Wat heb je gedaan vandaag?
- Koenraad
- Super actief lid
Re: Wat heb je gedaan vandaag?
Vandaag meegelopen met de Nudie Miles in Castricum.
https://www.natuurlijknfn.nl/nudie-miles/
We hebben bijna 12 km gelopen. Weer was natuurlijk echt ideaal. Af en toe afkoelen in de zee.
En allemaal leuke mensen. Kortom, schitterende dag!
Groet,
Koen
https://www.natuurlijknfn.nl/nudie-miles/
We hebben bijna 12 km gelopen. Weer was natuurlijk echt ideaal. Af en toe afkoelen in de zee.
En allemaal leuke mensen. Kortom, schitterende dag!
Groet,
Koen
Bloot Is Gewoon - BIG
Denken kan je niet delegeren
-
- Super actief lid
Naar de kapper geweest. Stond binnen 10 minuten weer buiten en ik loop niet voor lul. Daarna bij de MediaMarkt een Philips Groomer series 5000 gekocht. Mijn oude tondeuse is overleden en vrat steeds mijn huid van lul c.q. balzak op waardoor het soms een bloedbad werd. Hopelijk werkt deze veel beter want retourneren is er niet bij.
I didn't choose to be naked. I am forced to wear clothes.
Als textiel niet wil meewerken verliest naakt altijd.
Johnny's forum (naturisme-nudisme) is gestopt per 20-05-2019.
Als textiel niet wil meewerken verliest naakt altijd.
Johnny's forum (naturisme-nudisme) is gestopt per 20-05-2019.
-
- Zeer actief lid
Naar een gekleed recreatiestrand geweest, eiland van Maurik. Helaas gekleed, want met het gezin.
Komend weekend komt de compensatie in de vorm van mijn eerste Jan weekend. Eens kijken hoe dat gaat bevallen. Veel zin in !
Komend weekend komt de compensatie in de vorm van mijn eerste Jan weekend. Eens kijken hoe dat gaat bevallen. Veel zin in !
-
- Zeer actief lid
Vandaag naar een nieuwe woning wezen kijken,zag er mooi uit, bod gedaan nu maar afwachten tot er een akkoord of tegenbod komt. Hoop dat het doorgaat maar in ieder geval niet voor de vraagprijs, dat ga ik er absoluut niet voor betalen.
40 kilometer van waar we nu wonen maar centraler tov de Kids. Het huidige huis houden we (voorlopig) daar kan de jongste zoon met zijn gezinnetje dan in gaan wonen.
40 kilometer van waar we nu wonen maar centraler tov de Kids. Het huidige huis houden we (voorlopig) daar kan de jongste zoon met zijn gezinnetje dan in gaan wonen.
Wie tegen het naakte in opstand komt omdat het naakt is, bewijst dat hij uit het paradijs der schoonheid is verdreven.(Peter Sirius)
- Bowmore
- Super actief lid
Vandaag maar weer eens naar het naaktstrand van Oostkapelle geweest, wat een weer
Gewandeld langs de waterlijn naar Aloha beach en weer terug.... heerlijk.
Groetjes Jeroen
Gewandeld langs de waterlijn naar Aloha beach en weer terug.... heerlijk.
Groetjes Jeroen
- sweetboy75
- Actief lid
Heb vandaag naakt mijn huis gepoetst.
Keer zonder kleren.
Keer zonder kleren.
- Koenraad
- Super actief lid
Kon je gelijk alle was draaien.sweetboy75 schreef: ↑di 09 aug 2022, 20:16 Heb vandaag naakt mijn huis gepoetst.
Keer zonder kleren.
Groet,
Koen
Bloot Is Gewoon - BIG
- Koenraad
- Super actief lid
Vanavond ijsklontenmachine gerepareerd. Waterpompje werkte niet, omdat er een stukje rubber in zat.
Werkt weer prima, maar die ijsklonten smaken nergens naar.
Nu heb ik bij die ijsklonten wat Amaretto gedaan enne, hips, smaaakt stukku lekkurdeur. Hips.
Groet,
Koen
Werkt weer prima, maar die ijsklonten smaken nergens naar.
Nu heb ik bij die ijsklonten wat Amaretto gedaan enne, hips, smaaakt stukku lekkurdeur. Hips.
Groet,
Koen
Bloot Is Gewoon - BIG
- Koenraad
- Super actief lid
Folgende vles...
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Bloot Is Gewoon - BIG
-
- Zeer actief lid
Ga zo maar lekker door!!
-
- Zeer actief lid
Ijsklontjes maken meer kapot dan je lief is.
Wie tegen het naakte in opstand komt omdat het naakt is, bewijst dat hij uit het paradijs der schoonheid is verdreven.(Peter Sirius)
- Nicole
- Zeer actief lid
Dagje vrij genomen. Vanochtend snel even wat huishoudelijke karweitjes voordat onze kleinpup voor een dagje hier komt terwijl het gezin naar het museum gaat.
Ze wil constant de vijvers in en trekt de planten er uit. Nu moet het ook wel uitgedund worden maar dit staan we toch maar niet toe De kleinkinderen zijn een stuk minder vermoeiend en de dag is nog maar net begonnen Gelukkig ligt ze nu even te slapen. En anders moeten we misschien ook maar wat ijsblokjes maken
Ze wil constant de vijvers in en trekt de planten er uit. Nu moet het ook wel uitgedund worden maar dit staan we toch maar niet toe De kleinkinderen zijn een stuk minder vermoeiend en de dag is nog maar net begonnen Gelukkig ligt ze nu even te slapen. En anders moeten we misschien ook maar wat ijsblokjes maken
- anakin
- Super actief lid
Vannacht thuisgekomen van de vakantie in Frankrijk, in de buurt van Bordeaux. Tussenstop ging helaas niet door, anders waren we morgen pas terug gekomen.
Geen bosbranden gezien, terwijl de kranten er weer bol van staan.
Geen bosbranden gezien, terwijl de kranten er weer bol van staan.
- Jos
- Beheerder
- Contacteer:
Kleinkinderen maken het leven leuk. Wij zien ze vaak en het is altijd weer fantastisch. Als ze bij ons zijn schakelen we alles uit en zijn er voor hen. Ze kijken er altijd naar uit bij ons te zijn zeggen ze. Blijven slapen is een feest en ontbijt op bed is dan verplicht.Nicole schreef: ↑do 11 aug 2022, 11:27 Dagje vrij genomen. Vanochtend snel even wat huishoudelijke karweitjes voordat onze kleinpup voor een dagje hier komt terwijl het gezin naar het museum gaat.
Jos
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn. Waar wij geweest zijn vindt je op onze site http://www.naturisten-forum.nl
- PoppeSchuitema
- Super actief lid
Net het dak van de paardenstallen weer waterdicht gemaakt, naakt op het dak is toch wel beetje op het randje omdat ik dan vanaf de openbare weg zichtbaar ben maar volgens mij is 100 m ver genoeg om de blote details te verdoezelen.
Bloot als het kan, gekleed als het moet
-
- Actief lid
Vandaag heerlijk bloot van zonsopgang tot zonsondergang op het meer geweest!
Met af en toe een frisse duik was het hier goed vol te houden.
Met af en toe een frisse duik was het hier goed vol te houden.
- sweetboy75
- Actief lid
Net terug van een paar uurtjes vissen.
Lekker in de polder niemand die je lastig valt.
Lekker in de polder niemand die je lastig valt.
- Dropje66
- Actief lid
Vandaag de dagrecreant uitgehangen op Naturistisch Recreatiepark Elsendorp (https://www.elsendorp.nl) en tevens daar ons plaatsje bekeken waar we over 3 weken voor het naseizoen neerstrijken met de caravan.
Heerlijke zonnige en warme dag gehad en oh, wat gaat die glijbaan hard in je blote kont.
Heerlijke zonnige en warme dag gehad en oh, wat gaat die glijbaan hard in je blote kont.
- anakin
- Super actief lid
Vandaag weer met de boot op pad geweest. Van de Nieuwe Meer naar de Amstel richting Oosterdok en weer terug. Wat een drukte, het lijkt wel of er meer mensen een boot hebben dan een auto tegenwoordig.
- Jos
- Beheerder
- Contacteer:
In ieder geval is de glijbaan verbeterd tov vroeger.Dropje66 schreef: ↑za 13 aug 2022, 22:17 Vandaag de dagrecreant uitgehangen op Naturistisch Recreatiepark Elsendorp (https://www.elsendorp.nl) en tevens daar ons plaatsje bekeken waar we over 3 weken voor het naseizoen neerstrijken met de caravan.
Komen jullie op het gruttoveld?
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn. Waar wij geweest zijn vindt je op onze site http://www.naturisten-forum.nl
- Dropje66
- Actief lid
De opblaasglijbaan hebben we tijdens onze eerdere dagrecreatiebezoeken nog nooit gezien. Ik denk dat hij er alleen maar tijdens het hoogseizoen staat. Daarna zijn we weer aangewezen op de 'lage' glijbaan (iets verder op de terrasfoto).
We hebben een plekje geboekt langs/aan de vijverrand.
- Jos
- Beheerder
- Contacteer:
oh ok.Dropje66 schreef: ↑zo 14 aug 2022, 08:22De opblaasglijbaan hebben we tijdens onze eerdere dagrecreatiebezoeken nog nooit gezien. Ik denk dat hij er alleen maar tijdens het hoogseizoen staat. Daarna zijn we weer aangewezen op de 'lage' glijbaan (iets verder op de terrasfoto).
We hebben een plekje geboekt langs/aan de vijverrand.
Dat kan een mooi plekje zijn wat ik me herinner. Veel pleziert daar.
-
- Actief lid
Dus grote kinderen mogen ook op de glijbaan?
-
- Actief lid
Leuk die foto's erbij.Dropje66 schreef: ↑za 13 aug 2022, 22:17 Vandaag de dagrecreant uitgehangen op Naturistisch Recreatiepark Elsendorp (https://www.elsendorp.nl) en tevens daar ons plaatsje bekeken waar we over 3 weken voor het naseizoen neerstrijken met de caravan.
Nu ook een beetje een idee bij het verhaal en hoe het er daar uitziet.
Waarschijnlijk ga ik daar nooit komen omdat ik altijd op het water ben.
Groet Johan
- Bowmore
- Super actief lid
Laatst hadden we een motorbootje gehuurd voor op het Veerse meer. Het lijkt wel of sommige geen idee hebben hoe ze met hun boot om moeten gaan.
Voor je neus overstag gaan terwijl ik daar geen noodzaak voor zag of je zeilboot niet kunnen aanmeren vanwege de zijwind.
Of lekker aso keihard voorbij knallen...
-
- Zeer actief lid
We zijn net terug van een fietstocht. Zolang je beweegt is er niets aan de hand, maar zodra we thuis waren gutst het zweet ervan af. De enige oplossing is dan ook lekker bloot in de tuin en maar even de schaduw opgezocht.
30 graden of meer vind ik wel een beetje veel van het goeie
30 graden of meer vind ik wel een beetje veel van het goeie
Een PB is welkom
- Plakias
- Zeer actief lid
Idem,
Ook lekker bloot in de tuin.
En ondertussen een kuub of 2 haardhout weggestouwd.
(Deels gekleed omdat de buren van opzij anders zicht op mijn blote billen hebben en ik niet weet of ze dat op prijs stellen )
Lekker weer voor
Ook lekker bloot in de tuin.
En ondertussen een kuub of 2 haardhout weggestouwd.
(Deels gekleed omdat de buren van opzij anders zicht op mijn blote billen hebben en ik niet weet of ze dat op prijs stellen )
Lekker weer voor
-
- Zeer actief lid
Nou dan hoop ik dat jouw buren ruimdenkender zijn dan de onze, die zitten(vijftigers) de hele dag alleen maar te smoezen
Ik weet zeker dat als aan de buurvrouw vraag: wat vind je ervan als ik bloot over de schutting hang, ze een hart attack krijgt
Ik weet zeker dat als aan de buurvrouw vraag: wat vind je ervan als ik bloot over de schutting hang, ze een hart attack krijgt
Een PB is welkom
- Plakias
- Zeer actief lid
Nou is het niet het meest traditionele stel wat we in de buurt hebben wonen; verre van dat
Maar goed, als je het niet vraagt weet je het niet
En op 1 of andere manier hebben we hun voorstelrondje gemist - ze wonen hier niet zo lang - en komen we eigenlijk niet met elkaar in contact.
En om aan te bellen om te vragen of ze er bezwaar tegen hebben dat ik in m’n blote kont in de tuin rond banjer gaat me dan nog te ver……
Het terras is voor de meeste buren niet zichtbaar, behalve voor hun.
Maar goed, als je het niet vraagt weet je het niet
En op 1 of andere manier hebben we hun voorstelrondje gemist - ze wonen hier niet zo lang - en komen we eigenlijk niet met elkaar in contact.
En om aan te bellen om te vragen of ze er bezwaar tegen hebben dat ik in m’n blote kont in de tuin rond banjer gaat me dan nog te ver……
Het terras is voor de meeste buren niet zichtbaar, behalve voor hun.
-
- Zeer actief lid
Dan zou ik me over ze maar niet druk maken, gewoon je gang gaan dus
Misschien valt de reactie wel mee, misschien zijn ze zelf ook wel naturisten
Misschien valt de reactie wel mee, misschien zijn ze zelf ook wel naturisten
Een PB is welkom