Als je de 26 keer volhoudt en het goed met je gaat zal er vast een oplossing komen. (je weet waarschijnlijk wel dat de meeste abbo van sportscholen worden verkocht aan mensen die 2 keer gaan)Frivooltje schreef: ↑di 09 mei 2023, 23:15 Vandaag het Klikgesprek gehad v.w.b. het sporten. Over 2 weken is de 1e keer. Helaas is het traject slechts 13x met evt. nog een uitbreiding van 13. Werden ook gelijk een paar opties voor werk neergelegd die mij wel (deels) bevielen. Heb er wel een positief gevoel over. Nu alleen nog een sportbroekje kopen. Hopelijk wordt dat een minder gevecht als begin dit jaar met mijn zwembroek.
Verder ruzie met mijn beste vriend. Tja, als je het ergens niet mee eens bent kan je dat op een normale manier zeggen. Maar zeggen dat ik mij moet na laten kijken... nee dat accepteer ik niet. En zeker niet gezien het onderwerp waar het over ging. (ga ik verder niet op in maar eigen te stompzinnig voor woorden. Iets met het verschil tussen stadse mensen en dorpse mensen)
Wat heb je gedaan vandaag?
- GJ57
- Super actief lid
- Contacteer:
Re: Wat heb je gedaan vandaag?
- NanMar
- Super actief lid
Klopt, en als je er van af wilt, is het meestal gecompliceert. Daarna komen de dubieuze incassobureautjes die ook nog eens een waanzinnige rente berekenen. Mijn vrouw had zo'n gevalletje toen we bij elkaar kwamen: 1x wezen sporten waar ze slechte instructies kreeg (heuppatient, verkeerde apparaten voor haar geval, ze kwam er met tranen over dr wangen weg). Ze had aan een medewerker gevraagd of ze online kon opzeggen, "ja, geen probleem". Een jaar later kwam het incassobureau. Volgens de sportschool hadden ze diverse aanmaningen gestuurd, maar er is niets aangekomen. Toen kwam het incassobureau met een termijnbetalingsvoorstel (gek he, 1e brief gelijk aangekomen!), wat mijn vrouw netjes betaalde. Toen we dan bij elkaar kwamen, heb ik het eens bekeken: de rente die berekend werd, was hoger dan de aflossing. De schuld werd dus meer, ipv. minder. Dikke business dus voor die crimineeltjes. Sportscholen verdienen meer aan de mensen die niet komen sporten dan aan de sporters...
Gr. NanMar
PB is welkom!
PB is welkom!
-
- Super actief lid
Ik hoop het. Eerst maar eens de eerste 13x afmaken.GJ57 schreef: ↑wo 10 mei 2023, 07:50Als je de 26 keer volhoudt en het goed met je gaat zal er vast een oplossing komen. (je weet waarschijnlijk wel dat de meeste abbo van sportscholen worden verkocht aan mensen die 2 keer gaan)Frivooltje schreef: ↑di 09 mei 2023, 23:15 Vandaag het Klikgesprek gehad v.w.b. het sporten. Over 2 weken is de 1e keer. Helaas is het traject slechts 13x met evt. nog een uitbreiding van 13. Werden ook gelijk een paar opties voor werk neergelegd die mij wel (deels) bevielen. Heb er wel een positief gevoel over. Nu alleen nog een sportbroekje kopen. Hopelijk wordt dat een minder gevecht als begin dit jaar met mijn zwembroek.
Verder ruzie met mijn beste vriend. Tja, als je het ergens niet mee eens bent kan je dat op een normale manier zeggen. Maar zeggen dat ik mij moet na laten kijken... nee dat accepteer ik niet. En zeker niet gezien het onderwerp waar het over ging. (ga ik verder niet op in maar eigen te stompzinnig voor woorden. Iets met het verschil tussen stadse mensen en dorpse mensen)
Ik weet het.
De schuldenindustrie is een miljardenbusiness. Lekker geld verdienen aan mensen die het al heel erg moeilijk hebben. Walgelijk. Ik snap echt niet dat je dat als weldenkend mens kan doen.NanMar schreef: ↑wo 10 mei 2023, 19:25Klopt, en als je er van af wilt, is het meestal gecompliceert. Daarna komen de dubieuze incassobureautjes die ook nog eens een waanzinnige rente berekenen. Mijn vrouw had zo'n gevalletje toen we bij elkaar kwamen: 1x wezen sporten waar ze slechte instructies kreeg (heuppatient, verkeerde apparaten voor haar geval, ze kwam er met tranen over dr wangen weg). Ze had aan een medewerker gevraagd of ze online kon opzeggen, "ja, geen probleem". Een jaar later kwam het incassobureau. Volgens de sportschool hadden ze diverse aanmaningen gestuurd, maar er is niets aangekomen. Toen kwam het incassobureau met een termijnbetalingsvoorstel (gek he, 1e brief gelijk aangekomen!), wat mijn vrouw netjes betaalde. Toen we dan bij elkaar kwamen, heb ik het eens bekeken: de rente die berekend werd, was hoger dan de aflossing. De schuld werd dus meer, ipv. minder. Dikke business dus voor die crimineeltjes. Sportscholen verdienen meer aan de mensen die niet komen sporten dan aan de sporters...
I didn't choose to be naked. I am forced to wear clothes.
Als textiel niet wil meewerken verliest naakt altijd.
Johnny's forum (naturisme-nudisme) is gestopt per 20-05-2019.
- anakin
- Super actief lid
Klinkt interessant, wil uiteindelijk wel 's een campertje aanschaffen, dus hou de markt wel een beetje in de gaten.
Als jullie meer info hebben en foto's mag je dat naar mijn privé-mailbox sturen.
-
- Nieuw lid
Goeie avond of beter geschreven nacht.
Tja wat heb ik gedaan werken eten douchen met mn zoontje een spelletje doen en een beetje dom netflix gekeken. Hopen dat we eindelijk eens wat warmer weer gaan krijgen want vindt er weinig aan buiten, al meer als 20 mm regen gezien vandaag. morgen nieuwe dag en nieuwe kansen
Tja wat heb ik gedaan werken eten douchen met mn zoontje een spelletje doen en een beetje dom netflix gekeken. Hopen dat we eindelijk eens wat warmer weer gaan krijgen want vindt er weinig aan buiten, al meer als 20 mm regen gezien vandaag. morgen nieuwe dag en nieuwe kansen
- anakin
- Super actief lid
Vandaag een paar uurtjes vrij genomen en proefrijden in een Peugeot 208. Mooie wagen, rijdt erg fijn. Nog even een nachtje over slapen of dit echt de vervanger wordt voor de Fiat.
- wingryder
- Zeer actief lid
Hoi Anakin,
We gaan er dinsdag nog een paar dagen mee weg, zal dan wat goede foto's maken.
Groet,
Jan
-
- Super actief lid
Vandaag een compliment gekregen. Een vrouw vond dat ik van binnen een mooi mens was. Altijd leuk om te horen. Moet er wel bij zeggen dat deze vrouw een maag, lever, darmarts is en dat we de uitslag bespraken van het darmonderzoek dat ik vorige week had.
Morgen dagje Amsterdam.
Morgen dagje Amsterdam.
- anakin
- Super actief lid
Top, veel plezier! Ik ben nu ook een weekje weg.wingryder schreef: ↑vr 12 mei 2023, 13:42Hoi Anakin,
We gaan er dinsdag nog een paar dagen mee weg, zal dan wat goede foto's maken.
Groet,
Jan
- Bowmore
- Super actief lid
Ik zit nu lekker in de tuin, pas de 3e keer dit jaar
Goed weekend allemaal
Groetjes Jeroen
Goed weekend allemaal
Groetjes Jeroen
-
- Zeer actief lid
Ja, hier ook. Strak blauwe lucht, nauwelijks wind en nu (11.00u) al lekker warm. Het wordt een fantastisch zonnig weekend.
Geniet er allemaal van, als dat mogelijk is.
Geniet er allemaal van, als dat mogelijk is.
- Koenraad
- Super actief lid
Haha, ja heerlijk. Ik hou erg van dergelijke dubbelzinnigheid.Frivooltje schreef: ↑vr 12 mei 2023, 23:05 Vandaag een compliment gekregen. Een vrouw vond dat ik van binnen een mooi mens was. Altijd leuk om te horen. Moet er wel bij zeggen dat deze vrouw een maag, lever, darmarts is en dat we de uitslag bespraken van het darmonderzoek dat ik vorige week had.
Morgen dagje Amsterdam.
Maar hoe gaat het verder met je?
Groet
Koen
Bloot Is Gewoon - BIG
Denken kan je niet delegeren
-
- Zeer actief lid
Sterke MeadowMeadow schreef: ↑vr 19 apr 2013, 08:53 Afgelopen nacht is het goed gegaan met de jongste en papa in het ziekenhuis, thuis ook allemaal. Nu wachten op de arts en dan mogen ze hopelijk aan het begin van de middag weer naar huis. De kleine is weer helemaal in zijn element en vind het fijn met alle bekende verpleegkundigen.
Geniet van elk moment!
Een PB is welkom
- NanMar
- Super actief lid
Ik begreep er al helemaal niks van, dat bericht van Meadow kwam me helemaal niet bekend voor. Toen zag ik het: je reageerde op een bericht uit 2013...Frans64 schreef: ↑za 13 mei 2023, 14:11Sterke MeadowMeadow schreef: ↑vr 19 apr 2013, 08:53 Afgelopen nacht is het goed gegaan met de jongste en papa in het ziekenhuis, thuis ook allemaal. Nu wachten op de arts en dan mogen ze hopelijk aan het begin van de middag weer naar huis. De kleine is weer helemaal in zijn element en vind het fijn met alle bekende verpleegkundigen.
Geniet van elk moment!
Gr. NanMar
PB is welkom!
PB is welkom!
-
- Zeer actief lid
Ja, humor houdt de mens op de been, vooral in vervelende en onzekere situaties. Ik neem aan dat ze (ook) bedoelde dat er niks geks gezien is van binnen, Frivooltje? Ook geen Matchbox ? .Koenraad schreef: ↑za 13 mei 2023, 12:59Haha, ja heerlijk. Ik hou erg van dergelijke dubbelzinnigheid.Frivooltje schreef: ↑vr 12 mei 2023, 23:05 Vandaag een compliment gekregen. Een vrouw vond dat ik van binnen een mooi mens was. Altijd leuk om te horen. Moet er wel bij zeggen dat deze vrouw een maag, lever, darmarts is en dat we de uitslag bespraken van het darmonderzoek dat ik vorige week had.
Morgen dagje Amsterdam.
Maar hoe gaat het verder met je?
Groet
Koen
- Koenraad
- Super actief lid
Ik bedenk op eens een oplossing voor de parkeerproblematiek...
Maar hou weet je nu of de lichten uit zijn?
Groet,
Koen
Maar hou weet je nu of de lichten uit zijn?
Groet,
Koen
Bloot Is Gewoon - BIG
-
- Zeer actief lid
-
- Zeer actief lid
Mooi verhaal, die sprong vanmiddag opeens naar voren op m’n telefoonNanMar schreef: ↑za 13 mei 2023, 14:22Ik begreep er al helemaal niks van, dat bericht van Meadow kwam me helemaal niet bekend voor. Toen zag ik het: je reageerde op een bericht uit 2013...Frans64 schreef: ↑za 13 mei 2023, 14:11Sterke MeadowMeadow schreef: ↑vr 19 apr 2013, 08:53 Afgelopen nacht is het goed gegaan met de jongste en papa in het ziekenhuis, thuis ook allemaal. Nu wachten op de arts en dan mogen ze hopelijk aan het begin van de middag weer naar huis. De kleine is weer helemaal in zijn element en vind het fijn met alle bekende verpleegkundigen.
Geniet van elk moment!
Een PB is welkom
- GJ57
- Super actief lid
- Contacteer:
Van harte, dit zijn de berichten die er toe doen.Frivooltje schreef: ↑vr 12 mei 2023, 23:05 Vandaag een compliment gekregen. Een vrouw vond dat ik van binnen een mooi mens was. Altijd leuk om te horen. Moet er wel bij zeggen dat deze vrouw een maag, lever, darmarts is en dat we de uitslag bespraken van het darmonderzoek dat ik vorige week had.
Morgen dagje Amsterdam.
- Jos
- Beheerder
- Contacteer:
Vandaag schoonzus geholpen met de caravan opzetten op de Groenlanden.
Was mooi weer en niet te warm. Met de rit erbij (2uur) was alles opgezet in 4 uur.
Leuk terrein.
Jos
Was mooi weer en niet te warm. Met de rit erbij (2uur) was alles opgezet in 4 uur.
Leuk terrein.
Jos
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn. Waar wij geweest zijn vindt je op onze site http://www.naturisten-forum.nl
-
- Super actief lid
Mwa, heb goede en slechte dagen.
Zowel geestelijk als lichamelijk.
Tja, krijgen we er allemaal gratis bij in dit leven.
Begint wel een beetje eenzaam te worden. (vriendschap verloren om een reden die echt helemaal nergens op slaat)
Haha nee, die hebben ze niet gevonden. Betekend dus dat hij in ieder geval niet dubbel of illegaal geparkeerd stond.Blootgewoon Kees schreef: ↑za 13 mei 2023, 14:27 Ik neem aan dat ze (ook) bedoelde dat er niks geks gezien is van binnen, Frivooltje? Ook geen Matchbox ? .
Oef, dan hoop ik maar dat de parkeerder geen hele grote auto rijd.
Tja, echte wagens hebben tegenwoordig een app. waarop je dat kan zien maar een app. op een Matchboxautotje ken ik niet.
Gisteren een heerlijke dag gehad want het was echt fantastisch lekker weer. Maar toch, Amsterdam zal nooit mijn favoriete stad worden. Veel te druk en veel te veel aso's.
Ik heb vroeger vaak Lacoste polo's gedragen en deze vind ik echt fijn. Duur maar ik heb polo's gehad die het 20 jaar uithielden en in dat opzicht valt het reuze mee en daarom is het ook duurzaam. Maar helaas, ze zijn nogal flink prijzig. Voor mij nu niet meer te betalen. Toch gisteren even de Lacostewinkel ingelopen. (kon het niet laten. ) Vriend van mij liep ook naar binnen en zei tegen de verkoper dat ik een polo wilde en dat ik er maar eentje moest passen. Zei heel eerlijk tegen die verkoper dat ik nogal transpireerde en dat ik, ik weet niet hoe ik het anders moet zeggen, stonk, ondanks de dure parfum die ik die dag ophad. Schaam mij er best wel voor. Ik weet niet hoe het komt maar heb het sinds enige tijd en heb het vermoeden dat het door de suiker komt.
Verkoper bedankte mij voor mijn eerlijkheid want zo eerlijk waren de meeste klanten (tot zijn ergenis) niet maar ik mocht toch gewoon passen. Dat exemplaar was te klein dus hij haalde een grotere maat. Die zat als gegoten ondanks mijn buik maar toch, ik maakte mij meer zorgen over mijn "luchtje". Die vriend zei "Hij staat je goed, heb je er al een paar keer iets over horen zeggen dus inpakken en wegwezen". Tja, dan ga ik geen nee zeggen. Polo moest ik aanhouden maar ik had dus verder geen anti-transpirant of zo want die lag, samen met een schoon t-shirt, in de auto. Maar nu komt het vreemde. Ik heb de rest van de dag geen last meer gehad van transpiratie of van een naar luchtje, totaal niet. Ook niet toen hij mij uren later thuis had afgezet had ik nog steeds nergens last van. Ik weet dat kledingstoffen wel verschil kunnen maken maar nee, dit snap ik nog steeds niet. (ik draag normaal 100% katoenen t-shirt van Girav. Lacostepolo is 100% Piquékatoen) Mede omdat ik het luchtje laatst ook rook terwijl ik thuis nog naakt was en mij net 30 minuten eerder nog gedoucht had.
- Noordenwind
- Zeer actief lid
Er zit weer genoeg blad aan de struiken om de tuin weer te kunnen gebruiken, dus: voor het eerst dit jaar bloot buiten gegeten.
Bloot is beautiful
- Nackt
- Actief lid
Veel bloot geweest afgelopen dagen. Er is weer genoeg blad aan bomen en struiken om ongezien in de hele tuin te kunnen zijn.
In mijn blote nakie!
- PoppeSchuitema
- Super actief lid
Zo, een paar onderzoeken en afspraken verder.
Na overleg met de longartsen in Enschede en Nieuwegein is men tot een diagnose gekomen, longfibrose, een niet te genezen progressieve aandoening welke met medicijnen wel te remmen is. Ook moet ik naar een dermatoloog om te kijken of mijn huidproblemen het gevolg zijn van een autoimmuunziekte of iets anders.
Vrijdag heb ik een afspraak in het MST in Enschede met de longarts ivm een behandelplan want de medicijnen die ik nodig heb mag de longarts in het SKB Winterswijk niet voorschrijven.
Verder is het wachten op een oproep uit het AMC Amsterdam vanwege de botwoekeringen in mijn voorhoofd.
Na overleg met de longartsen in Enschede en Nieuwegein is men tot een diagnose gekomen, longfibrose, een niet te genezen progressieve aandoening welke met medicijnen wel te remmen is. Ook moet ik naar een dermatoloog om te kijken of mijn huidproblemen het gevolg zijn van een autoimmuunziekte of iets anders.
Vrijdag heb ik een afspraak in het MST in Enschede met de longarts ivm een behandelplan want de medicijnen die ik nodig heb mag de longarts in het SKB Winterswijk niet voorschrijven.
Verder is het wachten op een oproep uit het AMC Amsterdam vanwege de botwoekeringen in mijn voorhoofd.
Bloot als het kan, gekleed als het moet
-
- Zeer actief lid
Wat een ellende allemaal. Sterkte ermee en hopelijk houd je de moed er ondanks alles toch nog in.PoppeSchuitema schreef: ↑ma 15 mei 2023, 13:21 Zo, een paar onderzoeken en afspraken verder.
- Jos
- Beheerder
- Contacteer:
Sterkte Poppe. Hoop dat de medicijnen aanslaan.
Jos
Jos
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn. Waar wij geweest zijn vindt je op onze site http://www.naturisten-forum.nl
-
- Zeer actief lid
Dan is het eigenlijk een wonder-polo. En de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Maar dat kan wel betekenen dat je straks liever met zo'n polo aanloopt dan bloot. Dat wordt dan lastig kiezen denk ikFrivooltje schreef: ↑zo 14 mei 2023, 23:57 Maar nu komt het vreemde. Ik heb de rest van de dag geen last meer gehad van transpiratie of van een naar luchtje, totaal niet. Ook niet toen hij mij uren later thuis had afgezet had ik nog steeds nergens last van. Ik weet dat kledingstoffen wel verschil kunnen maken maar nee, dit snap ik nog steeds niet. (ik draag normaal 100% katoenen t-shirt van Girav. Lacostepolo is 100% Piquékatoen) Mede omdat ik het luchtje laatst ook rook terwijl ik thuis nog naakt was en mij net 30 minuten eerder nog gedoucht had.
- GJ57
- Super actief lid
- Contacteer:
Geloof me dat er verschrikkelijk veel verschil zit in wat je draagt en de hoeveelheid zweet / luchtjes. Als wij wandelen en dat doen we nogal eens draag ik altijd een merino wollen shirt en een dito fleece vest als bovenlaag. Hier zweet ik nauwelijks in , zweet wordt snel getransporteerd en verdampt razendsnel zodat je geen koude ervaart. een dergelijke shirt kun je doorslaan in een watertje ophangen en het is weer droog maar ook meerdere dagen achter elkaar dragen zonder geurtjes. Als je echter een zwart shirt koopt heb je wel zout / zweet uitslag. maar ja een kniesoor die daar op let.Blootgewoon Kees schreef: ↑ma 15 mei 2023, 13:34Dan is het eigenlijk een wonder-polo. En de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Maar dat kan wel betekenen dat je straks liever met zo'n polo aanloopt dan bloot. Dat wordt dan lastig kiezen denk ikFrivooltje schreef: ↑zo 14 mei 2023, 23:57 Maar nu komt het vreemde. Ik heb de rest van de dag geen last meer gehad van transpiratie of van een naar luchtje, totaal niet. Ook niet toen hij mij uren later thuis had afgezet had ik nog steeds nergens last van. Ik weet dat kledingstoffen wel verschil kunnen maken maar nee, dit snap ik nog steeds niet. (ik draag normaal 100% katoenen t-shirt van Girav. Lacostepolo is 100% Piquékatoen) Mede omdat ik het luchtje laatst ook rook terwijl ik thuis nog naakt was en mij net 30 minuten eerder nog gedoucht had.
-
- Zeer actief lid
Je blijkt daar toch wel echt mee te zitten merk ik. Zoals de groep "Het Goede Doel" ooit zong: "Vriendschap is een illusie". Dat heb ik nu ook ondervonden. Een goede collega werd door onze gezamenlijke keyboardhobby ook mijn vriend. Zo'n 15 jaar geleden werd hij arbeidsongeschikt na een beroerte. Hij moest zelfs weer leren lezen en schrijven. Daarbij hielp ik hem ook wel eens. Zijn vrouw is blind en kan dus verder ook niet veel. Hij is geestelijk niet 100% meer geworden en werd snel geestelijke moe. Ik heb altijd voor hem klaar gestaan want veel dingen begreep hij niet meer zo goed vooral op technisch vlak. Zoals een apparaat instellen (ook voor zijn vrouw), of computerproblemen, enzovoorts. Het keyboardspelen lukte hem uiteindelijk wel weer, maar niet de instellingen. Wij hadden een zelfde (professionele) keyboard en ik maakte op mijn gemak thuis nieuwe liedjes speelklaar en via een USB-stick ging dat in zijn keyboard. Ook bladmuziek maakte ik voor hem eenvoudiger om het voor hem speelbaar te maken. Alles ging nu eenmaal langzamer bij hem.Frivooltje schreef: ↑zo 14 mei 2023, 23:57 Begint wel een beetje eenzaam te worden. (vriendschap verloren om een reden die echt helemaal nergens op slaat)
Maar nu mijn gehoor naar de sodemieter is en ik mijn keyboard daarom zelfs maar ging verkopen had hij niets meer aan mij wat dat beftreft. In plaats van wat steun en begrip van zijn kant te krijgen schoof hij me aan de kant. We hadden nog wel regelmatig Whatsapp contact en zouden gewoon bij elkaar komen voor een bakkie koffie maar hij had steeds een "reden" om het uit te stellen. Na een paar pogingen bleef het stil, heel stil en gaf ik het maar op. Een vriendschap kan dus ook uitdoven zonder ruzie. Maar het gevoel om al die jaren gebruikt te zijn is ook niet fijn. Jammer maar het leven gaat door.
-
- Super actief lid
Zodra naakt door het centrum van Amsterdam legaal wordt, dan zien we wel weer. Tot die tijd geen moeilijke keuze.Blootgewoon Kees schreef: ↑ma 15 mei 2023, 13:34Dan is het eigenlijk een wonder-polo. En de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Maar dat kan wel betekenen dat je straks liever met zo'n polo aanloopt dan bloot. Dat wordt dan lastig kiezen denk ikFrivooltje schreef: ↑zo 14 mei 2023, 23:57 Maar nu komt het vreemde. Ik heb de rest van de dag geen last meer gehad van transpiratie of van een naar luchtje, totaal niet. Ook niet toen hij mij uren later thuis had afgezet had ik nog steeds nergens last van. Ik weet dat kledingstoffen wel verschil kunnen maken maar nee, dit snap ik nog steeds niet. (ik draag normaal 100% katoenen t-shirt van Girav. Lacostepolo is 100% Piquékatoen) Mede omdat ik het luchtje laatst ook rook terwijl ik thuis nog naakt was en mij net 30 minuten eerder nog gedoucht had.
Heb nu een Navy Blue. Hopelijk blijven de vlekken daarin uit. Zwart en wit worden het toch niet.
Klopt, en dat is tweeledig. 1. De reden waarom is te krankzinnig voor woorden. 2. Ik heb al een kleine sociale kring en dan is elk verlies er eentje te veel. En ik ben al geen held in nieuwe vrienden maken.Blootgewoon Kees schreef: ↑ma 15 mei 2023, 15:57Je blijkt daar toch wel echt mee te zitten merk ik.Frivooltje schreef: ↑zo 14 mei 2023, 23:57 Begint wel een beetje eenzaam te worden. (vriendschap verloren om een reden die echt helemaal nergens op slaat)
Maar hij zei ook regelmatig dat hij geen vrienden had maar alleen kennissen. Echt leuk om te horen als je zo ontzettend veel voor iemand gedaan hebt. Vrienden kunnen je n.l. pijn doen, kennissen niet. Nu snap ik het wel. En dit is niet de eerste maar het zijn wel allemaal mensen die ik altijd heb geholpen. Zo zit ik nu eenmaal in elkaar. Alleen heel dom want andersom is het een zeldzaamheid. Je weet wel, stank voor dank.