moppetoet2 schreef: ↑zo 25 sep 2022, 20:04 Terug van een vriendinnenweekend.
Billenschilderijen gemaakt. Billen met een brede kwast verven en daarna een stempel maken op schildersdoek. Gelachen als een stel kleuters.
Wat heb je gedaan vandaag?
- moppetoet2
- Super actief lid
Re: Wat heb je gedaan vandaag?
We're born naked. After that, it's all drag.
- Bowmore
- Super actief lid
- SPDK
- Actief lid
Cool, georganiseerd ergens of een eigen creatief idee?moppetoet2 schreef: ↑wo 28 sep 2022, 21:40moppetoet2 schreef: ↑zo 25 sep 2022, 20:04 Terug van een vriendinnenweekend.
Billenschilderijen gemaakt. Billen met een brede kwast verven en daarna een stempel maken op schildersdoek. Gelachen als een stel kleuters.
- moppetoet2
- Super actief lid
Bij een vriendin van een vriendin. Zij zocht proefpersonen om een soort creabea-bed-and-breakfast op te zetten.
Wij bieden ons graag aan en betalen de onkosten die ze maakt.
- SPDK
- Actief lid
Dus dit is een creatieve activiteit bij de B&B als ze open zijn? Melden we ons graag aanmoppetoet2 schreef: ↑do 29 sep 2022, 00:02 Bij een vriendin van een vriendin. Zij zocht proefpersonen om een soort creabea-bed-and-breakfast op te zetten.
- Bart998
- Super actief lid
Wilde vandaag de tuinset binnen halen voor de winter, maar heb in plaats daarvan nog lekker een uurtje buiten gezeten
- GJ57
- Super actief lid
- Contacteer:
-
- Actief lid
Ja wij zijn ook geweest en kwam aanrijden wat een rij stond er buiten niet verwacht,Noordenwind schreef: ↑za 24 sep 2022, 23:20 Vanavond nar de NFN-avond in Deventer geweest. Was druk, rij van 20 minuten om binnen te komen. Gemêleerd publiek, aardig wat kinderen in de basisschoolleeftijd, maar ook pubers. Ontspannen sfeer, wat activiteiten als aquajoggen en -joga, wedstrijd waterglijbaan, en een beetje disco tegen het einde. Bad wat groter dan Veendam maar qua opzet vergelijkbaar. Voor het restaurant werd je verzocht een handdoek of badjas om te slaan, dat vond ik wel vreemd. Ik ga een volgende keer zeker wel weer.
Zaterdag maar even in Veendam gaan kijken hopen is de rij daar niet zo lang
- janneke
- Zeer actief lid
Tsja de warme dagen zijn zo stilaan weeral voorbij...hier staan ook nog wat stoelen buiten om nog wat van de schaarse zonnestralen te kunnen genieten.
Keep life simple
- Plakias
- Zeer actief lid
Yogamatje, handdoekje en de zon is nog warm genoeg op het terras
Als het niet regent
En de zon schijnt natuurlijk
Als het niet regent
En de zon schijnt natuurlijk
- moppetoet2
- Super actief lid
De rij voor de kassa was lang.
De rij voor de sauna's was lang.
Ik gun het Tropiqua wel, lekker veel klanten, dan maar even wachten.
- Jos
- Beheerder
- Contacteer:
Vandaag eindelijk weer even uit bed/ 5 dagen heftige luchtweginfectie gehad. Lijkt langzaam iets beter te gaan. Geen corona.
Uit nood veel TV geen. Overdag is die waardeloos en wordt gek val al die reclame.
Jos
Uit nood veel TV geen. Overdag is die waardeloos en wordt gek val al die reclame.
Jos
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn. Waar wij geweest zijn vindt je op onze site http://www.naturisten-forum.nl
- SPDK
- Actief lid
Weekendje Sittard geweest, daar was vandaag helaas niet zoveel te beleven. We wilden nog op zoek naar een strandje maar het weer zat niet zo mee dus dat niet helemaal opgezocht, maar zaterdagmiddag nog bijna 2 uur aan het Julianakanaal gezeten, dat was eigenlijk een onverwachts leuke plek!
-
- Actief lid
Ja klopt de rij bij de kassa was lang omdat er volgens mij een nieuwe zat wegens personeel gebrek en die was nog niet zo snel was,moppetoet2 schreef: ↑zo 02 okt 2022, 20:01
De rij voor de kassa was lang.
En ach bij de sauna's ja dan wachten we even of kwamen we wat later terug vondt het niet zo erg we moeten het vooral in standhouden daarzo en zo dicht bij ons en is vrij uniek in Nederland dat heel zwembad 3.5 uur lang open is voor bloot zwemmen elke maand dat ben ik nog niet tegen gekomen ergens.
- GJ57
- Super actief lid
- Contacteer:
- Pieter1973
- Zeer actief lid
2 weken geleden was er een kleine rij voor de kassa, vooral omdat het scannen van de QR codes op de entreekaartjes niet goed werkte. De sauna's waren toen wel druk bezocht, maar niet echt rijen met wachtenden.moppetoet2 schreef: ↑zo 02 okt 2022, 20:01 De rij voor de kassa was lang.
Over 2 weken is er geen sauna avond, over 4 weken maar weer opnieuw naar Tropiqua....blijft altijd een leuk zwembad, helemaal als dat zonder badkleding kan.
- Pieter1973
- Zeer actief lid
Ook beterschap gewenst.....gelukkig is er een leuk forum waar je contact kan houden
-
- Zeer actief lid
Jos, beterschap. Zelf ook verkouden geweest. Ook geen Corona! Overdag kijk ik meestal met half oog! Lezen en luisteren/kijken en dan meestal sport (tennis, golf of wielrennen).
-
- Actief lid
- HenkD
- Super actief lid
- Contacteer:
Had zin in een saunaatje. Dus zaterdag even naar Aamsveen gereden. Aangekomen stonden er maar 2 auto`s . (Het was geen klusweekend) Helaas dacht ik. Tot even later iemand klopte op de deur en zei dat ze de sauna had aangezet. Of ik zin had! . Die weinigen die er waren hadden allemaal wel zin in een paar rondjes. Zwembad staat "uit" maar was heerlijk als dompelbad. Zondag middag nog even heerlijk voor de camper gezeten in mijn blootje. Was lekker, heerlijk zelfs. 30 uur van huis en toch helemaal er even uit! Nu weer thuis.
Dat is een voordeel van het lidmaatschap; Je rijd het terrein op. Zet de camper op de CP. En klaar. Even geld (€ 12.50 ; voor een overnachting, 1 pers incl. toeristenbelasting zonder elektriciteit voor een lid van de NON) in een envelopje onder de deur van het kantoor door en klaar!
Dat is een voordeel van het lidmaatschap; Je rijd het terrein op. Zet de camper op de CP. En klaar. Even geld (€ 12.50 ; voor een overnachting, 1 pers incl. toeristenbelasting zonder elektriciteit voor een lid van de NON) in een envelopje onder de deur van het kantoor door en klaar!
Op de hoogte blijven van mijn reizen. Kijk op;
https://www.pindat.com/pindata/user/duncs.campertravels
https://www.pindat.com/pindata/user/duncs.campertravels
- GJ57
- Super actief lid
- Contacteer:
Wij waren gisteren voor het eerst sinds lange tijd weer naar het muziekcentrum voor de opera Hansl und Gretel. Het was een middagvoorstelling en wat hebben we genoten van de muziek. We hadden een uitleg geboekt voor de voorstelling en dat maakte ook dat je toch weer anders kijkt en luistert. Gelukkig was de zaal redelijk gevuld want we horen wel dat het nog niet weer echt op gang is gekomen na C. (wij zelf hadden ook al jaren een flink aantal voorstellingen maar waren er ook nog niet weer toegekomen) Hopen dat dit de opmaat is naar een leuk seizoen in de schouwburg. De voorstelling was prachtig en de gebruikte technieken voor decor enzo waren fenomenaal. Ja het was een fijne middag die we hebben afgesloten bij Bardot een restaurant in onze stad. Vandaag maar weer een gewone buitendag ervan gemaakt om de zon nog te voelen. Morgen voor het eerst een hele oppasdag van onze kleinzoon dus op naar de dierentuin.
- sweetboy75
- Actief lid
Vandaag ben ik lekker op mijn zolder niemand thuis kleren uit en op het gemakje muziek maken.
De zonnen stralen zijn lekker warm dus optimaal genieten.
De zonnen stralen zijn lekker warm dus optimaal genieten.
- NanMar
- Super actief lid
Vandaag zijn voor het eerst de blootgewoon en de UIT! bij ons aangekomen sinds we een paar maanden geleden lid van de NLse NFN zijn geworden. Voorheen waren we lid van de Oostenrijkse NFN/INF, daar kregen we een flutkrantje met grotendeels oninteressante info, pakweg een blaadje of 10-12 dik. Dan zijn de blootgewoon en de UIT! toch wel van een ander kaliber. Heb er samen al bijna een uur in zitten lezen en heb de blootgewoon (80 bladzijden) nog niet uit...
Gr. NanMar
PB is welkom!
PB is welkom!
- Jos
- Beheerder
- Contacteer:
Leuk NanMar, duidelijke aanwinst.NanMar schreef: ↑di 04 okt 2022, 20:43 Vandaag zijn voor het eerst de blootgewoon en de UIT! bij ons aangekomen sinds we een paar maanden geleden lid van de NLse NFN zijn geworden. Voorheen waren we lid van de Oostenrijkse NFN/INF, daar kregen we een flutkrantje met grotendeels oninteressante info, pakweg een blaadje of 10-12 dik. Dan zijn de blootgewoon en de UIT! toch wel van een ander kaliber. Heb er samen al bijna een uur in zitten lezen en heb de blootgewoon (80 bladzijden) nog niet uit...
Dat gevoel had ik destijds toen ik de New Zeelandse tijdschriften zag. Dus er zijn nog meer smaken.
Jos
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn. Waar wij geweest zijn vindt je op onze site http://www.naturisten-forum.nl
-
- Super actief lid
Na, kleine maand afwezig geweest. PC deed echt wel zo raar en wilde niet meer aangaan. En helaas was niet alleen de PC stuk maar is ook het PC-mannetje stuk. Heeft een wond onder zijn voet en zit aan de Fentanyl. Totaal overdreven maar oke. Dus hij kan mijn PC momenteel niet onder handen nemen. Vandaag toch geprobeerd om hem weer eens aan te zetten en raar maar waar, tot nu toe is hij niet gecrasht. Maar waar het nu aan lag/ligt, ik heb geen flauw idee.
Tijdje geleden "taxi" gereden, iemand naar Rotterdam/The Hague airport gebracht. Omdat ik toen toch in de buurt was even bij mijn zus (Leiden) en mijn neefje (Zoetermeer) langs geweest. Echt, wat een familie. Mijn neefje is zo blind als wat en ziet niet dat iedereen daar doodongelukkig rondloopt vanwege zijn gedrag. En ondertussen tegen mij zeggen wat ik verkeerd doe in mijn leven. Maar ja, we hebben ze weer eens gezien.
Afgelopen zondag naar Amsterdam geweest, was gezellig.
Gisteren nog naar het Engelermeer geweest. Toen ik vertrok was het 17,5ºC, onderweg 18,5ºC maar toen ik aankwam slechts 17ºC. Er waren een paar mensen maar of gekleed of half gekleed. 2 dames waren wel naakt en zijn zelfs wezen zwemmen. Ik ben eerst een tijd gekleed gebleven want met een straffe wind was het soms best heel erg fris. Niet echt weer om helemaal naakt te gaan. Uiteindelijk trokken de grote wolken weg en toen ook maar van mijn kleding ontdaan. Toch nog een aantal uur kunnen genieten van de zon. Dus blij dat ik toch ben gegaan.
Mocht het lang weer stil blijven dan weten jullie dat mijn PC het weer begeven heeft.
Tijdje geleden "taxi" gereden, iemand naar Rotterdam/The Hague airport gebracht. Omdat ik toen toch in de buurt was even bij mijn zus (Leiden) en mijn neefje (Zoetermeer) langs geweest. Echt, wat een familie. Mijn neefje is zo blind als wat en ziet niet dat iedereen daar doodongelukkig rondloopt vanwege zijn gedrag. En ondertussen tegen mij zeggen wat ik verkeerd doe in mijn leven. Maar ja, we hebben ze weer eens gezien.
Afgelopen zondag naar Amsterdam geweest, was gezellig.
Gisteren nog naar het Engelermeer geweest. Toen ik vertrok was het 17,5ºC, onderweg 18,5ºC maar toen ik aankwam slechts 17ºC. Er waren een paar mensen maar of gekleed of half gekleed. 2 dames waren wel naakt en zijn zelfs wezen zwemmen. Ik ben eerst een tijd gekleed gebleven want met een straffe wind was het soms best heel erg fris. Niet echt weer om helemaal naakt te gaan. Uiteindelijk trokken de grote wolken weg en toen ook maar van mijn kleding ontdaan. Toch nog een aantal uur kunnen genieten van de zon. Dus blij dat ik toch ben gegaan.
Mocht het lang weer stil blijven dan weten jullie dat mijn PC het weer begeven heeft.
I didn't choose to be naked. I am forced to wear clothes.
Als textiel niet wil meewerken verliest naakt altijd.
Johnny's forum (naturisme-nudisme) is gestopt per 20-05-2019.
Als textiel niet wil meewerken verliest naakt altijd.
Johnny's forum (naturisme-nudisme) is gestopt per 20-05-2019.
- moppetoet2
- Super actief lid
Voor het eerst naar de mondhygiënist geweest. Ze lijkt me aardiger dan mijn nieuwe tandarts.
De vorige is met pensioen.
Die heeft vier generaties van onze familie in zijn stoel gehad. Als ik eerder aan kinderen was begonnen, waren het misschien wel vijf generaties geweest.
De vorige is met pensioen.
Die heeft vier generaties van onze familie in zijn stoel gehad. Als ik eerder aan kinderen was begonnen, waren het misschien wel vijf generaties geweest.
- Pieter1973
- Zeer actief lid
Een weekendje Flevonatuur.
Morgen even naar de Floriade en daarna weer lekker de sauna's en het zwembad in. Met 18gr is zonder kleertjes heel goed te doen.
Morgen even naar de Floriade en daarna weer lekker de sauna's en het zwembad in. Met 18gr is zonder kleertjes heel goed te doen.
-
- Zeer actief lid
Kijk Pieter dat klinkt niet verkeerdPieter1973 schreef: ↑vr 07 okt 2022, 23:27 Een weekendje Flevonatuur.
Een PB is welkom
-
- Zeer actief lid
Mondhygiëniste is altijd goed en dat zeker om de 3-4 maanden bijhouden.
- Jos
- Beheerder
- Contacteer:
Niet een beetje overdreven 4 keer per jaar. Wij gaan twee keer en dan heeft de tandarts eigenlijk nooit wat te doen bij de jaarlijkse controle.
Jos