Wat heb je gedaan vandaag?

Discussieplatform over alle onderwerpen.
Frivooltje
Super actief lid

Re: Wat heb je gedaan vandaag?

Bericht door Frivooltje »

Jos schreef: za 10 aug 2024, 17:57 tegenwoordig kun je inloggen bij het ziekenhuis en de verslagen van d foto's lezen. Kun je kijken wat ze in 2014 hebben geschreven.

In ieder geval sterkte en beterschap.
Tip afvallen kan heel veel schelen.
Dank voor de tip, ga ik doen. Merk wel dat informatie vaak niet wordt doorgegeven bij bepaalde beroepen. Zo heeft mijn huisarts over sommige dingen nooit iets ontvangen terwijl men dat wel verplicht was om dat aan hun door te geven.

Afvallen... ik weet het, zucht. Stoppen met roken was veel makkelijker.
I didn't choose to be naked. I am forced to wear clothes.
Als textiel niet wil meewerken verliest naakt altijd. :(
Johnny's forum (naturisme-nudisme) is gestopt per 20-05-2019.
Bowmore
Super actief lid

Bericht door Bowmore »

Naar praia da Ursa geweest. Een idyllisch strandje aan de kust in Portugal. Zou volgens de blootkompas clothing optional zijn. Helaas geen naturisten gezien.
Jos
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Jos »

Frivooltje schreef: zo 11 aug 2024, 15:18
Jos schreef: za 10 aug 2024, 17:57 tegenwoordig kun je inloggen bij het ziekenhuis en de verslagen van d foto's lezen. Kun je kijken wat ze in 2014 hebben geschreven.

In ieder geval sterkte en beterschap.
Tip afvallen kan heel veel schelen.
Dank voor de tip, ga ik doen. Merk wel dat informatie vaak niet wordt doorgegeven bij bepaalde beroepen. Zo heeft mijn huisarts over sommige dingen nooit iets ontvangen terwijl men dat wel verplicht was om dat aan hun door te geven.

Afvallen... ik weet het, zucht. Stoppen met roken was veel makkelijker.
Hoi Frivooltje. je huisarts moet van alles bericht krijgen. Tegenwoordig gaat bijna automatisch.
Kijk toch echt eens bij foodsisters.nl. Makkelijk dieet en lekker en werkt.

Jos
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn. Waar wij geweest zijn vindt je op onze site http://www.naturisten-forum.nl
Bart998
Super actief lid

Bericht door Bart998 »

Vandaag voor de eerste keer dit jaar (nou ja, na de nieuwjaarsduik) aan het Engelermeer geweest.
Kort in de avond dan wel even, desalniettemin weer even fijn
Frivooltje
Super actief lid

Jos schreef: ma 12 aug 2024, 00:11 Hoi Frivooltje. je huisarts moet van alles bericht krijgen. Tegenwoordig gaat bijna automatisch.
Kijk toch echt eens bij foodsisters.nl. Makkelijk dieet en lekker en werkt.
Inderdaad, dat zou moeten maar ik heb nu al drie gevallen waarin dat totaal niet is gebeurt. En in één geval (faillissement) heb ik het dossier nog kunnen achterhalen maar daar staat niet alle info in. In een ander geval (heeft zelf bedrijf stop gezet wegens pensioen) moet het dossier nog wel bestaan maar is onmogelijk om het nog te achterhalen. In een derde geval (faillissement) kost hun fout (het niet toesturen naar mijn huisarts) mij € 250,- omdat er letterlijk iemand mijn papieren dossier moet zoeken want dat is nooit gedigitaliseerd. Daar begin ik dus niet aan.

Ik zal binnenkort eens kijken.

Vanochtend weer naar het Engelermeer geweest. (3e keer pas) Hoorde dat het gisteren een puinhoop was met parkeren. Zelfs de hele weg er naar toe stond dicht incl. fietspad en andere wegen. En natuurlijk met veel mensen die geen bal snappen van netjes parkeren. Leuk voor de boeren die die weg nodig hebben maar je zal er maar als brandweer door heen moeten. Vandaag (tot 12 uur) was het veel rustiger dan gisteren.
Morgen zal het wel héél erg rustig zijn.
Michael74
Zeer actief lid

Bericht door Michael74 »

Vandaag weer eens de fiets gepakt om naar Wageningen te gaan. Mooi weer met 24 graden. Er staat een bord om niet te gaan zwemmen en wat doet bijna iedereen gewoon zwemmen. Op zich is de baai best breed en is de vaargeul van de Nederrijn op enige afstand. Ben halverwege de baai gegaan. Daar kon ik prima staan. Leuk om weer eens geweest te zijn. Ik denk zo’n 15 tot 20 zonaanbidders, waarvan 5 vrouwen en rest mannen. Lekkere middag gehad.
anakin
Super actief lid

Bericht door anakin »

Vandaag is mijn vakantie begonnen. Via Duitsland naar Frankrijk gereden, en had gehoopt camping "La Pelouse" te halen. Aankomst zou te laat zijn, dus ben maar een gewone camping gaan opzoeken tussen Colmar en Mulhouse. Voor maar €9,- een "municipal", niks mis mee, de ideale camping voor een enkel nachtje. Morgen door naar Cap en camping "Rene Oltra". Vraag me af hoe me dit gaat bevallen....... :?
Jos
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Jos »

anakin schreef: ma 19 aug 2024, 20:16 Vandaag is mijn vakantie begonnen. Via Duitsland naar Frankrijk gereden, en had gehoopt camping "La Pelouse" te halen. Aankomst zou te laat zijn, dus ben maar een gewone camping gaan opzoeken tussen Colmar en Mulhouse. Voor maar €9,- een "municipal", niks mis mee, de ideale camping voor een enkel nachtje. Morgen door naar Cap en camping "Rene Oltra". Vraag me af hoe me dit gaat bevallen....... :?

Goede reis verder en veel plezier bent benieuwd wat je van Agde vindt
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn. Waar wij geweest zijn vindt je op onze site http://www.naturisten-forum.nl
anakin
Super actief lid

Bericht door anakin »

Vandaag aangekomen bij Camping Rene Oltra. Voordat je binnen bent is je portemonnee al uitgekleed, en jij nog niet. Niet alleen de campingplaats (mag je ook wel wat voor vragen op deze lokatie), maar om het terrein ervoor op te komen ben je ook al 19 euro kwijt. Hoe dan ook, vandaag (en de drie dagen erna) ga ik 's kijken hoe me dit bevalt. Ik denk wel goed....... :)
anakin
Super actief lid

Bericht door anakin »

Vandaag het strand bij Cap d;Agde op en neer gelopen. Ik had verwacht dat het groter zou zijn. Vanaf de inham van de zee ben ik noordelijke richting gelopen. In het begin was het rustig, maar na 2/3 deel erg druk. Ik had een vermoeden dat dit het swingersdeel zou zijn. Toek ik in de avond daar weer liep was het wel duidelijk dat dit het swingersgedeelte was. :roll:
Morgen maar weer kijken wat ik overdag ga doen, in ieder geval niet op het heetste deel van de dag in de zon zitten, want dan ben ik in een paar uur zo rood als een kreeft, ondanks factor 50.
Noordenwind
Zeer actief lid

Bericht door Noordenwind »

Op het strand van Tisvldeleje geweest, Sjaelland, Denemarken. Doodstil vroeg in de morgen. Gister bij Gilleleje bloot gewandeld; is geen naaktstrand maar ik kwam er niemand tegen, dan mag dat in Denemarken ook.
Bloot is beautiful
Jos
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Jos »

anakin schreef: wo 21 aug 2024, 21:38 Vandaag het strand bij Cap d;Agde op en neer gelopen. Ik had verwacht dat het groter zou zijn. Vanaf de inham van de zee ben ik noordelijke richting gelopen. In het begin was het rustig, maar na 2/3 deel erg druk. Ik had een vermoeden dat dit het swingersdeel zou zijn. Toek ik in de avond daar weer liep was het wel duidelijk dat dit het swingersgedeelte was. :roll:
Morgen maar weer kijken wat ik overdag ga doen, in ieder geval niet op het heetste deel van de dag in de zon zitten, want dan ben ik in een paar uur zo rood als een kreeft, ondanks factor 50.
strand groter zou zijn? Het is een erg lang en breed strand toch
anakin
Super actief lid

Bericht door anakin »

Op een bepaald stuk zag ik een bord, waar ook niemand doorliep, dus ga ervan uit dat dit het einde was.
Vanmiddag ga ik wel kijken wat er op staat geschreven.

Ik zag ook dat ik vandaag precies 10 jaar lid ben van deze site.......... :D
anakin
Super actief lid

Bericht door anakin »

anakin schreef: do 22 aug 2024, 09:43 Op een bepaald stuk zag ik een bord, waar ook niemand doorliep, dus ga ervan uit dat dit het einde was.

Het is inderdaad einde FFK-strand. Vandaag nog even heen en weer gelopen, en het is wel een aardig stuk, maar had het langer verwacht. Evengoed kun je daar het hele dorp naakt rond lopen als het strand je gaat vervelen. Ben bang dat ik volgend jaar toch weer terug wil komen. :mrgreen:
Michael74
Zeer actief lid

Bericht door Michael74 »

anakin schreef: do 22 aug 2024, 09:43 Op een bepaald stuk zag ik een bord, waar ook niemand doorliep, dus ga ervan uit dat dit het einde was.

Gefeliciteerd met je jubileum!
anakin
Super actief lid

Bericht door anakin »

Michael74 schreef: do 22 aug 2024, 22:29

Gefeliciteerd met je jubileum!
Thanks.........
Frivooltje
Super actief lid

Afgelopen dinsdag op gesprek geweest voor mijn ogen en die zijn verbeterd. Goed nieuws dus. Daarna weer de oog-injecties gehaald. Had dezelfde arts als de één na laatste keer. De enige keer waarbij ik er achter kwam dat het ook geheel zonder pijn kon gaan. Echter, dat ging deze keer ten dele op. Linkeroog voelde ik nauwelijks iets maar mijn rechteroog was een heel ander verhaal. Ze raakte een zenuw én een bloedvat, heb wel even moeten jodelen en de rest van de dag last van gehad.
Met dit oog kan ik zo een rol aannemen als duivel. Ziet er heel naar uit, net alsof mijn hele oog er uit is. Toch nauwelijks last van en al helemaal niet qua zicht want, hoe raar dat misschien ook klinkt, ik kan alles gewoon zien en zonder rode waas. Nu is het de taak van mijn lichaam om dat bloed weg te krijgen. Ben benieuwd hoe lang dat gaat duren. Heb gemerkt dat mensen nogal snel schrikken. Vandaag met boodschappen mijn zonnebril (die ik nu juist speciaal ophoud) even afgezet omdat ik iets niet goed kon zien. Klein meisje zag mijn oog en heeft nu een trauma. :( Ze gilde en dacht dat ik de duivel was. Meteen bril weer opgezet en sorry gezegd. Moeder snapte het gelukkig wel.

Waarschuwing voor het openen van de foto, NIET kijken als je niet tegen bloed kan!!
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Frivooltje
Super actief lid

Zou eigenlijk al 3 weken geleden gebeuren maar sinds gisteren eindelijk weer de privacy terug op mijn balkon. Vorige buren zaten nooit op het balkon dus het kon ze ook niets schelen dat ik daar naakt was. Maar helaas, die zijn verhuisd en de nieuwe buren (jong stel) zitten er regelmatig met evt. bezoek. Hij zou er op zich geen problemen mee hebben want is met naturisme opgegroeid maar zijn vriendin zou er wel degelijk problemen mee hebben. Qua vrienden weet ik het niet maar wilde dat ook niet afwachten.

Heb een stuk Trespaplaat kunnen bemachtigen via Marktplaats en dat bij mij om de hoek. Bij de Gamma op maat kunnen laten zagen. Gelukkig maar want het is vreselijk hard rotspul om te bewerken. Helaas net een cm. te kort maar daar kwam ik later pas achter. Daarna wat pluggen, schroeven, ringetjes en rubberen spacers gekocht en had ook al iemand die mij zou helpen want ik ben een rund als het op klussen aankomt. Helaas lukte het allemaal niet voor zijn vakantie maar hij is nu weer terug.
Plaat zit er tegenaan en kan nu dus weer zonder erbij stil te staan naakt naar buiten lopen. Echt een verademing.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
GJ57
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door GJ57 »

Frivooltje schreef: vr 23 aug 2024, 14:30 Zou eigenlijk al 3 weken geleden gebeuren maar sinds gisteren eindelijk weer de privacy terug op mijn balkon. Vorige buren zaten nooit op het balkon dus het kon ze ook niets schelen dat ik daar naakt was. Maar helaas, die zijn verhuisd en de nieuwe buren (jong stel) zitten er regelmatig met evt. bezoek. Hij zou er op zich geen problemen mee hebben want is met naturisme opgegroeid maar zijn vriendin zou er wel degelijk problemen mee hebben. Qua vrienden weet ik het niet maar wilde dat ook niet afwachten.

Heb een stuk Trespaplaat kunnen bemachtigen via Marktplaats en dat bij mij om de hoek. Bij de Gamma op maat kunnen laten zagen. Gelukkig maar want het is vreselijk hard rotspul om te bewerken. Helaas net een cm. te kort maar daar kwam ik later pas achter. Daarna wat pluggen, schroeven, ringetjes en rubberen spacers gekocht en had ook al iemand die mij zou helpen want ik ben een rund als het op klussen aankomt. Helaas lukte het allemaal niet voor zijn vakantie maar hij is nu weer terug.
Plaat zit er tegenaan en kan nu dus weer zonder erbij stil te staan naakt naar buiten lopen. Echt een verademing.
Zie ik dat goed had je een soort doorgeefluik naar de buren ? Welke architect dat toch bedacht heeft. Het kan gezellig zijn natuurlijk maar dan ben ik wel weer heel blij met onze wat te grote tuin.
Frivooltje
Super actief lid

Dat zie je goed. Ooit zat daar zelfs geen Trespaplaat in. Wel leuk als je bij de buren op bezoek wil, hoef je niet helemaal 3 hoog naar beneden en weer omhoog. Op zich niet erg zo'n 'doorgeefluik' maar wel als je privacy wil. Ach, deze architect heeft wel meer vreemde ideeën gehad. Stel, jij bent bij mij op bezoek en we besluiten om van de woonkamer naar het balkon te verhuizen. Dan moeten we door de hal, de keuken en de douche naar het balkon. Aan de andere kant heb ik ook een balkon maar daar heb je helemaal niets aan en zeker niet nu daar de buitenunit van de airco staat.
Ik zou zo willen ruilen voor een tui(tje) hoor. Groter (breder) balkon zou ook mogen want dit is gewoon veel te smal. Maar schijnbaar mag je geen fatsoenlijke buitenruimte hebben als je in een soc. huurappartement woont. Er zijn n.l. maar heel weinig uitzonderingen.
Noordenwind
Zeer actief lid

Bericht door Noordenwind »

Strandwandeling van Zandvoort naar Noordwijk vv. Zonnig (factor 50), af en toe een beetje wind.
Bloot is beautiful
anakin
Super actief lid

Bericht door anakin »

Net terug gekomen uit Zuid-Frankrijk, Alles in één keer gereden. Viel eigenlijk best mee. Nog een paar dagen, en dan is de vakantie alleen nog een herinnering........ Het werk wacht.... ;)
Daantje
Actief lid

Bericht door Daantje »

Vandaag niet zoveel. Maar gisteren met mijn dochter en een vriendin van haar naar het strand geweest.
Daar was een vrouw van gemiddelde leeftijd, die laat ik het zo zeggen veel interesse in de meiden had :geek: :geek:

We hadden in het begin van laat maar kijken maar op een gegeven moment begon het echt irritant te worden
en zijn we maar ergens anders gaan zitten
Jos
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Jos »

Wij waren op weg naar de camping : De andere kant. Dit omdat mijn fiets in Twello gerepareerd moest worden. Dat zou morgen gebeuren en dan zouden we vrijdag doorgaan naar Annen,
Bij inspectie bleek dat er veel meer nodig was en dat kon morgen niet, Helaas fiets achter gelaten. Toen was er ook geen noodzaak meer voor de Andere Kant.
We zijn doorgereden naar Annen: de Groenlanden en gaan ons daar vermaken samen met schoonzus. Woensdag fiets ophalen end an naar huis

Jos
GJ57
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door GJ57 »

Jos schreef: do 05 sep 2024, 00:09 Wij waren op weg naar de camping : De andere kant. Dit omdat mijn fiets in Twello gerepareerd moest worden. Dat zou morgen gebeuren en dan zouden we vrijdag doorgaan naar Annen,
Bij inspectie bleek dat er veel meer nodig was en dat kon morgen niet, Helaas fiets achter gelaten. Toen was er ook geen noodzaak meer voor de Andere Kant.
We zijn doorgereden naar Annen: de Groenlanden en gaan ons daar vermaken samen met schoonzus. Woensdag fiets ophalen end an naar huis

Jos
Jij haalt je spullen ook ver van huis. Was je auto ook al niet uit Ootmarsum ? Jammer van de fiets ze voorspellen nu toch alleraardigst fietsweer. Wij vertrekken morgen richting Ossendrecht
Frivooltje
Super actief lid

Ik zie er eindelijk niet meer als de duivel uit. Is bijna niets meer van te zien. Is sneller dan ik aanvankelijk had gedacht.
Jos
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Jos »

De laatste dagen toch nog heerlijk gekampeerd en samen met schoonzus mooie fietstochten gemaakt in het zo mooie Drenthe. Weer was redelijk goed en op sommige momenten erg warm.
Een van de fietstochten was een uitgebreide van 60 km rond het Zuidlaardermeer en een nieuw aangelegd overloop gebied. Heel mooie tocht.
Voor de duidelijkheid: ik heb hoer een fiets gehuurd.

Jos
Frivooltje
Super actief lid

Jos schreef: zo 08 sep 2024, 00:15 Voor de duidelijkheid: ik heb hoer een fiets gehuurd.
Hoer? :lol:
WoutervW
Zeer actief lid

Bericht door WoutervW »

Frivooltje schreef: ma 09 sep 2024, 12:44
Jos schreef: zo 08 sep 2024, 00:15 Voor de duidelijkheid: ik heb hoer een fiets gehuurd.
Kun je ook op fietsen...
Jos
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Jos »

WoutervW schreef: ma 09 sep 2024, 14:36
Frivooltje schreef: ma 09 sep 2024, 12:44
Kun je ook op fietsen...
Lastig standje maar excusses voor voor de verschrijving.
Back to topic
Jos
Plaats reactie