Wat heb je gedaan vandaag?
- Eelco
- Zeer actief lid
Re: Wat heb je gedaan vandaag?
Nou... Het duurt een paar dagen voor het water te doen is.
- Bowmore
- Super actief lid
Gecondoleerd GJGJ57 schreef: ↑vr 19 apr 2019, 19:25 Vandaag dus schoonmoeder van 94 weggebracht. Alle zinnen over mooie leeftijd zijn voorbij gekomen maar vooral voor vrouwlief begint het gemis. (en voor mij ook hoor) Het is en blijft je moeder, 94 en een beetje of niet. Respect voor de medewerkers van het verzorgingstehuis die met een hele hoop afgevaardigden waren gekomen. Ze was geliefd, een makkelijke bewoonster dat kun je merken. Ach en de mensen die er moesten zijn waren er, vrienden en familie. Morgen de kamer uitruimen , het meeste is al weg begreep ik. En dan Pasen. Ik wens u allen hele fijne Paasdagen met veel blote zonuren.
Jeroen
- Jos
- Beheerder
- Contacteer:
Ook van ons gecondoleerd. Sterkte
Wij brengen morgen onze zwager naar het crematorium.
Jos
Wij brengen morgen onze zwager naar het crematorium.
Jos
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn. Waar wij geweest zijn vindt je op onze site http://www.naturisten-forum.nl
- NanMar
- Super actief lid
Sterkte met het verlies, respectabele leeftijd.
Gr. NanMar
PB is welkom!
PB is welkom!
- NanMar
- Super actief lid
- GJ57
- Super actief lid
- Contacteer:
- GJ57
- Super actief lid
- Contacteer:
- GJ57
- Super actief lid
- Contacteer:
-
- Super actief lid
Gecondoleerd en sterkte GJ. Ook voor je vrouw. Helaas hoort dit ook bij leven. Vooral als je zelf ouder wordt ontvallen je steeds meer dierbaren. Ik heb alleen mijn moeder nog. Mijn schoonmoeder (89) was tot nu toe de laatste en was ook een ontzettend lief mens waar mijn vrouw de mantelzorg voor deed. Voor haar is het dus een enorm gemis, hoewel ze er heel goed mee omgaat. Want de goede herinneringen blijven altijd bij je en dat geeft juist weer rust en acceptatie, ook omdat haar versleten hart het langzaam opgaf en overlijden daardoor meer lijden voorkomt.GJ57 schreef: ↑vr 19 apr 2019, 19:25 Vandaag dus schoonmoeder van 94 weggebracht. Alle zinnen over mooie leeftijd zijn voorbij gekomen maar vooral voor vrouwlief begint het gemis. (en voor mij ook hoor) Het is en blijft je moeder, 94 en een beetje of niet. Respect voor de medewerkers van het verzorgingstehuis die met een hele hoop afgevaardigden waren gekomen. Ze was geliefd, een makkelijke bewoonster dat kun je merken. Ach en de mensen die er moesten zijn waren er, vrienden en familie. Morgen de kamer uitruimen , het meeste is al weg begreep ik. En dan Pasen. Ik wens u allen hele fijne Paasdagen met veel blote zonuren.
Jos ook gecondoleerd en sterkte met het verlies van je zwager.
- Eelco
- Zeer actief lid
Sterkte
- GJ57
- Super actief lid
- Contacteer:
Dank je wel. Ik heb mijn moeder nog van87 jaar en best gezond. Das een groot goed. Mijn vader is in 87 al overleden helaas. Dit hoort inderdaad allemaal bij het leven.Natukees schreef: ↑za 20 apr 2019, 10:29Gecondoleerd en sterkte GJ. Ook voor je vrouw. Helaas hoort dit ook bij leven. Vooral als je zelf ouder wordt ontvallen je steeds meer dierbaren. Ik heb alleen mijn moeder nog. Mijn schoonmoeder (89) was tot nu toe de laatste en was ook een ontzettend lief mens waar mijn vrouw de mantelzorg voor deed. Voor haar is het dus een enorm gemis, hoewel ze er heel goed mee omgaat. Want de goede herinneringen blijven altijd bij je en dat geeft juist weer rust en acceptatie, ook omdat haar versleten hart het langzaam opgaf en overlijden daardoor meer lijden voorkomt.GJ57 schreef: ↑vr 19 apr 2019, 19:25 Vandaag dus schoonmoeder van 94 weggebracht. Alle zinnen over mooie leeftijd zijn voorbij gekomen maar vooral voor vrouwlief begint het gemis. (en voor mij ook hoor) Het is en blijft je moeder, 94 en een beetje of niet. Respect voor de medewerkers van het verzorgingstehuis die met een hele hoop afgevaardigden waren gekomen. Ze was geliefd, een makkelijke bewoonster dat kun je merken. Ach en de mensen die er moesten zijn waren er, vrienden en familie. Morgen de kamer uitruimen , het meeste is al weg begreep ik. En dan Pasen. Ik wens u allen hele fijne Paasdagen met veel blote zonuren.
Jos ook gecondoleerd en sterkte met het verlies van je zwager.
- marcel1970
- Zeer actief lid
Gecondoleerd GJ
Wij hebben vandaag een dagje Flevonatuur gedaan is een heerlijk dagje geweest.
Wij hebben vandaag een dagje Flevonatuur gedaan is een heerlijk dagje geweest.
-
- Super actief lid
Gecondoleerd en sterkte GJ57 en Jos.
I didn't choose to be naked. I am forced to wear clothes.
Als textiel niet wil meewerken verliest naakt altijd.
Johnny's forum (naturisme-nudisme) is gestopt per 20-05-2019.
Als textiel niet wil meewerken verliest naakt altijd.
Johnny's forum (naturisme-nudisme) is gestopt per 20-05-2019.
- Jos
- Beheerder
- Contacteer:
Dank Frivooltje.
Jos
Jos
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn. Waar wij geweest zijn vindt je op onze site http://www.naturisten-forum.nl
- marcel1970
- Zeer actief lid
We wilde eigenlijk vandaag richting de Berendonck maar het Naturisten gedeelte heeft vertraging opgelopen het toilet gebouw en buitendouche staan er al maar zijn nog niet aangesloten op riolering en water en gras is net pas ingezaaid er moet nog het nodige gebeuren daar.
Dus uitgeweken naar Elsendorp vandaag daar lekker gezwommen en in de zon gezeten .
Dus uitgeweken naar Elsendorp vandaag daar lekker gezwommen en in de zon gezeten .
- anakin
- Super actief lid
Vandaag 's naar de Maarseveense plassen geweest. Daar is ook een gedeelte waar het niet officieel is, maar gedoogd. Het was even zoeken, maar ik heb het gevonden. Twee hele kleine stukjes grasveld aan de plas zijn het, en blijkbaar ook onderverdeeld in het gewone en homo-gedeelte. Aangezien het gedeelte waar ik was gaan liggen voor meer dan 99% uit mannen bestond, heb ik een vermoeden dat ik het verkeerde veldje heb genomen. Ben daar in ieder geval maar kort gebleven.
-
- Super actief lid
En weer genoten van de zoveelste blote dag op rij. Waarschijnlijk vandaag voorlopig de laatste als we de weersvoorspellingen mogen geloven.
Maar het is nog maar april. En nu al zo verwend met die warmte. Al denkt de natuur daar anders over. Die kan wel wat tegen gebruiken. Daar moeten we ook aan denken natuurlijk. Er zullen nog ongetwijfeld veel mooie dagen komen de komende maanden.
Maar het is nog maar april. En nu al zo verwend met die warmte. Al denkt de natuur daar anders over. Die kan wel wat tegen gebruiken. Daar moeten we ook aan denken natuurlijk. Er zullen nog ongetwijfeld veel mooie dagen komen de komende maanden.
-
- Zeer actief lid
Ik heb ook erg genoten van het stralende weer We worden verwend inderdaad... en tja voor de tuin mag er al eens wat hemelwater vallen, liefst tijdens de nacht als ik het zou mogen kiezenNatukees schreef: ↑di 23 apr 2019, 09:25 En weer genoten van de zoveelste blote dag op rij. Waarschijnlijk vandaag voorlopig de laatste als we de weersvoorspellingen mogen geloven.
Keep life simple
- PoppeSchuitema
- Super actief lid
Gecondoleerd, een beetje laat maar daarom niet minder gemeend ook namens Gea en dochtersGJ57 schreef: ↑do 18 apr 2019, 18:57 Vandaag zo n rare tussendag gehad. Schoonmoeder is op hoge leeftijd (94) toch vrij plotseling overleden in het afgelopen weekend. Dan komt er een hoop regelwerk los en allerlei randzaken en vlak voor de dag zelf (morgen) is alles opeens geregeld. Dus een rare tussendag vandaag. Het was een bijzondere week , een heel bijzondere. We waren wel gek met haar , ze was al 45 jaar mijn schoonmoeder (on en off dat dan weer wel) en 61jaar de moeder van vrouwlief.
Bloot als het kan, gekleed als het moet
- Eelco
- Zeer actief lid
Vandaag een weiland omgeploegd en opnieuw ingezaaid. Nu wachten op groeizaam weer.
Verder gekeken waar we heen gaan in week 20. Het lijkt niet zo mooi weer te worden op maximaal 1 dag rijden...
Verder gekeken waar we heen gaan in week 20. Het lijkt niet zo mooi weer te worden op maximaal 1 dag rijden...
- marcel1970
- Zeer actief lid
Het is mei vakantie dus geen scholen dus gisteren de Efteling pendel gereden tussen Kaatsheuvel en Den Bosch.
- wingryder
- Zeer actief lid
Op koningsdag zijn we weggereden met onsbusje met daarachter de motor
Zijn nu in frankrijk op " moulin de la ronde"
Een kleine camping met een zwembadje , niet druk. We waren de enige maar vandaag is er nog een nederlandse man gekomen met een oude brandweercommandowagen
Zo staan er twee oldtimers op het terrein, grappig.
Het weer is goed maar wel fris, goed weer om te toeren met de motor,
Een kleine camping met een zwembadje , niet druk. We waren de enige maar vandaag is er nog een nederlandse man gekomen met een oude brandweercommandowagen
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
-
- Super actief lid
Wel heerlijk rustig zo op de camping. Prachtige natuur in alle rust beleven. Het liefst bloot natuurlijk, maar daar werkt de temperatuur inderdaad niet altijd aan mee.wingryder schreef: ↑ma 29 apr 2019, 23:11
-
- Zeer actief lid
Komt me zeer bekend over... lekker kamperen en slapen in de auto April kan idd nog fris zijn, vorig jaar waren wij in de Ardennen met de Combo gaan kamperen. Op een dag lag er bij het ontwaken zelfs een dun laagje sneeuw, maar goed eens het zonnetje kwam piepen was het best aangenaam.wingryder schreef: ↑ma 29 apr 2019, 23:11 Op koningsdag zijn we weggereden met onsbusje met daarachter de motor
IMG_20190427_090230(1).jpg
Geniet ervan... en de motorritjes ook
Keep life simple
-
- Super actief lid
Het is vandaag weer de Internationale Dag van het Naakt Tuinieren. Het zal niemand verbazen dat ik een jaartje oversla .
Ik heb de kachel maar weer aangedaan .
Ik heb de kachel maar weer aangedaan .
- Paul1968
- Zeer actief lid
- Henk D
- Super actief lid
- Contacteer:
Sla vandaag ook maar over. Alhoewel; de plantjes op de vensterbank mogen wel wat verse potgrond......
-
- Zeer actief lid
In de tuin een gevoelstemperatuur 6°... met wat zon op en af, jawel in onze veranda 28°. Dus, hebben we de planten daar verpot en t'gevoel van 'Naakt Tuinieren' is er voor een stukje
Keep life simple
- GJ57
- Super actief lid
- Contacteer:
Wij kwamen terug van een weekje Denemarken en in huis was het afgekoeld tot 16 graden. De verwarming maar weer aan.
- Bowmore
- Super actief lid
Lekker naar Bussloo, de temperatuur had hoger mogen zijn je gaat nu niet lekker buiten op zo'n bedje liggen.
Groetjes Jeroen
Groetjes Jeroen