Helaas, vandaag al een paar keer meegemaakt dat mensen niet lezen.
Aardig reageren zit er dus echt niet meer in.
Danny.
Mijn hemel, wat is lezen toch moeilijk.
Nooit naar school geweest?
Gezakt voor lezen?
Ik schrijf, en nu
GOED lezen:
Rene schreef:E-mail verstuurd met een vraag.
Als deze positief beantwoord wordt dan ga ik mee doen.
Lijkt mij heel spannend en een hele grote stap.
Waar staat dat ik mij hiervoor onmiddelijk en zonder twijfel voor inschrijf?
Danny.L schreef:daar schrijf je jezelf onmiddelijk voor in, zonder twijfel!
Juist, helemaal NERGENS!!!
Als je dat er uit leest dan zou ik mijn schoolgeld maar eens gaan terug vragen!!!
M.a.w. eerst lezen en daarna pas kritiek leveren!!!
Ik heb tot nu toe helaas nog geen antwoord op mijn e-mail gekregen.
Gert, dank je wel.

Fijn dat er nog mensen zijn die het wel begrijpen.
Poppe, dat mag je denken.
Ik heb al vaker aangegeven dat ik een held op sokken ben.
Die mensen moeten er ook zijn en om dat nu tegen mij te gebruiken.
Ik twijfel en ben bang/schaam mij (waarvan ik nooit had gedacht dat ik dat zo erg in mij had), is dat een misdaad ofzo?
Langzaamaan ben ik bezig om mijn angsten/schaamte te overwinnen, dat is het enige dat je hoeft te begrijpen.
Ik wil zover komen dat het mij niet meer uitmaakt waar ik zichtbaar/openbaar naakt rondloop. (natuurlijk zonder de fatsoensnormen te overtreden)
Dus:
- thuis,
- naakstrand,
- sauna,
- bossen,
- op bezoek bij mensen,
- zwembad,
- nudistencamping/terreinen,
- etc.
Overal waar het kan en mag.
Ik zit hier niet om te liegen maar als jij twijfeld aan mijn oprechtheid, dan is dat toch echt jouw probleem en niet de mijne.
Ik vraag en reageer gewoon normaal en niet om berichten te genereren.
Ik heb een hekel aan berichten plaatsen puur om berichten te genereren.
Daarbij heb ik wel wat beters te doen met mijn spaarzame tijd.
Je zou ook positief kunnen reageren in de trand van,
"goedzo Rene, dat is een grote stap voor je. Hoop dat je een positief antwoord krijgt op je e-mail en dat je de kans krijgt om deze grote stap te gaan nemen".
Dan beur je iemand op, ben je positief bezig en steek je mij een hart onder de riem.
Ik wordt, sinds ik begonnen ben om mijn nudisme in de openbaarheid te brengen, al genoeg voor gek verklaard en krijg al genoeg kritiek te verduren.
*)
Helaas ook door de naturisten die zogenaamd respect hoog in het vaandel hebben staan maar op alles en iedereen kritiek hebben.
*)
Ook vrienden/kennissen kijken mij raar aan omdat ze het niet snappen dat ik kleding vaak niet fijn vind en liever naakt leef.
Dat ik dat thuis doe ala maar in de bossen... gatver wat een mafkees.
Om gelijkdenkende te ontmoeten is het niet handig als je eigen vrienden/kennissen al raar naar je kijken.
Dat is één van de redenen dat ik op dit soort forums kom omdat ik dacht dat hier mensen zouden zitten die mij wél begrijpen.
Mensen die wel weten hoe het is om naakt te leven.
Mensen die wel respect tonen en nieuwelingen de tijd gunnen i.p.v. ze af te schrikken
*) maar helaas... dit soort mensen kom je overal tegen en dan heb ik het nog niet eens over de perverselingen waar ik mee vergeleken wordt.
*)
Ook hier kom je mensen tegen die... ach laat ook maar, het heeft toch geen zin.
Je gelooft mij of je gelooft mij niet en je denkt maar wat je wil denken.
Ik doe wat ik doe in mijn eigen tijdschema en in mijn eigen tempo, of dit nu wel of niet goedgekeurd of gesnapt wordt.
Ik heb niemands goedkeuring nodig.
Ik ben het zat om mij te moeten verdedigen, dat moet ik mijn hele leven al en nu is het genoeg!!
Ik plaats mijn eerlijke berichtjes hier en het is voor niemand verplicht om ze te lezen of om er op te reageren.
Een boze Rene.
*) Voornamelijk op een ander forum.