Afgelopen dinsdag op gesprek geweest voor mijn ogen en die zijn verbeterd. Goed nieuws dus. Daarna weer de oog-injecties gehaald. Had dezelfde arts als de één na laatste keer. De enige keer waarbij ik er achter kwam dat het ook geheel zonder pijn kon gaan. Echter, dat ging deze keer ten dele op. Linkeroog voelde ik nauwelijks iets maar mijn rechteroog was een heel ander verhaal. Ze raakte een zenuw én een bloedvat, heb wel even moeten jodelen en de rest van de dag last van gehad.
Met dit oog kan ik zo een rol aannemen als duivel. Ziet er heel naar uit, net alsof mijn hele oog er uit is. Toch nauwelijks last van en al helemaal niet qua zicht want, hoe raar dat misschien ook klinkt, ik kan alles gewoon zien en zonder rode waas. Nu is het de taak van mijn lichaam om dat bloed weg te krijgen. Ben benieuwd hoe lang dat gaat duren. Heb gemerkt dat mensen nogal snel schrikken. Vandaag met boodschappen mijn zonnebril (die ik nu juist speciaal ophoud) even afgezet omdat ik iets niet goed kon zien. Klein meisje zag mijn oog en heeft nu een trauma.
Ze gilde en dacht dat ik de duivel was. Meteen bril weer opgezet en sorry gezegd. Moeder snapte het gelukkig wel.
Waarschuwing voor het openen van de foto, NIET kijken als je niet tegen bloed kan!!
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.