Wat heb je gedaan vandaag?
- Bowmore
- Super actief lid
Re: Wat heb je gedaan vandaag?
Klinkt niet grappig Bart... beterschap.
- Flipflop
- Super actief lid
Oei Bart, dat is heftig! Wat is de prognose?
Philip
Genieten in mijn blootste blootje!
- Bart998
- Super actief lid
Dankjewel, verder is de prognose positief, we zijn er op tijd bij . Dit moeten we maar eventjes uitzitten.
Nu dag/nacht ziekenhuis even bijslapen
Nu dag/nacht ziekenhuis even bijslapen
- Flipflop
- Super actief lid
Fijn dat de prognose goed is. Gelukkig was je er snel bij. Sterkte met herstel. Hopelijk heeft het verwijderen van je prostaat geen al te grote gevolgen voor je dagelijks functioneren.
- Bart998
- Super actief lid
fingers crossed
-
- Super actief lid
Wow, beterschap en sterkte.
Vriend van mij waarbij hij, ca. 2 jaar geleden, ook verwijderd is heeft nog steeds dagen dat hij om de haverklap naar het toilet moet.
Vannacht in mijn fauteuil "geslapen" nadat ik er ca. een half uur over deed om uit bed te komen vanwege de rugkrampen. Het is soms helemaal niet leuk om mens te zijn.
Vriend van mij waarbij hij, ca. 2 jaar geleden, ook verwijderd is heeft nog steeds dagen dat hij om de haverklap naar het toilet moet.
Vannacht in mijn fauteuil "geslapen" nadat ik er ca. een half uur over deed om uit bed te komen vanwege de rugkrampen. Het is soms helemaal niet leuk om mens te zijn.
I didn't choose to be naked. I am forced to wear clothes.
Als textiel niet wil meewerken verliest naakt altijd.
Johnny's forum (naturisme-nudisme) is gestopt per 20-05-2019.
- NanMar
- Super actief lid
-
- Zeer actief lid
-
- Zeer actief lid
Ik zat pas naar een blog op NFN te kijken en toen kwam ik bij dit stel terecht. Zij willen een naturistencamping starten bij Livorno in Toscane. Iedereen kan mede eigenaar worden bij een minimum bedrag van 1.000 euro.
https://www.campinginsieme.com/nl/
https://www.campinginsieme.com/nl/
- Bowmore
- Super actief lid
Vandaag met de motor naar de dichtstbijzijnste camping gereden waar ik nog niet eerder geweest was. Dat bleek Heliantus te Nistelrode.
Het was opendag dus ik dacht zo het terrein op te kunnen rijden.
Helaas het hek was dicht en ook telefonisch werd niet gereageerd.
Gelukkig kwam er toch iemand aangelopen en heeft me rondgeleid over de "camping" met bijna geen faciliteiten.
Geen receptie / clubhuis, stroom, zwembad en sauna.
Wel water, douche, toilet en RUST! Al helemaal op het achterste veld. Eens een keer daar mijn tent opzetten
Bij welke camping zijn jullie vandaag wezen kijken?
Groetjes Jeroen
Gelukkig kwam er toch iemand aangelopen en heeft me rondgeleid over de "camping" met bijna geen faciliteiten.
Wel water, douche, toilet en RUST! Al helemaal op het achterste veld. Eens een keer daar mijn tent opzetten
Groetjes Jeroen
-
- Zeer actief lid
Ik heb er niet aan gedacht om te gaan. Ik had wel eens bij zon en leven Gravelingen bij Utrecht of de Birkt in Soest willen kijken. Volgende keer beter
- GJ57
- Super actief lid
- Contacteer:
Wij hebben onze dag doorgebracht bij Kunst in het Volkspark (Enschede) dat is een gekleed gebeuren dus helaas niet eventjes tijd gehad om nog wat meer te doen. Vrouwlief heeft helaas weinig energie en we moeten de dagen een beetje invullen langs haar klachten. Dat gaat prima maar we moeten wel keuzes maken.Bowmore schreef: ↑zo 09 jun 2024, 18:02 Vandaag met de motor naar de dichtstbijzijnste camping gereden waar ik nog niet eerder geweest was. Dat bleek Heliantus te Nistelrode.
Groetjes Jeroen
-
- Zeer actief lid
Gravingen heb ik vorig jaar gedaan op de open dag. Het weer werkte mee, warmer dan het afgelopen weekend. Mooie rondleiding gehad over het terrein, van een gepensioneerde bioloog. Dat was een mooie toevoeging want het is een bijzonder natuurgebied. En iemand die zowel de biologie in het algemeen als de bijzonderheden van het terrein goed kent, kan daar prachtig over vertellen. De Birk zou ik inderdaad ook wel eens willen bezoeken. Dat ligt naar het schijnt fraai verscholen in het bos. En de Vier Elementen (eiland in de Loosdrechtse plassen) lijkt me leuk om te bezoeken. Allemaal liefst met lekker warm en zonnig weer natuurlijk
- NanMar
- Super actief lid
De laatste dagen heb ik de caravan weer klaar gemaakt voor vertrek: morgenochtend gaan we weer 9 dagen naar het Balaton. Zijn er toevallig forumleden die ook daar zijn?
Ik verwacht begin van de middag daar aan te komen, gelijk de voortent opzetten, want de weersverwachting is aardig goed (licht bewolkt maar tussen 26 en 34 graden)
Ik verwacht begin van de middag daar aan te komen, gelijk de voortent opzetten, want de weersverwachting is aardig goed (licht bewolkt maar tussen 26 en 34 graden)
Gr. NanMar
PB is welkom!
PB is welkom!
-
- Super actief lid
Das beter dan hier in NL. Fijne vakantie.
Hier gaat het echt lekker. NOT.
Bed aangepast. Voordeel: nauwelijks rugpijn, kan gewoon weer opstaan zonder half dood te gaan. Nadeel: ik doe geen oog dicht want lig niet fijn. Afgelopen 3 dagen totaal ca. 4,5 uur geslapen.
En alsof het niet genoeg is ben ik ook nog eens flink verkouden en hoest mijn longen uit mijn lijf. Gaat lekker zo. Ondanks alles wel mijn bewegingsdoel behaald. Das dan weer een lichtpuntje.
Bed aangepast. Voordeel: nauwelijks rugpijn, kan gewoon weer opstaan zonder half dood te gaan. Nadeel: ik doe geen oog dicht want lig niet fijn. Afgelopen 3 dagen totaal ca. 4,5 uur geslapen.
En alsof het niet genoeg is ben ik ook nog eens flink verkouden en hoest mijn longen uit mijn lijf. Gaat lekker zo. Ondanks alles wel mijn bewegingsdoel behaald. Das dan weer een lichtpuntje.
- NanMar
- Super actief lid
Dank je Frivooltje. Beterschap voor jou!Frivooltje schreef: ↑vr 14 jun 2024, 23:03 Das beter dan hier in NL. Fijne vakantie.
Gr. NanMar
PB is welkom!
PB is welkom!
- GJ57
- Super actief lid
- Contacteer:
En wen je er al aan. Een bed moet toch gewoon lekker liggen en slapen?Frivooltje schreef: ↑vr 14 jun 2024, 23:03 Das beter dan hier in NL. Fijne vakantie.
-
- Super actief lid
Dank je NanMar.
Inmiddels zit ik aan de antibiotica want ik bleek een bacteriële infectie te hebben die flink aan het razen was. Helaas weet ik niet welke bacterie. Eten staat mij nu zó ontzettend tegen (al ging het vanavond iets beter) en loop nog steeds op noodstroom. Slapen (in bed) gaat een stuk beter en sta nu vaak (heel vreemd) zonder pijn op. Soms voel ik dat pas later tijdens de eerste passen of als ik ineens moet hoesten. Ik ga nu gewoon liggen wanneer ik wil en niet wanneer het tijd is. Telefoon op Niet Storen en we zien wel. Hoesten doe ik nog steeds maar dat gaat wel beter. Ik denk zelf dat mijn lichaam nu met hele andere dingen bezig is en geen tijd heeft voor mijn rug. Totdat...
Voordelen heeft het ook ook al is het vanwege de verkeerde redenen. Ik ben al kilo's kwijt en mijn bloedsuiker is gekelderd. Van ca. 15,8 tot nu 4,9.
Thuiszorg heb ik ook stopgezet want ik wilde mijn leven weer terug. Snap echt niet waarom ze dat niet beter kunnen plannen.
Maar voorlopig ben ik er nog niet.
Klopt en dat heeft het ook al die tijd gedaan. Waarom dat ineens mis ging is mij een raadsel.
Inmiddels zit ik aan de antibiotica want ik bleek een bacteriële infectie te hebben die flink aan het razen was. Helaas weet ik niet welke bacterie. Eten staat mij nu zó ontzettend tegen (al ging het vanavond iets beter) en loop nog steeds op noodstroom. Slapen (in bed) gaat een stuk beter en sta nu vaak (heel vreemd) zonder pijn op. Soms voel ik dat pas later tijdens de eerste passen of als ik ineens moet hoesten. Ik ga nu gewoon liggen wanneer ik wil en niet wanneer het tijd is. Telefoon op Niet Storen en we zien wel. Hoesten doe ik nog steeds maar dat gaat wel beter. Ik denk zelf dat mijn lichaam nu met hele andere dingen bezig is en geen tijd heeft voor mijn rug. Totdat...
Voordelen heeft het ook ook al is het vanwege de verkeerde redenen. Ik ben al kilo's kwijt en mijn bloedsuiker is gekelderd. Van ca. 15,8 tot nu 4,9.
Thuiszorg heb ik ook stopgezet want ik wilde mijn leven weer terug. Snap echt niet waarom ze dat niet beter kunnen plannen.
- janneke
- Zeer actief lid
... wat ga ik doen vanavond ...
Avondje EK voetbal kijken, Belgie / Oekraine ... rode duivels spelen die match in de kuifjes outfit
Avondje EK voetbal kijken, Belgie / Oekraine ... rode duivels spelen die match in de kuifjes outfit
Keep life simple
-
- Zeer actief lid
Vandaag met mijn jongste dochter naar Utrecht geweest om te shoppen. Ze was vrij, eigenlijk geen idee waarom. Zal wel een studiedag zijn. Ik vroeg nog, wil je niet liever naar het strand of zwembad. Ze had in haar hoofd om schoenen te kopen en dat moest in Utrecht gebeuren. Zo gezegd zo gedaan. Schoenen gekocht, ik 2 spijkerbroeken, zegt ze doodleuk. Dan kunnen we nu naar huis. . Ik had geen bezwaar gezien de hoge temperaturen.
-
- Super actief lid
Antibioticakuur heeft geholpen. Ben er nog niet helemaal maar voel mij echt wel stukken beter. Helaas zijn dus rugproblemen ook weer terug waardoor zeer weinig slaap. Hoe gaat dat spreekwoord? Iets met vriezen en dooien o.i.d.
Vrienden van mij zijn met de caravan op vakantie. Zijn partner is al helemaal lekgestoken. Zitten aan het water en er zitten misschien wel miljoenen muggen e.d. Nu slikt hij bloedverdunners en vermoedelijk dat hij daarom zo'n heftige reacties heeft op de beten.
Morgen gaan ze naar Amsterdam. Hoop voor de dat het daar meevakt want opgesloten in je voortent is ook niet fijn.
Hebben jullie ook zo'n ellende met die rotbeesten?
Vrienden van mij zijn met de caravan op vakantie. Zijn partner is al helemaal lekgestoken. Zitten aan het water en er zitten misschien wel miljoenen muggen e.d. Nu slikt hij bloedverdunners en vermoedelijk dat hij daarom zo'n heftige reacties heeft op de beten.
Morgen gaan ze naar Amsterdam. Hoop voor de dat het daar meevakt want opgesloten in je voortent is ook niet fijn.
Hebben jullie ook zo'n ellende met die rotbeesten?
- Jos
- Beheerder
- Contacteer:
Kijk dat is mooi. Nu nog verder afvallen en je bent waarschijnlijk je diabetes kwijt. Kijk een sop foodsister. nj. Ik gebruikt als sinds januari niks meer voor mijn diabetes die ik voorheen had.Frivooltje schreef: ↑vr 21 jun 2024, 22:25
Jos
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn. Waar wij geweest zijn vindt je op onze site http://www.naturisten-forum.nl
- Mauricekuh
- Zeer actief lid
Vandaag een dag met alleen maar overleg gehad, maar kijk terug op het Guus Meeuwis concert waar ik ben geweest en dat was kei leuk
-
- Super actief lid
Zijn laatste helaas. Ben er zelf 1x geweest.Mauricekuh schreef: ↑do 27 jun 2024, 18:23 maar kijk terug op het Guus Meeuwis concert waar ik ben geweest en dat was kei leuk
- Mauricekuh
- Zeer actief lid
Ik in alle jaren 3x, altijd mooi en gezellig. Vorig jaar was echt prachtig. Weer een tijdperk voorbij helaasFrivooltje schreef: ↑vr 28 jun 2024, 21:10Zijn laatste helaas. Ben er zelf 1x geweest.Mauricekuh schreef: ↑do 27 jun 2024, 18:23 maar kijk terug op het Guus Meeuwis concert waar ik ben geweest en dat was kei leuk
- anakin
- Super actief lid
Vandaag terug gekomen van een 10 daagse vakantie in Frankrijk. In de buurt van Grenoble gezeten, mooie omgeving. Had alleen niks met naturisme te maken.
- Bowmore
- Super actief lid
Gisteren zat ik weer eens in de achtertuin staan ineens de achterburen op het platte dak van hun aanbouw.
Waarschijnlijk hebben ze me al vaker gespot en ben ik maar blijven zitten.
Al we elkaar toevallig hadden aangekeken had ik wel "Hoi" gezegd maar contact is er niet geweest. Hebben we normaliter ook niet echt.
Leven en laten leven dus
Groetjes Jeroen
Waarschijnlijk hebben ze me al vaker gespot en ben ik maar blijven zitten.
Al we elkaar toevallig hadden aangekeken had ik wel "Hoi" gezegd maar contact is er niet geweest. Hebben we normaliter ook niet echt.
Leven en laten leven dus
Groetjes Jeroen
-
- Zeer actief lid
Ik heb met mijn achterburen alleen contact gehad voor een nieuwe schutting. Die is geplaatst en vervolgens nooit meer gesproken. Schuin achter zou ik niet eens weten wie er wonen.
- Flipflop
- Super actief lid
Ik heb weinig inkijk in mijn tuin. Aan de ene kant woont een echtpaar waarvan de man 85 jaar is. Ze zijn heel vaak naar hun vakantiehuis. Toen ik pas naast hen woonde en toevallig niet naar mijn werk was zag ik dat de buurman bloot in de tuin zat. Daarna nooit meer gezien. Ik vermoed dat zij mij verschillende keren bloot in de tuin gezien hebben. Het zijn heel aardige mensen maar we spreken elkaar zelden omdat zij heel erg op zichzelf zijn.
Aan de andere kant woont een man van half de vijftig alleen. Hij heeft 90% van de tijd al zijn rolluiken gesloten. Hij is vaak op zijn motor weg. Hij zal mij ook wel eens bloot gezien hebben, maar als we elkaar spreken dan zegt hij daarover niets. Aan de achterkant grenst maar één woning aan mijn tuin. Daarin woont een man van 75. Hij is altijd thuis maar door een boom achter in mijn tuin wordt de inkijk weggenomen. Alleen als die boom kaal is, kun je in de tuin kijken, maar dan ben ik daar niet bloot.
Bij mij dus ook weinig contact met buren en al helemaal niet over het feit dat ik vaak bloot in de tuin ben, ook met vrienden.
Aan de andere kant woont een man van half de vijftig alleen. Hij heeft 90% van de tijd al zijn rolluiken gesloten. Hij is vaak op zijn motor weg. Hij zal mij ook wel eens bloot gezien hebben, maar als we elkaar spreken dan zegt hij daarover niets. Aan de achterkant grenst maar één woning aan mijn tuin. Daarin woont een man van 75. Hij is altijd thuis maar door een boom achter in mijn tuin wordt de inkijk weggenomen. Alleen als die boom kaal is, kun je in de tuin kijken, maar dan ben ik daar niet bloot.
Bij mij dus ook weinig contact met buren en al helemaal niet over het feit dat ik vaak bloot in de tuin ben, ook met vrienden.
-
- Zeer actief lid
Ik hrb iets eens een tuin bdn wel een beetje jaloers op jullie