Wat heb je gedaan vandaag?

Discussieplatform over alle onderwerpen.
GJ57
Super actief lid
Contacteer:

Re: Wat heb je gedaan vandaag?

Bericht door GJ57 »

Tja als de zon zo heerlijk schijnt op 7 maart dan gaan we een dagje genieten in de zon. Bij Sare Oldenzaal gaat tegen drie uur in deze tijd de zon achter de bomen. Het prachtige proces van het schuiven met de bedjes is vermakelijk om aan te zien. (de vaste gasten zijn tegen 12 uur al verhuisd naar het zonnigste plekje). Het was een top dag.
Jos
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Jos »

Het was heerlijk weer vandaag. Schoonzus vond dat we tegels in de tuin moesten reinigen. Dus samen lekker bloot bezig geweest de hoge drukreiniger en alles is weer stik en span. Daarna had ze nog een fles Clairette de Die dus die soldaat gemaakt met wat kazen. Tegen 17:30 verdiend e zon.

JOs
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn. Waar wij geweest zijn vindt je op onze site http://www.naturisten-forum.nl
Frivooltje
Super actief lid

Bericht door Frivooltje »

Gisteren voor de 1e keer dit jaar naar het Engelermeer geweest, was fantastisch.

Helaas hebben ze wel "mijn" boompje gesloopt. Waarschijnlijk was hij al dood maar toch.
Heeft ons wel (minimaal) 13 jaar van schaduw voorzien.
Nu hebben ze wel Iepen terug geplant maar voordat die schaduw gaan geven...
Ze hadden beter een volwassen boom kunnen planten maar dat zal wel heel veel geld kosten.

R.I.P. boom.
I didn't choose to be naked. I am forced to wear clothes.
Als textiel niet wil meewerken verliest naakt altijd. :(
Johnny's forum (naturisme-nudisme) is gestopt per 20-05-2019.
PoppeSchuitema
Super actief lid

Bericht door PoppeSchuitema »

Vanmiddag voor het eerst dit jaar de hele middag bloot rondom het huis gewerkt, gras gemaaid wat kleine reparaties gedaan , beetje in en rond de camper gerommeld enz , de temperatuur was super
Bloot als het kan, gekleed als het moet
NanMar
Super actief lid

Bericht door NanMar »

Ik heb een paar dagen geleden toevallig ontdekt, dat hier in het gemeentelijke zwembad sinds 2024 jaarlijks 2 keer FKK zwemmen wordt georganiseerd. Heel toevallig was dat gisteravond ook. Onder in de kelder zijn 2 saunaruimtes en op de begane grond wordt dan elk bad om 22.15u vrijgegeven voor textielvrij. De sauna's waren goed bezocht, ik denk zo'n 50-60 bezoekers, FKK zwemmers waren er niet zoveel, ik denk ongeveer 10-12 mensen. Helaas wegens een defekt was gister alleen het wedstrijdbad geopend, in het najaar ga ik er nog eens heen, dan zijn de andere baden zeker ook open
Gr. NanMar

PB is welkom!
Mauricekuh
Zeer actief lid

Bericht door Mauricekuh »

NanMar schreef: zo 09 mar 2025, 12:07 Ik heb een paar dagen geleden toevallig ontdekt, dat hier in het gemeentelijke zwembad sinds 2024 jaarlijks 2 keer FKK zwemmen wordt georganiseerd. Heel toevallig was dat gisteravond ook. Onder in de kelder zijn 2 saunaruimtes en op de begane grond wordt dan elk bad om 22.15u vrijgegeven voor textielvrij. De sauna's waren goed bezocht, ik denk zo'n 50-60 bezoekers, FKK zwemmers waren er niet zoveel, ik denk ongeveer 10-12 mensen. Helaas wegens een defekt was gister alleen het wedstrijdbad geopend, in het najaar ga ik er nog eens heen, dan zijn de andere baden zeker ook open
Wat mooi dat je dat ontdekt hebt. Waar is dat?
DipZDip
Zeer actief lid

Bericht door DipZDip »

In Oostenrijk, als ik mij niet vergis.
NanMar
Super actief lid

Bericht door NanMar »

DipZDip schreef: zo 09 mar 2025, 21:30 In Oostenrijk, als ik mij niet vergis.
Klopt: Wels Oostenrijk, klein uurtje vanaf Passau
Gr. NanMar

PB is welkom!
Mauricekuh
Zeer actief lid

NanMar schreef: zo 09 mar 2025, 21:39
DipZDip schreef: zo 09 mar 2025, 21:30 In Oostenrijk, als ik mij niet vergis.
Klopt: Wels Oostenrijk, klein uurtje vanaf Passau
Prachtig land, als kind heel vaak geweest!
Frivooltje
Super actief lid

Zondag naar een verlate verjaardag geweest van een platonische vriendin. Nadat ik haar wat cadeautjes had gegeven vroeg ze: "Truth or Dare?" (we hebben het daar weleens over gehad en ik had gezegd dat ik dat graag eens zou willen spelen maar niemand had om het mee te spelen) en ik antwoordde lachend met "dare". 😨

"Oke, ik wil dat je naakt mijn afwas doet en dan zal ik afdrogen."

Tja, nu moest ik wel al had ik daar natuurlijk helemaal geen problemen mee. 🤣 Zij weet ook dat ik nudist ben maar heeft daar zelf niets mee want te preuts volgens haar eigen woorden. Ze heeft echter geen enkel probleem met naakte anderen maar mij had ze nog nooit (in het echt) naakt gezien.

Ik heb dus naakt de afwas gedaan en zij heeft gekleed naast mij staan af te drogen. Toen ik mij daarna wilde aankleden wilde zij daar niets van weten. "Jij leeft thuis toch ook naakt?".
De rest van de dag was mijn enige kledingstuk dus een handdoek om op te zitten. Moest wel goed opletten op haar 2 katten.

Heerlijk als vrienden je die vrijheid geven. Helaas is zij de enige vriend(in) die dit doet. Al met al was het een geweldig bezoek. 🥰
Eriks
Zeer actief lid

Bericht door Eriks »

dan ben ik nu wel benieuwd welke "truth or dare" jij voor haar in petto had :?:
HenkD
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door HenkD »

Eriks schreef: di 11 mar 2025, 01:38 dan ben ik nu wel benieuwd welke "truth or dare" jij voor haar in petto had :?:
Ik ook wel. :lol:
Op de hoogte blijven van mijn reizen. Kijk op;
https://www.pindat.com/pindata/user/duncs.campertravels
Mauricekuh
Zeer actief lid

Vanmiddag weer fijn gezwommen bij Opti Sport in Helmond met naturistenvereniging Nunat.
Was er gezellig druk!
Frivooltje
Super actief lid

Eriks schreef: di 11 mar 2025, 01:38 dan ben ik nu wel benieuwd welke "truth or dare" jij voor haar in petto had :?:
HenkD schreef: di 11 mar 2025, 12:15 Ik ook wel. :lol:
Mijn enige 'dare' was dat zij iets zou verzinnen voor mij en ik was benieuwd naar hoever zij daarin durfde te gaan. Ik wist bij voorbaat al dat dat niet zo heel ver was. Ik wist wel wat ze graag wilde t.a.v. mij maar niet durfde te vragen. Zij heeft "een stemmetje" dat haar heel vaak tegenhoud. (haar eigen woorden) Vandaar deze 'dare'.
Zelf ben ik sinds kort bezig om diverse drempels te overwinnen :shock: maar ik zou haar nooit zo ver over haar grenzen laten gaan. Als zij dat wil dan moet dat uit haarzelf komen, niet onder mijn druk. Dat kan n.l. alleen maar negatief uitpakken is mijn idee.

Vandaag veel proberen te slapen. Gisterenavond laat werd ik gebeld door mijn neefje en dat gesprek liep nogal uit de hand. Alleen deze keer qua tijd, niet qua zijn zuipen met alle negatieve gevolgen. Was eindelijk eens een fijn gesprek en dat gebeurt niet vaak. Helaas heeft hij soms nogal afwijkende opvattingen over naturisme terwijl hij oorspronkelijk wel zo is opgevoed. I.c.m. net alcohol kan dat hele vervelende discussies opleveren.
robveen
Zeer actief lid

Bericht door robveen »

Frivooltje schreef: zo 16 mar 2025, 20:49
HenkD schreef: di 11 mar 2025, 12:15 Ik ook wel. :lol:
Mijn enige 'dare' was dat zij iets zou verzinnen voor mij en ik was benieuwd naar hoever zij daarin durfde te gaan. Ik wist bij voorbaat al dat dat niet zo heel ver was. Ik wist wel wat ze graag wilde t.a.v. mij maar niet durfde te vragen. Zij heeft "een stemmetje" dat haar heel vaak tegenhoud. (haar eigen woorden) Vandaar deze 'dare'.
Zelf ben ik sinds kort bezig om diverse drempels te overwinnen :shock: maar ik zou haar nooit zo ver over haar grenzen laten gaan. Als zij dat wil dan moet dat uit haarzelf komen, niet onder mijn druk. Dat kan n.l. alleen maar negatief uitpakken is mijn idee.
Je schrijft: "Als zij dat wil dan moet dat uit haarzelf komen" en "Zij heeft "een stemmetje" dat haar heel vaak tegenhoudt.".

Het komt al lang uit haarzelf. Zij wil graag het blote leven ontdekken. Jij bent voor haar een voorbeeld.

Nodig haar uit om bloot te zijn bij elk bezoek bij haar of bij jou thuis. Je zet haar dan niet onder druk, maar geeft haar een prachtige gelegenheid om het eens te ervaren.
Plakias
Zeer actief lid

Bericht door Plakias »

Vandaag niet veel gedaan tot nu toe.
Na een aangename dag in Thermen Berendonck gisteren.
Zelf nog een klein zonnetje erbij.
Begin kunnen maken met wat streeploos bruin ;)
Partner - niet van het blootlopen - riep in het begin nog: “doe wat aan” buiten de baden en sauna’s maar gaande de dag werd ze daar een heel stuk vrijer in :)
Bied hopelijk perspectieven voor de zomer ;)
Een keer gezamenlijk naar een naaktstrand bijvoorbeeld.
Het sauna bezoek houden we er in ieder geval in 8-)
Noordenwind
Zeer actief lid

Bericht door Noordenwind »

Vanavond bij het NFN zwemfeest in Apeldoorn geweest. Leuk, druk, publiek veel jonger dan wat ik in Veendam gewend ben. Veel gezinnen met kinderen, minder tieners dan vorig jaar. Maar Veendam eens in de twee weken kan ik ook aanbevelen.
Bloot is beautiful
GJ57
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door GJ57 »

Wij waren gisteren een dagje naar Museum Arnhem. Een tentoonstelling van Jan Mankes (en een aantal mensen eromheen) Deze man heeft 30 jaar geleefd en is redelijk produktief geweest. Gestorven aan TBC en de Spaanse griep die heerste rond 1920. Mijn moeder gaf aan dat er in die tijd veel mensen door TB om het leven kwamen waaronder de zus van mijn oma. De ellende is van alle tijden maar dat wisten we wel. terug naar het onderwerp: het is een heerlijk museum en de schilderijen van Jan Mankes waren erg mooi. Klein maar fijn. In de zin van kleine doeken. Een groter doek van een geit. Echt de moeite van het bezoeken waard.
Jos
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Jos »

GJ57 schreef: zo 30 mar 2025, 10:36 Wij waren gisteren een dagje naar Museum Arnhem. Een tentoonstelling van Jan Mankes (en een aantal mensen eromheen) Deze man heeft 30 jaar geleefd en is redelijk produktief geweest. Gestorven aan TBC en de Spaanse griep die heerste rond 1920. Mijn moeder gaf aan dat er in die tijd veel mensen door TB om het leven kwamen waaronder de zus van mijn oma. De ellende is van alle tijden maar dat wisten we wel. terug naar het onderwerp: het is een heerlijk museum en de schilderijen van Jan Mankes waren erg mooi. Klein maar fijn. In de zin van kleine doeken. Een groter doek van een geit. Echt de moeite van het bezoeken waard.
JA je moeder weet dat dus nog goed. In die tijd waren de zalen in de ziekenhuizen gevuld mensen die leden aan tuberculose , syfilis of reuma. Eigenlijk nog niet zo lange gelden toch.
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn. Waar wij geweest zijn vindt je op onze site http://www.naturisten-forum.nl
Paul1968
Zeer actief lid

Bericht door Paul1968 »

Vandaag heerlijk bloot in de tuin voor een paar uurtjes. Geweldig. Voelt net als een vakantie.
Met gastvrije Brabantse groet,

Paul
Mauricekuh
Zeer actief lid

Paul1968 schreef: za 05 apr 2025, 15:01 Vandaag heerlijk bloot in de tuin voor een paar uurtjes. Geweldig. Voelt net als een vakantie.
Mooi Paul, leuk en fijn dat het kan en dat het zo ontspannend is!
Noordenwind
Zeer actief lid

Bericht door Noordenwind »

De heggen en struiken gesnoeid, zodat ze weer goed dichtgroeien. Kon helaas niet naakt. De natuur loopt hier twee weken achter op het zuiden en westen.
Bloot is beautiful
Frivooltje
Super actief lid

Afgelopen vrijdag voor de 3e keer naar het Engelermeer geweest, was weer heerlijk.
Mauricekuh
Zeer actief lid

Vandaag voor de laatste keer van dit seizoen gaan zwemmen bij naturisten zwemvereniging NuNat.
Was er gezellig druk. De komende 2 keer kan ik niet, dus weer wachten tot september. Maar eerst heerlijk genieten deze zomer!
Jos
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Jos »

Het is eigenlijk alle dagen mooi weer in d etuin bij ons zo na 13:00 lekker warm, geen last van de koude wind.Tot 18:30 lekker genieten. Ook diverse werkzaamheden in de tuin gedaan. Automatisch bewatering, elektra nagelopen ed
Jos
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Jos »

1. Met schoonzus har caravan opgehaald. Kan ze hem in orde maken zaterdag help ik haat met installeren op de Groenlanden. Ziet er dan goed uit. Daarna lekker bloot in de tuin.
2. Vanavond naar toneelvoorstelling Sonja geweest. Was fantatsisch wat 3 toneelspelers in 1,5 uur kunnen neerzetten. Prachtig wordt uitgebeeld wat de kinderen van ouders uit de tweede oorlog zorgen voor een tweede generatie problematiek. Indrukwekkend.
Frivooltje
Super actief lid

Dit jaar een lokaal traject gevolgd (lang verhaal) en vandaag als afsluiting een heerlijke lunch gehad met 7 personen. In het begin waren er 12 maar de rest was al (snel) afgevallen. Hopelijk houdt ik er 3 vriendschappen aan over waarvan er minimaal 1 morgen op bezoek komt (heel handig want moet toch de hele dag thuis blijven wegens vernieuwing van de gasleiding) en een andere donderdag. Altijd gezellig.
Het leuke is dat ze ook alle 3 (2 mannen, 1 vrouw) wel enige interesse hebben in het nudisme maar allemaal nog wel hun drempels hebben. Ben benieuwd of en wanneer ze die drempel durven te nemen. Nee, ik ga ze niet pushen maar hou het wel warm.
anakin
Super actief lid

Bericht door anakin »

Vandaag bij een vriend van me de plavuizen van de vloer gesloopt met een kangoo. Wat een pokkenwerk. Gelukkig is dat nu klaar en kan de vloerverwarming worden aangelegd. Daarna nieuwe plavuizen, maar dat mag een ander gaan doen..... :mrgreen:
Frivooltje
Super actief lid

anakin schreef: di 08 apr 2025, 21:22 Vandaag bij een vriend van me de plavuizen van de vloer gesloopt met een kangoo.
Kangoo? Ik kan mij daar alleen een auto bij voorstellen maar dat zal het wel niet zijn.

Vandaag helaas de hele dag alleen geweest. 1 was ziek en de ander kon niet komen. Helaas maar wordt ingehaald.
Koenraad
Super actief lid

Bericht door Koenraad »

Frivooltje schreef: di 08 apr 2025, 20:59 Dit jaar een lokaal traject gevolgd (lang verhaal) en vandaag als afsluiting een heerlijke lunch gehad met 7 personen. In het begin waren er 12 maar de rest was al (snel) afgevallen. Hopelijk houdt ik er 3 vriendschappen aan over waarvan er minimaal 1 morgen op bezoek komt (heel handig want moet toch de hele dag thuis blijven wegens vernieuwing van de gasleiding) en een andere donderdag. Altijd gezellig.
Het leuke is dat ze ook alle 3 (2 mannen, 1 vrouw) wel enige interesse hebben in het nudisme maar allemaal nog wel hun drempels hebben. Ben benieuwd of en wanneer ze die drempel durven te nemen. Nee, ik ga ze niet pushen maar hou het wel warm.
Pushen hoeft niet, maar je kan het natuurlijk wel "warm" houden door de verwarming op 30 graden te zetten :lol: :D

Nee hoor, fijne dag met je bezoek!

Groet,
Koen
Bloot Is Gewoon - BIG

Denken kan je niet delegeren
Plaats reactie