Z'on nieuwe telefoon instellen is idd een hele klus... dat is ook niet aan mij besteed, zoonlief vind het geen probleem om deze in te stellen voor memoppetoet2 schreef: ↑za 19 nov 2022, 22:46 Brrrr, niets voor mij.
Ik ga liever naar Tropiqua.
Ik heb vandaag een nieuwe telefoon gekocht, morgen gaat mijn schoonzus die voor me instellen.
Wat heb je gedaan vandaag?
- janneke
- Zeer actief lid
Re: Wat heb je gedaan vandaag?
Keep life simple
- Jos
- Beheerder
- Contacteer:
Zal wel afhangen van welke. Ik vindt het bij Apple makkelijk en gaat nagenoeg van zelf.janneke schreef: ↑zo 20 nov 2022, 12:38Z'on nieuwe telefoon instellen is idd een hele klus... dat is ook niet aan mij besteed, zoonlief vind het geen probleem om deze in te stellen voor memoppetoet2 schreef: ↑za 19 nov 2022, 22:46 Brrrr, niets voor mij.
Ik heb vandaag een nieuwe telefoon gekocht, morgen gaat mijn schoonzus die voor me instellen.
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn. Waar wij geweest zijn vindt je op onze site http://www.naturisten-forum.nl
-
- Actief lid
Ik heb van het werk Apple en privé Samsung, bij beide is het kinderlijk eenvoudig om in te stellen en alle foto's/video's en andere data over te zetten.Jos schreef: ↑zo 20 nov 2022, 15:50Zal wel afhangen van welke. Ik vindt het bij Apple makkelijk en gaat nagenoeg van zelf.janneke schreef: ↑zo 20 nov 2022, 12:38Z'on nieuwe telefoon instellen is idd een hele klus... dat is ook niet aan mij besteed, zoonlief vind het geen probleem om deze in te stellen voor memoppetoet2 schreef: ↑za 19 nov 2022, 22:46 Brrrr, niets voor mij.
Nog nooit enige error gehad, ook niet met een update.
- HenkD
- Super actief lid
- Contacteer:
Poffert gemaakt! Zie ook deze link!
De mrs. vond het richting scones gezien smaak en textuur. Goed gelukt al zeg ik het zelf. Nooit eerder zo iets gemaakt! Maar mijn oven(s) zijn kaduuk dus moet wat anders doen dan bakker. En dit is koud minstens zo lekker als gewon krentenbrood.
De mrs. vond het richting scones gezien smaak en textuur. Goed gelukt al zeg ik het zelf. Nooit eerder zo iets gemaakt! Maar mijn oven(s) zijn kaduuk dus moet wat anders doen dan bakker. En dit is koud minstens zo lekker als gewon krentenbrood.
Op de hoogte blijven van mijn reizen. Kijk op;
https://www.pindat.com/pindata/user/duncs.campertravels
- moppetoet2
- Super actief lid
Alles lijkt te werken, maar bij het overzetten deed één gmail‐account het niet, ik had het wachtwoord niet paraat.
Ik kan inmiddels wel op dat account inloggen, maar mijn PokemonGo werkt niet mee, die geeft alleen de andere gmail-accounts weer.
Pfff...
Ik kan inmiddels wel op dat account inloggen, maar mijn PokemonGo werkt niet mee, die geeft alleen de andere gmail-accounts weer.
Pfff...
We're born naked. After that, it's all drag.
- moppetoet2
- Super actief lid
Moet ik mijn oude telefoon nu in leven houden om te pokemonnen?
- moppetoet2
- Super actief lid
Lekker!HenkD schreef: ↑zo 20 nov 2022, 19:05 Poffert gemaakt! Zie ook deze link!
- GJ57
- Super actief lid
- Contacteer:
Ik hield gewoon de oude en nieuwe telefoon bij elkaar aan twee laders en enige tijd later stond alles op de nieuwe. (behalve de abnamro maar die doet altijd moeilijk)moppetoet2 schreef: ↑ma 21 nov 2022, 00:23 Moet ik mijn oude telefoon nu in leven houden om te pokemonnen?
- HenkD
- Super actief lid
- Contacteer:
Doet die het nog steeds; die Pokemon hype bedoel ik.moppetoet2 schreef: ↑ma 21 nov 2022, 00:22 Alles lijkt te werken, maar bij het overzetten deed één gmail‐account het niet, ik had het wachtwoord niet paraat.
Pfff...
- HenkD
- Super actief lid
- Contacteer:
Maar goed ook! Stel je voor; Je bent een avondje lekker uit eten en je telefoon word gekopieerd! Inclusief je bank app!
BTW; wij gaan hie in Cowcity naar de Phonehouse. Die doen dat zonder moeite en perfect! Daar ga ik dus geen winterwortels voor zweten!
- SPDK
- Actief lid
Haha wat is je friend code?moppetoet2 schreef: ↑ma 21 nov 2022, 00:23 Moet ik mijn oude telefoon nu in leven houden om te pokemonnen?
-
- Zeer actief lid
(over buiten zwemmen in deze tijd van het jaar)
Gelukkig vond ik bij toeval een klein groepje mensen die dit ook doen. Het is vanwege de dalende temperaturen nu niet meer verstandig om alleen in open water of zee te gaan zwemmen.
Ik probeer voor het eerst de winter door tenminste eenmaal per week buiten te zwemmen. Tot nu toe kan ik het goed volhouden, pas de afgelopen twee weken begin ik het echt flink fris te vinden. Ik blijf nu nog hooguit enkele minuten in het water, we zien wel hoe zich dat door de winter heen verder ontwikkelt.
Gelukkig vond ik bij toeval een klein groepje mensen die dit ook doen. Het is vanwege de dalende temperaturen nu niet meer verstandig om alleen in open water of zee te gaan zwemmen.
- janneke
- Zeer actief lid
Zeker moedig van je...zoals je aangeeft is het bij deze dalende temperaturen beter het zwemmen in groep te doen.DipZDip schreef: ↑ma 21 nov 2022, 17:47 (over buiten zwemmen in deze tijd van het jaar)
Ik probeer voor het eerst de winter door tenminste eenmaal per week buiten te zwemmen. Tot nu toe kan ik het goed volhouden, pas de afgelopen twee weken begin ik het echt flink fris te vinden. Ik blijf nu nog hooguit enkele minuten in het water, we zien wel hoe zich dat door de winter heen verder ontwikkelt.
Zelf zou ik het niet doen, maar vind het in de sauna wel verkwikkend om even in het koude bad te gaan
Keep life simple
-
- Zeer actief lid
Grappig is dat, het koude bad bij de sauna moet ik dan weer niks van hebben. Zo'n stortemmer met koud water ook niet.
-
- Zeer actief lid
- GJ57
- Super actief lid
- Contacteer:
Na het eerste rondje sauna douche ik me koud af uit beleefdheid (in de winter dan). Na het tweede rondje lekker en dan ook in het dompelbad. en dat hou ik dan ook wel alle rondjes vol. In de zomer is het gelijk koude douche. Ik krijg nogal hoofdpijn als ik niet voldoende afkoel. Ook bij de laatste warmewas douche ga ik daarna altijd nog effe door het dompelbad. Ach zo heeft een ieder zijn gewoontes.
-
- Zeer actief lid
Hahaha, koude douche vind ik dan wel weer OK. Zowel bij sauna als thuis. Vroeger wachtte ik altijd tot het water warm genoeg was voordat ik eronder ging. Tegenwoordig zet ik de kraan open en stap er direct onder. Wordt vanzelf wel warm, en aan het eind zet ik hem even vrijwel helemaal koud.
Net als GJ57 moet ik echt wel even goed afkoelen na de warmte van de sauna, hoewel voor mij een koude douche daar niet altijd noodzakelijk bij is. Bij fris weer is de buitenlucht ook lekker om af te koelen. Een koud briesje of miezerregen in de herfst kan dan perfect zijn.
Deze kwam ik toevallig tegen deze week: https://www.hartstichting.nl/nieuws/vet ... -challenge
Omdat het als nieuwsbericht waarschijnlijk weer snel offline gaat:
Net als GJ57 moet ik echt wel even goed afkoelen na de warmte van de sauna, hoewel voor mij een koude douche daar niet altijd noodzakelijk bij is. Bij fris weer is de buitenlucht ook lekker om af te koelen. Een koud briesje of miezerregen in de herfst kan dan perfect zijn.
Deze kwam ik toevallig tegen deze week: https://www.hartstichting.nl/nieuws/vet ... -challenge
Omdat het als nieuwsbericht waarschijnlijk weer snel offline gaat:
Hartstichting.nl schreef:21 november 2022
Vet koele douche challenge
Kan je je risico op hart- en vaatziekten verkleinen door bijvoorbeeld koud te douchen? Dat onderzoeken wetenschappers van het LUMC en Amsterdam UMC in een recent gestart onderzoek. De Hartstichting steunt dit onderzoek. De onderzoekers kijken onder andere naar de positieve effecten van kou op het immuunsysteem en bruin vet. Bruin vet is vetweefsel dat calorieën kan omzetten in warmte. Loop jij ook warm voor een koude douche? Doe dan mee aan de vet koele douche challenge van 21 t/m 27 november.
Waarom koud afdouchen?
Kou heeft verschillende positieve effecten op je gezondheid. Blootstelling aan kou verbetert je stofwisseling. Daardoor verbrand je meer suikers en vetten. Daarnaast heeft kou ook een effect op je immuunsysteem.
Bij blootstelling aan kou wordt bruin vetweefsel actief. Actief bruin vet zet energie om in warmte, het verbrandt calorieën. Zo zorgt het ervoor dat de lichaamstemperatuur op peil blijft. En hoe vaker je de kou opzoekt, hoe meer bruine vetcellen je lichaam aanmaakt.
In 7 dagen opbouwen
Om mensen warm te maken voor een koude douche organiseren hoofdonderzoeker Mariëtte Boon samen met huisarts en koudetrainer Monique Tjon-a-Tsien en leefstijlcoach Annoesjka de Graaf een speciale ‘vet koele douche challenge’ van 21 t/m 27 november. Deelnemers kunnen in 7 dagen het koud afdouchen opbouwen naar 90 seconden. Kijk op instagram voor tips en begeleiding. Aanmelden kan via deze website: Vet Koele Douchechallenge (annscoaching.nl)
Waarschuwing voor hartpatiënten: wees voorzichtig met koud douchen. Deze afkoeling belast het hart extra. Dit kan bestaande klachten zoals pijn op de borst of hartritmestoornissen verergeren.
- sean3
- Zeer actief lid
Ik mag hopen dat na zweten in de sauna er eerst gedoucht wordt voor het betreden van een bad. En dan niet uit beleefdheid, maar om de hygiëne.
- GJ57
- Super actief lid
- Contacteer:
-
- Zeer actief lid
Natuurlijk. Hoe dan ook altijd eerst afdouchen voordat ik een zwembad of koud bad in stap. Wel ga ik vaak eerst buiten afkoelen.
- moppetoet2
- Super actief lid
Vanochtend circuittraining, buikspierkwartier en als beloning nog even in de sauna van de sportschool gekropen.
Vanmiddag mijn rondje kringlopen gedaan. Sommige dingen moeten gewoon zijn.
Belangrijkste vondst: een keurige, niet muffe, megadikke mummyslaapzak van het leger (KL huppeldepup). Die ga ik laten wassen bij de wasserij en dan kan ik de verwarming wel uitzetten.
Vanmiddag mijn rondje kringlopen gedaan. Sommige dingen moeten gewoon zijn.
Belangrijkste vondst: een keurige, niet muffe, megadikke mummyslaapzak van het leger (KL huppeldepup). Die ga ik laten wassen bij de wasserij en dan kan ik de verwarming wel uitzetten.
- GJ57
- Super actief lid
- Contacteer:
Vandaag gewandeld bij Diepenheim. Een wandeling van een "nieuwe" routebeschrijver. Dat is even wennen natuurlijk maar ook wel leuk dat er weer nieuwe paadjes werden gevonden in een voor ons bekende omgeving. Wel jammer was dat de gpx op cruciale punten echt anders was dan de routebeschrijving. Ik denk dat er daar echt nog ruimte voor verbetering is. Dat hebben we dan ook aangegeven via wandelzoekpagina.nl Afsluiten met een heerlijke niet zo gezonde lunch bij Irmas in Diepenheim maakte de dag compleet.
- PoppeSchuitema
- Super actief lid
Gisteravond en vanmorgen mijn nieuwe phone in gebruik genomen mijn oude (nog geen jaar oud , een Oppo, was gevallen en dus scherm kapot aan kost €170 dus op Black Friday een nieuwe Motor G 82 5G besteld en die was woensdag binnen. Het overzetten ging super maar je moet alles weer organiseren en hergroeperen en je moet overal weer opnieuw inloggen maar het meeste heb ik nu weer voorelkaar
Bloot als het kan, gekleed als het moet
- moppetoet2
- Super actief lid
7807 1404 0580SPDK schreef: ↑ma 21 nov 2022, 14:13Haha wat is je friend code?moppetoet2 schreef: ↑ma 21 nov 2022, 00:23 Moet ik mijn oude telefoon nu in leven houden om te pokemonnen?
- Jos
- Beheerder
- Contacteer:
Vandaag net kleinkinderen naar het Pietendorp in Enkhuizen geweest. Ze zijn 5,5 en 11. Het Pietendorp speel zich af in het buitenmuseum op zich ee elke omgeving en ook al de moeite waard om te zien. Nu in de sfeer van Sinterklaas. was hartstikke leuk.
In de avond naar theater. Blind date was ook niet verkeerd.
In de avond naar theater. Blind date was ook niet verkeerd.
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn. Waar wij geweest zijn vindt je op onze site http://www.naturisten-forum.nl
- GJ57
- Super actief lid
- Contacteer:
Ik zie bij de Mediamarkt veel van die Oppo s liggen . Is ie bevallen ?PoppeSchuitema schreef: ↑za 26 nov 2022, 15:23 Gisteravond en vanmorgen mijn nieuwe phone in gebruik genomen mijn oude (nog geen jaar oud , een Oppo, was gevallen en dus scherm kapot aan kost €170 dus op Black Friday een nieuwe Motor G 82 5G besteld en die was woensdag binnen. Het overzetten ging super maar je moet alles weer organiseren en hergroeperen en je moet overal weer opnieuw inloggen maar het meeste heb ik nu weer voorelkaar
- NanMar
- Super actief lid
Als ze er veel van hebben is een slecht teken, als ze vaak uitverkocht zijn is een goed teken
Gr. NanMar
PB is welkom!
PB is welkom!
- NanMar
- Super actief lid
Heb gelijk even gegoogelt:
Is OPPO een goed merk?
De Chinese smartphonefabrikant behaalt een score van 2,2 uit 5, dat wordt bestempeld als 'Slecht'. Er zijn vijf categorieën; Uitstekend, Goed, Gemiddeld, Slecht en Zeer Slecht. Hoewel 21% oordeelt zijn Oppo telefoon 'Uitstekend' te vinden, vindt 65% dat de telefoon 'Zeer slecht' presteert.4 feb. 2022
Gr. NanMar
PB is welkom!
PB is welkom!
- janneke
- Zeer actief lid
Na de noen de voetbalmatch kijken Belgie - Marokko ... ben niet echt een voetbalfan, eerder een Rode duivel
...ben benieuwd...
...ben benieuwd...
Keep life simple
- GJ57
- Super actief lid
- Contacteer:
Ik ben ook erg tevreden met mn iphone 13. Vrouwlief is op zoek naar een andere want met de pensioendatum in zicht gaat ook de telefoon terug naar de werkgever. Dag auto. dag laptop. dag telefoon. De dag waarvan je weet dat ie komen gaat schiet mooi op.