Nou... Het duurt een paar dagen voor het water te doen is.
Gecondoleerd GJGJ57 schreef: ↑vr 19 apr 2019, 19:25 Vandaag dus schoonmoeder van 94 weggebracht. Alle zinnen over mooie leeftijd zijn voorbij gekomen maar vooral voor vrouwlief begint het gemis. (en voor mij ook hoor) Het is en blijft je moeder, 94 en een beetje of niet. Respect voor de medewerkers van het verzorgingstehuis die met een hele hoop afgevaardigden waren gekomen. Ze was geliefd, een makkelijke bewoonster dat kun je merken. Ach en de mensen die er moesten zijn waren er, vrienden en familie. Morgen de kamer uitruimen , het meeste is al weg begreep ik. En dan Pasen. Ik wens u allen hele fijne Paasdagen met veel blote zonuren.
Gecondoleerd en sterkte GJ. Ook voor je vrouw. Helaas hoort dit ook bij leven. Vooral als je zelf ouder wordt ontvallen je steeds meer dierbaren. Ik heb alleen mijn moeder nog. Mijn schoonmoeder (89) was tot nu toe de laatste en was ook een ontzettend lief mens waar mijn vrouw de mantelzorg voor deed. Voor haar is het dus een enorm gemis, hoewel ze er heel goed mee omgaat. Want de goede herinneringen blijven altijd bij je en dat geeft juist weer rust en acceptatie, ook omdat haar versleten hart het langzaam opgaf en overlijden daardoor meer lijden voorkomt.GJ57 schreef: ↑vr 19 apr 2019, 19:25 Vandaag dus schoonmoeder van 94 weggebracht. Alle zinnen over mooie leeftijd zijn voorbij gekomen maar vooral voor vrouwlief begint het gemis. (en voor mij ook hoor) Het is en blijft je moeder, 94 en een beetje of niet. Respect voor de medewerkers van het verzorgingstehuis die met een hele hoop afgevaardigden waren gekomen. Ze was geliefd, een makkelijke bewoonster dat kun je merken. Ach en de mensen die er moesten zijn waren er, vrienden en familie. Morgen de kamer uitruimen , het meeste is al weg begreep ik. En dan Pasen. Ik wens u allen hele fijne Paasdagen met veel blote zonuren.
Dank je wel. Ik heb mijn moeder nog van87 jaar en best gezond. Das een groot goed. Mijn vader is in 87 al overleden helaas. Dit hoort inderdaad allemaal bij het leven.Natukees schreef: ↑za 20 apr 2019, 10:29Gecondoleerd en sterkte GJ. Ook voor je vrouw. Helaas hoort dit ook bij leven. Vooral als je zelf ouder wordt ontvallen je steeds meer dierbaren. Ik heb alleen mijn moeder nog. Mijn schoonmoeder (89) was tot nu toe de laatste en was ook een ontzettend lief mens waar mijn vrouw de mantelzorg voor deed. Voor haar is het dus een enorm gemis, hoewel ze er heel goed mee omgaat. Want de goede herinneringen blijven altijd bij je en dat geeft juist weer rust en acceptatie, ook omdat haar versleten hart het langzaam opgaf en overlijden daardoor meer lijden voorkomt.GJ57 schreef: ↑vr 19 apr 2019, 19:25 Vandaag dus schoonmoeder van 94 weggebracht. Alle zinnen over mooie leeftijd zijn voorbij gekomen maar vooral voor vrouwlief begint het gemis. (en voor mij ook hoor) Het is en blijft je moeder, 94 en een beetje of niet. Respect voor de medewerkers van het verzorgingstehuis die met een hele hoop afgevaardigden waren gekomen. Ze was geliefd, een makkelijke bewoonster dat kun je merken. Ach en de mensen die er moesten zijn waren er, vrienden en familie. Morgen de kamer uitruimen , het meeste is al weg begreep ik. En dan Pasen. Ik wens u allen hele fijne Paasdagen met veel blote zonuren.
Jos ook gecondoleerd en sterkte met het verlies van je zwager.
Ik heb ook erg genoten van het stralende weerNatukees schreef: ↑di 23 apr 2019, 09:25 En weer genoten van de zoveelste blote dag op rij. Waarschijnlijk vandaag voorlopig de laatste als we de weersvoorspellingen mogen geloven.
Maar het is nog maar april. En nu al zo verwend met die warmte. Al denkt de natuur daar anders over. Die kan wel wat tegen gebruiken. Daar moeten we ook aan denken natuurlijk. Er zullen nog ongetwijfeld veel mooie dagen komen de komende maanden.
Gecondoleerd, een beetje laat maar daarom niet minder gemeend ook namens Gea en dochtersGJ57 schreef: ↑do 18 apr 2019, 18:57 Vandaag zo n rare tussendag gehad. Schoonmoeder is op hoge leeftijd (94) toch vrij plotseling overleden in het afgelopen weekend. Dan komt er een hoop regelwerk los en allerlei randzaken en vlak voor de dag zelf (morgen) is alles opeens geregeld. Dus een rare tussendag vandaag. Het was een bijzondere week , een heel bijzondere. We waren wel gek met haar , ze was al 45 jaar mijn schoonmoeder (on en off dat dan weer wel) en 61jaar de moeder van vrouwlief.
Wel heerlijk rustig zo op de camping. Prachtige natuur in alle rust beleven. Het liefst bloot natuurlijk, maar daar werkt de temperatuur inderdaad niet altijd aan mee.wingryder schreef: ↑ma 29 apr 2019, 23:11
Een kleine camping met een zwembadje , niet druk. We waren de enige maar vandaag is er nog een nederlandse man gekomen met een oude brandweercommandowagen![]()
Zo staan er twee oldtimers op het terrein, grappig.
Het weer is goed maar wel fris, goed weer om te toeren met de motor,
Komt me zeer bekend over... lekker kamperen en slapen in de autowingryder schreef: ↑ma 29 apr 2019, 23:11 Op koningsdag zijn we weggereden met onsbusje met daarachter de motor![]()
Zijn nu in frankrijk op " moulin de la ronde"
Een kleine camping met een zwembadje , niet druk. We waren de enige maar vandaag is er nog een nederlandse man gekomen met een oude brandweercommandowagen![]()
Zo staan er twee oldtimers op het terrein, grappig.
Het weer is goed maar wel fris, goed weer om te toeren met de motor,
IMG_20190427_090230(1).jpg
In de tuin een gevoelstemperatuur 6°... met wat zon op en af, jawel in onze veranda 28°. Dus, hebben we de planten daar verpot en t'gevoel van 'Naakt Tuinieren' is er voor een stukje
Wij kwamen terug van een weekje Denemarken en in huis was het afgekoeld tot 16 graden. De verwarming maar weer aan.