijkdenkende te ontmoeten is het niet handig als je eigen vrienden/kennissen al raar naar je kijken.
Dat is één van de redenen dat ik op dit soort forums kom omdat ik dacht dat hier mensen zouden zitten die mij wél begrijpen.
Mensen die wel weten hoe het is om naakt te leven.
Mensen die wel respect tonen en nieuwelingen de tijd gunnen i.p.v. ze af te schrikken *) maar helaas... dit soort mensen kom je overal tegen en dan heb ik het nog niet eens over de perverselingen waar ik mee vergeleken wordt. *)
Ook hier kom je mensen tegen die... ach laat ook maar, het heeft toch geen zin.
Je gelooft mij of je gelooft mij niet en je denkt maar wat je wil denken.
Ik doe wat ik doe in mijn eigen tijdschema en in mijn eigen tempo, of dit nu wel of niet goedgekeurd of gesnapt wordt.
Ik heb niemands goedkeuring nodig.
Ik ben het zat om mij te moeten verdedigen, dat moet ik mijn hele leven al en nu is het genoeg!!
Ik plaats mijn eerlijke berichtjes hier en het is voor niemand verplicht om ze te lezen of om er op te reageren.
Een boze Rene.
*) Voornamelijk op een ander forum.
- Danny.L
- Zeer actief lid
Hoho René,
Wat een frustraties.
Ik geef enkel aan dat ik jou niet begrijp met je wispelturige reacties.
Ikzelf heb een 5-tal jaar geleden het naturisme ontdekt, en bezoek naaktstranden, sauna's, en geniet thuis (in m'n tuin) optimaal.
Maar of ik mee zou doen aan een reclame campagne. . . . ? ? ? ?
Dat was enkel mijn bedenking, niet meer en niet minder.
Ik begrijp best dat je je twijfels hebt en al heel wat hindernissen genomen hebt, waarvoor mijn bewondering.
Wat een frustraties.
Ik geef enkel aan dat ik jou niet begrijp met je wispelturige reacties.
Ikzelf heb een 5-tal jaar geleden het naturisme ontdekt, en bezoek naaktstranden, sauna's, en geniet thuis (in m'n tuin) optimaal.
Maar of ik mee zou doen aan een reclame campagne. . . . ? ? ? ?
Dat was enkel mijn bedenking, niet meer en niet minder.
Ik begrijp best dat je je twijfels hebt en al heel wat hindernissen genomen hebt, waarvoor mijn bewondering.
- Meadow
- Zeer actief lid
Hoi René,
Ik denk dat bijna iedereen die het naturisme/nudisme niet van thuis uit meegekregen heeft met deze twijfels te maken krijgt. Zelf zijn wij als gezin pas sinds vorig jaar het naturisme aan het ontdekken (naaktstrand, camping, zwemmen en een vereniging), voorheen liepen we thuis wel vaak bloot rond en bezochten we regelmatig een sauna. Wij hadden er alleen nooit bij nagedacht om er meer mee te doen. Helaas zijn we door de kinderen verplicht om in de schoolvakantie onze vakantie te vieren en we ergerden ons steeds meer op textielcampings. Inmiddels gaan we graag naar naturistencampings en voelen we er ons erg op ons gemak. Al moet ik zeggen dat de eerste keren, naaktstrand, naturistisch zwemmen en kamperen wel even een drempel over moesten.
Ik denk dat bijna iedereen die het naturisme/nudisme niet van thuis uit meegekregen heeft met deze twijfels te maken krijgt. Zelf zijn wij als gezin pas sinds vorig jaar het naturisme aan het ontdekken (naaktstrand, camping, zwemmen en een vereniging), voorheen liepen we thuis wel vaak bloot rond en bezochten we regelmatig een sauna. Wij hadden er alleen nooit bij nagedacht om er meer mee te doen. Helaas zijn we door de kinderen verplicht om in de schoolvakantie onze vakantie te vieren en we ergerden ons steeds meer op textielcampings. Inmiddels gaan we graag naar naturistencampings en voelen we er ons erg op ons gemak. Al moet ik zeggen dat de eerste keren, naaktstrand, naturistisch zwemmen en kamperen wel even een drempel over moesten.
Met de zon in mijn gezicht valt alle schaduw achter me.
Life is what happens while you are busy making other plans. (John Lennon)
- Jos
- Beheerder
- Contacteer:
Rene, goed dat je laat zien waar je voor staat.
Discussie op een forum is soms lastig omdat je de mimiek en de toonzetting mist van een normale discussie. Wat voor de een duidelijk is wat er staat kan bij de ander vragen oproepen.
De een doet dat wat steviger als de ander.
Aan ieder probeer het op de inhoud te houden en niet op de man te spelen.
Tenslotte weten allemaal hoe lastig is om om te gaan met ontluikende naturistische gevoelens.
Dit forum moet dus een leuke, fijne en veilige plaats zijn om het daar over te hebben.
Jos (beheerder)
Discussie op een forum is soms lastig omdat je de mimiek en de toonzetting mist van een normale discussie. Wat voor de een duidelijk is wat er staat kan bij de ander vragen oproepen.
De een doet dat wat steviger als de ander.
Aan ieder probeer het op de inhoud te houden en niet op de man te spelen.
Tenslotte weten allemaal hoe lastig is om om te gaan met ontluikende naturistische gevoelens.
Dit forum moet dus een leuke, fijne en veilige plaats zijn om het daar over te hebben.
Jos (beheerder)
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn. Waar wij geweest zijn vindt je op onze site http://www.naturisten-forum.nl
- PoppeSchuitema
- Super actief lid
@ Rene, Natuurlijk vind ik het prachtig dat jij bloot wilt leven, en het nudisme wilt ontdekken maar doe het dan ook een keer en hak die knoop nou eens een keer door. nu zit je telkens op het forum te melden dat je bloot gaat en even later meld je ons dat het toch niet gaat gebeuren. Dat je twijfelt ok, wat denk je hoe zenuwachtig ik was de eerste keer naakt tussen andere mensen te gaan, zodra jij de stap gezet hebt staan wij met elkaar langs de kant te applaudisseren en jou toe te juichen.
Bloot als het kan, gekleed als het moet
-
- Actief lid
René, ik begrijp je twijfel - maar ik wil je wel zeggen: zet de stap eens een keer, en ik garandeer je dat je je zult afvragen waarom je het niet veel eerder gedaan hebt.
- Karin
- Super actief lid
En weer on topic!
Ik heb er even over getwijfeld of ik hieraan mee wilde doen. Ik heb al vaker naakt gefigureerd en fotoshoots voor tijdschriften e.d. gedaan, dus durven is geen probleem hier. Maar ik proef hierin een beetje een goedkope manier voor Sanex om aan een flinke hoeveelheid beeldmateriaal van blote lijven te komen, waarmee ze kunnen doen wat ze willen (want daar moet je ongetwijfeld voor tekenen). Normaal wordt daar toch een aardige vergoeding voor gegeven. En dat staat me niet zo aan.
Maar, als het je leuk lijkt, en je hebt de tijd en reiskosten er voor over, vooral doen hoor. Het is zeker een leuke ervaring.
Ik heb er even over getwijfeld of ik hieraan mee wilde doen. Ik heb al vaker naakt gefigureerd en fotoshoots voor tijdschriften e.d. gedaan, dus durven is geen probleem hier. Maar ik proef hierin een beetje een goedkope manier voor Sanex om aan een flinke hoeveelheid beeldmateriaal van blote lijven te komen, waarmee ze kunnen doen wat ze willen (want daar moet je ongetwijfeld voor tekenen). Normaal wordt daar toch een aardige vergoeding voor gegeven. En dat staat me niet zo aan.
Maar, als het je leuk lijkt, en je hebt de tijd en reiskosten er voor over, vooral doen hoor. Het is zeker een leuke ervaring.
Excuus, nog 1x off-topic.
Hoi Danny,
Ik was inderdaad flink gefrustreerd maar dat heb ik ook eerlijk aangegeven.
Dank voor dit positievere bericht.
Hoi Meadow,
Dat ik mij zo zou schamen/angst zou hebben, had ik nooit verwacht.
Dacht altijd dat ik niet zo preuts was.
Ik probeer nu wel wat dingen zoals b.v. de sauna, de open dag, wandelen in de bossen.
Het is wel dat een goede vriend meegaat anders had ik het niet gedaan.
Als je samen met een goede vriend bent dan is het alsof het veiliger is, weet niet goed hoe ik dat moet uitleggen.
Jullie hadden elkaar, misschien snap je wel hoe ik dit bedoel.
Camperen is nooit mijn ding geweest maar wie weet een bungalow o.i.d. wel maar ook weer niet alleen.
Ik ben ook nog zo'n idioot die zichzelf niet echt lang kan bezighouden.
Dank je Jos.
Ik weet alles van misverstanden die op een forum kunnen gebeuren.
Daarom is goed lezen (en het gebruik van de juiste smileys) zó ontzettend belangrijk.
Maar ik kom te vaak tegen dat men mij van alles beticht terwijl dat helemaal niet waar is. (kom niet alleen op jouw forum)
Dan is opeens de emmer vol en dan ben ik ineens even niet meer lief.
Ik doe mijn best om dan even heel erg duidelijk te zijn en hoop dan dat dat gelukt is.
Dat is ook iets wat ik moet leren, goed voor mijzelf opkomen.
Hoi Poppe,
Ik doe mijn best, meer dan dat kan ik niet doen.
Ik loop naakt de sauna in en daar staan jullie met z'n allen te klappen.
Ik denk dat ik niet weet hoe snel ik weg zou moeten duiken.
Maar ik snap wat je bedoeld.
Als de sauna niet doorgaat dan ligt het niet aan mij maar dan heeft die vriend afgezegt of mijn rug heeft het weer eens laten afweten. (en beiden zou ik zeer klote vinden)
Ik heb inmiddels al geïnformeerd naar wat ik mee mag/moet nemen (jammer dat ik mijn tablet niet mee mag nemen) en naar nog wat andere dingen.
Hoi Gert,
Dat had ik met de lichaamsmassage en hoop dat ik dat gevoel nu weer heb.
Mocht iemand mij nog wat te melden hebben, stuur mij dan een PM a.u.b.
Dan ga ik nu weer on-topic.
Hoi Karin,
Daar zat ik ook aan te denken, goedkope manier om aan materiaal te komen maar proberen kunnen ze het altijd.
Ze kunnen inderdaad doen en laten wat ze willen (staat in de voorwaarden) en daarom heb ik ook die mail gestuurd.
Helaas nog steeds geen antwoord gehad op de mail.
Reiskosten zullen voor mij meevallen.
Hoi Danny,
Ik was inderdaad flink gefrustreerd maar dat heb ik ook eerlijk aangegeven.
Dank voor dit positievere bericht.
Hoi Meadow,
Dat ik mij zo zou schamen/angst zou hebben, had ik nooit verwacht.
Dacht altijd dat ik niet zo preuts was.
Ik probeer nu wel wat dingen zoals b.v. de sauna, de open dag, wandelen in de bossen.
Het is wel dat een goede vriend meegaat anders had ik het niet gedaan.
Als je samen met een goede vriend bent dan is het alsof het veiliger is, weet niet goed hoe ik dat moet uitleggen.
Jullie hadden elkaar, misschien snap je wel hoe ik dit bedoel.
Camperen is nooit mijn ding geweest maar wie weet een bungalow o.i.d. wel maar ook weer niet alleen.
Ik ben ook nog zo'n idioot die zichzelf niet echt lang kan bezighouden.
Dank je Jos.
Ik weet alles van misverstanden die op een forum kunnen gebeuren.
Daarom is goed lezen (en het gebruik van de juiste smileys) zó ontzettend belangrijk.
Maar ik kom te vaak tegen dat men mij van alles beticht terwijl dat helemaal niet waar is. (kom niet alleen op jouw forum)
Dan is opeens de emmer vol en dan ben ik ineens even niet meer lief.
Ik doe mijn best om dan even heel erg duidelijk te zijn en hoop dan dat dat gelukt is.
Dat is ook iets wat ik moet leren, goed voor mijzelf opkomen.
Helemaal mee eens!!!Jos schreef:Dit forum moet dus een leuke, fijne en veilige plaats zijn om het daar over te hebben.
Hoi Poppe,
Ik doe mijn best, meer dan dat kan ik niet doen.
Ik zie het al helemaal voor mij.PoppeSchuitema schreef:zodra jij de stap gezet hebt staan wij met elkaar langs de kant te applaudisseren en jou toe te juichen.
Ik loop naakt de sauna in en daar staan jullie met z'n allen te klappen.
Ik denk dat ik niet weet hoe snel ik weg zou moeten duiken.
Maar ik snap wat je bedoeld.
Als de sauna niet doorgaat dan ligt het niet aan mij maar dan heeft die vriend afgezegt of mijn rug heeft het weer eens laten afweten. (en beiden zou ik zeer klote vinden)
Ik heb inmiddels al geïnformeerd naar wat ik mee mag/moet nemen (jammer dat ik mijn tablet niet mee mag nemen) en naar nog wat andere dingen.
Hoi Gert,
Dat had ik met de lichaamsmassage en hoop dat ik dat gevoel nu weer heb.
Mocht iemand mij nog wat te melden hebben, stuur mij dan een PM a.u.b.
Dan ga ik nu weer on-topic.
Hoi Karin,
Daar zat ik ook aan te denken, goedkope manier om aan materiaal te komen maar proberen kunnen ze het altijd.
Ze kunnen inderdaad doen en laten wat ze willen (staat in de voorwaarden) en daarom heb ik ook die mail gestuurd.
Helaas nog steeds geen antwoord gehad op de mail.
Reiskosten zullen voor mij meevallen.
-
- Actief lid
On topic.
Enige locatie zou Eindhoven zijn op 16 juni.
Helaas gaan wij die dag op vakantie, anders had ik het wel mee willen maken.
Enige locatie zou Eindhoven zijn op 16 juni.
Helaas gaan wij die dag op vakantie, anders had ik het wel mee willen maken.
- Meadow
- Zeer actief lid
Ik ga trouwens niet mee doen aan deze fotoshoot, ten eerste zijn het allemaal donderdagen en dan heb ik geen opvang voor de kinderen en ik geloof niet dat ze op mijn "lijf" zitten te wachten. (los vel e.d. nadat ik 80 kilo afgevallen ben en ik heb nu nog steeds last van overgewicht en behoorlijk wat littekens, gelukkig zijn de meesten van na mijn eerste stappen in het naturisme anders was ik er misschien nooit aan begonnen )
- Clarence
- Actief lid
Voor mij geldt het zelfde. Ben geen type "model", maar bovenal zou ik hier nooit aan mee doen omdat het gewoon reclame is. Daar wordt normaal gesproken voor betaald. Ze presenteren het slim, je maakt " kans om met naaktfoto’s onderdeel te zijn van deze grootschalige campagne".
Dit zie ik niet als een kans, maar als een poging gratis modellen te vinden.
Maar ieder natuurlijk zijn / haar eigen overwegingen, ik heb geen kritiek te spuien op mensen die zich wel inschrijven, slechts op Sanex zelf.
Dit zie ik niet als een kans, maar als een poging gratis modellen te vinden.
Maar ieder natuurlijk zijn / haar eigen overwegingen, ik heb geen kritiek te spuien op mensen die zich wel inschrijven, slechts op Sanex zelf.
Niet schrikken!!
Heb een positief antwoord gekregen op mijn mail en heb mij net aangemeld. (bibber)
Heb een positief antwoord gekregen op mijn mail en heb mij net aangemeld. (bibber)
- Meadow
- Zeer actief lid
Veel plezier, ik hoop dat het een leuke en leerzame dag voor je is.
- Mandy
- Zeer actief lid
Dan zou ik graag weten wat de vraag was. Misschien dat wij allen ook dan wat aan het antwoord hebbenRene schreef:Niet schrikken!!
Een PB is altijd welkom!
- Karin
- Super actief lid
Voor Clarence en Maedow, volgens mij maakt het in dit geval juist helemaal niet uit of je een modellenlichaam hebt of niet, want als ze dat per se zouden willen, hadden ze wel gekozen voor een model, lijkt mij.
Als je een keer een mooie naaktfoto van jezelf wilt, is dit natuurlijk een prima manier. Als je het tenminste niet erg vindt dat die foto misschien in een campagne van Sanex gebruikt wordt. Hoe je eruit ziet maakt niet uit, dat meldt Sanex zelf ook in hun oproep.
Als je een keer een mooie naaktfoto van jezelf wilt, is dit natuurlijk een prima manier. Als je het tenminste niet erg vindt dat die foto misschien in een campagne van Sanex gebruikt wordt. Hoe je eruit ziet maakt niet uit, dat meldt Sanex zelf ook in hun oproep.
Er staat dat je naam wordt gebruikt en dat wil ik niet.
Mijn foto is prima maar verder wil ik anoniem blijven.
En dat kan dus.
En dat kan dus.
- Mandy
- Zeer actief lid
Kijk, daar kunnen we wat meeRene schreef:Er staat dat je naam wordt gebruikt en dat wil ik niet.
En dat kan dus.
Een PB is altijd welkom!
Oke, leuk hoor die loze beloftes.PoppeSchuitema schreef:zodra jij de stap gezet hebt staan wij met elkaar langs de kant te applaudisseren en jou toe te juichen.
Waar stonden jullie dan
Heb niemand zien applaudiseren
Ook heb ik niemand zien/horen juichen
Nee leuk hoor, tsss....
Uitnodiging is ook binnen.
Mag geen knellende bovenkleding dragen (kan indruk in de huid achterlaten) en moet badjas en slippers meenemen.
Ik blij dat ik die badjas net had gekocht. (tegen een ongeloofelijke spotprijs waar zelfs de caissierre van stond te kijken. )
Mag geen knellende bovenkleding dragen (kan indruk in de huid achterlaten) en moet badjas en slippers meenemen.
Ik blij dat ik die badjas net had gekocht. (tegen een ongeloofelijke spotprijs waar zelfs de caissierre van stond te kijken. )
Helaas, heb het moeten afzeggen wegens ziekte.
Ook heb ik een klein klote wondje (op een rotplaats) die maar niet wil stoppen met bloeden waardoor kleding aantrekken wel lastig wordt. (heb geen goede pleisters meer in huis en die, die ik nodig heb kon ik vandaag niet aankomen)
En om daar nu staan te druppelen...
Baal er wel van want had dit best leuk gevonden en aangezien ik over de drempel ben had dit ook geen probleem moeten zijn.
Ook heb ik een klein klote wondje (op een rotplaats) die maar niet wil stoppen met bloeden waardoor kleding aantrekken wel lastig wordt. (heb geen goede pleisters meer in huis en die, die ik nodig heb kon ik vandaag niet aankomen)
En om daar nu staan te druppelen...
Baal er wel van want had dit best leuk gevonden en aangezien ik over de drempel ben had dit ook geen probleem moeten zijn.
- Jeroen
- Actief lid
Heb gisteren ook de uitnodiging binnen gekregen, heb er wel zin in en lijkt me heel leuk aan zoiets mee te doen. Inderdaad geen knellende kleding, ook geen BH, maar die droeg ik al niet
Al mensen die er geweest zijn?
Al mensen die er geweest zijn?
- Jeroen
- Actief lid
Vandaag was de foto sessie in Utrecht. Om negen uur werd ik verwacht en was mooi op tijd binnen. Na een korte inleiding mochten we ons een voor een omkleden en werden er een vrouw/man of vier apart gezet en door de visagie begeleidt.
Daarna mochten we naar de fotografie, spannend maar zeker ook erg leuk. Je hoeft niet naakt, onderbroek moest heel laag op de heupen en alleen het bovendeel wordt gebruikt.
Daarna mochten we naar de fotografie, spannend maar zeker ook erg leuk. Je hoeft niet naakt, onderbroek moest heel laag op de heupen en alleen het bovendeel wordt gebruikt.
Dat vermoeden had ik al vandaar dat ik het vreemd vond dat men naakt moest. (zoals de originele berichtgeving was)
- Jeroen
- Actief lid
Berichtgeving was inderdaad misleidend, ook het voorbeeldfilmpje op de website van Sanex liet anders zien.
Maar goed, het was mijn eerste fotoshoot en best leuk eens mee te maken, wat dat betreft toch wel genoten en als er zich weer eens zo'n kans voordoet zou ik waarschijnlijk weer mee doen.
Maar goed, het was mijn eerste fotoshoot en best leuk eens mee te maken, wat dat betreft toch wel genoten en als er zich weer eens zo'n kans voordoet zou ik waarschijnlijk weer mee doen.
Lijkt mij ook leuk om nog mee te doen, helaas werd ik ziek en had ik een ellendig klein K**wondje wat maar niet dicht wilde.
Toch ga ik er niet voor reizen naar een andere stad of ze zouden die rit moeten vergoeden.
Ben benieuwd of je uitgekozen wordt.
Zoniet dan krijg je helaas ook geen foto.
Wat ik ook jammer vond was dat er in dat ding (weet de naam niet meer) dat je moest tekenen stond, dat het gephotoshopped kon worden.
Misschien heel naïef maar had ik niet van Sanex verwacht.
Toch ga ik er niet voor reizen naar een andere stad of ze zouden die rit moeten vergoeden.
Ben benieuwd of je uitgekozen wordt.
Zoniet dan krijg je helaas ook geen foto.
Wat ik ook jammer vond was dat er in dat ding (weet de naam niet meer) dat je moest tekenen stond, dat het gephotoshopped kon worden.
Misschien heel naïef maar had ik niet van Sanex verwacht.