Met zwembroek?
- Flipflop
- Super actief lid
Re: Met zwembroek?
Ik ben het wel met robveen eens. Zwemmen moet je alleen bloot doen.
Ik heb een zwemslip voor noodsituaties. In bijvoorbeeld een hotel, vakantiepark of een Frans zwembad heb je zo'n ding nodig als je wilt zwemmen. Dus ergens in mijn bagage zit altijd wel een zwemslip. Maar er gaan jaren voorbij dat ik er geen gebruik van maak. Zo'n slip zit niet prettig. Hij bedekt amper wat het bedekken moet. Er is bij het ontwerp niet goed gelet op mannen die wat meer hebben.
Daarom: Zwemmen doe je bloot!
Ik heb een zwemslip voor noodsituaties. In bijvoorbeeld een hotel, vakantiepark of een Frans zwembad heb je zo'n ding nodig als je wilt zwemmen. Dus ergens in mijn bagage zit altijd wel een zwemslip. Maar er gaan jaren voorbij dat ik er geen gebruik van maak. Zo'n slip zit niet prettig. Hij bedekt amper wat het bedekken moet. Er is bij het ontwerp niet goed gelet op mannen die wat meer hebben.
Daarom: Zwemmen doe je bloot!
Genieten in mijn blootste blootje!
-
- Zeer actief lid
Mijn zoon en zijn gezin gingen vorige zomer naar een Franse camping en daar zijn inderdaad alleen zwemslips toegestaan. Die moesten ze daar ter plekke aanschaffen. Ze hadden de hele vakantie zeer warm weer en gingen elke dag wel zwemmen en dus elke dag dat getob met die zwemkleding. We hadden regelmatig app-contact en vroeg hem een keer of ze nou de onzinnigheid van zwemkelding niet inzien en de volgende keer beter naar een naturistencamping kunnen gaan. Mijn zoon weet immers nog hoe dat voelt van onze vroegere naturistenvakanties. Kleren zijn sowieso niet nodig met die warmte en zwemkleding al helemaal niet. Het kan allemaal zo makkelijk zijn.
-
- Super actief lid
Ik ga elke maandag zwemmen bij een zwemvereniging (mits ik mij goed genoeg voel) maar ik weet zeker dat ze het absoluut niet op prijs zouden stellen als ik daar naakt zou komen opdagen.
Was helaas daarom ook genoodzaakt om een Mission Impossible te ondernemen nadat mijn zwembroek de geest had gegeven in Spanje. Ik bedoel, ga maar een een zwemshort vinden in een winkel in januari voor iemand met mijn postuur. Dat lukt je niet. Uiteindelijk in een winkel iets vrijblijvend kunnen bestellen via hun webshop. Daar kunnen passen en gekocht. (is trouwens heel erg snel droog)
Had hem ook via internet kunnen kopen en bij niet passen weer terug kunnen sturen maar daar ben ik fel op tegen. In het winkelcentrum hier vlakbij staan steeds meer winkels leeg. Iedereen klaagt maar tegelijk blijven ze via internet kopen. Daarbij vind ik het echt milieuonvriendelijk, dat gekoop via internet. Ik doe het alleen als er geen andere mogelijkheid is.
Was helaas daarom ook genoodzaakt om een Mission Impossible te ondernemen nadat mijn zwembroek de geest had gegeven in Spanje. Ik bedoel, ga maar een een zwemshort vinden in een winkel in januari voor iemand met mijn postuur. Dat lukt je niet. Uiteindelijk in een winkel iets vrijblijvend kunnen bestellen via hun webshop. Daar kunnen passen en gekocht. (is trouwens heel erg snel droog)
Had hem ook via internet kunnen kopen en bij niet passen weer terug kunnen sturen maar daar ben ik fel op tegen. In het winkelcentrum hier vlakbij staan steeds meer winkels leeg. Iedereen klaagt maar tegelijk blijven ze via internet kopen. Daarbij vind ik het echt milieuonvriendelijk, dat gekoop via internet. Ik doe het alleen als er geen andere mogelijkheid is.
I didn't choose to be naked. I am forced to wear clothes.
Als textiel niet wil meewerken verliest naakt altijd.
Johnny's forum (naturisme-nudisme) is gestopt per 20-05-2019.
Als textiel niet wil meewerken verliest naakt altijd.
Johnny's forum (naturisme-nudisme) is gestopt per 20-05-2019.
- basverdonkschot
- Actief lid
- Contacteer:
Ja, ik heb ook een hekel aan een zwembroek!
- Pieter1973
- Zeer actief lid
naakt zwemmen doen wij ook het liefste, maar kan helaas niet altijd. Komende meivakantie gaan we naar Fuerteventura, in een hotel bij een naaktstrand.....maar het is een textielhotel. Op de kamer en balkon/terras natuurlijk naakt, maar bij het zwembad zal toch wat kleding vragen. Meestal lukt het wel een plekje te vinden waar naakt toch kan, anders dragen we een string.
- HenkD
- Super actief lid
- Contacteer:
Met een zwembroek zwemmen. Zou niet weten wanneer dat voor het laatst was. Misschien wel 20 jaar geleden in sauna thermen Valkenburg waar je voor het zwembad deel eerst met zwembroek door moest om in het sauna deel te komen. Voor een absurde prijs een zwembroek aangeschaft.
De laatste decennia zoek ik naturistische zwembaden, lees dus naturistenlokatie’s of sauna’s op. En omdat we lid zijn van Aamsveen met zijn prachtige zwembad is dat . Of ik ga op dagbezoek op de Bargerhoek bij Emmen. Maar zwembad met zwemkleding. Het Zoë verboden moeten worden. .
De laatste decennia zoek ik naturistische zwembaden, lees dus naturistenlokatie’s of sauna’s op. En omdat we lid zijn van Aamsveen met zijn prachtige zwembad is dat . Of ik ga op dagbezoek op de Bargerhoek bij Emmen. Maar zwembad met zwemkleding. Het Zoë verboden moeten worden. .
Op de hoogte blijven van mijn reizen. Kijk op;
https://www.pindat.com/pindata/user/duncs.campertravels
-
- Zeer actief lid
Pieter1973 schreef: ↑di 14 feb 2023, 09:18 naakt zwemmen doen wij ook het liefste, maar kan helaas niet altijd. Komende meivakantie gaan we naar Fuerteventura, in een hotel bij een naaktstrand.....maar het is een textielhotel. Op de kamer en balkon/terras natuurlijk naakt, maar bij het zwembad zal toch wat kleding vragen. Meestal lukt het wel een plekje te vinden waar naakt toch kan, anders dragen we een string.
Ik draag als naakt niet kan ook een string
- Bart998
- Super actief lid
Ik ga nu vrijdagochtend met de baby babyzwemmen. En inderdaad damn wat irritant zo’n natte lap om je lijf.
En koud als je uit het zwembad stapt brrr
De baby geniet overigens met volle teugen
En koud als je uit het zwembad stapt brrr
De baby geniet overigens met volle teugen
- GJ57
- Super actief lid
- Contacteer:
Ga je gewoon naar Denemarken, huur je een huis met een indoor eigen zwembad. Zo lekker. Eind mei gaan we weer met kleinzoon van dan bijna 3 en onze dochter en schoonzoon. Wij doen dat al sinds dat dochterlief klein was buiten het hoogseizoen een huis huren in DK. Onze kleinzoon zegt nu al opa zwemmen ? Nee nog effe niet dan gaan we maar voetballen
- HenkD
- Super actief lid
- Contacteer:
Zijn daar best wel veel: vakantiehuisjes met indoor zwembad. Maar ook op het strand is een zwembroek niet altijd nodig. Gewoon even wat verder van de strandopgang af en je kan bloot.GJ57 schreef: ↑wo 15 feb 2023, 10:34Ga je gewoon naar Denemarken, huur je een huis met een indoor eigen zwembad. Zo lekker. Eind mei gaan we weer met kleinzoon van dan bijna 3 en onze dochter en schoonzoon. Wij doen dat al sinds dat dochterlief klein was buiten het hoogseizoen een huis huren in DK. Onze kleinzoon zegt nu al opa zwemmen ? Nee nog effe niet dan gaan we maar voetballen
Op de hoogte blijven van mijn reizen. Kijk op;
- GJ57
- Super actief lid
- Contacteer:
Ja dat doen we ook maar in Denemarken is het niet altijd mooi weer .HenkD schreef: ↑wo 15 feb 2023, 21:48Zijn daar best wel veel: vakantiehuisjes met indoor zwembad. Maar ook op het strand is een zwembroek niet altijd nodig. Gewoon even wat verder van de strandopgang af en je kan bloot.GJ57 schreef: ↑wo 15 feb 2023, 10:34Ga je gewoon naar Denemarken, huur je een huis met een indoor eigen zwembad. Zo lekker. Eind mei gaan we weer met kleinzoon van dan bijna 3 en onze dochter en schoonzoon. Wij doen dat al sinds dat dochterlief klein was buiten het hoogseizoen een huis huren in DK. Onze kleinzoon zegt nu al opa zwemmen ? Nee nog effe niet dan gaan we maar voetballen
- Bart998
- Super actief lid
Babyzwemmen is iedere week, dan is denemarken wat ver
Helaas noodzakelijk kwaad
Helaas noodzakelijk kwaad
- GJ57
- Super actief lid
- Contacteer:
- Dropje66
- Actief lid
Zwembroek ?
De laatste keer dat ik een zwembroek aanhad was pure noodzaak.
Vorig jaar in de meivakantie naar Fuerteventura geweest in een naturisten appartementencomplex. Bij onze dagelijkse gang naar het strand (+/- 300 meter) in zo'n zwemshort met gaatjesbinnenbroek langs het textielhotel (notabene van dezelfde eigenaar !) lopen om vervolgens op het strand deze weer uit te doen. Kilometers lang naakt langs de waterlijn op het strand lopen en waar nodig (druk met textielgasten) even tijdelijk het broekje aan. Mijn vrouw trekt hiervoor een dun jurkje aan.
Op Fuerteventura doen ze niet zo moeilijk over bloot, buiten de drukke toeristenstranden waar veel gezinnen met jonge kinderen verblijven kun je vrijwel overal bloot op het strand recreëren of wandelen. We zijn zelfs tijdens een strandwandeling ingehaald door een naakte jogger...
ja, een zwembroek (en bikini voor mijn vrouw) gaat altijd mee, maar wordt alleen gebruikt omdat het soms moet. Een voorbeeld is het naaktstrand in Domburg, waar je voor een versnapering van de lokale horeca (of toilet) net 50 meter van het naaktgedeelte af moet.
Groet,
Ron
De laatste keer dat ik een zwembroek aanhad was pure noodzaak.
Vorig jaar in de meivakantie naar Fuerteventura geweest in een naturisten appartementencomplex. Bij onze dagelijkse gang naar het strand (+/- 300 meter) in zo'n zwemshort met gaatjesbinnenbroek langs het textielhotel (notabene van dezelfde eigenaar !) lopen om vervolgens op het strand deze weer uit te doen. Kilometers lang naakt langs de waterlijn op het strand lopen en waar nodig (druk met textielgasten) even tijdelijk het broekje aan. Mijn vrouw trekt hiervoor een dun jurkje aan.
Op Fuerteventura doen ze niet zo moeilijk over bloot, buiten de drukke toeristenstranden waar veel gezinnen met jonge kinderen verblijven kun je vrijwel overal bloot op het strand recreëren of wandelen. We zijn zelfs tijdens een strandwandeling ingehaald door een naakte jogger...
ja, een zwembroek (en bikini voor mijn vrouw) gaat altijd mee, maar wordt alleen gebruikt omdat het soms moet. Een voorbeeld is het naaktstrand in Domburg, waar je voor een versnapering van de lokale horeca (of toilet) net 50 meter van het naaktgedeelte af moet.
Groet,
Ron
- Eriks
- Zeer actief lid
Tja, het werd dan altijd een short, maar dat zit naturlijk voor meter als je er eenmaal mee in het water bent geweest. Soms zijn shorts verboden (en terecht) en ligt er nog een "speedo met pijpjes" ergens in de kast. Helaas zijn beide exemplaren nu echt wel versleten en moet ik iets nieuws kopen.... zo zonde van het geld
-
- Zeer actief lid
- Flipflop
- Super actief lid
Ik wil niet veel geld uitgeven voor iets wat ik zelden gebruik. Beter passende zwemslips zijn er wel maar daar hangt ook een prijskaartje aan.
Genieten in mijn blootste blootje!
- CentrumBI87
- Actief lid
Als ik naar een textiel strand ga dan heb ik een zwemslip/slipbikini aan.
Mijn slip heeft volgens mij max 15,- gekost.
Mijn slip heeft volgens mij max 15,- gekost.
- robveen
- Zeer actief lid
Dan ga ik niet zwemmen.CentrumBI87 schreef: ↑di 01 feb 2022, 22:15 Als we niet bloot gaan zwemmen, wat hebben we dan aan?
Ik heb meestal gewoon een korte zwembroek en heel soms een slipje (ballenknijper ) aan.
Ik zeg wel eens tegen vrienden of collega's: wat je ook denkt over naturisme, zwemmen moet je bloot doen.
- CentrumBI87
- Actief lid
Ja dat kan ook
Ik weet van al mijn vrienden dat ze dat niet fijn vinden.
En met collega's wil ik dat apart houden.
-
- Zeer actief lid
Wij zijn tijdens de verhuizing onze zwemkleding kwijtgeraakt.
Misschien in een hotel laten liggen??
En ons zwembad, dat is redelijk van de straat afgeschermd, dus dan gewoon in je blootje.
Misschien in een hotel laten liggen??
En ons zwembad, dat is redelijk van de straat afgeschermd, dus dan gewoon in je blootje.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- Bowmore
- Super actief lid
Je hebt het goed voor mekaar Stevie
- CentrumBI87
- Actief lid
Doe je indd erg goed. Hier zou ik wel naakt zwemmen
-
- Actief lid
- Contacteer:
Helaas alleen zwembroek dragers in mn vriendenkring. Dan draag ik n wijde zwembroek met schurend netje erin. Naakt hopelijk dit jaar vaker zowel binnenbad als naaktstrand.
Leuk als je PB stuurt!
- Wouter76
- Zeer actief lid
Mooi zwembad Stevie!
En ook ik ben zeer stellig van mening dat iets aanhebben tijdens het zwemmen de grootste onzin is die je maar kan verzinnen.
En ook ik ben zeer stellig van mening dat iets aanhebben tijdens het zwemmen de grootste onzin is die je maar kan verzinnen.
- Mauricekuh
- Zeer actief lid
Inmiddels heb ik geen zwembroek meer en neem ook nooit iets mee naar het strand of natuurwater. Het is voor mij gewoon puur natuur zwemmen.
-
- Actief lid
- Contacteer:
- Daantje
- Actief lid
Dat is verschillend ..
Op het textielstrand ga ik meestal topless maar heb het bovenstukje wel in de tas
en als ik ga zwemmen in zo'n subtropisch zwembad doe ik altijd een badpak aan
Op het textielstrand ga ik meestal topless maar heb het bovenstukje wel in de tas
en als ik ga zwemmen in zo'n subtropisch zwembad doe ik altijd een badpak aan
- Daantje
- Actief lid
Dat heb je prima geregeld. Stevie !!
-
- Actief lid
Gewone korte zwembroek boven knieën.
Vind een speedo altijd zo’n lelijk gezicht bij 99% van de mensheid.
Vind een speedo altijd zo’n lelijk gezicht bij 99% van de mensheid.