deze berichten zijn verplaats uit een ander topic (Vrouwelijk schaamhaar) omdat ze niks te maken hebben met het doel van dat topic
Jos (beheerder)
Anders vraag je toch een wadjan..Karin3 schreef:Ik heb nog steeds van NIEMAND een wokpan gekregen...
Sinterklaas is bijna weer in het land. Even geduld tot 5 decemberKarin3 schreef:Ik heb nog steeds van NIEMAND een wokpan gekregen...
Een wadjan(g) is de Indische benaming voor een wokKarin3 schreef:
Ok, Jan, je hebt me; wat is een wadjan?
Zag zelfs dat de stroom besproken wordt aan het einde van het journaal, zoals het weer. Dacht groen, oranje of rood maar weet het niet zeker.Karin3 schreef:Hebben jullie dit niet mee gehad in het nieuws vorige week? Het nieuws dat wij Belgen zonder elektriciteit gaan zitten (echt, da's geen kolder),...
Dit zie je toch echt verkeerd.Frivooltje schreef:En de oplossing is simpel denk ik. Als de rijkere mensen en bedrijven nu een hun daken volgooien met een zooi zonnepanelen (krijgen ze ook nog eens subsidie voor) dan zijn ze niet of nauwelijks meer afhankelijk van stroom uit b.v. kerncentrales. Als er minder stroom nodig is dan blijft er meer voor de mensen/bedrijven die niet in staat zijn om dit te doen en voor b.v. de treinen. Alleen nu hebben ze vanwege de tegenvallende aanvragen de subsidiekraan bijna dichtgedraaid. Maar nu ze dat hebben gedaan loopt het ineens wel weer storm met nieuwe aanvragen. Vreemde mensen die Belgen.![]()
Ja, het was uitgebreid op Stubru; ook het advies om je huis vol te zetten met kaarsen in plaats van het licht aan te doen. De verbranding van kaarsen is zeer in efficient, dus die begreep ik niet. En zo waren er meer. De éénpans gerechten kwamen ook voorbij. Ik vond de actie niet helemaal kloppen en dacht eerst dat het een grapje was van de radiozender!Karin3 schreef:Hebben jullie dit niet meegehad in het neiuws vorige week? Het nieuws dat wij Belgen zonder elecriciteit gaan zitten (echt, da's geen kolder), dat de overheid ons aanraadt om éénpansgerechten te maken, en dat men dat in Nederland zooo grappig vond dat ze een actie 'You never wok alone" hadden opgezet om wokpannen in te zamelen voor ons, arme zuiderburen? HILARISCH
Ok, Jan, je hebt me; wat is een wadjan?
Voorwaarde is wel dat het gas rondgepompt kan worden.Danny.L schreef:een kleine stroomgenerator zorgen, zodat de verwarmingsketel toch kan draaien!
Wij verwarmen ons huis nog met stookolie.Jos schreef: Voorwaarde is wel dat het gas rondgepompt kan worden.
Ligt er aan hoe hard je fietstJan52 schreef:Levert te weinig op..
Bij mijn moeder thuis hadden ze altijd licht d.m.v. een hometrainer maar ze waren dan ook met meer dan 10 personen incl. personeel.GerardS schreef:Ligt er aan hoe hard je fietstJan52 schreef:Levert te weinig op..In de oorlog was het een uitkomst