Wat heb je gedaan vandaag?
- Plakias
- Zeer actief lid
Re: Wat heb je gedaan vandaag?
Klinkt goed
Hier gewoon in de achtertuin van de zon genoten.
En gewandeld, dat dan weer wel
Hier gewoon in de achtertuin van de zon genoten.
En gewandeld, dat dan weer wel
-
- Zeer actief lid
Daar is de lente daar is de zon...onze blaadjes krijgen bomen Zalig om die warme zonnestralen te voelen op mijn blote bast, bakje koffie mijn relax tuinstoel...blij met onze tuin
Keep life simple
- Wanderlust
- Actief lid
De dag is nog maar halfweg maar ik heb twee uurtjes gewerkt, dan rustig in de zon met de fiets naar huis gereden, straks genieten in de zon van de tuin, koken en vanavond naar een gevangenis waar ik als vrijwilliger in een gespreksgroep zit.
- wingryder
- Zeer actief lid
Vandaag een mooie fietstocht gemaakt via knooppunten, was erg mooi, zeker met dit weer.
al met al 60 km, van huis uit richting Noordwijk en door de de duinen via Wassenaar weer naar het noorden.
Zodoende kwamen we door Leidschendam, daar heb je Vlietlanden, een recreatieterrein met ook een naturisten gedeelte dus daar Hebben we een uurtje gezeten en ons brood gegeten.
Mijn Vrouw Els, die gelukkig ook van het naakt zijn kan genieten, heeft met stijgende verbazing zitten kijken, en ik moet zeggen het was inderdaad een soort van awkward.
Er waren ongeveer 35 personen waarvan zegge en schrijven 1 vrouw, de mijne.
Dat er alleen maar mannen zijn is één maar dat het merendeel duidelijk en openlijk op zoek was is een tweede.
De reactie van Els was dan ook "het is goed dat ik beter weet en dat het niet overal zo is want je zou direct afknappen op naakt zijn op een openbaar terrein"
Ik ben het daar wel mee eens, als dit je eerste kennismaking is met een naaktterrein dan lijkt me dat niet heel prettig.
Jammer
Groet,
Jan
al met al 60 km, van huis uit richting Noordwijk en door de de duinen via Wassenaar weer naar het noorden.
Zodoende kwamen we door Leidschendam, daar heb je Vlietlanden, een recreatieterrein met ook een naturisten gedeelte dus daar Hebben we een uurtje gezeten en ons brood gegeten.
Mijn Vrouw Els, die gelukkig ook van het naakt zijn kan genieten, heeft met stijgende verbazing zitten kijken, en ik moet zeggen het was inderdaad een soort van awkward.
Er waren ongeveer 35 personen waarvan zegge en schrijven 1 vrouw, de mijne.
Dat er alleen maar mannen zijn is één maar dat het merendeel duidelijk en openlijk op zoek was is een tweede.
De reactie van Els was dan ook "het is goed dat ik beter weet en dat het niet overal zo is want je zou direct afknappen op naakt zijn op een openbaar terrein"
Ik ben het daar wel mee eens, als dit je eerste kennismaking is met een naaktterrein dan lijkt me dat niet heel prettig.
Jammer
Groet,
Jan
-
- Actief lid
Wordt weer goed weer vandaag sauna aan en lekker zonnen in de achtertoene met vrouwlief en dochter.
- GJ57
- Super actief lid
- Contacteer:
- Bowmore
- Super actief lid
Vandaag een rondje gefietst en omdat we de portemonnee waren vergeten en toch de kaas bij de landwinkel moesten afrekenen nog eens 20km extra.
70 km totaal gefietst vandaag.
Groetjes Jeroen
70 km totaal gefietst vandaag.
Groetjes Jeroen
- GJ57
- Super actief lid
- Contacteer:
Wij hadden ook onze fietsen weer eens achter op de auto geknoopt om een rondje van 50 km te maken rondom Zieuwent. Magnifiek fietsweer. Leuke omgeving. Veel kleine plaatsjes zoals Vragender, Lievelde , Barlo en Bredevoort aangedaan.
- PoppeSchuitema
- Super actief lid
Dan ben je misschien ook nog bij ons langs gekomen, buitengebied Meddo, had je mij bloot om het huis kunnen zien dartelen als je langs gekomen was voor een bakje koffie/thee/frisje
Bloot als het kan, gekleed als het moet
- GJ57
- Super actief lid
- Contacteer:
Daar zijn we inderdaad langs gefietst (ik heb een bordje Meddo gezien . Bedankt voor de uitnodiging in elk geval. Het lijkt me een heerlijke woonomgeving. De stilte was oorverdovend.PoppeSchuitema schreef: ↑zo 27 mar 2022, 22:09Dan ben je misschien ook nog bij ons langs gekomen, buitengebied Meddo, had je mij bloot om het huis kunnen zien dartelen als je langs gekomen was voor een bakje koffie/thee/frisje
-
- Super actief lid
Wat ik vandaag doe? Niet veel.
Denk veel aan mijn beste vriend. Hij kreeg een tijdje geleden een bericht over zijn zwager: Acute Leukemie. Max. 1 jaar te gaan.
Alsof dat niet genoeg is voor een mens bleek zijn schoonvader niet lang daarna een vaag vlekje o.i.d. op zijn longen te hebben. Dat "vage plekje" bleek een uitgezaaide tumor van ruim 12cm. te zijn. Max. 1 maand te gaan. Slechts 1,5 week later was het voorbij. Zou afgelopen zaterdag gecremeerd worden.
Maar ook dat was schijnbaar nog niet genoeg voor een mens want de crematie van schoonvader is uitgesteld naar vandaag. Afgelopen donderdag na een redelijk fijne avond brengt zijn partner zijn moeder naar bed maar ze moest eerst nog even plassen. Ineens BOINK, moeder was vanaf het toilet gevallen en blies haar laatste adem in zijn armen uit. Waarschijnlijk was het een laatste reactie van het lichaam. Hij omschrijft het als letterlijk een gebroken hart, 5 dagen na haar man overleden.
M.a.w. mijn beste vriend en zijn partner staan vandaag tegenover 2 kisten tijdens de uitvaart.
Dat verzin je toch niet. Ben benieuwd wanneer de man met de hamer komt...
Denk veel aan mijn beste vriend. Hij kreeg een tijdje geleden een bericht over zijn zwager: Acute Leukemie. Max. 1 jaar te gaan.
Alsof dat niet genoeg is voor een mens bleek zijn schoonvader niet lang daarna een vaag vlekje o.i.d. op zijn longen te hebben. Dat "vage plekje" bleek een uitgezaaide tumor van ruim 12cm. te zijn. Max. 1 maand te gaan. Slechts 1,5 week later was het voorbij. Zou afgelopen zaterdag gecremeerd worden.
Maar ook dat was schijnbaar nog niet genoeg voor een mens want de crematie van schoonvader is uitgesteld naar vandaag. Afgelopen donderdag na een redelijk fijne avond brengt zijn partner zijn moeder naar bed maar ze moest eerst nog even plassen. Ineens BOINK, moeder was vanaf het toilet gevallen en blies haar laatste adem in zijn armen uit. Waarschijnlijk was het een laatste reactie van het lichaam. Hij omschrijft het als letterlijk een gebroken hart, 5 dagen na haar man overleden.
M.a.w. mijn beste vriend en zijn partner staan vandaag tegenover 2 kisten tijdens de uitvaart.
Dat verzin je toch niet. Ben benieuwd wanneer de man met de hamer komt...
I didn't choose to be naked. I am forced to wear clothes.
Als textiel niet wil meewerken verliest naakt altijd.
Johnny's forum (naturisme-nudisme) is gestopt per 20-05-2019.
Als textiel niet wil meewerken verliest naakt altijd.
Johnny's forum (naturisme-nudisme) is gestopt per 20-05-2019.
- Mandy
- Zeer actief lid
Bah Frivooltje wat een verschrikkelijk verhaal
Een PB is altijd welkom!
- Bart998
- Super actief lid
Jeez gecondoleerd
- NanMar
- Super actief lid
Sterkte Frivooltje
Vroeger zeiden ze, een ongeluk komt nooit alleen. Nou dat blijkt wel weer...
Vroeger zeiden ze, een ongeluk komt nooit alleen. Nou dat blijkt wel weer...
Gr. NanMar
PB is welkom!
PB is welkom!
- moppetoet2
- Super actief lid
Gecondoleerd, Frivooltje.
Wat erg voor die mensen.
Wat erg voor die mensen.
We're born naked. After that, it's all drag.
- Jos
- Beheerder
- Contacteer:
Gecondoleerd Frivooltje,
Zeker een triest verhaal maar dat staat niet op zich zelf. Helaas komt dat vaker voor dan je denkt.
Veel sterkte voor jou en de betrokkene.
Jos
Zeker een triest verhaal maar dat staat niet op zich zelf. Helaas komt dat vaker voor dan je denkt.
Veel sterkte voor jou en de betrokkene.
Jos
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn. Waar wij geweest zijn vindt je op onze site http://www.naturisten-forum.nl
-
- Zeer actief lid
Frivooltje, voor jouw vriend onze condoleances en sterkte
- anakin
- Super actief lid
Heel veel sterkte, wat een vervelend verhaal.
- anakin
- Super actief lid
Kom net thuis van een avondje in de Arena, Nederland - Duitsland. Leuke, maar geen spannende wedstrijd. Uiteindelijk ook geen spannende uitslag.
-
- Zeer actief lid
Hier wordt je stil van
Wie tegen het naakte in opstand komt omdat het naakt is, bewijst dat hij uit het paradijs der schoonheid is verdreven.(Peter Sirius)
-
- Actief lid
Heel veel sterkte daar
- GJ57
- Super actief lid
- Contacteer:
Frivooltje sterkte, met name voor jouw vriend. Man wat kan het toch samenlopen allemaal.
- Strandman
- Actief lid
Veel sterkte daar.
- Dropje66
- Actief lid
Sterkte voor alle betrokkenen.
-
- Actief lid
niet helemaal toepassend meer in de zin wat ben ik vandaag van plan,
na 8 hele drukke weken eindelijk een dagje vrij, nou vrij niet helemaal ik moet druk bezig voor mijn studie. daarnaast vandaag is proberen om lekker de ochtend bloot te zijn.
tot nu toe fijn, soms toch nog wel beetje fris haha
fijne dag iedereen
na 8 hele drukke weken eindelijk een dagje vrij, nou vrij niet helemaal ik moet druk bezig voor mijn studie. daarnaast vandaag is proberen om lekker de ochtend bloot te zijn.
fijne dag iedereen
- Flipflop
- Super actief lid
Geniet van je vrije dag en van het bloot kunnen zijn!Keesbloem schreef: ↑do 31 mar 2022, 09:08 niet helemaal toepassend meer in de zin wat ben ik vandaag van plan,
fijne dag iedereen
Philip
Genieten in mijn blootste blootje!
- Plakias
- Zeer actief lid
Vandaag toch maar dik aangekleed.
Voordeur de hele dag open.
Wat werkzaamheden in en aan het huis.
En dan tegen het vriezen buiten.
Nodigt niet echt uit tot bloterigheid
Voordeur de hele dag open.
Wat werkzaamheden in en aan het huis.
En dan tegen het vriezen buiten.
Nodigt niet echt uit tot bloterigheid
-
- Zeer actief lid
Bloterigheid zeker niet met de voordeur open!
- wingryder
- Zeer actief lid
Omdat we op maar een kwartiertje fietsen afstand wonen hebben we een doorlopende toegangskaart voor de keukenhof in Lisse.
Dan gaan we regelmatige een uurtje ofzo en genieten vaak van de steeds veranderende tuin.
We waren er 29 maart en vandaag , 1April ook, dat scheelde letterlijk een jas
29 maart
Groet,
Jan
Dan gaan we regelmatige een uurtje ofzo en genieten vaak van de steeds veranderende tuin.
We waren er 29 maart en vandaag , 1April ook, dat scheelde letterlijk een jas
29 maart
Groet,
Jan
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- Dropje66
- Actief lid
Vandaag aangekleed thuis gewerkt (voor de baas) met de verwarming op 20 graden.
Nu sta ik in de keuken volkoren pannenkoeken klaar te maken, maar dat is volgens mij een ander draadje op dit forum...
Nu sta ik in de keuken volkoren pannenkoeken klaar te maken, maar dat is volgens mij een ander draadje op dit forum...