Oké bedankt Pieter.Pieter1973 schreef: ↑wo 09 nov 2022, 11:09 Via deze link:
https://naturisten-forum.nl/fotoalbum/login.php
Wat heb je gedaan vandaag?
-
- Actief lid
Re: Wat heb je gedaan vandaag?
- sweetboy75
- Actief lid
Vandaag een druilige dag,Heb mijn verwarming aan gezet en heb lekker mijn huisje gepoetst ( naakt ) en nu nog even van de gelegenheid gebruik maken om wat muziek te maken.
- PoppeSchuitema
- Super actief lid
Vandaag een dagje ziektewet, ik had al een tijdje last van mijn linkerschouder maar gistermorgen heb ik het met lossen een beetje geforceerd en kon ik bijna niks meer met m'n linkerarm. Gistermiddag naar de huisarts geweest en die heeft er een spuit ingezet verdoving en ontstekingsremmer vandaag nog thuisgebleven en maandag langzaamaan weer aan de slag
Bloot als het kan, gekleed als het moet
- Jos
- Beheerder
- Contacteer:
He Poppe sterkte en beterschap. Niet te vroeg weer forceren he.PoppeSchuitema schreef: ↑vr 11 nov 2022, 15:39 Vandaag een dagje ziektewet, ik had al een tijdje last van mijn linkerschouder maar gistermorgen heb ik het met lossen een beetje geforceerd en kon ik bijna niks meer met m'n linkerarm. Gistermiddag naar de huisarts geweest en die heeft er een spuit ingezet verdoving en ontstekingsremmer vandaag nog thuisgebleven en maandag langzaamaan weer aan de slag
Joa
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn. Waar wij geweest zijn vindt je op onze site http://www.naturisten-forum.nl
- Bowmore
- Super actief lid
Groetjes Jeroen
- PoppeSchuitema
- Super actief lid
Vandaag nog maar een keer naar de visvijver geweest, het was zulk prachtig weer en in de zon gewoon warm. Niks gevangen maar wel genoten van de rust aan het water. Ik denk dat het voor dit jaar de laatste keer was want het lijkt wel of er kou in de lucht hangt, de ganzen vliegen als gekken met veel lawaai richting het zuiden. De dieren beginnen dik int haar te komen en het "ruikt" naar kou.
Bloot als het kan, gekleed als het moet
- Noordenwind
- Zeer actief lid
Lekker gezwommen in Tropiqua, Veendam. Veel gezellig, gemengd publiek
Bloot is beautiful
- SPDK
- Actief lid
-
- Actief lid
-
- Actief lid
-
- Zeer actief lid
Gaaf, was er mooi weer voor.
We zijn gisteren met de "gewone" fiets langs de Kaag en Ringvaart wezen toeren. Halverwege is er een uitkijkpunt over de Kaag heen. Staan we daar, horen we een paar knallen, wat blijkt: er lopen een stuk of 5 jagers en 3 honden door een weiland. Stoer gezicht hoor, met 5 man op hazen schieten. Wat een zielige vertoning!!!!!!!!!!!!
Ik ben blij dat ik een andere levensstijl heb.
We zijn gisteren met de "gewone" fiets langs de Kaag en Ringvaart wezen toeren. Halverwege is er een uitkijkpunt over de Kaag heen. Staan we daar, horen we een paar knallen, wat blijkt: er lopen een stuk of 5 jagers en 3 honden door een weiland. Stoer gezicht hoor, met 5 man op hazen schieten. Wat een zielige vertoning!!!!!!!!!!!!
Ik ben blij dat ik een andere levensstijl heb.
Een PB is welkom
- NanMar
- Super actief lid
Mooie foto, Jeroen
Wij waren gister weer in Therme Erding bij München (de grootste Therme ter wereld), ter gelegenheid van ons 5-jarig huwelijk afgelopen donderdag. De heenweg (200 km) was al redelijk mistig, de terugweg was nog een paar graadjes erger: regelmatig zicht van 50-70 meter, een groot deel van de route niet meer dan 150-200 meter. En nog zijn er idioten die met 150/160 km/h en meer voorbij scheuren. Opvallend dat dat vooral BMW's waren...
Maar we hebben een heerlijke dag gehad, lekker gerelaxed, een paar sauna's gepakt en veel gezwommen. De russische Banja stond ook op het programma, maar op 1 of andere manier vergeten. Doen we dan de volgende keer...
Wij waren gister weer in Therme Erding bij München (de grootste Therme ter wereld), ter gelegenheid van ons 5-jarig huwelijk afgelopen donderdag. De heenweg (200 km) was al redelijk mistig, de terugweg was nog een paar graadjes erger: regelmatig zicht van 50-70 meter, een groot deel van de route niet meer dan 150-200 meter. En nog zijn er idioten die met 150/160 km/h en meer voorbij scheuren. Opvallend dat dat vooral BMW's waren...
Maar we hebben een heerlijke dag gehad, lekker gerelaxed, een paar sauna's gepakt en veel gezwommen. De russische Banja stond ook op het programma, maar op 1 of andere manier vergeten. Doen we dan de volgende keer...
Gr. NanMar
PB is welkom!
PB is welkom!
-
- Zeer actief lid
Gefeliciteerd NanMarNanMar schreef: ↑zo 13 nov 2022, 11:01 Mooie foto, Jeroen
Op naar de volgende 5
Een PB is welkom
- Jos
- Beheerder
- Contacteer:
Eerste lustrum. Gefeliciteerd!NanMar schreef: ↑zo 13 nov 2022, 11:01 Mooie foto, Jeroen
Klinkt heel goed het verblijf daar, gezellig en lekker. De reis heen en terug is toch wel link en zo lang met heel slecht zicht rijden is ook uitzichtloos. Vaak raak je gedesorienteerd, geen idee waar je zit en afstanden lijken veel langer. Gelukkig met huidige navigatie weet je dat wel.
Wij hebbende keer de Brennerpas gereden in een sneeuwstorm. Heel weinig zicht en inderdaad idioten die op vollen snelheid langs je heen razen.
In dit geval zou die ACC wel handig hulpmiddel zijn!
BMW en Mercedes rijden zijn naar onze ervaring vaak asociale rijders, helaas.
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn. Waar wij geweest zijn vindt je op onze site http://www.naturisten-forum.nl
- Jos
- Beheerder
- Contacteer:
Jos schreef: ↑zo 13 nov 2022, 11:46Eerste lustrum. Gefeliciteerd!NanMar schreef: ↑zo 13 nov 2022, 11:01 Mooie foto, Jeroen
Klinkt heel goed het verblijf daar, gezellig en lekker. De reis heen en terug is toch wel link en zo lang met heel slecht zicht rijden is ook uitzichtloos. Vaak raak je gedesorienteerd, geen idee waar je zit en afstanden lijken veel langer. Gelukkig met huidige navigatie weet je dat wel.
Wij hebbende keer de Brennerpas gereden in een sneeuwstorm. Heel weinig zicht en inderdaad idioten die op vollen snelheid langs je heen razen.
In dit geval zou die ACC wel handig hulpmiddel zijn!
Als sluitpost kunde we vlak voor Kufstein aan de kant door de Politie. Een enorme parkeerplaats die omgetoverd was tot een controle plek en f we even € 125 wilden dokken voor een vignet (we hadden een leenauto van de ANWB). Jetz gehen wir zum Bank Joseph. Een enorme hal met allemaal verschillende soorten pinautomaten. Geen ontkomen aan. Gut fahrt!
BMW en Mercedes rijden zijn naar onze ervaring vaak asociale rijders, helaas.
- Plakias
- Zeer actief lid
Na “der Anschluss” is het nooit meer goed gekomen daar in Oostenrijk
Maar goed, asociaal rijden is niet voorbehouden aan een bepaald automerk.
Van de week nog een “snelle’ aannemersbus, gecrashed diep in de berm van de A12.
Zijn van die snelle jongens die met 130km/h of meer (als de bus het haalt) al dan niet met aanhanger op de meest linkerbaan van de snelweg lopen te bumperkleven.
Op reis in Frankrijk een keer heftig noodweer. Afritten van de peage afgesloten omdat ze onder water stonden.
Je zag geen hand voor ogen.
30km per uur max
Werden aan alle kanten ingehaald door 40 tonners die toch flink de gang erin hielden.
Haast, haast, haast
Hebben we van het weekend dan niet.
Partner is ziek.
Effe mantelzorgen
Maar goed, asociaal rijden is niet voorbehouden aan een bepaald automerk.
Van de week nog een “snelle’ aannemersbus, gecrashed diep in de berm van de A12.
Zijn van die snelle jongens die met 130km/h of meer (als de bus het haalt) al dan niet met aanhanger op de meest linkerbaan van de snelweg lopen te bumperkleven.
Op reis in Frankrijk een keer heftig noodweer. Afritten van de peage afgesloten omdat ze onder water stonden.
30km per uur max
Werden aan alle kanten ingehaald door 40 tonners die toch flink de gang erin hielden.
Haast, haast, haast
Hebben we van het weekend dan niet.
Partner is ziek.
Effe mantelzorgen
- NanMar
- Super actief lid
Dank jullie wel voor de felicitaties
@Jos: ik ken gelukkig de route grotendeels, ik rij hem regelmatig. Alleen het laatste stukje, ik denk zo'n 10 km vanaf de snelweg tot aan Erding was onbekend. De A94 is nog niet zo heel lang klaar en het duurde lang voor hij compleet in de navigatie stond. Daarom hebben we elke keer een andere route naar Erding gehad. Zoals we hem nu gereden hebben, bevalt hij mij het best.
Ik vind persoonlijk Mercedes rijders nog wel meevallen, ik zet liever Audi's op de 2e plaats (A5 en hoger vooral)
In 2005 of 2006 ben ik eens gepakt zonder vignet, op de afrit van de A12. Ze stonden daar uitsluitend buitenlanders te controleren. Ik reed die route vaker en, omdat ik maar 7 km snelweg had, nam ik steeds het risiko om geen vignet te kopen. Dat ging tot dan toe goed, omdat ik daar op doordeweekse dagen reed. Maar op de wekelijkse toeristische aan- en afreisdag (zaterdag dus) hadden ze een controlepost opgesteld, kostte mij toen €170. Vandaag de dag is de boete €120 (net nagekeken bij de Asfinag, de snelwegbeheerder in Oostenrijk)
@Jos: ik ken gelukkig de route grotendeels, ik rij hem regelmatig. Alleen het laatste stukje, ik denk zo'n 10 km vanaf de snelweg tot aan Erding was onbekend. De A94 is nog niet zo heel lang klaar en het duurde lang voor hij compleet in de navigatie stond. Daarom hebben we elke keer een andere route naar Erding gehad. Zoals we hem nu gereden hebben, bevalt hij mij het best.
Ik vind persoonlijk Mercedes rijders nog wel meevallen, ik zet liever Audi's op de 2e plaats (A5 en hoger vooral)
In 2005 of 2006 ben ik eens gepakt zonder vignet, op de afrit van de A12. Ze stonden daar uitsluitend buitenlanders te controleren. Ik reed die route vaker en, omdat ik maar 7 km snelweg had, nam ik steeds het risiko om geen vignet te kopen. Dat ging tot dan toe goed, omdat ik daar op doordeweekse dagen reed. Maar op de wekelijkse toeristische aan- en afreisdag (zaterdag dus) hadden ze een controlepost opgesteld, kostte mij toen €170. Vandaag de dag is de boete €120 (net nagekeken bij de Asfinag, de snelwegbeheerder in Oostenrijk)
Gr. NanMar
PB is welkom!
PB is welkom!
- NanMar
- Super actief lid
In principe heb je gelijk, maar ik persoonlijk heb de meest negatieve ervaringen met BMW's en Audi's. Statistisch kun je me met van alles om de oren slaan, maar daar kun je mijn persoonlijke ervaringen niet mee beinvloeden
Gr. NanMar
PB is welkom!
PB is welkom!
-
- Zeer actief lid
Vanmorgen vroeg even kort gezwommen in open water. Dat probeer ik ongeveer eens per week mee te pakken. Het water begint inmiddels goed fris te worden dus ik lig er niet lang meer in. Wel lekker opgefrist.
Dat is wel vervelend door het snelheidsverschil, en we zijn als automobilist niet gewend om ingehaald te worden door grote vrachtwagencombinaties. Van de andere kant is het ook goed om je te realiseren dat een volgeladen 40-tonner met nat asfalt een flink pak harder kan rijden voordat aquaplaning optreedt. Door de hoge zit heeft de chauffeur bovendien minder snel last van slecht zicht door spray. Het voelt vervelend om dan door zo'n bakbeest ingehaald te worden maar hoeft niet daadwerkelijk gevaarlijk te zijn.Plakias schreef: ↑zo 13 nov 2022, 12:30 Op reis in Frankrijk een keer heftig noodweer. Afritten van de peage afgesloten omdat ze onder water stonden.
30km per uur max
Haast, haast, haast
Beterschap gewenst!Hebben we van het weekend dan niet.
Partner is ziek.
Effe mantelzorgen
- moppetoet2
- Super actief lid
#metooNoordenwind schreef: ↑zo 13 nov 2022, 00:52 Lekker gezwommen in Tropiqua, Veendam. Veel gezellig, gemengd publiek
We're born naked. After that, it's all drag.
- moppetoet2
- Super actief lid
Vandaag een dansworkshop gedaan met vriendinnen. Heerlijk, lekker ouwehoeren en tutten.
-
- Actief lid
Nou ik heb juist last van alle merken behalve bmw dat ze gewoon niet door rijden lijkt net of ze hun zelf in die minder sportieve auto's niet vertrouwen
- Bart998
- Super actief lid
De BMW staat in bestelling, dus ik zal mn rijstijl nog flink moeten aanpassen hoor ik wel
- GJ57
- Super actief lid
- Contacteer:
Bij ons de Volvo daar lees ik niet veel over dus ga niet afbestellen. Nu alle voorbereidingen zoals zonnepanelen, stopcontact buiten , nieuwe groepenkast man man. Het kost wat en dan heb je nog alleen maar een bestelformulier. We stonden op de wachtlijst voor deze maar ja we waren ook niet chique genoeg. https://www.tubantia.nl/hengelo/munster ... ~a8dedee5/Bart998 schreef: ↑ma 14 nov 2022, 23:48De BMW staat in bestelling, dus ik zal mn rijstijl nog flink moeten aanpassen hoor ik wel
- HenkD
- Super actief lid
- Contacteer:
De zonnepanelen schoon gemaakt en dat was hoognodig! Eerst met de ladder de onderste rij. Toen vanuit de nok de bovenste rij! Let it shine, let it shine. Hopelijk nu weer wat opbrengst want dat was de afgelopen maanden bagger.
Op de hoogte blijven van mijn reizen. Kijk op;
https://www.pindat.com/pindata/user/duncs.campertravels
https://www.pindat.com/pindata/user/duncs.campertravels
-
- Actief lid
Gisteravond naar de sauna geweest.
De woudfennen in Joure.
Het was lekker rustig en hebben heerlijk gegeten.
Kan niet wachten tot de volgende keer !!
De woudfennen in Joure.
Het was lekker rustig en hebben heerlijk gegeten.
Kan niet wachten tot de volgende keer !!
-
- Zeer actief lid
Gerend in het bos en gezwommen in open water. Beiden niet naturistisch, wel van genoten. Buiten zwemmen wordt steeds iets korter, het is wennen aan de lage temperaturen. Ik hoop het tot het voorjaar vol te houden om wekelijks tenminste één keer in open water te liggen. Het schijnt bijzonder goed te zijn voor de weerstand. Frist vooral ook enorm op.
- Plakias
- Zeer actief lid
Petje af hoor
Ben geen koukleum maar vond het vannacht voor het eerst wel een beetje fris in de wind en lichte regen.
Ben geen koukleum maar vond het vannacht voor het eerst wel een beetje fris in de wind en lichte regen.
- moppetoet2
- Super actief lid
Brrrr, niets voor mij.
Ik ga liever naar Tropiqua.
Ik heb vandaag een nieuwe telefoon gekocht, morgen gaat mijn schoonzus die voor me instellen.
Ik ga liever naar Tropiqua.
Ik heb vandaag een nieuwe telefoon gekocht, morgen gaat mijn schoonzus die voor me instellen.
- SPDK
- Actief lid
Pff ik heb buiten geklust en dat was al koud, buiten sporten nee bedankt