Wat heb je gedaan vandaag?

Discussieplatform over alle onderwerpen.
Blootgewoon Kees
Zeer actief lid

Re: Wat heb je gedaan vandaag?

Bericht door Blootgewoon Kees »

NanMar schreef: vr 31 mar 2023, 19:52
Blootgewoon Kees schreef: vr 31 mar 2023, 17:10 Vanmorgen het nodige “einde-van-de-maand” werk gedaan op de computer en vanmiddag viel het blad “Blootgewoon” van de NFN weer in de bus en die heb ik weer meteen in één keer doorgelezen. Een beetje voorpret voor de komende warmere seizoenen die nu van mij eindelijk echt een keer mogen beginnen. Een kijkje in het blad voor degene die het (nog) niet heeft: https://www.blootgewoon.nl/magazine/
Grappig, ik had de blootgewoon een paar dagen geleden al bij de post, ondanks dat wij bijna 1000 Km verderop wonen
Dat vind ik niet eerlijk🤔😂🤣
Frivooltje
Super actief lid

Bericht door Frivooltje »

Vandaag mijn auto terug gekregen. Rib uit mijn lijf maar hij is weer in orde. me blij zijn.
I didn't choose to be naked. I am forced to wear clothes.
Als textiel niet wil meewerken verliest naakt altijd. :(
Johnny's forum (naturisme-nudisme) is gestopt per 20-05-2019.
anakin
Super actief lid

Bericht door anakin »

Frivooltje schreef: vr 31 mar 2023, 23:27 Vandaag mijn auto terug gekregen. Rib uit mijn lijf maar hij is weer in orde. me blij zijn.
Hopelijk weer een jaar zonder problemen................................
Roald
Actief lid

Bericht door Roald »

Nog niet zoveel.. nu aan de koffie
GJ57
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door GJ57 »

Roald schreef: za 01 apr 2023, 09:23 Nog niet zoveel.. nu aan de koffie
Wij ook, t is k weer, We gaan zo naar Bever Hengelo. Mijn vrouw heeft voor haar pensioen (vandaag dus) een mooi bedrag gekregen van haar werkgever voor nieuwe wandelschoenen usw. Lekker even brassen.
Blootgewoon Kees
Zeer actief lid

GJ57 schreef: za 01 apr 2023, 09:52 Wij ook, t is k weer, We gaan zo naar Bever Hengelo. Mijn vrouw heeft voor haar pensioen (vandaag dus) een mooi bedrag gekregen van haar werkgever voor nieuwe wandelschoenen usw. Lekker even brassen.
Dat wordt dus samen veel wandelen in veel vrije tijd. Geniet ervan en blijf gezond.
Roald
Actief lid

Bericht door Roald »

GJ57 schreef: za 01 apr 2023, 09:52
Roald schreef: za 01 apr 2023, 09:23 Nog niet zoveel.. nu aan de koffie
Wij ook, t is k weer, We gaan zo naar Bever Hengelo. Mijn vrouw heeft voor haar pensioen (vandaag dus) een mooi bedrag gekregen van haar werkgever voor nieuwe wandelschoenen usw. Lekker even brassen.
Bever is wel een gevaarlijke winkel ;)
Maar een mooi paar meindl's gaan jaren mee
Blootgewoon Kees
Zeer actief lid

Kreeg net een appie van mijn dochter of ik vanmiddag mee wil naar de sauna. Ze heeft een kinderloze vrije dag en het is toch slecht weer. Nou, daar zeg ik geen nee tegen natuurlijk. Mijn vrouw houdt niet zo van de sauna en gaat dan op haar gemak winkelen.
Pieter1973
Zeer actief lid

Bericht door Pieter1973 »

Blootgewoon Kees schreef: vr 31 mar 2023, 20:51
NanMar schreef: vr 31 mar 2023, 19:52
Blootgewoon Kees schreef: vr 31 mar 2023, 17:10 Vanmorgen het nodige “einde-van-de-maand” werk gedaan op de computer en vanmiddag viel het blad “Blootgewoon” van de NFN weer in de bus en die heb ik weer meteen in één keer doorgelezen. Een beetje voorpret voor de komende warmere seizoenen die nu van mij eindelijk echt een keer mogen beginnen. Een kijkje in het blad voor degene die het (nog) niet heeft: https://www.blootgewoon.nl/magazine/
Grappig, ik had de blootgewoon een paar dagen geleden al bij de post, ondanks dat wij bijna 1000 Km verderop wonen
Dat vind ik niet eerlijk🤔😂🤣
wij hadden 'm ook pas gisteren........maar we krijgen 'm nu tenminste, bij onze vorige postbezorger "verdwenen" ze meestal
PoppeSchuitema
Super actief lid

Bericht door PoppeSchuitema »

zopas de meterstanden opgenomen, 15m³ gas verstookt tegen 235 vorig jaar maart, electrisch iets meer dan vorig jaar maart maar dat komt dat we nu 1 kamer verwarmen met infraroodpanelen, waterverbruik 10m³ gelijk aan vorig jaar maart, wij verbruiken elke maand zo'n 8à 10 cuub water dat komt ook dat wij in het buitengedeelte alleen eigen water gebruiken dus voor de tuin, paarden en autowassen alleen grondwater
Bloot als het kan, gekleed als het moet
GJ57
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door GJ57 »

Blootgewoon Kees schreef: za 01 apr 2023, 11:22 Kreeg net een appie van mijn dochter of ik vanmiddag mee wil naar de sauna. Ze heeft een kinderloze vrije dag en het is toch slecht weer. Nou, daar zeg ik geen nee tegen natuurlijk. Mijn vrouw houdt niet zo van de sauna en gaat dan op haar gemak winkelen.
Veel plezier , zo lekker dat sauna gebeuren.
Blootgewoon Kees
Zeer actief lid

GJ57 schreef: za 01 apr 2023, 15:02
Blootgewoon Kees schreef: za 01 apr 2023, 11:22 Kreeg net een appie van mijn dochter of ik vanmiddag mee wil naar de sauna. Ze heeft een kinderloze vrije dag en het is toch slecht weer. Nou, daar zeg ik geen nee tegen natuurlijk. Mijn vrouw houdt niet zo van de sauna en gaat dan op haar gemak winkelen.
Ja, het was weer genieten de hele middag. Daar was ik weer eens aan toe, en paar uur heerlijk zonder kleren in de warmte. Met dank aan mijn lieve dochter. Wat wel grappig was dat je sommige mensen ons vragend aankeken en daarna zag fluisteren met hun partner want ondanks dat ik zonder hoorapparaten vrijwel niks hoor "hoorde" ik ze wel denken: "daar heb je weer zo'n vent die aan de 2e leg bezig is met een mooie jonge vrouw". Hahaha🤣.
Michael74
Zeer actief lid

Bericht door Michael74 »

Vandaag naar Brielle geweest om de bevrijding van de stad te gedenken en te vieren. Leuk om te zien dat de lokale bevolking hier zo veel aandacht aan besteed.
Pieter1973
Zeer actief lid

Bericht door Pieter1973 »

Blootgewoon Kees schreef: za 01 apr 2023, 19:03 ik ze wel denken: "daar heb je weer zo'n vent die aan de 2e leg bezig is met een mooie jonge vrouw". Hahaha🤣.
Kees, wat een ouwe snoepert ben je toch.......maar groot gelijk, geniet van dagen als deze
Plakias
Zeer actief lid

Bericht door Plakias »

Michael74 schreef: za 01 apr 2023, 21:26 Vandaag naar Brielle geweest om de bevrijding van de stad te gedenken en te vieren. Leuk om te zien dat de lokale bevolking hier zo veel aandacht aan besteed.
Hadden ze nog een beetje lopen kalken ?
Nacht van 1 april is traditioneel kalknacht.
Met ludieke leuzen.
Is de afgelopen - vele - jaren wel een beetje de klad in gekomen
Letterlijk 😂
Is meer kliederen geworden 😉🤓
GJ57
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door GJ57 »

Blootgewoon Kees schreef: za 01 apr 2023, 19:03
GJ57 schreef: za 01 apr 2023, 15:02
Ja, het was weer genieten de hele middag. Daar was ik weer eens aan toe, en paar uur heerlijk zonder kleren in de warmte. Met dank aan mijn lieve dochter. Wat wel grappig was dat je sommige mensen ons vragend aankeken en daarna zag fluisteren met hun partner want ondanks dat ik zonder hoorapparaten vrijwel niks hoor "hoorde" ik ze wel denken: "daar heb je weer zo'n vent die aan de 2e leg bezig is met een mooie jonge vrouw". Hahaha🤣.
Dikke pret.
gust
Zeer actief lid

Bericht door gust »

Die ervaring had ik ook toen ik met onze dochter op wintersport was. Vooral 's avonds bij het diner als we binnen kwamen. Alle ogen gericht op....
Maar gelukkig waren er ook Russen die hun jongere liefjes meegenomen hadden om te ..... Dus ook voor ons lol!
moppetoet2
Super actief lid

Bericht door moppetoet2 »

Nog geen Blootgewoon tegengekomen in de brievenbus.

Gisteren naar Tropiqua geweest.
Volle bak, 135 bezoekers.
We're born naked. After that, it's all drag.
Blootgewoon Kees
Zeer actief lid

Het is deze keer later in het nieuwe jaar maar vandaag eindelijk voor de eerste keer weer bloot kunnen zonnen in de tuin. De luchttemperatuur was maar 8 graden maar doordat de wind uit het noord-oosten kwam zaten we uit de wind en is de zon al sterk genoeg om de huid en lichaam heerlijk te verwarmen. Dat er maar weer vele zonnige dagen mogen komen dit jaar.
GJ57
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door GJ57 »

Blootgewoon Kees schreef: zo 02 apr 2023, 17:28 Het is deze keer later in het nieuwe jaar maar vandaag eindelijk voor de eerste keer weer bloot kunnen zonnen in de tuin. De luchttemperatuur was maar 8 graden maar doordat de wind uit het noord-oosten kwam zaten we uit de wind en is de zon al sterk genoeg om de huid en lichaam heerlijk te verwarmen. Dat er maar weer vele zonnige dagen mogen komen dit jaar.
Bij ons stond de wind er pal op. Niet te doen zo fris. We gaan de komende week naar Callantsoog , hopen dat we daar nog wat zon kunnen opdoen.
WoutervW
Zeer actief lid

Bericht door WoutervW »

Wij hebben dit weekend hard gewerkt aan het zwembad. Helemaal leeg gemaakt, schoon gemaakt, afgekrabt, geschuurd en een slag gemaakt met afkitten van alle naden. Vanavond en morgenavond verder met het afkitten, woensdagmiddag de basecoat aanbrengen.
Michael74
Zeer actief lid

Bericht door Michael74 »

Blootgewoon Kees schreef: zo 02 apr 2023, 17:28 Het is deze keer later in het nieuwe jaar maar vandaag eindelijk voor de eerste keer weer bloot kunnen zonnen in de tuin. De luchttemperatuur was maar 8 graden maar doordat de wind uit het noord-oosten kwam zaten we uit de wind en is de zon al sterk genoeg om de huid en lichaam heerlijk te verwarmen. Dat er maar weer vele zonnige dagen mogen komen dit jaar.
Gisterochtend een wandeling gemaakt bij Rockanje door de duinen en mogen ervaren dat zonnekracht al weer toeneemt met als gevolg een rode neus en schedel. In de middag aan het strand gelegen met de kleren aan en capuchon op. Blij dat het weer mooier weer wordt!
Michael74
Zeer actief lid

Bericht door Michael74 »

Plakias schreef: za 01 apr 2023, 23:52
Michael74 schreef: za 01 apr 2023, 21:26 Vandaag naar Brielle geweest om de bevrijding van de stad te gedenken en te vieren. Leuk om te zien dat de lokale bevolking hier zo veel aandacht aan besteed.
Hadden ze nog een beetje lopen kalken ?
Nacht van 1 april is traditioneel kalknacht.
Met ludieke leuzen.
Is de afgelopen - vele - jaren wel een beetje de klad in gekomen
Letterlijk 😂
Is meer kliederen geworden 😉🤓
Jazeker. Vele ramen waren versierd. Sommige met ludieke teksten, andere met minder gewenste. Ik vond het bijzonder om te zien dat het zo leeft en winkels gesloten waren, zelfs de supermarkten.
Leuk uitstapje als je op 1 april in de buurt bent.
Frivooltje
Super actief lid

Eindelijk de film JFK gekeken. Lange maar indrukwekkende film.
PoppeSchuitema
Super actief lid

Bericht door PoppeSchuitema »

Gisteren als 65+er wakker geworden, nog 2 jaar werken en dan eindelijk met pensioen, ik had me er jaren op verheugd gisteren met pensioen te kunnen gaan maar het heeft politiek Den Haag behaagt mij nog iets langer bezig te houden.
Bloot als het kan, gekleed als het moet
Roald
Actief lid

Bericht door Roald »

Lekker wezen zonnen gister na het zwemmen in het twiske..
Eerste dag dat er weer meerdere mede naturisten op het strand waren..
Vanmiddag maar weer.. als ik zo naar buiten kijk
Blootgewoon Kees
Zeer actief lid

Alsnog gefeliciteerd Poppe, helaas zijn wij en te mak volk en gaan niet zoals de Fransen dagenlang de straat op om te protesteren tegen verhoging van de pensioenleeftijd. Eigenlijk gaan ze voor veel meer zaken die ze niet bevallen de straat op. Vaak met succes 💪🏻.
gust
Zeer actief lid

Bericht door gust »

Gefeliciteerd en vol houden. Die 2 jaar zijn ook weer zo voorbij. Mijn schoonmoeder zei altijd: "Het leven is maar een handomdraai".
Frivooltje
Super actief lid

Vandaag bij het UWV geweest voor een gesprek. We hebben het o.a. over naturisme/nudisme gehad al heeft dat natuurlijk niets met het UWV te maken. Ik wil graag iets met autotransport doen en dan heb ik het over zelf rijden. Hij zei toen dat hij wel een vacature had en dat dat waarschijnlijk wel in een Mercedes was. Rouwwagenchauffeur. :shock: Het was gelukkig niet serieus bedoeld.

Nee dank je zei ik. Alleen al zo'n pak aan zag ik al niet zitten. "Tja, naakt zal je dat werk niet kunnen doen" zei hij lachend. Toen vertelde ik hem dat er ook naturistische uitvaartdiensten waren waarbij de overledene naakt in de kist ligt. (maar de gasten zullen wel allemaal gekleed zijn vermoed ik) "Hmm, misschien wordt het dan wel een nieuwe niche" lachte hij. Denk dat je dan tegen een helehoop problemen zal aanlopen maar wel leuk dat zo'n iemand meedenkt. :P

Ga nu sporten via het UWV, incl. persoonlijke coach dus 1 op 1. Iets waar ik al langer aan denk en ook wel nodig heb. Toch fijn dat dit nu via het UWV kan. Hopen natuurlijk dat dit een opstapje is naar werk.
Blootgewoon Kees
Zeer actief lid

Frivooltje schreef: wo 05 apr 2023, 00:02 Vandaag bij het UWV geweest voor een gesprek. We hebben het o.a. over naturisme/nudisme gehad al heeft dat natuurlijk niets met het UWV te maken. Ik wil graag iets met autotransport doen en dan heb ik het over zelf rijden.
Voor mij weer een bewijs dat je er met anderen gewoon over kunt praten. Bloot is toch normaler dan we denken al houden de meesten liever hun kleren aan.
Succes verder met de zoektocht naar werk.
Plaats reactie