Wat heb je gedaan vandaag?
- PoppeSchuitema
- Super actief lid
Re: Wat heb je gedaan vandaag?
Vanmiddag de tegels rondom het zwembad en whirlpool grondig schoongemaakt met de hogedrukspuit, tussendoor het voetenbad en whirlpool gereinigd en van schoon water voorzien, dompelbadbodem gezogen en ook nog even in de zon gelegen. Nu voorbereidingen treffen voor weer een ritje met een vrachtwagen, naar omgeving Nürnberg (plantjes naar ik heb vernomen)
Bloot als het kan, gekleed als het moet
- Mandy
- Zeer actief lid
Ik heb vanmiddag dit forum weer opgezocht en gezellig wat reacties zitten lezen. Had het een tijdje gemist
Een PB is altijd welkom!
- henkj
- Zeer actief lid
Mandy schreef:Ik heb vanmiddag dit forum weer opgezocht en gezellig wat reacties zitten lezen. Had het een tijdje gemist
Ha Mandy, leuk dat jij er ook weer bij bent.
This is who I am, deal with it.
- JurgenZ
- Super actief lid
Goede zet, Mandy, om weer te komen kijken. Ik ben tussen het forummen door gisteren een dagje naar Maastricht geweest. Blijft een erg leuke stad!
Geniet nooit met mate ! ( van Loesje! )
- Bowmore
- Super actief lid
Net terug van een dagje thermen Bussloo.
Was weer lekker ontspannen en ook weer wat bijgekleurd.
En vooral in de avonduren helemaal niet druk....hoe ken dat nou?
Groetjes Jeroen
Was weer lekker ontspannen en ook weer wat bijgekleurd.
En vooral in de avonduren helemaal niet druk....hoe ken dat nou?
Groetjes Jeroen
-
- Actief lid
Vandaag gewoon gewerkt, maar zag het weerbericht voor de komende week.
Gaat mooi weer worden, dus maar even vrij geregeld van woensdag.
En dan ook maar een camping plaats gereserveerd bij Flevo-Natuur, voor een paar nachten.
Gaat m'n eerste keer kamperen op Flevo worden...
Gaat mooi weer worden, dus maar even vrij geregeld van woensdag.
En dan ook maar een camping plaats gereserveerd bij Flevo-Natuur, voor een paar nachten.
Gaat m'n eerste keer kamperen op Flevo worden...
- PoppeSchuitema
- Super actief lid
Vanmiddag had mijn schat een sollicitatiegesprek in Hengelo, zopas hoorde zij dat ze per 15 augustus is aangenomen voor langdurige vervangingslessen levensbeschouwing 0,8 fte. Wij zijn daar errug blij mee eindelijk mijn schat ook weer van de straat
- PoppeSchuitema
- Super actief lid
Ik ga straks een ritje Nürnberg vanuit Deventer doen, ik heb er niet veel zin in maar goed als je het mooie werk wilt doen dan moet je t rot werk ook doen hè. Ik kan pas om 20.00 uur vertrekken dus dat word weer nachtwerk en daar heb ik zo'n verschrikkelijke hekel aan
-
- Super actief lid
Het is hier een stuk drukker geworden,helaas zijn de vrouwen nog steeds in de minderheid ,laat dus vooral van je horenMandy schreef:Ik heb vanmiddag dit forum weer opgezocht en gezellig wat reacties zitten lezen. Had het een tijdje gemist
- Bowmore
- Super actief lid
Gefeliciteerd, kan me voorstellen dat jullie daar errug blij mee zijnPoppeSchuitema schreef:Vanmiddag had mijn schat een sollicitatiegesprek in Hengelo, zopas hoorde zij dat ze per 15 augustus is aangenomen voor langdurige vervangingslessen levensbeschouwing 0,8 fte. Wij zijn daar errug blij mee eindelijk mijn schat ook weer van de straat
Groetjes Jeroen
-
- Actief lid
Proficiat!PoppeSchuitema schreef:Vanmiddag had mijn schat een sollicitatiegesprek in Hengelo, zopas hoorde zij dat ze per 15 augustus is aangenomen voor langdurige vervangingslessen levensbeschouwing 0,8 fte. Wij zijn daar errug blij mee eindelijk mijn schat ook weer van de straat
Vandaag flink in de tuin gewerkt. Gras losgespit. Morgen stront er in (droge korrel ), beregenen, graszaad erin en aanrollen. Hebben we over drie weekjes weer een mooie mat.
Not the sky, but the mind is the limit!
- GJ57
- Super actief lid
- Contacteer:
PoppeSchuitema schreef:Vanmiddag had mijn schat een sollicitatiegesprek in Hengelo, zopas hoorde zij dat ze per 15 augustus is aangenomen voor langdurige vervangingslessen levensbeschouwing 0,8 fte. Wij zijn daar errug blij mee eindelijk mijn schat ook weer van de straat
Van harte Poppe!
-
- Zeer actief lid
Proficiat en veel succes voor haar.
- Hans
- Actief lid
- Contacteer:
Gefeliciteerd PoppePoppeSchuitema schreef:Vanmiddag had mijn schat een sollicitatiegesprek in Hengelo, zopas hoorde zij dat ze per 15 augustus is aangenomen voor langdurige vervangingslessen levensbeschouwing 0,8 fte. Wij zijn daar errug blij mee eindelijk mijn schat ook weer van de straat
Cheers
Hans
Not black, not white, just human
Executive member and Webmaster of the NZNF, more information about naturism in New Zealand: http://www.gonatural.co.nz
Executive member and Webmaster of the NZNF, more information about naturism in New Zealand: http://www.gonatural.co.nz
-
- Super actief lid
Gefeliciteerd Poppe,nu wij nogPoppeSchuitema schreef:Vanmiddag had mijn schat een sollicitatiegesprek in Hengelo, zopas hoorde zij dat ze per 15 augustus is aangenomen voor langdurige vervangingslessen levensbeschouwing 0,8 fte. Wij zijn daar errug blij mee eindelijk mijn schat ook weer van de straat
-
- Actief lid
Vanochtend bij een camping winkel geweest, een nieuwe tent gekocht en vanmiddag gelijk de tent opgezet om uit te proberen. Een paar dagen Flevo-natuur voor mij. Eerste dag was al goed zonnig; komende dagen zal het ook lekker weer worden!
- PoppeSchuitema
- Super actief lid
Gisterenmiddag terug gekomen van een ritje midden Duitsland, plantjes heen, lege flesjes terug. De truck was 3xniks... smerig, het stonk er in als een varkenskot ik kreeg er kriebels van, technisch dubieus een rits foutmeldingen in het display stuurspeling enz. Een planner die elk uur achter mn kont aanbelde en/of dat ik zelf moest bellen. Ik had het helemaal niet naar mn zin en dat heb ik aangegeven toen ik vroeg wat de plannen waren. Ik heb gezegd dat ik het liefste naar huis wilde, (daar begrepen ze niks van). Vanavond ga ik nog gauw even een ritje Hannover doen met een dieplader, vanavond heen morgen terug, wat de lading is ????? we zien wel
- Mandy
- Zeer actief lid
Ik hoop ijsjes voor de komende dagenPoppeSchuitema schreef:wat de lading is ????? we zien wel[/i]
Een PB is altijd welkom!
- PoppeSchuitema
- Super actief lid
Op een dieplader????????? lijkt me dat het dan geen ijsjes meer zijn als ik terug ben, die had ik beter gisteren mee kunnen nemen want toen had ik een koel/vrieswagen bij meMandy schreef:Ik hoop ijsjes voor de komende dagenPoppeSchuitema schreef:wat de lading is ????? we zien wel[/i]
- Mandy
- Zeer actief lid
PoppeSchuitema schreef:Op een dieplader????????? lijkt me dat het dan geen ijsjes meer zijn als ik terug ben, die had ik beter gisteren mee kunnen nemen want toen had ik een koel/vrieswagen bij meMandy schreef:Ik hoop ijsjes voor de komende dagenPoppeSchuitema schreef:wat de lading is ????? we zien wel[/i]
Oh ja weet ik veel wat dat is, sorry hoor ik bemoei me er niet meer mee
Een PB is altijd welkom!
- Paul1968
- Zeer actief lid
Vandaag eens lekker naar Berkendonk. Een naturistenstrsnd in de buurt.
Nog niet druk. Is nog vroeg. Mochten we weer gaan dan wordt het het textielstrsnd.
Nog maar even genieten dan.
Nog niet druk. Is nog vroeg. Mochten we weer gaan dan wordt het het textielstrsnd.
Nog maar even genieten dan.
Met gastvrije Brabantse groet,
Paul
Paul
- PoppeSchuitema
- Super actief lid
Op een dieplader????????? lijkt me dat het dan geen ijsjes meer zijn als ik terug ben, die had ik beter gisteren mee kunnen nemen want toen had ik een koel/vrieswagen bij me[/quote]Mandy schreef:Ik hoop ijsjes voor de komende dagen
Oh ja weet ik veel wat dat is, sorry hoor ik bemoei me er niet meer mee[/quote]
je kunt nu eenmaal niet alles weten hè gewoon blijven reageren ik maakte maar een grapje
- Ikaros
- Zeer actief lid
- Contacteer:
Als Mandy ijsjes wil Poppe, dan begrijp jij toch wel dat je een koelcontainer op die dieplader moet zetten? Moeten we hier nou alles uitleggen
Met Vriendelijke Groet,
André
Kleding, als het moet!
André
Kleding, als het moet!
- PoppeSchuitema
- Super actief lid
Ik zal een koelbox meenemen de heenreis voor een biertje voor t slapen en op de terugreis ijsje voor Mandy
- Ikaros
- Zeer actief lid
- Contacteer:
-
- Actief lid
Een lome dag op mijn werk gehad. De kapotte airco kwam de productiviteit niet bepaald ten goede. Maar anderhalf uur naakt zonnen op een strandje aan en zwemmen in de rivier maakte alles (ruim) goed .
- johnnyvang
- Super actief lid
- Contacteer:
Lekker op mijn gemak gedaan.
Was veel te warm om je druk te maken.
Dus beetje zonnen, beetje zwemmen, nog meer zonnen en nog meer zwemmen
Naar huis toe gegaan, wat gegeten, en bij de formido een groot zwembad gekocht.
Deze opgezet voor morgen, want het wordt heet in nederland
Was veel te warm om je druk te maken.
Dus beetje zonnen, beetje zwemmen, nog meer zonnen en nog meer zwemmen
Naar huis toe gegaan, wat gegeten, en bij de formido een groot zwembad gekocht.
Deze opgezet voor morgen, want het wordt heet in nederland
- GJ57
- Super actief lid
- Contacteer:
- PoppeSchuitema
- Super actief lid
Jammer genoeg voor Mandy zijn de ijsjes onderweg gesmolten en hebben schat en ik er maar een milkshake van gemaakt
Onderstaand een indruk van wat ik nu weer vervoerd heb, trechterdelen voor een kolenvergasser. 3m50 breed, 4m20 hoog
Onderstaand een indruk van wat ik nu weer vervoerd heb, trechterdelen voor een kolenvergasser. 3m50 breed, 4m20 hoog
-
- Super actief lid
Een echte DIKKE DAF,zo zie ik ze graag