Griekenland
-
- Super actief lid
Re: Flevonatuur in de duitse Bild :)
Als je ziet wat er nu in Griekenland gebeurt krijgen de Duitsers ook weer alle shit van vroeger over hun heen. Lui lekkerland wat uit haalt naar een hardwerkende natie.
-
- Zeer actief lid
Ho ho, das nogal een statement....GerardS schreef:Als je ziet wat er nu in Griekenland gebeurt krijgen de Duitsers ook weer alle shit van vroeger over hun heen. Lui lekkerland wat uit haalt naar een hardwerkende natie.
Je weet, hoop ik, waar die malle Grieken op doelen?
-
- Super actief lid
Ja zeker, dat de Duitsers Europa willen overnemen op welke manier dan ook. En dat van een bevolking die jaren boven hun stand heeft geleefd en waar corruptie hoogtij viert. En dan op je 55ste met pensioen. Met geld van die zelfde Duitsers. Maar laten we daar maar niet veder op ingaan. Politiek en naturisme gaat niet zo goed samen. Daar zijn we hier wel achter gekomen.jerrynudist73 schreef:Ho ho, das nogal een statement....GerardS schreef:Als je ziet wat er nu in Griekenland gebeurt krijgen de Duitsers ook weer alle shit van vroeger over hun heen. Lui lekkerland wat uit haalt naar een hardwerkende natie.
-
- Zeer actief lid
Nou nee, dat is dus niet waar de Grieken op doelen.GerardS schreef:Ja zeker, dat de Duitsers Europa willen overnemen op welke manier dan ook. En dat van een bevolking die jaren boven hun stand heeft geleefd en waar corruptie hoogtij viert. En dan op je 55ste met pensioen. Met geld van die zelfde Duitsers. Maar laten we daar maar niet veder op ingaan. Politiek en naturisme gaat niet zo goed samen. Daar zijn we hier wel achter gekomen.jerrynudist73 schreef:Ho ho, das nogal een statement....GerardS schreef:Als je ziet wat er nu in Griekenland gebeurt krijgen de Duitsers ook weer alle shit van vroeger over hun heen. Lui lekkerland wat uit haalt naar een hardwerkende natie.
Maar laten we hier al helemaal niet op doorgaan aub.
- johnnyvang
- Super actief lid
- Contacteer:
Nou ik doe hier niet echt aan mee.
Want als het aan mij lag, dan zou griekenland geen euro meer krijgen.
Hebben ze het zelf naar gemaakt vind ik.
Want als het aan mij lag, dan zou griekenland geen euro meer krijgen.
Hebben ze het zelf naar gemaakt vind ik.
-
- Super actief lid
Ja ik weet wat je bedoelt Jerry, maar dat is allemaal lang geleden. Vandaar dat ik zei de shit van vroeger. En daar houden we het bij.
-
- Zeer actief lid
Mijn idee...
-
- Super actief lid
Niet alles door elkaar halen. Het was Ali Baba met de 40 rovers en IS(IS) e.d. met de 72 maagden. Alleen is er ergens een foutje in geslopen want ik denk niet dat ze 72 maagden krijgen maar 1 maagd van 72.johnnyvang schreef:Beetje zoals isis nu doet.
kom naar hier en vecht mee.
Je krijgt een beter leven bij ons, wij helpen je en ga je dood, dan sterf je al martelaar en krijg je 40 maagden tot je beschikking.
Word zo wel heel druk voor hun daar boven, en vraag me af waar ze al die maagden vandaan halen
En terecht want je wil niet weten wat er aan Duitse schulden is kwijtgescholden. En de Griekse elite gaat misschien met 55 met pensioen maar niet de kleine arbeider hoor. Die werken vaak harder dan iedereen. Nee, Griekenland is niet goed bezig met b.v. de steenrijke rederijen (én hun aandeelhouders) die geen belasting betalen maar de burger is er nu de dupe van.GerardS schreef:Als je ziet wat er nu in Griekenland gebeurt krijgen de Duitsers ook weer alle shit van vroeger over hun heen. Lui lekkerland wat uit haalt naar een hardwerkende natie.
Net zoals in Nederland, de belastingcenten worden over de balk gegooid en de belastingdienst maakt geheime afspraken met grote bedrijven waar de burgers niets vanaf weet maar wie betaald uiteindelijk de prijs? Juist, de burger. En dan vraag ik maar even aan de burgers op dit forum of jullie ook maar enige zeggenschap hebben gehad in alle geldslurpende fiasco's die in Nederland zijn uitgevoerd en/of de geheime afspraken?
Juist en dat is zo ook voor de normale Griekse bevolking. Dus stop alsjeblieft met dat populistische gelul want dat is wel zo verkeerd.
I didn't choose to be naked. I am forced to wear clothes.
Als textiel niet wil meewerken verliest naakt altijd.
Johnny's forum (naturisme-nudisme) is gestopt per 20-05-2019.
-
- Super actief lid
Pardon? jij gaat door. Ervaring leert dat dit soort onderwerpen hier verschrikkelijk uit de hand lopen. Hadden er beter niet over kunnen beginnen dus:KLAAR.
Dit is een vervolg van een verkeerd onderwerp in een ander topic.
Jos (Beheerder)
Dit is een vervolg van een verkeerd onderwerp in een ander topic.
Jos (Beheerder)
-
- Super actief lid
Had nog helemaal niet gereageerd op het Griekse bericht en hoop dat ik toch wel mijn zegje mag doen.
-
- Super actief lid
Liever niet, niks persoonlijk. Straks hangen er weer een paar in de Wilgen en moet Jos weer ingrijpen, sorry dat ik er over begon.
-
- Super actief lid
Nah vooruit.
-
- Zeer actief lid
Of 72 mannelijke maagden. Ik kan mij niet aan de illusie onttrekken dan de meeste moslims dit ook niet op prijs stellen...Frivooltje schreef:Niet alles door elkaar halen. Het was Ali Baba met de 40 rovers en IS(IS) e.d. met de 72 maagden. Alleen is er ergens een foutje in geslopen want ik denk niet dat ze 72 maagden krijgen maar 1 maagd van 72.
-
- Super actief lid
- Contacteer:
OT: Uitweiden over Griekenland
Ik ga er toch ook nog wat over zeggen onder een aangepast OffTopic-kopje. Het lijkt me dat jullie in Nederland héél slecht zijn voorgelicht over wat er wérkelijk aan de hand is in Griekenland. Lees deze maar ff. Niet dat het hier in Vlaanderen veel beter is, hoor. Dat komt er van als je uiterst rechts gaat stemmen (in Vlaanderen dan toch).jerrynudist73 schreef: Maar laten we hier al helemaal niet op doorgaan aub.
-
- Zeer actief lid
Re: OT: Uitweiden over Griekenland
Waarom quote je mij nou?Jo.w schreef:Ik ga er toch ook nog wat over zeggen onder een aangepast OffTopic-kopje. Het lijkt me dat jullie in Nederland héél slecht zijn voorgelicht over wat er wérkelijk aan de hand is in Griekenland. Lees deze maar ff. Niet dat het hier in Vlaanderen veel beter is, hoor. Dat komt er van als je uiterst rechts gaat stemmen (in Vlaanderen dan toch).jerrynudist73 schreef: Maar laten we hier al helemaal niet op doorgaan aub.
-
- Zeer actief lid
Ik ken dit stukje.Jo.w schreef:Ik ga er toch ook nog wat over zeggen onder een aangepast OffTopic-kopje. Het lijkt me dat jullie in Nederland héél slecht zijn voorgelicht over wat er wérkelijk aan de hand is in Griekenland. Lees deze maar ff. Niet dat het hier in Vlaanderen veel beter is, hoor. Dat komt er van als je uiterst rechts gaat stemmen (in Vlaanderen dan toch).jerrynudist73 schreef: Maar laten we hier al helemaal niet op doorgaan aub.
Niet dat ik het automatisch voor waarheid een neem...
Maar je zal mij dus ook niet zien schrijven dat de Grieken per definitie fout zijn.
Ik geloof de simpele propaganda, die door sommige politieke partijen rond geschreeuwd worden. ook niet...
-
- Super actief lid
- Contacteer:
Man, je bent écht traag van begrip, hoor! Omdat JIJ zei van er niet op door te gaan en IK er toch iets wou over zeggen!jerrynudist73 schreef:Waarom quote je mij nou?Jo.w schreef:Ik ga er toch ook nog wat over zeggen onder een aangepast OffTopic-kopje. Het lijkt me dat jullie in Nederland héél slecht zijn voorgelicht over wat er wérkelijk aan de hand is in Griekenland. Lees deze maar ff. Niet dat het hier in Vlaanderen veel beter is, hoor. Dat komt er van als je uiterst rechts gaat stemmen (in Vlaanderen dan toch).jerrynudist73 schreef: Maar laten we hier al helemaal niet op doorgaan aub.
Je kan natuurlijk gewoon aan het trollen zijn, daar begint het steeds meer op te lijken.
-
- Zeer actief lid
Ok, duidelijk...Jo.w schreef:Man, je bent écht traag van begrip, hoor! Omdat JIJ zei van er niet op door te gaan en IK er toch iets wou over zeggen!
Je kan natuurlijk gewoon aan het trollen zijn, daar begint het steeds meer op te lijken.
Ik wou er niet op doorgaan omdat ik geen zin heb in een discussie met mensen die niet weten waar ze het over hebben.
Zal wel weer mijn fout zijn...
- johnnyvang
- Super actief lid
- Contacteer:
Ja en die hebben ze zat nuFrivooltje schreef:]Niet alles door elkaar halen. Het was Ali Baba met de 40 rovers en IS(IS) e.d. met de 72 maagden. Alleen is er ergens een foutje in geslopen want ik denk niet dat ze 72 maagden krijgen maar 1 maagd van 72.
-
- Super actief lid
Re: Griekenland
Nou er een apart topic van gemaakt is kan ik weer wat zeggen. Ik was in het begin ook tegen Griekenland omdat ik alles wat in het Journaal kwam als zoete koek slikte. Totdat ik sommige documantaires zag waarin de andere kant werd belicht. Een schandalige andere kant. Een zeer duisteren en zwarte andere kant. Hardwerkende burgers die geen loon meer kregen, ouderen die geen pensioen meer kregen en zo kan ik nog wel een uur doorgaan. Onschuldige slachtoffers van een crisis waar zij (de burgers) zelf niets aan konden doen.
De pensioenleeftijd van 55 jaar is niet voor de normale burgers maar voor de ambtenaren. Maar helaas, alle Grieken worden over 1 kam geschoren.
Griekenland (als in de regering) is echt niet onschuldig in deze crisis en zolang de rijken nog steeds belastingvoordelen krijgen en nog steeds niet worden aangepakt (en dan hebben we het over hele erge steenrijke mensen) moeten ze worden aangepakt maar wel op de juiste manier en niet op de wurgmanier zoals nu gebeurt. De burgers worden hierdoor getroffen en de steenrijke mensen merken er helemaal niet van. Europa (onder leiding van Duitsland die zelf honderden miljarden kwijtgescholden hebben gekregen na de oorlog) is nu als een dictator bezig en maakt Griekenland helemaal kapot op deze manier. (en zolang de Grieken niet meewerken door b.v. de belasting te innen werken ze daar zelf ook aan mee)
Nu willen ze veel dingen privatiseren en/of verkopen om zo 50 miljard op te halen. Dat gaat ze never nooit niet lukken want dat hebben ze een aantal jaar geleden al geprobeerd. Wie wil er nu nog investeren in Griekenland? Die projecten worden opgekocht voor een habbekrats (want het moet allemaal snel, snel, snel gebeuren) door koopjesjagers die hopen dat ze flinke winst kunnen maken als Griekenland er ooit weer bovenop komt. Het geld wat in die pot komt zijn ze kwijt want dat pikt Europa wel in.
Nee, Griekenland kan niet nog meer bezuinigen vind ik want ze zijn al kapot bezuinigd. Ze moet zelf zorgen dat ze hun belastingstelsel heel snel in orde brengen en achterstallige belastingen innen. (en zo zijn er nog wel meerdere dingen) Daarna moeten ze investeren om het land weer gezond te maken want anders komen ze dit nooit meer te boven en zal het een bodemloze put worden waar niemand wat aan heeft.
De pensioenleeftijd van 55 jaar is niet voor de normale burgers maar voor de ambtenaren. Maar helaas, alle Grieken worden over 1 kam geschoren.
Griekenland (als in de regering) is echt niet onschuldig in deze crisis en zolang de rijken nog steeds belastingvoordelen krijgen en nog steeds niet worden aangepakt (en dan hebben we het over hele erge steenrijke mensen) moeten ze worden aangepakt maar wel op de juiste manier en niet op de wurgmanier zoals nu gebeurt. De burgers worden hierdoor getroffen en de steenrijke mensen merken er helemaal niet van. Europa (onder leiding van Duitsland die zelf honderden miljarden kwijtgescholden hebben gekregen na de oorlog) is nu als een dictator bezig en maakt Griekenland helemaal kapot op deze manier. (en zolang de Grieken niet meewerken door b.v. de belasting te innen werken ze daar zelf ook aan mee)
Nu willen ze veel dingen privatiseren en/of verkopen om zo 50 miljard op te halen. Dat gaat ze never nooit niet lukken want dat hebben ze een aantal jaar geleden al geprobeerd. Wie wil er nu nog investeren in Griekenland? Die projecten worden opgekocht voor een habbekrats (want het moet allemaal snel, snel, snel gebeuren) door koopjesjagers die hopen dat ze flinke winst kunnen maken als Griekenland er ooit weer bovenop komt. Het geld wat in die pot komt zijn ze kwijt want dat pikt Europa wel in.
Nee, Griekenland kan niet nog meer bezuinigen vind ik want ze zijn al kapot bezuinigd. Ze moet zelf zorgen dat ze hun belastingstelsel heel snel in orde brengen en achterstallige belastingen innen. (en zo zijn er nog wel meerdere dingen) Daarna moeten ze investeren om het land weer gezond te maken want anders komen ze dit nooit meer te boven en zal het een bodemloze put worden waar niemand wat aan heeft.