Hier gewoon in de achtertuin van de zon genoten.
En gewandeld, dat dan weer wel

Wij hadden ook onze fietsen weer eens achter op de auto geknoopt om een rondje van 50 km te maken rondom Zieuwent. Magnifiek fietsweer. Leuke omgeving. Veel kleine plaatsjes zoals Vragender, Lievelde , Barlo en Bredevoort aangedaan.
Dan ben je misschien ook nog bij ons langs gekomen, buitengebied Meddo, had je mij bloot om het huis kunnen zien dartelen als je langs gekomen was voor een bakje koffie/thee/frisje
Daar zijn we inderdaad langs gefietst (ik heb een bordje Meddo gezienPoppeSchuitema schreef: ↑zo 27 mar 2022, 22:09Dan ben je misschien ook nog bij ons langs gekomen, buitengebied Meddo, had je mij bloot om het huis kunnen zien dartelen als je langs gekomen was voor een bakje koffie/thee/frisje
Geniet van je vrije dag en van het bloot kunnen zijn!Keesbloem schreef: ↑do 31 mar 2022, 09:08 niet helemaal toepassend meer in de zin wat ben ik vandaag van plan,
na 8 hele drukke weken eindelijk een dagje vrij, nou vrij niet helemaal ik moet druk bezig voor mijn studie. daarnaast vandaag is proberen om lekker de ochtend bloot te zijn.
tot nu toe fijn, soms toch nog wel beetje fris haha
fijne dag iedereen