moppetoet2 schreef: ↑zo 25 sep 2022, 20:04 Terug van een vriendinnenweekend.
Billenschilderijen gemaakt. Billen met een brede kwast verven en daarna een stempel maken op schildersdoek. Gelachen als een stel kleuters.
![]()

moppetoet2 schreef: ↑zo 25 sep 2022, 20:04 Terug van een vriendinnenweekend.
Billenschilderijen gemaakt. Billen met een brede kwast verven en daarna een stempel maken op schildersdoek. Gelachen als een stel kleuters.
![]()
moppetoet2 schreef: ↑wo 28 sep 2022, 21:40moppetoet2 schreef: ↑zo 25 sep 2022, 20:04 Terug van een vriendinnenweekend.
![]()
![]()
Dus dit is een creatieve activiteit bij de B&B als ze open zijn? Melden we ons graag aanmoppetoet2 schreef: ↑do 29 sep 2022, 00:02 Bij een vriendin van een vriendin. Zij zocht proefpersonen om een soort creabea-bed-and-breakfast op te zetten.
Wij bieden ons graag aan en betalen de onkosten die ze maakt.
![]()
Ja wij zijn ook geweest en kwam aanrijden wat een rij stond er buiten niet verwacht,Noordenwind schreef: ↑za 24 sep 2022, 23:20 Vanavond nar de NFN-avond in Deventer geweest. Was druk, rij van 20 minuten om binnen te komen. Gemêleerd publiek, aardig wat kinderen in de basisschoolleeftijd, maar ook pubers. Ontspannen sfeer, wat activiteiten als aquajoggen en -joga, wedstrijd waterglijbaan, en een beetje disco tegen het einde. Bad wat groter dan Veendam maar qua opzet vergelijkbaar. Voor het restaurant werd je verzocht een handdoek of badjas om te slaan, dat vond ik wel vreemd. Ik ga een volgende keer zeker wel weer.
Tsja de warme dagen zijn zo stilaan weeral voorbij...hier staan ook nog wat stoelen buiten om nog wat van de schaarse zonnestralen te kunnen genieten.
Ja klopt de rij bij de kassa was lang omdat er volgens mij een nieuwe zat wegens personeel gebrek en die was nog niet zo snel was,moppetoet2 schreef: ↑zo 02 okt 2022, 20:01
De rij voor de kassa was lang.
De rij voor de sauna's was lang.
Ik gun het Tropiqua wel, lekker veel klanten, dan maar even wachten.
2 weken geleden was er een kleine rij voor de kassa, vooral omdat het scannen van de QR codes op de entreekaartjes niet goed werkte. De sauna's waren toen wel druk bezocht, maar niet echt rijen met wachtenden.moppetoet2 schreef: ↑zo 02 okt 2022, 20:01 De rij voor de kassa was lang.
De rij voor de sauna's was lang.
Ik gun het Tropiqua wel, lekker veel klanten, dan maar even wachten.
Ook beterschap gewenst.....gelukkig is er een leuk forum waar je contact kan houden
Leuk NanMar, duidelijke aanwinst.NanMar schreef: ↑di 04 okt 2022, 20:43 Vandaag zijn voor het eerst de blootgewoon en de UIT! bij ons aangekomen sinds we een paar maanden geleden lid van de NLse NFN zijn geworden. Voorheen waren we lid van de Oostenrijkse NFN/INF, daar kregen we een flutkrantje met grotendeels oninteressante info, pakweg een blaadje of 10-12 dik. Dan zijn de blootgewoon en de UIT! toch wel van een ander kaliber. Heb er samen al bijna een uur in zitten lezen en heb de blootgewoon (80 bladzijden) nog niet uit...
Kijk Pieter dat klinkt niet verkeerdPieter1973 schreef: ↑vr 07 okt 2022, 23:27 Een weekendje Flevonatuur.
Morgen even naar de Floriade en daarna weer lekker de sauna's en het zwembad in. Met 18gr is zonder kleertjes heel goed te doen.
Niet een beetje overdreven 4 keer per jaar. Wij gaan twee keer en dan heeft de tandarts eigenlijk nooit wat te doen bij de jaarlijkse controle.