A.S. donderdag - het gaat dus toch door, naturisten op de...
- johnnyvang
- Super actief lid
- Contacteer:
A.S. donderdag - het gaat dus toch door, naturisten op de...
Whahahah tilburg zal tilburg niet zijn als ze geen gekke dingen verzinnen met de kermis dagen.
Frivooltje het gebeurd dus toch a.s. donderdag op het pietervredeplein.
Naturisten gaan naakt op het plein op de kermis.
Heb alleen niet goed gehoord hoelaat ze ermee beginnen.
Hoorde het net, en er zijn al veel aanmeldingen nu.
Heb alleen niet goed gehoord hoelaat ze ermee beginnen.
Hoorde het net, en er zijn al veel aanmeldingen nu.
-
- Actief lid
Re: A.S. donderdag - het gaat dus toch door, naturisten op d
Is er een link?
Not the sky, but the mind is the limit!
- johnnyvang
- Super actief lid
- Contacteer:
Nog niet lucas.
Het kwam net op tv in de uitzending van kermis laat, en die staat pas morgen online.
Het kwam net op tv in de uitzending van kermis laat, en die staat pas morgen online.
-
- Super actief lid
Ben benieuwd alleen vrees ik dat het geen naturisten zullen zijn. (voordat je daar weer kritiek op krijgt dat je hun er bij haalt)
Laatst gewijzigd door Frivooltje op za 18 jul 2015, 23:39, 2 keer totaal gewijzigd.
I didn't choose to be naked. I am forced to wear clothes.
Als textiel niet wil meewerken verliest naakt altijd.
Johnny's forum (naturisme-nudisme) is gestopt per 20-05-2019.
- johnnyvang
- Super actief lid
- Contacteer:
Ik ken die lui niet, dus kan er ook ngog geen mening over geven.
Maar ga nu uit dat het toch zo is.
dat het anders kan zijn weet ook ik, want dit was in utopia ook zo.
Zouden naturisten zijn daar op de camping, maar bleken bij nader onderzoek werknemers te zijn van kim holland
Maar ga nu uit dat het toch zo is.
dat het anders kan zijn weet ook ik, want dit was in utopia ook zo.
Zouden naturisten zijn daar op de camping, maar bleken bij nader onderzoek werknemers te zijn van kim holland
-
- Super actief lid
Maar ben jij er dan bij Johnny?
- johnnyvang
- Super actief lid
- Contacteer:
Als het 100% door gaat wel.
Ben a.s. donderdag toch al in de stad.
Alleen weet ik niet hoelaat het gebeurd.
@lucas.
Ron schuurkens pleite hier al voor een paar dagen terug via de krant.
Kijk hiervoor op bd.nl ( zoek op Mr kermis of naakte donderdag )
Alleen weet ik niet hoelaat het gebeurd.
@lucas.
-
- Super actief lid
Zo veel lef heb ik echt niet.johnnyvang schreef:Als het 100% door gaat wel.
http://www.bd.nl/opinie/blogs/stadsgezi ... -1.5085820johnnyvang schreef:@lucas.
- johnnyvang
- Super actief lid
- Contacteer:
ha ha daar zie je mijn reactie ook te staan
Met 2 plus en 2 min handjes
Met 2 plus en 2 min handjes
-
- Super actief lid
Ik zie 3 plushandjes.
- johnnyvang
- Super actief lid
- Contacteer:
Ze gaan me zo bellen.
Kan dus weer zijn dat ik ( alweer ) rechtstreeks in de uitzending kom.
Kan dus weer zijn dat ik ( alweer ) rechtstreeks in de uitzending kom.
- johnnyvang
- Super actief lid
- Contacteer:
Ben zojuist gebeld Frivooltje, en al deden ze er lachend over, ze hebben me op de lijst gezet voor a.s. donderdag.
Heb dat stukje ook via de stream op kunnen nemen
Heb dat stukje ook via de stream op kunnen nemen
- Karin3
- Super actief lid
Naturisten?johnnyvang schreef:Whahahah tilburg zal tilburg niet zijn als ze geen gekke dingen verzinnen met de kermis dagen.
- johnnyvang
- Super actief lid
- Contacteer:
uh... ja dat schrijf ik volgens mij wel ( en het zijn hun eigen woorden )Karin3 schreef:Naturisten?johnnyvang schreef:Whahahah tilburg zal tilburg niet zijn als ze geen gekke dingen verzinnen met de kermis dagen.
- Karin3
- Super actief lid
je begrijpt dat dit weinig met naturisme te maken heeft?
- johnnyvang
- Super actief lid
- Contacteer:
Naar het museum gaan, een bowling, uit eten enz enz ook niet, maar toch doen ze het.Karin3 schreef:je begrijpt dat dit weinig met naturisme te maken heeft?
Raar volk he die naturisten
- Karin3
- Super actief lid
dat zijn mensen die naakt gaan bowlen,uit eten,... inderdaad rare mensen, maar dat zijn géén naturisten. Dat zijn gewoon mensen die graag naakt dingen doen; da's heel wat anders. Nog steeds niet gesnapt?
- johnnyvang
- Super actief lid
- Contacteer:
Waarom nou rare mensen?Karin3 schreef:dat zijn mensen die naakt gaan bowlen,uit eten,... inderdaad rare mensen, maar dat zijn géén naturisten. Dat zijn gewoon mensen die graag naakt dingen doen; da's heel wat anders. Nog steeds niet gesnapt?
Zeg dat tegen hun, maar ze zijn raar dus waarschijnlijk durf je dat niet bang dat je klop krijgt.
Maar als ze volgens jou kijk aan alle punten voldoen, maar net dat ene ding extra (willen) doen, dan zijn ze opeens geen naturist meer, maar raar volk.
Nee je bent pas naturist als je je laat opsluiten op een groot terrein omringt door een hoge (liefst dikke) muur van waar je niet eens naar de weg kunt kijken, of van de weg uit naar binnen.
Want stel je voor dat een buitenstaander je naakt rond ziet huppelen daar.
Lijkt me dan meer een vogelkooi maar dan heeeeel groot (een super voliere vol naakte mensen dus ).
-
- Super actief lid
Had je gewaarschuwd.Frivooltje schreef:Ben benieuwd alleen vrees ik dat het geen naturisten zullen zijn. (voordat je daar weer kritiek op krijgt dat je hun er bij haalt)
- johnnyvang
- Super actief lid
- Contacteer:
Ach voor je een ander op zijn fouten wijst, zul je eerst naar je eigen fouten moeten kijken.Frivooltje schreef:Had je gewaarschuwd.Frivooltje schreef:Ben benieuwd alleen vrees ik dat het geen naturisten zullen zijn. (voordat je daar weer kritiek op krijgt dat je hun er bij haalt)
En zolang je die niet ziet.....
Dus ik kan het hebben hoor van een "nep" naturiste
-
- Actief lid
Huh, gaat het toch door?
Of drie lagen, zoals bij Kuikseind (achtereenvolgens een schutting, een hek en schrikspanning). De nabijgelegen uitkijktoren maakte het plaatje compleet, als je begrijpt wat ik bedoel.johnnyvang schreef: Nee je bent pas naturist als je je laat opsluiten op een groot terrein omringt door een hoge (liefst dikke) muur van waar je niet eens naar de weg kunt kijken, of van de weg uit naar binnen.
- johnnyvang
- Super actief lid
- Contacteer:
Ja en snap precies wat je bedoelt Martijn.Martijn schreef:Huh, gaat het toch door?
Of drie lagen, zoals bij Kuikseind (achtereenvolgens een schutting, een hek en schrikspanning). De nabijgelegen uitkijktoren maakte het plaatje compleet, als je begrijpt wat ik bedoel.johnnyvang schreef: Nee je bent pas naturist als je je laat opsluiten op een groot terrein omringt door een hoge (liefst dikke) muur van waar je niet eens naar de weg kunt kijken, of van de weg uit naar binnen.
En je vraag, ja het gaat door.
Ze hebben mij zelfs gebeld en ook op de lijst gezet.
Het is nu afwachten of ze genoeg aanmeldingen krijgen.
Maar deze gek was dus te horen op radio en tv over dit onderwerp.
Nadeel vond ik wel dat ze de DJ niet even op de hoogte hadden gebracht van wie ze aan de telefoon hadden.
Dus hij kwam wat raar over, maar daar trok ik me dus niks van aan.
Viel me mee dat ze mijn nummer nog hadden, want eerlijk gezegd had ik verwacht dat vorig jaar mijn laatste "medewerking" zou zijn.
Zeker gezien de kosten die ze elk jaar meer en meer maken om dit alles te laten zien en horen.
De aflevering waarin het kwam, staat nog niet online, maar pas morgen zoals ik eerder aangaf.
Je zou dan kermis laat aflevering 2 moeten kijken op hun site of youtube.
Dit is nu ook op twitter te lezen ( tekst spreekt over nudisten, maar in de uitzending hebben ze het over naturisten ).
- ArthurA
- Zeer actief lid
- Contacteer:
Och; als men zonodig naakt wil eten, bowlen en dan lokatie afhuurt; moeten ze zelf weten. Maar hier in Tilburg dringen ze hun naaktheid weer op in het publieke domein, ten faveure van hun eigen ego!!!! Egotrippers dus, je mag ze ook; exhibitionisten noemen. Ze laten een festijn voor kinderen, mensen van allerlei slag niet met rust en dringen hun naaktheid op aan niks vermoedende mensen. Dat getuigt niet van respect voor de ander; iets waar het Naturisme zijn mond vol van heeft. Dit is GEEN reclame voor Naturisme. Denken ze misschien wel; in wezen worden ze OF belachelijk OF opdringerig, OF gestoord bevonden door grote publiek, het zou ze zelfs wel eens op hoon of agressie (verbaal hopelijk alleen) kunnen komen te staan; en dat hebben ze dan wel aan zichzelf te danken.Karin3 schreef:dat zijn mensen die naakt gaan bowlen,uit eten,... inderdaad rare mensen, maar dat zijn géén naturisten. Dat zijn gewoon mensen die graag naakt dingen doen; da's heel wat anders. Nog steeds niet gesnapt?
Een Gay Roze-Maandag is een traditie; men is extravagant, en heeft lol, maar men is NIET naakt! DAT wordt door velen intussen wel gewaardeerd; maar naakt komen in het publieke domein en anderen er ongewenst mee confronteren; dat is en zal nooit geaccepteerd worden;en terecht!
- Karin3
- Super actief lid
Het heeft inderdaad weer een hoog 'kijk naar mij'- gehalte. Doet zo'n Ine van NFN de moeite om eens een genuanceerd beeld op te hangen van naturisme, vinden ze toch altijd weer een oetlul die die positieve beeldvorming weer helemaal onderuit haalt omdat hij persé zijn blote kont met de wereld wil delen. Maar ze noemen het tenminste geen naturisme. Zover hebben ze het toch al begrepen.
- JurgenZ
- Super actief lid
Ik denk wel dat dit weer eens storm in een glas water wordt, ik vind het prima als de mensen naakt op de kermis in Tilburg willen rondlopen, past daar ook wel, want de kermis in Tilburg is altijd al out of the box geweest.
Ik vergelijk het met de naked bike ride, waar het mij altijd opvalt dat het werkelijke aantal naakte fietsers erg meevalt. Het zijn er altijd minder in ieder geval dan het aantal journalisten erom heen .
Maar wie weet loopt het zeer goed en krijgen we voortaan naast de "Gay Monday" the "Naked Thursday" in Tilburg.
Ik vergelijk het met de naked bike ride, waar het mij altijd opvalt dat het werkelijke aantal naakte fietsers erg meevalt. Het zijn er altijd minder in ieder geval dan het aantal journalisten erom heen .
Maar wie weet loopt het zeer goed en krijgen we voortaan naast de "Gay Monday" the "Naked Thursday" in Tilburg.
Geniet nooit met mate ! ( van Loesje! )
- Karin3
- Super actief lid
Inderdaad, waarom niet. Zolang ze het maar niet 'The Naturist Thursday' noemen, heb ik er geen probleem mee...
- johnnyvang
- Super actief lid
- Contacteer:
Er word niks opgedrongen aan niets vermoedende mensen.ArthurA schreef: Ze laten een festijn voor kinderen, mensen van allerlei slag niet met rust en dringen hun naaktheid op aan niks vermoedende mensen.
Het heeft op de 1e plaats al hier in de krant gestaan ( de 2 kranten van de omgeving tilburg het BD en de stem).
Dus iedereen die de krant, en zeker de kermiskrant leest weet het.
Op de 2e plaats is de totale lengte van de kermis ik dacht 6km en het pleintje waar ze het willen houden maar iets van 500 vierkante meter ( geloof me zo groot is het plein niet, en dan staan er ook nog een aantal dingen op waardoor de ruimte nog kleiner word).
Dus als een groep naakt/bloot op dat plein wil komen dan kan dat zonder de rest van de kermis of het kermis terrein te storen.
En van opdringen is dus geen spraken, want mensen weten wat er gebeurd op het plein, en als ze het niet willen zien, slaan ze het plein gewoon over ( er is daar toch geen kermis attractie te vinden, dus doen de meeste dat normaal toch al ).
Mensen die dus bewust op de donderdag dit plein aandoen, stappen dus ook bewust in tussen een menigte blote mensen.
Spreek je je eigen nu niet een beetje tegen?ArthurA schreef:Een Gay Roze-Maandag is een traditie; men is extravagant, en heeft lol, maar men is NIET naakt!
Want je roept wel dat de voorgaande mensen hun naaktheid opdringen, maar was dit ook niet zo bij de 1e roze maandag.
Toen was het woord roze maandag niet eens bekend, want deze naam heeft het pas later gehad.
En met tegen spreken bedoel ik hier dat je zegt dat de naakte mens zich opdringt aan de niet naakte, terwijl vroeger de "homo" zich wel mocht opdringen aan de niet "homo" om een homofeest van de grond te krijgen.
Of denk je echt dat in die tijd de hetero m/v het fijn vond om naar die "gekke" en kussende homo's te kijken.
nee dat vond een grote groep niet fijn, maar het werd ze wel opgedrongen ( of te wel door de strot geduwd ).
Terwijl de naakte genoegen neemt met een klein pleintje, vonden de homo's het nodig om gebruik te maken van de gehele kermis.
Wat denk je dat dit gedaan heeft met de kleine kinderen (pfff) al die half naakte en kussende mannen en vrouwen.
En nu zoveel jaar later, lopen de meeste naakter rond dan vroeger ( vroeger zag je wel een verknipte broek, maar nu zie je ze zelfs lopen in een tanga).
Pardon.Dat getuigt niet van respect voor de ander; iets waar het Naturisme zijn mond vol van heeft.
Dus als iemand graag in zijn blootje naar de kermis wil getuigt dit niet van respect?
Maar deze zou dan wel respect moeten opbrengen voor de geklede mens, en zich gekleed op de kermis begeven.
Waar is dan het respect van de ander ( de geklede ) voor de blote gebleven.
Respet moet van 2 kanten komen, en niet van 1.
Zegt een amsterdammer die vermoedelijk alleen in tilburg komt op de roze maandagMaar hier in Tilburg dringen ze hun naaktheid weer op in het publieke domein
- johnnyvang
- Super actief lid
- Contacteer:
Precies JurgenZ wat je zegt.JurgenZ schreef:Ik denk wel dat dit weer eens storm in een glas water wordt, ik vind het prima als de mensen naakt op de kermis in Tilburg willen rondlopen, past daar ook wel, want de kermis in Tilburg is altijd al out of the box geweest.
Tilburg is altijd out of the box geweest, en niet alleen met de kermis ( waar het nu over gaat ).
Er moet altijd ergens een begin gemaakt worden om te kijken of het aanslaat of niet.
Slaat het niet aan, prima dan kijken we naar iets anders uit.
Slaat het aan dan gaan we ermee door zolang het kan.
Zo ging het een aantal jaar terug ook met de caribbean day ( dacht dat dit ook op donderdag was), die helaas er niet meer is.
Bleek toch geen succes te zijn en minder bezoekers/deelnemers te trekken als verwacht.
Net zoals de african wednesday.
Alleen de roze maandag trekt nog deelnemers/bezoekers, maar ook dat word elk jaar minder.
Precies.Ik vergelijk het met de naked bike ride, waar het mij altijd opvalt dat het werkelijke aantal naakte fietsers erg meevalt. Het zijn er altijd minder in ieder geval dan het aantal journalisten erom heen .
En dat hun naakt door de stad fietsen ( ongeacht hoeveel het er zijn) daar word niet moeilijk over gedaan, maar 1 avond op de kermis en vele zijn opeens in paniek.
En dat terwijl dit ruim van te voren aangekondigd is, en de WNBR niet.
En de meeste fietsen met de WNBR mee, maar weten zelf niet eens waarom er de WNBR is of waar dit voor staat.
- johnnyvang
- Super actief lid
- Contacteer:
Jij hoeft er ook geen probleem mee te hebben.Karin3 schreef:Inderdaad, waarom niet. Zolang ze het maar niet 'The Naturist Thursday' noemen, heb ik er geen probleem mee...
Valt buiten de hekken, dus kom je er zo wie zo al niet ( of nooit ).
- Karin3
- Super actief lid
Elke keer als ik denk dat ik het domste nu wel gelezen heb, slaag je er toch weer in om nog dieper te zakken...
En dan "de kindertjes" erbij betrekken ook nog.
Wilde wa wete? Vroag het dan vooral niet aan Johnny
En dan "de kindertjes" erbij betrekken ook nog.
Wilde wa wete? Vroag het dan vooral niet aan Johnny