zomernaturist schreef:Dat je er nog over nadenkt, ik vind het filmpje een vorm van humor,mij iets te banaal, maar het heeft echt helemaal niets met naturisme te maken en zou er zeker niet in een serieuze vorm aan meewerken
voor de fun, echt ieder zijn lolletje....
Denken of er over nadenken kan geen kwaad zomernaturist.
Je schaad er immers niks mee toch.
Zeker als wat je zegt je het filmpje ziet.
Want dat het op deze manier gebracht werd, wist ik begin van de avond ( 1e telefoontje ) ook niet.
Maar had al mijn medewerking verleend, en ze belde me een 2e keer na dat filmpje.
Mocht eerder niks zeggen wat ik dus ook niet gedaan heb.
Maar als ik wist van hoe dat gesprek met die 2 zou gaan, dan had ik ook niet later die avond mee gedaan.
Frivooltje schreef:Ik denk dat je er in dit geval ver van deze hele aanfluiting moet blijven Johnny.
Toch denk ik steeds meer dat dit wel in scene gezet moet zijn. Alleen de naam van die naturistenvereniging al: De blote blije jeu de boules bal. Wel jammer dat ze hiermee het naturisme schaden.
Als het wel serieus is dan ga ik mij echt afvragen of ik nog wel bij een dergelijke groep wil horen. (als je begrijpt wat ik bedoel)
Ze zijn trouwens een heel stuk vergeten te censureren. Niet dat ik dat erg vind maar dan ben je niet serieus met je werk bezig.
Behalve de naam Frivooltje, deed die dame me ook nog aan iemand denken die ik (van gezicht) ken of kende.
Maar kon alleen niet thuis brengen waar ik haar eerder gezien had.
Gelukkig gaven mijn nichten de oplossing op deze vraag, want ze komt volgens hun vaak in de lollipop.
Of ze daar voor haar plezier komt of dat ze er werkt konden ze mij niet zeggen, maar dat ze er vaak was weer wel.
Die Ron ken ik wel persoonlijk, en weet hem ook te wonen.
En hij kent mij ook, en ook een deel van mijn familie.
Hoe dan ook, voor mij is dit een afgesloten hoofdstuk.
Dat ik er over na moest denken, was om even alles voor me zelf op een rijtje te krijgen ( de voor en tegens dan ).
Ik ben best wel te vinden om zo iets of iets anders mee op te zetten.
Dus daar ligt het probleem niet.
Maar dan moet het wel op een reële en normale manier gaan.