Ik stel voor in plaats van het schaamlapje een peniskoker te gebruiken, bij o.a. Papoea`s een veel gebruikt kleding stuk.
het bied vele voordelen te weten;
- Groot of klein geschapen kun je zelf oplossen door een groter of kleiner formaat te kiezen, pas op als je een grote hebt en een (te)kleine peniskoker
kiest geeft dat problemen beter is het om altijd een zo groot mogelijke te kopen je wilt absoluut niet dat je penis door bloed gebrek zwart wordt en
er af valt.
- Voordeel van een grote je hebt aanzienlijk meer aanzien en je kunt de overblijvende ruimte gebruiken om spullen op te bergen zoals telefoon,
zakcentje (haha),zonnebril, handdoek of NFN lidmaatschaps-pas e.d.
- Je onbeheersbare erectie blijft verborgen en is geen probleem meer, je kunt met een gerust hard ongegeneerd rond lopen met een trotse en fiere
houding zo van kijk mij eens.
- Versier je een vrouw in de stad blijft er nog een verrassing over en geef je bij je date je niet volledig bloot.
- Er zijn eenvoudige modellen de z.g. standaard modellen tot buitengewoon luxe met airco, radio mp3 speler in hifi stereo, flatscreen met ambilight
ingebouwde prullenbak en koelkast de mogelijkheden zijn legio ik heb er zelf een uit het top segment en deze heeft ook een magnetron.
Er zijn natuurlijk ook nadelen welke toenemen naarmate je een luxere versie kiest zoals het totaal gewicht, het accu pack, de lawaaierige generator of je hebt de verkeerde stekker aan je verlengsnoer.
Daarom staat mijn peniskoker uit de topklasse nu voor een zacht prijsje te koop op marktplaats, ik ben er achtergekomen IK BEN LIEVER NAAKT.