Vanavond op TLC - my daughter a teenage nudist
- johnnyvang
- Super actief lid
- Contacteer:
Vanavond op TLC - my daughter a teenage nudist
My daughter a teenage nudist van 22:00 tot 23:00 te zien op TLC
Docu over het groeiend aantal tieners die zich bloot vertonen in het openbaar.
Wie zijn ze en waarom, en wat vinden hun ouders ervan.
TLC dus er zal geblurt worden.
Docu over het groeiend aantal tieners die zich bloot vertonen in het openbaar.
Wie zijn ze en waarom, en wat vinden hun ouders ervan.
TLC dus er zal geblurt worden.
- Paul1968
- Zeer actief lid
Re: Vanavond op TLC - my daughter a teenage nudist
Ik heb net de docu op TLC gezien. Hij was interessant. Alleen de vertaling had volgens mij beter gekend. Het woord naturist heb ij niet gezien. Het Engelse naturist werd iedere keer vertaald als nudist. Misschien pietluttig, maar dat viel mij op. Verder een nuttige docu.
Met gastvrije Brabantse groet,
Paul
Paul
- johnnyvang
- Super actief lid
- Contacteer:
Paul
Naturist is ook eigenlijk meer voor ons.
Als je naar de usa of canada kijkt dan spreekt men daar eerder van nudist als naturist.
Of het inderdaad zo is weet ik niet 100% zeker, maar volgens mij kennen ze daar het woord naturist niet eens.
Maar als je hun resorts, parken en terreinen ziet, dan doen ze niet onder voor die van ons.
Behalve dan het weer en de locatie.
Als je naar de usa of canada kijkt dan spreekt men daar eerder van nudist als naturist.
Of het inderdaad zo is weet ik niet 100% zeker, maar volgens mij kennen ze daar het woord naturist niet eens.
Maar als je hun resorts, parken en terreinen ziet, dan doen ze niet onder voor die van ons.
- Paul1968
- Zeer actief lid
Hi Johnny,
Er werd in de docu gesproken over naturist in het Engels. De vertaling is volgens mij bedoeld voor Nederland.
Een kleinigheidje. Verder een goede docu.
Er werd in de docu gesproken over naturist in het Engels. De vertaling is volgens mij bedoeld voor Nederland.
Een kleinigheidje. Verder een goede docu.
Met gastvrije Brabantse groet,
Paul
Paul
- Mandy
- Zeer actief lid
Straks eens kijken of deze On Demand beschikbaar is op TLC
Een PB is altijd welkom!
- johnnyvang
- Super actief lid
- Contacteer:
MandyMandy schreef:Straks eens kijken of deze On Demand beschikbaar is op TLC
Mocht hij niet terug te kijken zijn via On Demand, dan kun je hem hier kijken:
http://www.dailymotion.com/video/xnoxg2 ... ist_webcam
Alleen zonder nederlandse ondertitels.
- Karin3
- Super actief lid
Schitterend.
Mijn indruk? Het gaat hier over hoger dan gemiddeld opgeleide jeugd, begaan met milieu (WNBR), kiezen voor naakt zijn om stereotiepen tegen te gaan wat betreft 'een mooi lichaam' én om hun eigen lichaam beter te leren aanvaarden... doesn't get more 'naturist' than this Alleen weten ze het nog niet. Mooi hoe die Daryll wordt aangesteld om de link te leggen tussen de 'oudjes' en de jongeren. Hoopgevend, maar legt ook wel het vreselijke imago probleem van naturisme bloot. Eigenlijk hebben die twee groepen mensen 100X meer gemeen dan ze beseffen...
Oh ja, en 'streeploos bruin worden' wordt geen énkele keer vermeld als "reden" om naakt te gaan, het gaat een pàk dieper dan dat. Mooi.
Mijn indruk? Het gaat hier over hoger dan gemiddeld opgeleide jeugd, begaan met milieu (WNBR), kiezen voor naakt zijn om stereotiepen tegen te gaan wat betreft 'een mooi lichaam' én om hun eigen lichaam beter te leren aanvaarden... doesn't get more 'naturist' than this Alleen weten ze het nog niet. Mooi hoe die Daryll wordt aangesteld om de link te leggen tussen de 'oudjes' en de jongeren. Hoopgevend, maar legt ook wel het vreselijke imago probleem van naturisme bloot. Eigenlijk hebben die twee groepen mensen 100X meer gemeen dan ze beseffen...
Oh ja, en 'streeploos bruin worden' wordt geen énkele keer vermeld als "reden" om naakt te gaan, het gaat een pàk dieper dan dat. Mooi.
- ruud
- Zeer actief lid
johnnyvang schreef:MandyMandy schreef:Straks eens kijken of deze On Demand beschikbaar is op TLC
Dit is de goede link ,alleen even het Fam. Filter uitzetten.
-
- Super actief lid
In het Verenigd Koninkrijk is nudist overigens niet gebruikelijk,die spreken ook over naturist,zij kennen echter geen naaktrecreant als begrip die valt bij hun ook onder naturismejohnnyvang schreef:Paul
- Mandy
- Zeer actief lid
Dank je wel, had gisteren helaas geen tijd meer om te zoeken maar ga ik straks nog even doenjohnnyvang schreef:MandyMandy schreef:Straks eens kijken of deze On Demand beschikbaar is op TLC
Een PB is altijd welkom!
- Karin3
- Super actief lid
"Nudist" wordt hier (juist) gebruikt als het 'naakt (nude) dingen doen', en 'naturist' als het naakt lopen als onderdeel van een filosofie. Nudisme is dus het naaktlopen zonder 'a full blown naturist' te zijn, zoals iemand opmerkt in het filmpje. Toch slaagt Daryll erin op het einde om 24 nieuwe 'naturists' aan te trekken. Alle begin is moeilijk
Heel mooi is hoe één meisje zegt dat ze zoveel vooroordelen had tegen naturisme (bvb (als zou je je héle levensstijl moeten omgooien als je naturist wil zijn), die helemaal niet gegrond blijken te zijn. (het meisje dat thuis kookt met haar vrienden).
Heel mooi is hoe één meisje zegt dat ze zoveel vooroordelen had tegen naturisme (bvb (als zou je je héle levensstijl moeten omgooien als je naturist wil zijn), die helemaal niet gegrond blijken te zijn. (het meisje dat thuis kookt met haar vrienden).
- johnnyvang
- Super actief lid
- Contacteer:
Voor wie het gemist hebben vorige week, er komt vanavond om 22:00 een herhaling van dit programma op TLC.
Op de RPG staat niets van HH, maar ik neem aan dat dit de zelfde aflevering is als vorige week.
Temeer omdat de tekst e omschrijving het zelfde zijn.
Op de RPG staat niets van HH, maar ik neem aan dat dit de zelfde aflevering is als vorige week.
Temeer omdat de tekst e omschrijving het zelfde zijn.
-
- Super actief lid
Zenders als TLC blijven maar herhalingen uitzenden. Soms heel irritant maar in dit geval toch wel weer makkelijk.
I didn't choose to be naked. I am forced to wear clothes.
Als textiel niet wil meewerken verliest naakt altijd.
Johnny's forum (naturisme-nudisme) is gestopt per 20-05-2019.
Als textiel niet wil meewerken verliest naakt altijd.
Johnny's forum (naturisme-nudisme) is gestopt per 20-05-2019.