Wat heb je gedaan vandaag?
- NanMar
- Super actief lid
-
- Super actief lid
Re: Wat heb je gedaan vandaag?
Een Octavia te klein? Hmmm, oke.Michael74 schreef: ↑za 27 jan 2024, 19:14 We zijn vanmiddag op pad geweest voor een andere auto. Vandaag om te oriënteren. We hebben nu een Skoda Octavia. Fijne auto, maar voor de pubers achterin wordt die te klein.
Bij Skoda begonnen, de Kodiaq, vinden we optie. Verder de Toyota Rav4 en Peugeot 5008. Nu even laten bezinken en volgende week weer verder.
RAV4, meest gestolen wagen van Nederland. U bent gewaarschuwd.
Goed bezig Poppe!
I didn't choose to be naked. I am forced to wear clothes.
Als textiel niet wil meewerken verliest naakt altijd.
Johnny's forum (naturisme-nudisme) is gestopt per 20-05-2019.
-
- Zeer actief lid
Kofferbak heel ruim, voorin ook prima, maar met drie op de achterbank echt te klein.
-
- Super actief lid
In de jaren voor 2018 zat ik op een forum waar ze helaas de stekker uit hebben getrokken ondanks dat het goed bezocht werd. Daarna heb ik met 1 man van mijn leeftijd contact gehouden maar alleen via mail. Wij hebben elkaar helaas nooit ontmoet of gesproken al hebben we ooit wel geprobeerd om dat ooit eens te verwezenlijken. Tijdens mijn hernia heb ik een voice-to-text app. gebruikt maar hij dat dat ik een beroerte had gekregen, zo slecht was dat. Daarna werd hij gehackt en was mijn adres kwijt. Dus sinds half november is er nauwelijks nog contact geweest. Ondanks dat wij elkaar nooit ontmoet hebben was hij toch wel iemand die alles van mij wist, tot de meeste intieme dingen aan toe en andersom. Wij konden met elkaar letterlijk overal over praten wat soms best wel fijn was om te doen. Wij hebben dingen besproken die ik met mijn beste vriend nog niet eens bespreek.
Vanavond kreeg ik een berichtje van zijn pleegzoon, die was bezig met zijn persoonlijk spullen om te kijken of er nog dingen geregeld moesten worden. Blijkt dat hij begin februari al is overleden op de operatietafel als gevolg van een ernstige bloeding door een aneurysma van de abdominale aorta. Zo'n zinloze dood, ben daar echt pissig om.
Mis hem nu al. Denk niet dat ik ooit nog zo'n contact zal vinden. FML.
Normaal zou ik mijn beste vriend bellen voor steun. Echter zit die nu thuis met serieuze PTSS klachten en het gaat vaak erg slecht met hem. Dus die ga ik nu niet lastigvallen.
Vanavond kreeg ik een berichtje van zijn pleegzoon, die was bezig met zijn persoonlijk spullen om te kijken of er nog dingen geregeld moesten worden. Blijkt dat hij begin februari al is overleden op de operatietafel als gevolg van een ernstige bloeding door een aneurysma van de abdominale aorta. Zo'n zinloze dood, ben daar echt pissig om.
Mis hem nu al. Denk niet dat ik ooit nog zo'n contact zal vinden. FML.
Normaal zou ik mijn beste vriend bellen voor steun. Echter zit die nu thuis met serieuze PTSS klachten en het gaat vaak erg slecht met hem. Dus die ga ik nu niet lastigvallen.
- sean3
- Zeer actief lid
Als een Octavia te klein is kun je nog naar de Superb kijken.Frivooltje schreef: ↑ma 04 mar 2024, 01:48Een Octavia te klein? Hmmm, oke.Michael74 schreef: ↑za 27 jan 2024, 19:14 We zijn vanmiddag op pad geweest voor een andere auto. Vandaag om te oriënteren. We hebben nu een Skoda Octavia. Fijne auto, maar voor de pubers achterin wordt die te klein.
Bij Skoda begonnen, de Kodiaq, vinden we optie. Verder de Toyota Rav4 en Peugeot 5008. Nu even laten bezinken en volgende week weer verder.
Goed bezig Poppe!
- wingryder
- Zeer actief lid
Niet vandaag maar gisteren lekker dagje gehad in Sauna Level in leiden.
Op de fiets er heen dus geen gezeur met duur parkeren en goed te doen uit Sassenheim.
Was lekker, 3 opgietingen meegemaakt en verder rustig aan gedaan, jammer van het (heel erg) grijze weer want daardoor was het uitzicht heel wat minder mooi. Maar over de stad was t nog wel te doen, en de drukte beneden was leuk om te zien.
aanrader.
Groet,
Jan
Op de fiets er heen dus geen gezeur met duur parkeren en goed te doen uit Sassenheim.
Was lekker, 3 opgietingen meegemaakt en verder rustig aan gedaan, jammer van het (heel erg) grijze weer want daardoor was het uitzicht heel wat minder mooi. Maar over de stad was t nog wel te doen, en de drukte beneden was leuk om te zien.
aanrader.
Groet,
Jan
Ik lig fijn onder de wol want ik ben ziek. Het enig wat een beetje lukt is appen en af en toe een filmpje kijken op Netflix
- Puur-natuur74
- Actief lid
Beterschap toegewenst
Het leven is fijn als je bloot kan zijn dat doe ik in huis de achtertuin met mooi weer. Of zwem dagen in Apeldoorn. Strand camping met de caravan erop uit.
ook zijn wij NFN lid
Het is een levenssteil die wij prettig vinden.
ook zijn wij NFN lid
-
- Super actief lid
Allemaal "bedankt" voor de condoleances.
Beterschap Gelderlander.
Vandaag APK afkeuring gehad. Katalysator is helemaal op. Gaat weer veel geld kosten.
Beterschap Gelderlander.
Vandaag APK afkeuring gehad. Katalysator is helemaal op. Gaat weer veel geld kosten.
- Plakias
- Zeer actief lid
Vandaag de tuinset maar eens schoongemaakt.
Was geen straf met het zonnetje erbij.
Nog een beetje veel inkijk in de tuin; moet allemaal weer een beetje uitlopen.
Maar goed, niemand kijkt (viel me vorig jaar ook al op)
Denk ik
Was geen straf met het zonnetje erbij.
Nog een beetje veel inkijk in de tuin; moet allemaal weer een beetje uitlopen.
Maar goed, niemand kijkt (viel me vorig jaar ook al op)
Denk ik
- GJ57
- Super actief lid
- Contacteer:
- GJ57
- Super actief lid
- Contacteer:
Vanmorgen een erg lekker rondje gefietst vanuit De Lutte richting Denekamp en dan via Duitsland terug. Het was nog geen korte broeken weer eerder handschoenen en laten we die net mee hebben. Later op de ochtend werd het warmer. We hebben even mijn nieuwe fiets ingereden want daar zaten nogal wat mankementen aan vlak na de aanschaf. Op de vorige 20.000 km weggetrapt zonder problemen maar mijn rechterbeen werkt niet meer geweldig dus moest er een lage instapper komen. De verkoper gaf aan alleen mannen van uw leeftijd vinden dat vervelend. Wij verkopen geen damesfietsen aan heren alleen lage instap (en normale en dat had ie nou net niet moeten zeggen) . Afijn nu tevreden de bredere banden passen in de gootjes en geven wat meer fietscomfort. Het was een lekkere ochtend en vrouwlief begint eindelijk een beetje in de pensioenmodus te komen. De haast gaat er wat af.
- GJ57
- Super actief lid
- Contacteer:
Ja dan ben je wel in een keer beroemd
-
- Super actief lid
Werd gebeld door mijn neefje, hij was onderweg vanuit Zoetermeer naar hier. Wilde pronken met zijn nieuwe electrisch speeltje. (radiografische auto) Hij moest wel wachten totdat thuishulp klaar was. (wat kan die man poetsen. Hij vind het echt leuk om te doen (beetje OCD zegt hijzelf) en ik ben er echt heel blij mee) Eerst even langs de garage gereden waar mijn auto gelukkig een nieuwe APK heeft gekregen na achterlating van € 500,-. AUW
Daarna een RASpatatje gegeten en met een Dodge RAM het militaire oefenterrein in Oirschot opgereden. (geen idee of het mag) Daar op een hard droog zandpad met de radiografische auto gereden. Later nog op een afgesloten asfaltweg gereden, wat gaat zo'n ding hard. Was heerlijk om zonder jas naar buiten te kunnen.
Daarna een RASpatatje gegeten en met een Dodge RAM het militaire oefenterrein in Oirschot opgereden. (geen idee of het mag) Daar op een hard droog zandpad met de radiografische auto gereden. Later nog op een afgesloten asfaltweg gereden, wat gaat zo'n ding hard. Was heerlijk om zonder jas naar buiten te kunnen.
-
- Zeer actief lid
Die Superb hebben we ook bekeken, maar we zagen de meerwaarde niet echt ten opzichte van de Octavia. De zoektocht is overigens afgerond. Afgelopen woensdag de Octavia ingeruild voor een VW Touran. Eentje uit 2021, we kunnen weer jaren vooruit.sean3 schreef: ↑ma 11 mar 2024, 12:27Als een Octavia te klein is kun je nog naar de Superb kijken.Frivooltje schreef: ↑ma 04 mar 2024, 01:48Een Octavia te klein? Hmmm, oke.Michael74 schreef: ↑za 27 jan 2024, 19:14 We zijn vanmiddag op pad geweest voor een andere auto. Vandaag om te oriënteren. We hebben nu een Skoda Octavia. Fijne auto, maar voor de pubers achterin wordt die te klein.
Goed bezig Poppe!
- Plakias
- Zeer actief lid
Niet gelukt geloof ik .
Facebook heb ik niet.
En de buurtapp hebben we ook maar geschrapt nadat het een hoop gezeur werd net zoals veel andere sociale media
Ook nog geen boze buurtbewoners met fakkels en hooivorken aan de deur gehad.
(ook niet ondenkbaar hier).
Moet je ook wel meer voor doen dan in je eigen tuin lichaamsdelen waarvoor je je blijkbaar moet schamen te ontbloten.
Een houtkachel stoken bijvoorbeeld
Je bedoelt naakt de houtkachel stoken met de gordijnen open
- Puur-natuur74
- Actief lid
Vrije dag vandaag genieten van de zon achter in de tuin. Natúúrlijk in adam's kostuum .
Moge iedereen genieten of genoten hebben van deze dag.
Blote groet Albert
Moge iedereen genieten of genoten hebben van deze dag.
Blote groet Albert
Het leven is fijn als je bloot kan zijn dat doe ik in huis de achtertuin met mooi weer. Of zwem dagen in Apeldoorn. Strand camping met de caravan erop uit.
ook zijn wij NFN lid
ook zijn wij NFN lid
Jaloers Albert,
Hier te veel bewolking.
Ben net terug van sporten om werkstress eruit te werken ik trakteer mezelf vanavond op een sauna.
Hier te veel bewolking.
Ben net terug van sporten om werkstress eruit te werken ik trakteer mezelf vanavond op een sauna.
-
- Zeer actief lid
het zwembad aan het reinigen, en daarna er maar in denk ik.
Na twee dagen met stofnevel vandaag zon, en morgen bloedregen. (modderregen)
Tja, het is in Spanje niet altijd mooi weer. Sahara zand hebben we hier volop.
Na twee dagen met stofnevel vandaag zon, en morgen bloedregen. (modderregen)
Tja, het is in Spanje niet altijd mooi weer. Sahara zand hebben we hier volop.
-
- Actief lid
Hier ook nog een uurtje en dan weer klaar met de werkdag, vanavond lekker sporten en de sauna weer in ^^
- WoutervW
- Zeer actief lid
Het was heerlijk weer met 17,5 graden, dus vanuit het werk om 12:00 naar het bos gereden.
Heerlijke wandeling gemaakt en op tijd om 14:00 de kinderen uit school te halen. Ik weet nu al dat ik dit deze zomer vaker ga doen. Nu nog even een plafond witten...
Heerlijke wandeling gemaakt en op tijd om 14:00 de kinderen uit school te halen. Ik weet nu al dat ik dit deze zomer vaker ga doen. Nu nog even een plafond witten...
- anakin
- Super actief lid
6 uur geleden geland op Schiphol. Temperatuur is wennen hier als je uit warm en zonnig Mexico komt, scheelt bijna 20°.
- Bowmore
- Super actief lid
Lang op moeten wachten maar het is weer lekker in de tuin
Geniet er van!
Groetjes Jeroen
Geniet er van!
Groetjes Jeroen
- Mauricekuh
- Zeer actief lid
De eerste blote zonnestralen van dit jaar in de achtertuin, wat heerlijk en dat vraagt om meer !
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- GJ57
- Super actief lid
- Contacteer:
Heerlijk gefietst rondom Nordhorn. Eindelijk dan weer.
-
- Super actief lid
Naar de markt geweest. Thuis helaas niet op het balkon kunnen genieten want de nieuwe buren waren bezig met badkamer betegelen. Maar vrees toch dat ik hem dicht moet gaan maken.
- Jos
- Beheerder
- Contacteer:
Eert d eburen wat geholpen die een verhuizing deden voor iemand met dementie.
Daarna heerlijk in de tuin gewerkt en uiteindelijk lekker uitgerust in een stoel in de tuin.
Daarna heerlijk in de tuin gewerkt en uiteindelijk lekker uitgerust in een stoel in de tuin.
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn. Waar wij geweest zijn vindt je op onze site http://www.naturisten-forum.nl