Zo heb ik een jongen gekend die Apfelkorner in het waterreservoir van de Amerikaanse koelkast van zijn moeder had gedaan. Handig, altijd ijskoude Apfelkorner. Helaas zit daar heel erg veel suiker in en vond de koelkast dat een minder goed idee. Zijn moeder trouwens ook.
Ondanks de hitte een drukke week gehad.
Dinsdag bij vrienden op bezoek geweest die op een textielcamping in Vijlen stonden. Leuke dag gehad ondanks het warme weer.
Woensdag op de markt gehoord dat een oudere man met wie ik vaak een praatje maakte, 3 weken geleden was overleden. Verder totaal geen informatie. Was ik wel even door van slag.
Donderdag naar de tandtechnieker en tandarts geweest. Bij de eerste mijn bovenprothese laten repareren. Voortanden waren beschadigd nadat ik hem had laten vallen wat veel irritaties gaf in mijn mond. Bij de tandarts een enorme krater laten vullen waar de vulling uit was gevallen en dat aan de andere kant herhaalt met een veel kleiner geval. Beide gelukkig zonder verdoving want het deed totaal geen pijn.
Vrijdag die Duplexbehandeling ondergaan in het ziekenhuis. Toen ik half naakt op tafel lag wilde ze mij krampachtig toedekken maar ach, ik had daar totaal geen moeite mee. Ook met verpleegster in opleiding die mee wilde kijken had ik geen problemen. Uitslag was helaas slecht. Doorstroming was 20 terwijl hij 30 of beter nog 35 had moeten zijn. Tip: afvallen, alsof ik dat nog niet wist. Tijdens de behandeling gebeurde er (vreemd genoeg) niet veel. Eenmaal thuis was hij volledig tot leven gekomen dus daar maar even gebruik van gemaakt. Gelukkig verdween hij ook weer op tijd want anders had ik terug gemoeten naar het ziekenhuis.