Wat heb je gedaan vandaag?

Discussieplatform over alle onderwerpen.
GJ57
Super actief lid
Contacteer:

Re: Wat heb je gedaan vandaag?

Bericht door GJ57 »

PoppeSchuitema schreef: ma 01 mei 2023, 19:35 Jos en Lief Hartelijk gefeliciteerd
Van harte gefeliciteerd Jos en vrouwlief. Dat is een mooi getal .
rinus-randstad
Actief lid
Contacteer:

Bericht door rinus-randstad »

Jos schreef: ma 10 apr 2023, 11:54
Bowmore schreef: ma 10 apr 2023, 11:17
Ik zat in Roerrmond op kostschool. Ouders woonden in Drunen. Op de tijden dat ik naar huis kon fiets ik vaak die afstand op een oude Gazelle fiets met trommelremmen. Mooi ritje, door Weert, dan door Eindhoven en dan langs wat nu snelweg is naar Vugt en dan door en langs de Drunense duiden naar huis. Was een mooi ritje en deed er denk 8 uur over.

Jos
Het internaat Bisschoppelijk College moet dat dan zijn geweest? Was dat aan de Heinsbergerweg in Roermond? Of nog in de binnenstad van Roermond?
Bomen planten in de woestijn zónder irrigatie: Waterboxx
https://www.groasis.com/nl/samenvatting ... -van-water
Jos
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Jos »

rinus-randstad schreef: di 02 mei 2023, 08:59
Jos schreef: ma 10 apr 2023, 11:54
Bowmore schreef: ma 10 apr 2023, 11:17
Ik zat in Roerrmond op kostschool. Ouders woonden in Drunen. Op de tijden dat ik naar huis kon fiets ik vaak die afstand op een oude Gazelle fiets met trommelremmen. Mooi ritje, door Weert, dan door Eindhoven en dan langs wat nu snelweg is naar Vugt en dan door en langs de Drunense duiden naar huis. Was een mooi ritje en deed er denk 8 uur over.

Jos
Het internaat Bisschoppelijk College moet dat dan zijn geweest? Was dat aan de Heinsbergerweg in Roermond? Of nog in de binnenstad van Roermond?
De eerste 3 jaar in de stad aan de Christoffelstraat met slaapzalen. Dat is nu de Oranjerie geworden. Later aan de Heinsbergerweg, de school staat er nog maar het internaat zou gesloopt zijn.Alle sportvelden zijn overwoekerd en in het zwembad staan bomen. Vlak daarvoor was er nog een reünie.

Jos
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn. Waar wij geweest zijn vindt je op onze site http://www.naturisten-forum.nl
Jos
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Jos »

Dank voor jullie mooie woorden.
Jos
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn. Waar wij geweest zijn vindt je op onze site http://www.naturisten-forum.nl
Vjoris
Actief lid

Bericht door Vjoris »

Misschien fris, maar in de zon lekker buiten al beetje bij gekleurd voor de xomer
Bowmore
Super actief lid

Bericht door Bowmore »

Na een weekend Parijs en gisteren een dagje in de tuin🌞 vandaag weer aan het werk.
Gelukkig vrijdag weer een vrije dag 👍

Groetjes Jeroen
Michael74
Zeer actief lid

Bericht door Michael74 »

Die vrije dag voor Bevrijdingsdag is bij mij ook in de CAO terecht gekomen. Altijd fijn een dagje extra vrij!
Frivooltje
Super actief lid

Bericht door Frivooltje »

Vandaag de Coloscopie gehad. Gisterenavond om 18:00 uur begonnen met het laxeerdrankje en wat denk je? He-le-maal niets van gemerkt. Redelijk goede maar korte nachtrust gehad want om 06:00 uur moest ik de 2e dosis nemen. Na 40 minuten begon er eindelijk iets maar dat was niet voldoende. In het ziekenhuis hebben ze eerst gekeken of het lukte en toen dat positief was hebben ze het onderzoek uitgevoerd. Ondanks het roesje was ik klaarwakker en heb ik ook mee kunnen kijken op de monitors. Voorlopige uitslag: geen opmerkingen. Onderzoek ging op zich vlotjes al was dat soms ook wel anders. Maar al met al viel het allemaal best wel mee. In mijn hoofd was het groter. Vooral door wat ik van anderen had gehoord die dit al meermaals hadden meegemaakt.
Maakte nog een grapje dat als ze het Matchboxautootje vonden dat ik deze graag terug wilde. :lol: (had vanochtend op het internet een verhaal gelezen over een Japanner die een Matchboxautootje operatief uit zijn darmen moest laten verwijderen, vandaar. Noot: hoe verzin je het om dat er in te duwen. :shock: ) Moesten ze wel om lachen. Nadien verplicht een half uur moeten wachten voordat ik naar huis kon. Officieel had ik opgehaald moeten worden omdat je, verzekeringstechnisch, niet aan het verkeer mag deelnemen (lopen is ook deelnemen aan het verkeer) maar ik was echt zo wakker en helder als maar kon en ik hoefde maar 1x een straat over te steken. Nadien een beetje ongemakkelijk gevoel maar voel mij nu goed. Weer een ervaring rijker zullen we maar zeggen.
I didn't choose to be naked. I am forced to wear clothes.
Als textiel niet wil meewerken verliest naakt altijd. :(
Johnny's forum (naturisme-nudisme) is gestopt per 20-05-2019.
Koenraad
Super actief lid

Bericht door Koenraad »

Vandaag nieuwe vriezer in gebruik genomen. Afgelopen zondag maakte onze "oude" vriezer zeer onheilspellende geluiden. Op zondagavond om half 10 nieuwe besteld die 13! uur later al geleverd werd.

Onze Lieherr war nicht so Lieb en ging na zo'n 6 jaar al stuk. Had niet veel keus bij een energieklasse C. Is een grotere van Siemens geworden. Van de prijs kreeg je het vanzelf koud.
Inhoud van vriezer heeft het gelukkig overleefd.

Vanmiddag heerlijk in de tuin in de zon gelegen. Uit de wind was het best warm, dus de tuinslang maar weer als verkoelende douche gebruikt. Simpel en heerlijk!

Groet,
Koen
Bloot Is Gewoon - BIG

Denken kan je niet delegeren
GJ57
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door GJ57 »

Koenraad schreef: wo 03 mei 2023, 00:07 Vandaag nieuwe vriezer in gebruik genomen. Afgelopen zondag maakte onze "oude" vriezer zeer onheilspellende geluiden. Op zondagavond om half 10 nieuwe besteld die 13! uur later al geleverd werd.

Onze Lieherr war nicht so Lieb en ging na zo'n 6 jaar al stuk. Had niet veel keus bij een energieklasse C. Is een grotere van Siemens geworden. Van de prijs kreeg je het vanzelf koud.
Inhoud van vriezer heeft het gelukkig overleefd.

Vanmiddag heerlijk in de tuin in de zon gelegen. Uit de wind was het best warm, dus de tuinslang maar weer als verkoelende douche gebruikt. Simpel en heerlijk!

Groet,
Koen
Het is waarschijnlijk de week van kapotte huishoudapparaten. Onze inbouw afwasmachine heeft na 8600 werkzame uren de geest gegeven. Volgens de monteur is 7500 uur wel zo ongeveer de max. Waarschijnlijk om ons een goed gevoel te geven. De nieuwe is besteld.
Koenraad
Super actief lid

Bericht door Koenraad »

GJ57 schreef: wo 03 mei 2023, 08:59
Het is waarschijnlijk de week van kapotte huishoudapparaten. Onze inbouw afwasmachine heeft na 8600 werkzame uren de geest gegeven. Volgens de monteur is 7500 uur wel zo ongeveer de max. Waarschijnlijk om ons een goed gevoel te geven. De nieuwe is besteld.
Tja, kapotte apparatuur...
Ik houd er van om deze zo veel mogelijk te herstellen. Onze vorige wasmachine heb ik zo 22 jaar gebruikt.

Tegenwoordig zijn nieuwe apparaten zuiniger "in gebruik". Maar krijg de indruk dat de besparing teniet gedaan wordt aan productie, transport over de hele aardkloot en vervolgens "recycling".

Maar we zijn goed bezig, volgens ons "gezond verstand".

Groet
Koen
Bloot Is Gewoon - BIG

GJ57
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door GJ57 »

Koenraad schreef: wo 03 mei 2023, 10:23
GJ57 schreef: wo 03 mei 2023, 08:59
Ik houd er van om deze zo veel mogelijk te herstellen. Onze vorige wasmachine heb ik zo 22 jaar gebruikt.

Tegenwoordig zijn nieuwe apparaten zuiniger "in gebruik". Maar krijg de indruk dat de besparing teniet gedaan wordt aan productie, transport over de hele aardkloot en vervolgens "recycling".

Groet
Koen
Wij hebben ook gevraagd aan de monteur hoe zinnig het zou zijn om een 16 jaar oude vaatwasser te repareren. (8600 uur gemiddeld 4 keer per week) (wij kennen de monteur dus ik ga uit van een goed advies) Hij gaf aan dat de reparatie ongeveer 400 euro zou kosten. Hierop hebben wij de beslissing genomen om een nieuwe te nemen. Ik ben ook voor repareren en zal dat ook zoveel mogelijk doen maar soms moet je dingen afwegen.
NanMar
Super actief lid

Bericht door NanMar »

Frivooltje schreef: di 02 mei 2023, 22:35
Maakte nog een grapje dat als ze het Matchboxautootje vonden dat ik deze graag terug wilde. :lol: (had vanochtend op het internet een verhaal gelezen over een Japanner die een Matchboxautootje operatief uit zijn darmen moest laten verwijderen, vandaar. Noot: hoe verzin je het om dat er in te duwen. :shock: )
Nooit naar Jackass gekeken? Heb je er gelijk beeldmateriaal bij ;-)
Gr. NanMar

PB is welkom!
Koenraad
Super actief lid

Bericht door Koenraad »

Ja, die kosten nekken je soms. Ik repareer veel zelf en heb ook een vriendenkring die dat doen.

Soms is het zelfs meer een sport om het weer werkend te krijgen. Dan geniet je er ook op een andere manier van.

Groet,
Koen
Bloot Is Gewoon - BIG

Frivooltje
Super actief lid

NanMar schreef: wo 03 mei 2023, 17:17
Frivooltje schreef: di 02 mei 2023, 22:35 Maakte nog een grapje dat als ze het Matchboxautootje vonden dat ik deze graag terug wilde. :lol: (had vanochtend op het internet een verhaal gelezen over een Japanner die een Matchboxautootje operatief uit zijn darmen moest laten verwijderen, vandaar. Noot: hoe verzin je het om dat er in te duwen. :shock: )
Nooit naar Jackass gekeken? Heb je er gelijk beeldmateriaal bij ;-)
Ooit 1x gekeken maar was niets voor mij. Maar hoef er ook niet echt beeldmateriaal bij hoor, geloof het zo ook wel. :lol:
wingryder
Zeer actief lid

Bericht door wingryder »

Net terug van een prachtige wandeling door landgoed de Horsten bij wassenaar.
Daar ligt de Seringenberg en die staat nu in bloei, heel erg mooi en prachtig weer.
We waren in leiderdorp want we hebben een andere auto gekocht, een Astra Sports tourer 1.6 Turbo innovation.
Een hele mond vol maar voor ons is het gewoon een astra :lol: we willen een caravan ipv het vw Campertje dus we moesten een auto waar die sleurhut achter kan.
Zijn goed geslaagd , onze Skoda bracht iets meer op dan de ANWB koerslijst aangaf als maximum dus dat is mooi.
Na Leiderdorp dus even door gereden naar Wassenaar, zoals gezegd erg mooi en een aanrader.

Groet,

Jan

PS
Iemand belangstelling voor een VW campertje?
Origineel Westfalia, in juni 40 jaar oud, echte oldtimer dus dan belastingvrij.
Carrosserie In prima staat, wel klein beetje roest op 2 naden, motorisch en versnellingsbak heel goede staat.

Jan
Alexd1982
Actief lid

Bericht door Alexd1982 »

Net terug van het strand, Wassenaarse slag. Wilde doorlopen richting Katwijk naar het naturisten gedoog gebied, maar vond het toch nog wat fris met het windje. Dus bij een strandtent blijven hangen. Was ook niet verkeerd.
Koenraad
Super actief lid

Bericht door Koenraad »

Ja, Wassenaarseslag ken ik. Is voor mij dichtbij. Meestal loop ik naar Scheveningen en weer terug.

Parkeer dan vlakbij het hotel en loop door bos en duin naar strand. Kom je naast die catamaran-zeilvereniging op het strand.

Zelf net terug van Kagerplassen. Even een paar keer gezwommen, maar brrrr. En veel wind, dus plekje uit de wind gezocht.

Groet,
Koen
Bloot Is Gewoon - BIG

sweetboy75
Actief lid

Bericht door sweetboy75 »

Vandaag het gaat buiten goed te keer maar de temperatuur is aangenaam.
Dus een beetje klussen in huis samen met een vriendin die het leuk vindt om te schilderen.
kevinnec20
Zeer actief lid

Bericht door kevinnec20 »

ben vandaag naar de sauna geweest
Flipflop
Super actief lid

Bericht door Flipflop »

Is het je goed bevallen Kevin?
Genieten in mijn blootste blootje! :D
Roald
Actief lid

Bericht door Roald »

[/quote]

Groet
Koen
[/quote]

Repareren doe ik zelf ook zoveel mogelijk.
Droger stopte er laats mee.. snaar gebroken..25 euro later en een klein uurtje werk.. en hij doet het weer.

Vaatwasser begon te lekken nieuw flexible slangetje van 15 euro ding op zijn kant.. en nu weer droog

Mvg
Roald
kevinnec20
Zeer actief lid

Flipflop schreef: vr 05 mei 2023, 23:53 Is het je goed bevallen Kevin?

Ja zou alleen leuker vinden om met iemand samen te gaan
NanMar
Super actief lid

Bericht door NanMar »

kevinnec20 schreef: za 06 mei 2023, 09:26

Ja zou alleen leuker vinden om met iemand samen te gaan
Je zou natuurlijk kunnen proberen om tijdens jouw strandbezoek in contact te komen met een andere "alleenganger", er zijn vast meer mensen in dezelfde situatie als jij.
Gr. NanMar

PB is welkom!
kevinnec20
Zeer actief lid

Ik ben nu op het strand er is niemand
Frans64
Zeer actief lid

Bericht door Frans64 »

kevinnec20 schreef: za 06 mei 2023, 13:37 Ik ben nu op het strand er is niemand
Het is wel lekker weer maar er moet nog een paar graden bij om meer mensen te trekken
Het komt vanzelf wel joh
Een PB is welkom
PoppeSchuitema
Super actief lid

Bericht door PoppeSchuitema »

De laatste avond in Lissabon, gister en vandaag de DoTerra-conventie gehad, nu de koffers pakken en morgenvroeg om ½5 naar de aeroporte om terug te vliegen naar Brussel en vandaar met de trein naar Winterswijk
Bloot als het kan, gekleed als het moet
LexAnders
Actief lid

Bericht door LexAnders »

Had visite nu lekker eten maken! ;)
SPDK
Actief lid

Bericht door SPDK »

We waren er even een tijdje uit met naturisme maar we hebben een (bijna) naturistische hike gemaakt in het binnenland van Portugal, erg leuk en mooi!
Frivooltje
Super actief lid

Vandaag het Klikgesprek gehad v.w.b. het sporten. Over 2 weken is de 1e keer. Helaas is het traject slechts 13x met evt. nog een uitbreiding van 13. Werden ook gelijk een paar opties voor werk neergelegd die mij wel (deels) bevielen. Heb er wel een positief gevoel over. Nu alleen nog een sportbroekje kopen. Hopelijk wordt dat een minder gevecht als begin dit jaar met mijn zwembroek.

Verder ruzie met mijn beste vriend. Tja, als je het ergens niet mee eens bent kan je dat op een normale manier zeggen. Maar zeggen dat ik mij moet na laten kijken... nee dat accepteer ik niet. En zeker niet gezien het onderwerp waar het over ging. (ga ik verder niet op in maar eigen te stompzinnig voor woorden. Iets met het verschil tussen stadse mensen en dorpse mensen)
Plaats reactie