Windkracht 6 was het dus nee dat was niet lekker op het strand. Verder geweldig
Wat heb je gedaan vandaag?
- GJ57
- Super actief lid
- Contacteer:
- Bowmore
- Super actief lid
Re: Wat heb je gedaan vandaag?
De Ziggo horizon box vervangen door de next mini.
De bijgeleverde internetkabel welke de coaxkabel moet vervangen was te kort. En aangezien ik het netjes wil hebben had ik ook een internet wandcontactdoos nodig. Dus snel naar de nieuwe Hornbach hier in Nijmegen. En je raad het al, in deze enorme winkel hebben ze niet wat ik zoek. Dus dan maar alles online besteld en tot die tijd liggen hier de kabels over de grond van de meterkast naar de tv...
Groetjes Jeroen
Hok Jeroen,
je kunt internetkabels gewoon met een koppelstukje in elkaar schuiven. Die dingen zijn overal te koop.
Jos
De bijgeleverde internetkabel welke de coaxkabel moet vervangen was te kort. En aangezien ik het netjes wil hebben had ik ook een internet wandcontactdoos nodig. Dus snel naar de nieuwe Hornbach hier in Nijmegen. En je raad het al, in deze enorme winkel hebben ze niet wat ik zoek. Dus dan maar alles online besteld en tot die tijd liggen hier de kabels over de grond van de meterkast naar de tv...
Groetjes Jeroen
Hok Jeroen,
je kunt internetkabels gewoon met een koppelstukje in elkaar schuiven. Die dingen zijn overal te koop.
Jos
- NanMar
- Super actief lid
Voor mij/ons nog een beetje te vroeg, het is hier komende week nog tussen 22 en 24 graden. Hopelijk is het 12 november wat kouder, dan gaan we weer naar de sauna in Erding (D) om onze trouwdag te vieren
Gr. NanMar
PB is welkom!
PB is welkom!
- PoppeSchuitema
- Super actief lid
Wij hebben s avonds de houtkachel al weer aan, zodra de zon onder is koelt het hard afFrivooltje schreef: ↑do 05 okt 2023, 23:35 Dat is dan weer het voordeel van een slecht geïsoleerd woning, hier nog geen verwarming nodig. (21ºC) Maar buiten ook in een polo rondgelopen.
Bloot als het kan, gekleed als het moet
- Jos
- Beheerder
- Contacteer:
Hier is de kachel ook nog niet aan omdat de waterpomp stuk is. Wachten op reparatie.
Jos
Jos
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn. Waar wij geweest zijn vindt je op onze site http://www.naturisten-forum.nl
- anakin
- Super actief lid
Maar goed dat je er nu al achter komt...........
- SPDK
- Actief lid
Naar een bierspa geweest, erg leuk! Een spa met hop en gist toegevoegd, grappig om eens te doen. En een prachtige locatie (Othmar)
- GJ57
- Super actief lid
- Contacteer:
Hebben ze daar ook een spa? Wij gaan wel vaker naar Ootmarsum voor de kunst en de natuur (en het lekkere bier ) maar een Spa. Ik ga eens kijken.
- Jos
- Beheerder
- Contacteer:
Vandaag een de laatste dagen keihard aan het werk.
Ik heb mijn volkstuin opgezegd en die moet schoon. 2 jaar terug daar 150 bloemplanten in gezet. Die moesten er uit en de tuin moet verder opgeknapt.
De tuin thuis gaat ze herbergen daarvoor sneuvelen twee vijvers.
De een zat vol met prut en die heb ik samen met schoonzus schoongemaakt op een dag het mooi weer was vorige week. Vol met blubber en modder en planten. Al gauw was duidelijk dat schoenen en kleren pikzwart zouden worden en weggegooid moesten worden. Daar kozen we niet voor. Dus bloot in de prut tot boven de knie en alle planten er uit gegooid en getrokken. Dan zit je helemaal onder. Die klus was in twee uur geklaard. Daarna gezellig samen gedoucht en elkaar schoongeboend. Echtgenote was niet tevreden dus moesten we nog een keer terug lol.Vandaag hebben we de andere vijver meegemaakt. De aarde hebben we ontdaan van onkruid en wortels van haagwinde (denken we). Daarmee de andere vijver voor een deel opgevuld.
De planten kunnen nu over maar gaan in potten om dat de grond vol zit met haagwinde. Die gaan we eerst bestrijden. De planten gaan in potten en dan kijken we hoe het gaat met die rotzooi en dan misschien volgend jaar de grond in.
Hele klus waar ik nogal even mee bezig ben. Misschien met leuk gezelschap.
Ik heb mijn volkstuin opgezegd en die moet schoon. 2 jaar terug daar 150 bloemplanten in gezet. Die moesten er uit en de tuin moet verder opgeknapt.
De tuin thuis gaat ze herbergen daarvoor sneuvelen twee vijvers.
De een zat vol met prut en die heb ik samen met schoonzus schoongemaakt op een dag het mooi weer was vorige week. Vol met blubber en modder en planten. Al gauw was duidelijk dat schoenen en kleren pikzwart zouden worden en weggegooid moesten worden. Daar kozen we niet voor. Dus bloot in de prut tot boven de knie en alle planten er uit gegooid en getrokken. Dan zit je helemaal onder. Die klus was in twee uur geklaard. Daarna gezellig samen gedoucht en elkaar schoongeboend. Echtgenote was niet tevreden dus moesten we nog een keer terug lol.Vandaag hebben we de andere vijver meegemaakt. De aarde hebben we ontdaan van onkruid en wortels van haagwinde (denken we). Daarmee de andere vijver voor een deel opgevuld.
De planten kunnen nu over maar gaan in potten om dat de grond vol zit met haagwinde. Die gaan we eerst bestrijden. De planten gaan in potten en dan kijken we hoe het gaat met die rotzooi en dan misschien volgend jaar de grond in.
Hele klus waar ik nogal even mee bezig ben. Misschien met leuk gezelschap.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn. Waar wij geweest zijn vindt je op onze site http://www.naturisten-forum.nl
- moppetoet2
- Super actief lid
-
- Super actief lid
Flinke klus, dan heb ik het toch een stuk rustiger gehad.
Vandaag de zomer afgesloten op het Engelermeer. Het weer was echt fantastisch. Morgen qua temperatuur ook nog goed maar moet 's middags sporten dus geen tijd. Vrijdag ook nog 24ºC maar dat regent het de hele dag. Dus vrees dat het vandaag de laatste dag was. Ach, 10 oktober, we mogen niet klagen. Wat ik wel jammer vind is dat ik slechts 12x ben geweest. Het is niet anders.
Vandaag de zomer afgesloten op het Engelermeer. Het weer was echt fantastisch. Morgen qua temperatuur ook nog goed maar moet 's middags sporten dus geen tijd. Vrijdag ook nog 24ºC maar dat regent het de hele dag. Dus vrees dat het vandaag de laatste dag was. Ach, 10 oktober, we mogen niet klagen. Wat ik wel jammer vind is dat ik slechts 12x ben geweest. Het is niet anders.
I didn't choose to be naked. I am forced to wear clothes.
Als textiel niet wil meewerken verliest naakt altijd.
Johnny's forum (naturisme-nudisme) is gestopt per 20-05-2019.
- NanMar
- Super actief lid
Wij zijn maar een keer of 3 naar "ons" strandje geweest, maar ja, dat is ook een klein uur rijden (als er geen file is, want die is er vaak). Er is 1 naaktstrandje dichterbij (10 min korter rijden), maar die bevalt ons niet. We zijn dus wel een beetje jaloers op 12x in 1 seizoen...Frivooltje schreef: ↑wo 11 okt 2023, 00:01 Flinke klus, dan heb ik het toch een stuk rustiger gehad.
Gr. NanMar
PB is welkom!
PB is welkom!
- Strandman
- Actief lid
Gisteren onze nieuwe caravan gaan afhalen.
Dit weekend eens uittesten
Dit weekend eens uittesten
- Jos
- Beheerder
- Contacteer:
Leuk, Wat voor een caravan?
Jos
-
- Super actief lid
Hier is ook een strandje dichterbij maar die bevalt mij ook niet. Voor mij is het ca. 45 minuten enkele reis. Dus met wisselvallig weer blijf ik vaak eerder thuis dan niet. Ik rij helaas niet op lucht en voor niets rijden vind ik zonde.NanMar schreef: ↑do 12 okt 2023, 10:17 Wij zijn maar een keer of 3 naar "ons" strandje geweest, maar ja, dat is ook een klein uur rijden (als er geen file is, want die is er vaak). Er is 1 naaktstrandje dichterbij (10 min korter rijden), maar die bevalt ons niet. We zijn dus wel een beetje jaloers op 12x in 1 seizoen...
Jammer dat jullie niet zo vaak kunnen gaan.
- NanMar
- Super actief lid
@ Frivooltje: het is idd een kwestie van geen tijd hebben (eigen zaak wat regelmatig in het weekend open is) of het weer speelt niet mee (hele week mooi weer en in het weekend kl*teweer). En voor in het seizoen is het water bij "ons strandje" nog stervenskoud (8 meter diep en 13 ha groot), dus we gaan meestal vanaf eind juni.
Maar ja, midden juni zijn we meestal aan het Balatonmeer en de eerste helft van september meestal in Porec/Kroatie. Dit jaar in Kroatie was super: geen dag regen gehad en bijna elke dag gezwommen (15 v/d 17 dagen: de dag van vertrek niet en de dag dat we in Venetie waren ook niet)
Maar ja, midden juni zijn we meestal aan het Balatonmeer en de eerste helft van september meestal in Porec/Kroatie. Dit jaar in Kroatie was super: geen dag regen gehad en bijna elke dag gezwommen (15 v/d 17 dagen: de dag van vertrek niet en de dag dat we in Venetie waren ook niet)
Gr. NanMar
PB is welkom!
PB is welkom!
-
- Super actief lid
En daar ben ik dan weer jaloers op.NanMar schreef: ↑do 12 okt 2023, 20:37 Maar ja, midden juni zijn we meestal aan het Balatonmeer en de eerste helft van september meestal in Porec/Kroatie. Dit jaar in Kroatie was super: geen dag regen gehad en bijna elke dag gezwommen (15 v/d 17 dagen: de dag van vertrek niet en de dag dat we in Venetie waren ook niet)
- GJ57
- Super actief lid
- Contacteer:
Het was vandaag weer een topdag om naar de sauna te gaan. Vanmorgen veel zonneschijn en dan heerlijk met de rug tegen de witte muur van Sare of op het terras tussen de sauna rondes door. We waren lang niet op zaterdag geweest en het viel ons op dat het wel rustig was. Weinig "vaste" gasten waar die allemaal gebleven zijn? (tijdens ons werkzame leven gingen we eigenlijk altijd op zaterdag) Afijn het was een heerlijke sauna dag met lekker opgietingen.
- Strandman
- Actief lid
- Jos
- Beheerder
- Contacteer:
Veel plezier met je nieuwe caravan
Jos
- Strandman
- Actief lid
Bedankt.
We zijn dit weekend eens gaan testen op Camping Oranjezon.
Grt Dimitri
- Jos
- Beheerder
- Contacteer:
Zal vast een leuke ervaring geweest zijn. Wat ik zo zag een mooie en complete caravan.
Jos
-
- Super actief lid
Thuis gebleven en beetje ziekjes zitten te zijn. Al is het tot nog toe minder dan ik had gedacht toen ik gisterennacht flinke keelpijn kreeg. Toch vreemd, vaak na een zwemgala wordt ik ziek.
- robveen
- Zeer actief lid
Dat is wel een treurig resultaat, Frivooltje. Dank voor je uitvoerige verslag van het FBN zwemfestijn in Sint Truiden (in een ander draadje). De volgende keer gaan er vast meer forumleden mee.Frivooltje schreef: ↑di 17 okt 2023, 23:15 Thuis gebleven en beetje ziekjes zitten te zijn. Al is het tot nog toe minder dan ik had gedacht toen ik gisterennacht flinke keelpijn kreeg. Toch vreemd, vaak na een zwemgala wordt ik ziek.
-
- Super actief lid
Graag gedaan. Ben benieuwd.
-
- Super actief lid
Vandaag weer de ooginjecties gehad. Procedure is vernieuwd. Geen groene lap meer over je hoofd heen met zo'n gat erin en na de injectie geen zalf meer maar een soort gel. Alles ging goed totdat het ging branden. En dat moet je gewoon ondergaan want je kan er totaal niets tegen doen. Volgende keer vragen of ze toch weer die zalf kunnen gebruiken, zal wel niet maar nee heb je, ja kan je krijgen. Gelukkig even in slaap kunnen vallen en nu gaat het wel weer.
-
- Actief lid
Afgelopen maand rustige maand. Een gedwongen keuze in verband met "lichamelijk ongemak". Zonschade aan mijn gezicht. Doe je er niks mee kan het ontwikkelen tot huidkanker. Een voorstadium van huidkanker volgens mijn huisarts. Een maand lang gesmeerd met zgn chemozalf, 2x daags. Het valt de geïnfecteerde cellen aan. Bleken er meer dan gedacht. Twee grote vlekken boven wenkbrauwen. Was pijnlijk maar vooral ongemakkelijk door de bijwerkingen.Maar goed vandaag klaar. Goed smeren met vette zalf voor herstel.
Vanmiddag sporten, morgen verder met overkapping (laatste dingetjes) en volgende week weer naar sauna
Vanmiddag sporten, morgen verder met overkapping (laatste dingetjes) en volgende week weer naar sauna
- Jos
- Beheerder
- Contacteer:
Ai dat is heel naar Frivooltje heb ik ook een keer gehad. Heeft te maken met spellen na de injectie. Je kunt er beter even mee terug gaan dan is het zo verholpen.Frivooltje schreef: ↑do 19 okt 2023, 23:43 Vandaag weer de ooginjecties gehad. Procedure is vernieuwd. Geen groene lap meer over je hoofd heen met zo'n gat erin en na de injectie geen zalf meer maar een soort gel. Alles ging goed totdat het ging branden. En dat moet je gewoon ondergaan want je kan er totaal niets tegen doen. Volgende keer vragen of ze toch weer die zalf kunnen gebruiken, zal wel niet maar nee heb je, ja kan je krijgen. Gelukkig even in slaap kunnen vallen en nu gaat het wel weer.
Jos
-
- Super actief lid
M.a.w. te lang in de zon gezeten zonder in te smeren?Hans de Groot schreef: ↑vr 20 okt 2023, 10:40 Afgelopen maand rustige maand. Een gedwongen keuze in verband met "lichamelijk ongemak". Zonschade aan mijn gezicht. Doe je er niks mee kan het ontwikkelen tot huidkanker. Een voorstadium van huidkanker volgens mijn huisarts. Een maand lang gesmeerd met zgn chemozalf, 2x daags. Het valt de geïnfecteerde cellen aan. Bleken er meer dan gedacht. Twee grote vlekken boven wenkbrauwen. Was pijnlijk maar vooral ongemakkelijk door de bijwerkingen.Maar goed vandaag klaar. Goed smeren met vette zalf voor herstel.
Spellen na de injectie? Dat snap ik niet.
Maar het is inmiddels al over. Alleen nog last van luchtbelletjes/zwarte stippen maar die gaan, als het goed is, vanzelf weg.
- moppetoet2
- Super actief lid
Ben je nog ziekjes, @Frivooltje?
Mijn man is sinds deze week ook ziekjes. Toen er vanmorgen lichte keelpijn bij kwam, heeft hij toch maar getest.
Twee vette strepen. Corona.
Niet bij mij komen zeuren, je wilde zelf de vierde en vijfde spuit niet.
De griepprik werd hij dit jaar voor het eerst opgeroepen, wilde hij ook niet.
Ik neem hem wel, de baas biedt ze gratis aan.
Mijn man is sinds deze week ook ziekjes. Toen er vanmorgen lichte keelpijn bij kwam, heeft hij toch maar getest.
Twee vette strepen. Corona.
Niet bij mij komen zeuren, je wilde zelf de vierde en vijfde spuit niet.
De griepprik werd hij dit jaar voor het eerst opgeroepen, wilde hij ook niet.
Ik neem hem wel, de baas biedt ze gratis aan.
We're born naked. After that, it's all drag.