Schaaamlapje voor de mannen
- bertino
- Actief lid
Schaaamlapje voor de mannen
Zou het voor iemand hinderlijk zijn…. moesten de mannen voortaan in hun publieke naaktheid gesierd worden door een schaamlapje? Gewoon zo’n stukje stof van 10 op 15 centimeter, omhooggehouden door een stukje touw, de kleur zou je zelf mogen kiezen al naargelang je gemoedstoestand of je humeur.
Voor mij zou het mogen, geen gedoe meer met die onesthetische blikvanger, geen verlegen nieuwkomers meer, geen door testosteron geplaagde haantjes. De naaktstranden zouden er mooier door worden.
Bertino
Voor mij zou het mogen, geen gedoe meer met die onesthetische blikvanger, geen verlegen nieuwkomers meer, geen door testosteron geplaagde haantjes. De naaktstranden zouden er mooier door worden.
Bertino
- JurgenZ
- Super actief lid
Re: Schaaamlapje voor de mannen
Ha Bertino, ik begrijp uit je suggestie, dat je er zelf behoefte aan hebt. Ik zeg : doen! Maar ik ben liever helemaal naakt. Zelf vind ik vrouwen mooier van lijn, maar mannen ook weer niet zo lelijk dat ze hun penis moeten gaan bedekken.
Laatst gewijzigd door JurgenZ op do 21 jan 2016, 23:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Geniet nooit met mate ! ( van Loesje! )
-
- Zeer actief lid
Noem het in ieder geval geen "schaamlapje" maar gewoon een lendedoek, dat wij onze genitaliëngebied "schaamstreek" en de beharing daar "schaamhaar" noemen is al erg genoeg. Dat wordt al aangegrepen door preutsen om te zeggen dat het daarom terecht is het te verbergen.
Ik heb zo'n ding ook gemaakt, voor de NEWT a.s zomer en voor de nieuwjaarsduik. Ik moet zeggen, het draagt een stuk comfortabeler dan een korte broek maar zonder is nog steeds beter.
Ik heb zo'n ding ook gemaakt, voor de NEWT a.s zomer en voor de nieuwjaarsduik. Ik moet zeggen, het draagt een stuk comfortabeler dan een korte broek maar zonder is nog steeds beter.
-
- Super actief lid
Wat is dit nou weer voor een onzin. Je gaat naar een naaktstrand om daar naakt te genieten. Dan ga je toch niet met zo'n lapje voor lopen. Ik snap hier echt niets meer van.
I didn't choose to be naked. I am forced to wear clothes.
Als textiel niet wil meewerken verliest naakt altijd.
Johnny's forum (naturisme-nudisme) is gestopt per 20-05-2019.
- Karin3
- Super actief lid
Ik ook niet. Waarom zou je dat doen Bertino?
-
- Zeer actief lid
Het was geen naaktstrand.Frivooltje schreef:Wat is dit nou weer voor een onzin. Je gaat naar een naaktstrand om daar naakt te genieten. Dan ga je toch niet met zo'n lapje voor lopen. Ik snap hier echt niets meer van.
Bericht aangepast door beheerder.
Jos (beheerder)
-
- Super actief lid
Bericht verwijderd door beheerder wegens overtreding van de regels!
We gaan elkaar hier niet uitschelden!!!
Jos (beheerder)
We gaan elkaar hier niet uitschelden!!!
Jos (beheerder)
- bertino
- Actief lid
Het gebeurd wel vaker dat men mij niet onmiddelijk begrijpt, daarvoor is er een forum en kan men discussies aangaan. Je moet het meer zien als een "wat als", zou de (naakt)wereld niet er niet mooier op worden als mannen met een schaamlapje liepen?, die het echt wil kan het ook 180° draaien hoor, zo zijn de billen ook nog beshermt tegen de zon als er die is.Frivooltje schreef:Wat is dit nou weer voor een onzin. Je gaat naar een naaktstrand om daar naakt te genieten. Dan ga je toch niet met zo'n lapje voor lopen. Ik snap hier echt niets meer van.
Over waarom ik het zou doen? puur esthetisch, er is niks moois aan te zien of het zou moeten zijn bij een temperatuur lager dan 5° zodat het hele zaakje wat inkrimpt.
Overigens wil ik er wel effe op wijzen dat het mij niet geheel vreemd is om de kippen van stok te jagen, niks persoonlijks tegen iemand hoor, het moet tenslotte leuk blijven hier. Zou je dit onderwerp mischien kunnen zien als antitopic op de typische mannentopics?
bertino.
- Mandy
- Zeer actief lid
Poeh, gezellig topic zo te lezen
Zo slecht vind ik dat er allemaal niet uit zien hoorbertino schreef:Over waarom ik het zou doen? puur esthetisch, er is niks moois aan te zien
Een PB is altijd welkom!
- Karin3
- Super actief lid
Hmm, Bertino, laat die 'anti topics' dan maar aan de vrouwen over, want wat mij betreft sla je de bal mis;-)
Als ik mij zou beginnen afvragen wat er aan mijn eigen lijf allemaal niet (meer) estetisch is, dan deed ik maar snel een bourka aan. Het gaat ook helemaal niet om de estethiek (vandaar mijn persoonlijke afkeer voor overdadige versieringen), het gaat er juist om dat het naaktr lichaam er eigenlijk helemaal niet toe doet. Als ik met iemand een biertje zit te drinken op het terrein zit ik ook echt niet naar diens piemel te kijken hoor. (Of misschien héél even dan haha!!)
Ik moet wel zeggen dat ik op het einde van de zomer soms denk; 'nu heb ik denk ik wel genoeg piemels gezien', maar da's iets heel anders;-)
Heb vorig weekend mijn nichtjes mee naar de sauna genomen, en die schrokken wel even en wisten niet helemaal goed waar kijken, maar ook hier geldt de 5' regel; na 5' ben je gewend aan zowel je eigen naaktheid en die van een ander en is het allemaal écht geen big deal meer.(of wel. En dan is naaktrecreatie voor die persoon waarschijnlijk gewoon niet weggelegd en da's ook ok)
Ik zou mij eerder ongemakkelijk voelen moest ikzelf naakt zijn en de mannen in één of andere tarzan-look. Ik zou schrik hebben om op elk moment neergeknuppeld en in de bosjes gesleurd te worden. Brrr;-)
Mijn nichtjes waren keihard weggerend denk ik (en ik ook!)
En om nu zo te gaan rondlopen op een textielstrand begrijp ik helemaal al niet.
Als ik mij zou beginnen afvragen wat er aan mijn eigen lijf allemaal niet (meer) estetisch is, dan deed ik maar snel een bourka aan. Het gaat ook helemaal niet om de estethiek (vandaar mijn persoonlijke afkeer voor overdadige versieringen), het gaat er juist om dat het naaktr lichaam er eigenlijk helemaal niet toe doet. Als ik met iemand een biertje zit te drinken op het terrein zit ik ook echt niet naar diens piemel te kijken hoor. (Of misschien héél even dan haha!!)
Ik moet wel zeggen dat ik op het einde van de zomer soms denk; 'nu heb ik denk ik wel genoeg piemels gezien', maar da's iets heel anders;-)
Heb vorig weekend mijn nichtjes mee naar de sauna genomen, en die schrokken wel even en wisten niet helemaal goed waar kijken, maar ook hier geldt de 5' regel; na 5' ben je gewend aan zowel je eigen naaktheid en die van een ander en is het allemaal écht geen big deal meer.(of wel. En dan is naaktrecreatie voor die persoon waarschijnlijk gewoon niet weggelegd en da's ook ok)
Ik zou mij eerder ongemakkelijk voelen moest ikzelf naakt zijn en de mannen in één of andere tarzan-look. Ik zou schrik hebben om op elk moment neergeknuppeld en in de bosjes gesleurd te worden. Brrr;-)
Mijn nichtjes waren keihard weggerend denk ik (en ik ook!)
En om nu zo te gaan rondlopen op een textielstrand begrijp ik helemaal al niet.
Laatst gewijzigd door Karin3 op vr 22 jan 2016, 12:39, 2 keer totaal gewijzigd.
- Karin3
- Super actief lid
Ik stel mij nu Jo al voor in zo'n outfit; hilarisch!!!
-
- Super actief lid
- Contacteer:
Jij zorgt voor het lapje, ik doe het de eerstvolgende keer op het terrein aanKarin3 schreef:Ik stel mij nu Jo al voor in zo'n outfit; hilarisch!!!
Maar dan laat jij je okselharen roze kleuren
- Karin3
- Super actief lid
Deal, ik breng er twee mee (ik draag er eentje op mijn hoofd). Fluo groen ok? Of gaan we voor tijgerprint?
- Paul1968
- Zeer actief lid
Geen schaamlapje voor mij. Het liefst met niks op het naaktstrand en anders maar met zwembroek op het textiel strand.
Laatst gewijzigd door Paul1968 op za 23 jan 2016, 00:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Met gastvrije Brabantse groet,
Paul
Paul
-
- Super actief lid
Omdat mijn bericht in zijn geheel verwijderd is zet ik het belangrijkste maar weer terug.
Vreemd want Bertino heeft het daar zelf wel over.dynnoeth schreef:Het was geen naaktstrand.Frivooltje schreef:Wat is dit nou weer voor een onzin. Je gaat naar een naaktstrand om daar naakt te genieten. Dan ga je toch niet met zo'n lapje voor lopen. Ik snap hier echt niets meer van.
bertino schreef:De naaktstranden zouden er mooier door worden.
-
- Super actief lid
- Contacteer:
Met mijn figuur? Doe maar de tijgerprintKarin3 schreef:Deal, ik breng er twee mee (ik draag er eentje op mijn hoofd). Fluo groen ok? Of gaan we voor tijgerprint?
- Karin
- Super actief lid
Ik snap het nut niet van zo'n lapje. Mooier of niet mooier is sowieso iets van smaak. En verder: volgens mij gaat het niet om mooi of niet mooi, en voor wie vindt dat het daar wel over gaat op een naaktstrand, ik denk dat die op de verkeerde plek is.
- Karin3
- Super actief lid
Amen;-)Karin schreef:Ik snap het nut niet van zo'n lapje. Mooier of niet mooier is sowieso iets van smaak. En verder: volgens mij gaat het niet om mooi of niet mooi, en voor wie vindt dat het daar wel over gaat op een naaktstrand, ik denk dat die op de verkeerde plek is.
- bertino
- Actief lid
Het gaat overal, waar ook ter wereld , in elke cultuur en bij elk ras, over mooi of niet, acceptabel of niet, erbij horen of niet. Mensen kijken graag naar mensen, vergelijken graag, stellen zichzelf op een plaats tegenover buur, collega, vriend(in). Waarom zouden ze niet vergelijken/oordelen op het naaktstrand? We leven (gelukkig/helaas) niet in de ideale wereld eh.Karin schreef:Ik snap het nut niet van zo'n lapje. Mooier of niet mooier is sowieso iets van smaak. En verder: volgens mij gaat het niet om mooi of niet mooi, en voor wie vindt dat het daar wel over gaat op een naaktstrand, ik denk dat die op de verkeerde plek is.
Bertino
- Jan52
- Super actief lid
Schaamlapje voor mannen...eerst moest ik denken aan het beflapje voor vrouwen.
Maar het is dus een serieuze vraag cq opmerking.
Niets voor mij zo'n stukje fladdertextiel.
Als ik mijn jongeheer wil bedekken gebruik ik een onderbroek, zwembroek of handdoek.
Maar een schaamlapje..er zal maar een windvlaag komen en dan?
Als ik naturistisch ga ga ik echt naturistisch en niet voor 90%.
Maar het is dus een serieuze vraag cq opmerking.
Niets voor mij zo'n stukje fladdertextiel.
Als ik mijn jongeheer wil bedekken gebruik ik een onderbroek, zwembroek of handdoek.
Maar een schaamlapje..er zal maar een windvlaag komen en dan?
Als ik naturistisch ga ga ik echt naturistisch en niet voor 90%.
Wie't kleine niet eert is het grote nie weerd..
- Karin3
- Super actief lid
bertino schreef:Het gaat overal, waar ook ter wereld , in elke cultuur en bij elk ras, over mooi of niet, acceptabel of niet, erbij horen of niet. Mensen kijken graag naar mensen, vergelijken graag, stellen zichzelf op een plaats tegenover buur, collega, vriend(in). Waarom zouden ze niet vergelijken/oordelen op het naaktstrand? We leven (gelukkig/helaas) niet in de ideale wereld eh.Karin schreef:Ik snap het nut niet van zo'n lapje. Mooier of niet mooier is sowieso iets van smaak. En verder: volgens mij gaat het niet om mooi of niet mooi, en voor wie vindt dat het daar wel over gaat op een naaktstrand, ik denk dat die op de verkeerde plek is.
Bertino
Wat nu net leuk is aan naturisme, is dat het daar even niét om uiterlijkheden en 'mooi zijn' gaat. Als die essentie aan jou voorbij gaat is dat erg jammer. Voor jou dan.
-
- Super actief lid
- Contacteer:
Het gaat daar inderdaad niet om maar ik heb wel gezien dat jij grotere borsten hebt dan Julia en kleinere dan Marie. Maar tegen dat ik 's avonds naar huis rijd ben ik dat al weer lang vergeten. En ik denk dat jij ook wel ziet dat ik een grotere piemel heb dan Frans en een kleinere dan Juul. Maar net als ik zal jij het na een uur wel al vergeten zijn. Denk ik, 't is moeilijk uit te leggenKarin3 schreef:bertino schreef:Het gaat overal, waar ook ter wereld , in elke cultuur en bij elk ras, over mooi of niet, acceptabel of niet, erbij horen of niet. Mensen kijken graag naar mensen, vergelijken graag, stellen zichzelf op een plaats tegenover buur, collega, vriend(in). Waarom zouden ze niet vergelijken/oordelen op het naaktstrand? We leven (gelukkig/helaas) niet in de ideale wereld eh.Karin schreef:Ik snap het nut niet van zo'n lapje. Mooier of niet mooier is sowieso iets van smaak. En verder: volgens mij gaat het niet om mooi of niet mooi, en voor wie vindt dat het daar wel over gaat op een naaktstrand, ik denk dat die op de verkeerde plek is.
Bertino
Wat nu net leuk is aan naturisme, is dat het daar even niét om uiterlijkheden en 'mooi zijn' gaat. Als die essentie aan jou voorbij gaat is dat erg jammer. Voor jou dan.
- bertino
- Actief lid
Het gaat bij naturisten om een verwaarloosbaar klein percentage die er echt niet mee zitten hoe iemand er uit ziet, het zijn tenslotte ook mensen he.
Bertino
Bertino
- Karin3
- Super actief lid
Mijn borsten zijn niet kleiner dan die van Marie, Jo. Waar haal je het!
Laatst gewijzigd door Karin3 op wo 27 jan 2016, 12:03, 1 keer totaal gewijzigd.
- Karin3
- Super actief lid
bertino schreef:Het gaat bij naturisten om een verwaarloosbaar klein percentage die er echt niet mee zitten hoe iemand er uit ziet, het zijn tenslotte ook mensen he.
Bertino
Dat naturisten een verwaarloosbaar klein percentage zijn van de grote groep naaktrecreanten, daar kan ik je geen ongelijk in geven. Maar naturisten zitten er echt niet mee of iemand lang, dun, mooi, lelijk, dik, mager, groot, klein geschapen is. Echt niet. Je zou het eens moeten proberen; het is een hele bevrijding. Wat niet wil zeggen dat naturisten zich niet kwetsbaar kunnen voelen, of beschroomd, of verlegen. We zijn inderdaad ook maar mensen. Maar als je die schroom overwint, en je gaat toch naakt is het een heerlijk gevoel, zeker als je dan met mensen bent die er net zo over denken en je dan niet gaan afrekenen op hoe je eruit ziet of zichzelf overdreven gaan zitten versieren om toch maar de mooiste te zijn. Da's nefast voor de gezelligheid (want die mensen maken op dt moment duidelijk dat ze het dus niet begrepen hebben)
Gelukkig doet zo'n Jo dan bvb écht wel geen moeite om mooi te zijn
- Karin3
- Super actief lid
Maar om terug te komen op dat schaamlapje (gestéld dat dat al enige estethische waarde zou hebben); wat stel je dan voor voor de vrouwen? Een grote strik over de vetrolletjes op de buik? Een pluim in de kont om de aandacht af te leiden van te dikke billen? En eens boven de 25; zak over je hoofd? (geen probleem hoor, dan drink ik wel door een rietje
- zomernaturist
- Zeer actief lid
- Locatie: Ja.. Welkom in het verre oosten. Ik hou alles goud gozer. Omgeving vertrouwd, geboren en getogen. ;)
Karin wat weet je het weer mooi te verwoorden, ik had al meerdere keren iets in deze richting ingetypt op dit forum richting bertino maar had geen zin om hier een discussie over te beginnen, maar dit laatste bericht had ik afg. week ook al ingetypt en maar niet geplaatst Dat je tijd steekt in deze discussie/persoon verbaasd mij eigenlijk....
- Karin3
- Super actief lid
Ik heb anders al goed gelachen ZNzomernaturist schreef:Karin wat weet je het weer mooi te verwoorden, ik had al meerdere keren iets in deze richting ingetypt op dit forum richting bertino maar had geen zin om hier een discussie over te beginnen, maar dit laatste bericht had ik afg. week ook al ingetypt en maar niet geplaatst Dat je tijd steekt in deze discussie/persoon verbaasd mij eigenlijk....
En zonder te zwaar op de hand te worden; dit gaat wel aardig in de richting van de essentie van naturisme en ik word er altijd een beetje rebels van als mensen dat verkrachten.
En het is mijn tijd hier verdoen of de was gaan plooien...
-
- Super actief lid
Ik weet niet waar je dit vandaan haalt hoor. Het maakt mij helemaal niets uit hoe iemand eruit ziet want waarom zou ik daar wel mee zitten? Ik ben ook niet moeders mooiste. Als je het niet wil zien dan kijk je er niet naar. Zo simpel is het.bertino schreef:Het gaat bij naturisten om een verwaarloosbaar klein percentage die er echt niet mee zitten hoe iemand er uit ziet, het zijn tenslotte ook mensen he.
Bertino
- bertino
- Actief lid
Nou, nou, er word wel driftig op de man gespeeld in plaats van op de bal. Ik mag er tot nu toe fier op zijn dat ik ieder in zijn eigen laat, homo's pedo's, transgenders om het even wat in zijn/haar waarde laat. Nergens vertel ik dat iets/iemand goed of slecht is, ik geef alleen een mening die niemand kwetst.
Is het hier "not done" om een andere/afwijkende mening te hebben? Mag Ik? .... aub?
Bertino
Is het hier "not done" om een andere/afwijkende mening te hebben? Mag Ik? .... aub?
Bertino