Massage4ever schreef: ↑di 01 aug 2023, 19:10
Oh dus meneer is niet gediend van commentaar ?!
Voor iemand die gistermorgen op dit forum werd toegelaten hebt u wel heel snel uw mening gevormd. U zag door de bomen het bos ook al niet en had direct uw reactie klaar hoe dat beter moest. Bloot in huis ....? Daar zijn pagina's vol over geschreven.
Kijk eerst eens rond, proef de sfeer en vorm dan pas uw mening.
Massage4ever schreef: ↑di 01 aug 2023, 21:10
Wat is verkeerd aan een eigen mening ?
Ik vind trouwens dat de beheerders wel erg vaak / snel ingrijpen. Je kan ook TEVEEL modereren !
(En ja dat is ook MIJN mening !)
Dit staat los van mening dit is gewoon onbeschoft en disrespectvol om je heen trappen. Als dit forum zo onoverzichtelijk is en overgemodereerd dan past het misschien niet bij je en is het voor jezelf prettiger om iets te zoeken waar je jezelf niet aan alles hoeft te irriteren
Wie tegen het naakte in opstand komt omdat het naakt is, bewijst dat hij uit het paradijs der schoonheid is verdreven.(Peter Sirius)
Op het gevaar af dat iemand er wat van vind enzo dan toch maar even wat vertellen over wat we hebben gedaan gisteren. De weersvoorspellingen waren matig in elk geval geen strand / wandel en of fiets weer. Dus zijn we naar het volledig vernieuwde Paleis het Loo geweest. Niet omdat we zo koninklijk gezind zijn maar gewoon voor de info. Nou en dat hadden ze prachtig in beeld gebracht. De audiotour (kan op je eigen telefoon even downloaden) was prima en niet overdone. Je kreeg een aardig inzicht hoe het huis van Oranje zich heeft ontwikkeld. Met werkkamers, badkamers, slaapkamers (rechtop slapen) , ontvangstkamers. De entree is ondergronds en is schitterend staaltje van bouwkunst wauw) De route is helder en vergeet niet even naar de top van het gebouw te gaan. De tuinen zijn een genot voor het symmetrische oog. De stallen staan vol met koetsen, arrenslee en mooie auto's van het hof. Het was een dagje genieten. (het was de gehele dag droog tot we bij het cafe aan de ingang zaten)
En even voor de mensen die denken wat heeft dit met naturisme te maken? Helemaal niks maar ik weet dat er mensen op het forum zijn die ook van musea houden. Fijne dag u allen.
RaCa schreef:Dit staat los van mening dit is gewoon onbeschoft en disrespectvol om je heen trappen. Als dit forum zo onoverzichtelijk is en overgemodereerd dan past het misschien niet bij je en is het voor jezelf prettiger om iets te zoeken waar je jezelf niet aan alles hoeft te irriteren
Ik wil helemaan niemand irriteren en sinds wanneer is je mening geven onbeschoft ??
GJ57 schreef: ↑wo 02 aug 2023, 09:24
Op het gevaar af dat iemand er wat van vind enzo dan toch maar even wat vertellen over wat we hebben gedaan gisteren. De weersvoorspellingen waren matig in elk geval geen strand / wandel en of fiets weer. Dus zijn we naar het volledig vernieuwde Paleis het Loo geweest. Niet omdat we zo koninklijk gezind zijn maar gewoon voor de info. Nou en dat hadden ze prachtig in beeld gebracht. De audiotour (kan op je eigen telefoon even downloaden) was prima en niet overdone. Je kreeg een aardig inzicht hoe het huis van Oranje zich heeft ontwikkeld. Met werkkamers, badkamers, slaapkamers (rechtop slapen) , ontvangstkamers. De entree is ondergronds en is schitterend staaltje van bouwkunst wauw) De route is helder en vergeet niet even naar de top van het gebouw te gaan. De tuinen zijn een genot voor het symmetrische oog. De stallen staan vol met koetsen, arrenslee en mooie auto's van het hof. Het was een dagje genieten. (het was de gehele dag droog tot we bij het cafe aan de ingang zaten)
En even voor de mensen die denken wat heeft dit met naturisme te maken? Helemaal niks maar ik weet dat er mensen op het forum zijn die ook van musea houden. Fijne dag u allen.
Ben daar 50 jaar geleden vaak geweest. Een oom van me baatte daar het thee/pannenkoeken paviljoen uit. Logeerde daar regelmatig en ging dan mee naar het Paleis. De stallen staan mij het meeste uit waar al de verschillende koetsen stonden.
Wordt tijd weer eens te gaan kijken
Wie tegen het naakte in opstand komt omdat het naakt is, bewijst dat hij uit het paradijs der schoonheid is verdreven.(Peter Sirius)
Wij zijnn er een jaar of 10 geleden geweest.
Wist niet eens dat we zo'n groot kasteel/verblijf hadden.
Wat ook leuk was waren allen klein prenten verwerkt in een lange reeks waarop de kroning en of geboorte stonden afgebeeld. Moet je nagaan dat dat eerst gemaakt moest worden voordat het volk er iets van te zien kreeg. Voor de krantentijd.
Je zag ook langzaam de inhoud van d kamers en verlichting veranderen. Zo in de kamer van Hendrik staan petroleumlampen. Die had hij ook in liefdesnest in Oud Gastel. Een daarvan staat nu hier bij ons thuis.
Op het gevaar af dat iemand er wat van vind enzo dan toch maar even wat vertellen over wat we hebben gedaan gisteren. [...]
En even voor de mensen die denken wat heeft dit met naturisme te maken? Helemaal niks maar ik weet dat er mensen op het forum zijn die ook van musea houden.
Je moet maar zo denken, je doet het toch altijd wel voor iemand verkeerd.
Moet het iets met naturisme te maken hebben? Ik vond het wel leuk om te lezen. Ben er nog nooit geweest.
I didn't choose to be naked. I am forced to wear clothes. Als textiel niet wil meewerken verliest naakt altijd.
Johnny's forum (naturisme-nudisme) is gestopt per 20-05-2019.
Jos schreef: ↑wo 02 aug 2023, 12:41
Wij zijnn er een jaar of 10 geleden geweest.
Wist niet eens dat we zo'n groot kasteel/verblijf hadden.
Wat ook leuk was waren allen klein prenten verwerkt in een lange reeks waarop de kroning en of geboorte stonden afgebeeld. Moet je nagaan dat dat eerst gemaakt moest worden voordat het volk er iets van te zien kreeg. Voor de krantentijd.
Je zag ook langzaam de inhoud van d kamers en verlichting veranderen. Zo in de kamer van Hendrik staan petroleumlampen. Die had hij ook in liefdesnest in Oud Gastel. Een daarvan staat nu hier bij ons thuis.
Jos
Het museum is heel erg veranderd, Met name de entree onder de gebouwen. wij vonden het in elk geval leuk. (en vraag me af hoeveel mensen hier vroeger wel niet gewerkt hebben om de boel op orde te houden. )
Op het gevaar af dat iemand er wat van vind enzo dan toch maar even wat vertellen over wat we hebben gedaan gisteren. [...]
En even voor de mensen die denken wat heeft dit met naturisme te maken? Helemaal niks maar ik weet dat er mensen op het forum zijn die ook van musea houden.
Je moet maar zo denken, je doet het toch altijd wel voor iemand verkeerd.
Moet het iets met naturisme te maken hebben? Ik vond het wel leuk om te lezen. Ben er nog nooit geweest.
Je hebt gelijk Frivooltje. Ach wij hebben een mooie dag gehad. Leuk filmpje gemaakt naar mijn moeder gestuurd van 92 en die antwoord per mail goh dat wil ik ook nog wel een keer.
Onze jongste dochter en schoonzoon hadden een feestjes en hadden ons gevraagd of de kinderen (bijna 3 en 1 jaar) bij ons mochten logeren en uiteraard mocht dat, graag zelfs. Wij hebben de kleintjes lekker verwend en we hebben er zo van genoten het zijn zulke schatjes, zo blij en tevreden, geen gejank of gedram ze vinden alles leuk en lekker. Gisteravond lekkere pizzaatjes gemaakt in de pizzarette en daarna mocht de oudste lang opblijven en hebben we sprookjesboom gekeken totdat ze in slaap viel. Vanmorgen hebben ze beide nog even bij ons in bed gelegen en daarna mocht de oudste meehelpen de paarden voeren, in het land doen en stallen mesten, wat een feest en wat een plezier. Nu is het huis weer stil want ze zijn weer naar huis. We hebben een geweldig weekend gehad
moppetoet2 schreef: ↑zo 06 aug 2023, 17:39
Dat klinkt als een knus weekend met de kleinkinderen.
Ik heb vandaag twee kilo bramenjam gekookt en een citroencake gebakken in mijn Wonderpan.
Lekker Moppetoet,
Ik ben in de weer geweest met courgettes van 4 kg. Ik vond ze onder het onkruid na de vakantie.
Soep van gemaakt maar echtgenote vond het niks. Toen maar een kleine gekocht en die soep was beter van smaak. Die andere daarna flink ingekookt en toen was die ook goed.
Nu ligt er nog 7 kg rode kool die verwerkt moet worden en tig tomaten.
Ondanks het vele onkruid toch een leuke opbrengst.
Vandaag 15 km gewandeld. Niets moeilijks aan zou je denken, nou daar doe je hier in Zwitserland 5 uur over. Dat zijn de Nederlandse knieën niet gewend. Morgen spierpijn denk ik...
Wel nog in de sneeuw gestaan
Na afloop ook nog even in het ijskoude riviertje gelegen. Zeker 5 seconden
De dag vandaag begon vroeg, om 4:00 werd ik wakker. Aangezien we vrijdag terug zijn gereden vanuit Frankrijk en de kinderen nu uit logeren zijn was dat wel een tegenvaller. Eruit gegaan, wandelsandalen aan en de weg af, tussen de weilanden door en het bos in gewandeld. Was wel fris, maar ook erg lekker. Aantal vallende sterren gezien. Vanochtend wat aandacht aan het zwembad besteed wat we na drie weken weer in orde moeten maken en eind van de ochtend met vrouwlief gaan wandelen, een wandeling van 13 km. rondom Beek (gem. Montferland). Erg mooie omgeving, al vaker gewandeld. Net zo mooi als de Posbank (Veluwezoom, hier ook zo'n 20 minuten vandaan), maar veel minder druk. Daar laat geluncht, terug naar huis en daar in de tuin aan de slag gegaan (waar ook veel werk ligt; na drie weken aardig geëxplodeerd...). Om de dag, en vakantie, af te sluiten samen kaasfondue gedaan voor de TV. Morgen weer werken...
Gister was het iets minder weer op de camping de Groenlanden. In Annen was een Brinkmarkt.
Dat was een hele happening. Heel divers en voor al spullen uit de vorige eeuw. Leek wel een museum van de 20e eeuw. Wel leuk. Wat een rommel bewaren mensen toch. Daarna naar Rolde waar ook een grote markt was met levende beelden, een stuk of dertig. Altijd leuk om te zien.
toen we weer oud de camping kwamen was het zwaar bewolkt en regen. Zijn toen naar huis gegaan want vandaag wat verplichtingen. Morgen gaan we weer terug.
Vandaag een heerlijke dag aan het Rutbeek geweest (Nabij Enschede). Aangenaam weer (iets minder wolken mag maar hier waren we al blij mee) Het was erg rustig totdat vanmiddag de heren van het onderhoudsteam de kantjes heel goed gingen doen met herrie machines Ach ja moet ook gebeuren denk ik dan maar.
We zouden vandaag met een paar campingasten naar het Balloerveld gaan. Hier niet ver vandaan. De heide zou mooi bloeien en een leuk fietstochtje. Voor mij ging dat onverwacht niet door. De trapondersteuning werkte soms een paar minuten niet en dan weer wel maar viel uiteindelijk helemaal uit.
Jammer met schoonzus kwam terug met prachtige foto's. Ze had ook in een veld meer dan 100 ooievaars gezien!.
Volgens de leverancier zat het hem in de software van de accu. Die is inmiddels opgestuurd. Van fietsen komt dus niet veel meer terecht.
Als wij op pad gaan voor een paar dagen, dan nemen we gewone, lichtere fietsen mee. Onze fietsendrager zou 40 kilo aan moeten kunnen, maar mijn kale fiets is zonder accu al 22 kilo geloof ik.
Ik kan dan nog steeds wel fietsen op een gewone fiets, maar gewoon kortere afstanden. Fluitend 30 kilometer enkel reis of kreunend 20 kilometer, dat idee.
Hopelijk kunnen we komend weekend nog weg, eventueel verlengen mijn mannen en ga ik zondagavond weer naar huis (centjes verdienen). Zoon wil toch wel mee. Drie fietsen past niet, dus moet hij 70 kilometer fietsen naar de camping. Een makkie voor hem.
moppetoet2 schreef: ↑wo 16 aug 2023, 00:35
Hopelijk kunnen we komend weekend nog weg, eventueel verlengen mijn mannen en ga ik zondagavond weer naar huis (centjes verdienen). Zoon wil toch wel mee. Drie fietsen past niet, dus moet hij 70 kilometer fietsen naar de camping. Een makkie voor hem.
Ach het is allemaal relatief. Maar zonder stroom wordt het wel zwaar fietsen merkte ik.
Vroeger fietste ik op een gewone fiets van Roermond naar Drunen met bagage. Vond het heerlijk als kostte het veel tijd.
Jos schreef: ↑di 15 aug 2023, 23:22
We zouden vandaag met een paar campingasten naar het Balloerveld gaan. Hier niet ver vandaan. De heide zou mooi bloeien en een leuk fietstochtje. Voor mij ging dat onverwacht niet door. De trapondersteuning werkte soms een paar minuten niet en dan weer wel maar viel uiteindelijk helemaal uit.
Jammer met schoonzus kwam terug met prachtige foto's. Ze had ook in een veld meer dan 100 ooievaars gezien!.
Volgens de leverancier zat het hem in de software van de accu. Die is inmiddels opgestuurd. Van fietsen komt dus niet veel meer terecht.
Jammer
Fiets huren een optie ? Het is wel ideaal fietsweer