Wat heb je gedaan vandaag?
- Wouter76
- Zeer actief lid
Re: Wat heb je gedaan vandaag?
Naar de Sprenkelaar geweest in Apeldoorn.
Het bad mag dan wat ouder zijn, de sfeer was heel goed en de faciliteiten goed voor elkaar.
Goed merkbaar was dat het middagje bloot zwemmen voor veel mensen uit de directe omgeving ook een sociaal moment is, gezellig met elkaar koffie drinken, naar de sauna's, bubbelbad of baantjes trekken.
Een gemêleerd gezelschap en zelfs twee puber jongens die heerlijk samen aan het spelen waren in het ondiepe bad met een bal.
Wat mij betreft voor herhaling vatbaar.
Het bad mag dan wat ouder zijn, de sfeer was heel goed en de faciliteiten goed voor elkaar.
Goed merkbaar was dat het middagje bloot zwemmen voor veel mensen uit de directe omgeving ook een sociaal moment is, gezellig met elkaar koffie drinken, naar de sauna's, bubbelbad of baantjes trekken.
Een gemêleerd gezelschap en zelfs twee puber jongens die heerlijk samen aan het spelen waren in het ondiepe bad met een bal.
-
- Zeer actief lid
Leuk, dat je het naar je zin hebt gehad. Vorige keer was mij ook goed bevallen.Wouter76 schreef: ↑zo 11 feb 2024, 17:30 Naar de Sprenkelaar geweest in Apeldoorn.
- NanMar
- Super actief lid
Eind van de middag onze nieuwe auto opgehaald, een Dacia Duster diesel in arizona oranje. We hadden er eentje van 2018, toendertijd het nieuwste model en de op 1 na duurste uitvoering, maar die we nu hebben is toch op veel vlakken luxer en moderner. Toevallig net gister of eergister een test gelezen van de zuinigste SUV's (echtverbruik, geen fabrieksopgave): een Kia hybride is het zuinigst en de Dacia Duster diesel 4x4 (wij hebben een 4x2 maar met dezelfde motor) staat op plaats 2. Kortom, blij mee
Gr. NanMar
PB is welkom!
PB is welkom!
-
- Zeer actief lid
Veel plezier met de nieuwe aanwinst.
- NanMar
- Super actief lid
-
- Zeer actief lid
Vandaag was een kantoordag voor mij, maar net na de middag was de waterdruk weg. Geen stromend water meer en na 1,5 uur werd ons aangeraden naar huis te gaan. Buiten op het station was het al heel lekker in het zonnetje En dat na al die regen van vanmorgen.
-
- Zeer actief lid
heerlijk in het zonnetje liggen, kijken of er nog een streeploos kleurtje op komt (23.8 graden)
- Bowmore
- Super actief lid
Stevie probeert ons gek te maken
- Flipflop
- Super actief lid
- Jos
- Beheerder
- Contacteer:
Dat klinkt lekker.
Ik moet zeggen dat de zon hier ontbreekt maar toch al weer een aantal keren bloot in de tuin heb gewerkt. Zwaar werk krijg je het vanzelf warm van.
6m3 aarde aan het verplaatsen en tuinconcept aanpassen. Ook twee vijfers gedumpt. Als dat klaar is kunnen planten van de volkstuin er in.
Jos
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn. Waar wij geweest zijn vindt je op onze site http://www.naturisten-forum.nl
-
- Zeer actief lid
6m3 aarde aan het verplaatsen en tuinconcept aanpassen. Ook twee vijfers gedumpt. Als dat klaar is kunnen planten van de volkstuin er in.
Jos, het is februari. Die je rustig aan ??
Jos, het is februari. Die je rustig aan ??
Een PB is welkom
- Jos
- Beheerder
- Contacteer:
Lol de planten staan allemaal in potten en met de regen vanaf november verzuipen ze. ik heb ze liever in de grond omdat ze nu al op gang komen en mogelijk nog vorst kan komen.
Nog 1 kuub te doen.
Doe niet alles in een keer en de vijver hebben we met mooi weer al leeggehaald. Was of we in een modderbad stonden.
Jos
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn. Waar wij geweest zijn vindt je op onze site http://www.naturisten-forum.nl
- Flipflop
- Super actief lid
Wat een karwei Jos. Respect.
Bloot tuinieren vind ik fijn, maar in februari .....?
Bloot tuinieren vind ik fijn, maar in februari .....?
Genieten in mijn blootste blootje!
- robveen
- Zeer actief lid
Stoer, Jos!
Maar ik blijf in de winter liever binnen bloot. Dat kan gelukkig het hele jaar door.
Maar ik blijf in de winter liever binnen bloot. Dat kan gelukkig het hele jaar door.
- Jos
- Beheerder
- Contacteer:
Hoi Flipflop en Raven,
Alleen als het lekker is om te doen. Geen wind scheelt al een hoop. vandaag was koud en kil dus dan met kleren aan. De aarde is nu extra zwaar door al dat vocht maar het schiet toch wel op.
Jos
- WoutervW
- Zeer actief lid
Wij zijn vanmorgen weer eens Los Llanos in geweest, waren we de eerste dagen nog niet geweest. Beetje rond gewandeld, kinderen in een speeltuin uit gelaten en lekker geluncht op het Plaza España. We moesten immers ons quotum van 1 terrasje per dag weer halen....daarna terug naar ons huisje en in het zwembad gelegen. Zon (strak blauw) en temperatuur (pakweg 25 graden) is prima, maar de zee is deze dagen erg ruw. Zou morgen rustiger moeten worden. Eerst een wandeling uitgestippeld op de Cumbre Vieja van ongeveer 1,5 uur, daarna dalen we weer af naar Tazacorte. Loop van de week willen we ook nog weer een keer een lange wandeling gaan maken. Heerlijk om weer hier te zijn, geniet elke minuut. Waar is hier? Een stukje paradijs op aarde!
- PoppeSchuitema
- Super actief lid
Zopas weer eens naar t ziekenhuis gewest voor een CT-scan i.v.m. mijn longfibrose, komende woensdag nog weer een longfunctieonderzoek en een gesprek met de longarts. De radioloog gaat ook direct even kijken naar een knobbeltje in mijn hals welke waarschijnlijk ook op de scan te zien is.
Bloot als het kan, gekleed als het moet
- Mauricekuh
- Zeer actief lid
Sterkte, hopelijk zijn de uitslagen goed!? Hoop dat het knobbeltje in je hals onschuldig is.PoppeSchuitema schreef: ↑vr 23 feb 2024, 13:11 Zopas weer eens naar t ziekenhuis gewest voor een CT-scan i.v.m. mijn longfibrose, komende woensdag nog weer een longfunctieonderzoek en een gesprek met de longarts. De radioloog gaat ook direct even kijken naar een knobbeltje in mijn hals welke waarschijnlijk ook op de scan te zien is.
- Flipflop
- Super actief lid
Het is iedere keer weer spannend Poppe. Hopelijk alleen maar positieve berichten! Sterkte in ieder geval.PoppeSchuitema schreef: ↑vr 23 feb 2024, 13:11 Zopas weer eens naar t ziekenhuis gewest voor een CT-scan i.v.m. mijn longfibrose, komende woensdag nog weer een longfunctieonderzoek en een gesprek met de longarts. De radioloog gaat ook direct even kijken naar een knobbeltje in mijn hals welke waarschijnlijk ook op de scan te zien is.
Philip
- PoppeSchuitema
- Super actief lid
Ik voel me goed en gezond dus ik verwacht geen gekke dingen maar dat gaan we woensdag zien en horen
- Bowmore
- Super actief lid
Sterkte Poppe
Vandaag weer bloed gedoneerd voor de 60ste keer.
Aangezien het aanprikken vanwege littekenweefsel steeds lastiger ging was het tevens de laatste keer...
Vandaag weer bloed gedoneerd voor de 60ste keer.
Aangezien het aanprikken vanwege littekenweefsel steeds lastiger ging was het tevens de laatste keer...
-
- Zeer actief lid
vandaag naar de sauna geweest
- Bowmore
- Super actief lid
Lekerrrr
- PoppeSchuitema
- Super actief lid
Update:
Longfibrose is een progressieve, niet te genezen aandoening van de longen maar bij mij was er een verbetering zichtbaar op de CTscan in vergelijking met vorig jaar maart. Ook de longfunctie was een stuk beter van 86% naar 102% dus alles met alles een zeer positieve ontwikkeling waarschijnlijk ook door de behandeling met etherische oliën
Longfibrose is een progressieve, niet te genezen aandoening van de longen maar bij mij was er een verbetering zichtbaar op de CTscan in vergelijking met vorig jaar maart. Ook de longfunctie was een stuk beter van 86% naar 102% dus alles met alles een zeer positieve ontwikkeling waarschijnlijk ook door de behandeling met etherische oliën
- Flipflop
- Super actief lid
Wat fijn Poppe!
Hopelijk blijft het zo. Dat zou heel mooi zijn.
Gefeliciteerd met dit mooie resultaat.
Philip
Hopelijk blijft het zo. Dat zou heel mooi zijn.
Gefeliciteerd met dit mooie resultaat.
Philip
- GJ57
- Super actief lid
- Contacteer:
Goed om te horen Poppe. Van harte met dit resultaat
-
- Zeer actief lid
Prima, Poppe. Zo doorgaan
- Jos
- Beheerder
- Contacteer:
Mooi Poppe,
verbetering is altijd goed. Houden zo.
Jos
verbetering is altijd goed. Houden zo.
Jos
- Bowmore
- Super actief lid
Well done
- Mauricekuh
- Zeer actief lid
Dat is mooi nieuws Poppe!