Wat heb je gedaan vandaag?
- moppetoet2
- Super actief lid
Re: Wat heb je gedaan vandaag?
Straks lekker een workshop dansen met mijn meidengroepje. We hebben elkaar sinds september niet gezien, het gaat dus heel gezellig worden. Gelukkig stond het al gepland van 2 tot 5, nu alles om 5 uur moet sluiten.
Kleding ligt klaar, ook kniebeschermers mee.
(plus qr-code etc...)
Kleding ligt klaar, ook kniebeschermers mee.
(plus qr-code etc...)
We're born naked. After that, it's all drag.
- Bowmore
- Super actief lid
Bedankt, ik mag vandaag uit quarantaineGJ57 schreef: ↑di 23 nov 2021, 17:34Beterschap: wij hebben inmiddels een peuteraccount aangemaakt voor onze kleinzoon; (grapje hij is nog maar net een en tevreden met Boris Beer)Bowmore schreef: ↑di 23 nov 2021, 15:16DVD's hebben we niet, ja nog van Dora en Diego , en van film en series (van die Amerikaanse) ben ik niet van.moppetoet2 schreef: ↑di 23 nov 2021, 00:40 Lekker dvd's kijken.
Mocht ik corona krijgen dan hebben mijn huisgenoten pech. Ik wil dan de hele Sissi-trilogie gaan kijken.
Netflix hebben we sinds corona en staat hier regelmatig aan. Merlin, Riverdale en Vrije Teugels bv, echte puberseries.
Ik verveel me dan wel maar heb eigenlijk ook nergens zin in zal corona zijn, gisteren nog koortsachtig, vanochtend getest bij de GGD. Het hoesten is bijna voorbij
Groetjes Jeroen
Ik ruik alleen bijzonder weinig, de smaak is prima, voor zover ik die heb
Groetjes Jeroen
- moppetoet2
- Super actief lid
Heerlijke middag gehad met de meiden!
Zonder het te hebben afgesproken werd er niet geknuffeld. We waren met negen vrouwen, de zaal staat twaalf toe, dus ruimte genoeg.
Over een maand staat de volgende middag gepland, zin in!
Zonder het te hebben afgesproken werd er niet geknuffeld. We waren met negen vrouwen, de zaal staat twaalf toe, dus ruimte genoeg.
Over een maand staat de volgende middag gepland, zin in!
- HenkD
- Super actief lid
- Contacteer:
moppetoet2 schreef: ↑wo 24 nov 2021, 11:40 Op Netflix is een goede Franse serie "Lupin".
Ik wist niet wat ik zag, mijn puber had zijn telefoon er zelfs voor opzij gelegd, zo spannend.
Inderdaad een aanrader! In 2 avonden uitgekeken. Weet nu wat benchen is
Op de hoogte blijven van mijn reizen. Kijk op;
https://www.pindat.com/pindata/user/duncs.campertravels
- Jos
- Beheerder
- Contacteer:
Vandaag zijn we weer eens naar de bios geweest. Dat doen we de laatste tij steeds vaker.
Vanavond wast het Andre Rieu met zijn kerstconcert.
Iedereen kent hem wel. Opgenomen in MECC in Maastricht. Wanneer weet ik niet.
Prachtig om te zien wat muziek doet met mensen en wonderlijk hoe hij het elke keer weer voor elkaar krijgt om er zo'n show van te maken. We hebben genoten.
Jos
Vanavond wast het Andre Rieu met zijn kerstconcert.
Iedereen kent hem wel. Opgenomen in MECC in Maastricht. Wanneer weet ik niet.
Prachtig om te zien wat muziek doet met mensen en wonderlijk hoe hij het elke keer weer voor elkaar krijgt om er zo'n show van te maken. We hebben genoten.
Jos
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn. Waar wij geweest zijn vindt je op onze site http://www.naturisten-forum.nl
-
- Super actief lid
Bitter weinig.
Vanavond internet afgespeurd voor een PS5. Goed vriend wil die graag hebben omdat hij met zijn PS3 bijna geen spelers meer tegenkomt. Maar helaas, nergens beschikbaar.
Vanavond internet afgespeurd voor een PS5. Goed vriend wil die graag hebben omdat hij met zijn PS3 bijna geen spelers meer tegenkomt. Maar helaas, nergens beschikbaar.
I didn't choose to be naked. I am forced to wear clothes.
Als textiel niet wil meewerken verliest naakt altijd.
Johnny's forum (naturisme-nudisme) is gestopt per 20-05-2019.
- moppetoet2
- Super actief lid
Bijgekomen van een weekend met logés (zij zijn beiden genezen én gevaccineerd).
Gelukkig was het aardig droog en konden we buiten wat ondernemen.
Gelukkig was het aardig droog en konden we buiten wat ondernemen.
- Noordenwind
- Zeer actief lid
Vandaag naar het Nederlands fotomuseum in Rotterdam geweest, de tentoonstelling Eregalerij van de Nederlandse fotografie. Er waren twee foto's met het naturisme als onderwerp. De eerste een zelfportret uit 1908 van de fotografe Katharina Behrendt, 1888-1973, die ook andere naturisten-vrienden fotografeerde. De foto's werden pas na haar overlijden door haar kleinzoon gevonden. De tweede, die ik niet in het tentoonstellingsgidsje terug kan vinden, was een prachtige kleurenfoto van een grote groep jonge naturisten op het strand van Zandvoort bij een haringkar, gemaakt door Ed van der Elsken.
Bloot is beautiful
- robveen
- Zeer actief lid
Was het wellicht deze?Noordenwind schreef: ↑wo 08 dec 2021, 23:15 Vandaag naar het Nederlands fotomuseum in Rotterdam geweest, de tentoonstelling Eregalerij van de Nederlandse fotografie. Er waren twee foto's met het naturisme als onderwerp. De eerste een zelfportret uit 1908 van de fotografe Katharina Behrendt, 1888-1973, die ook andere naturisten-vrienden fotografeerde. De foto's werden pas na haar overlijden door haar kleinzoon gevonden. De tweede, die ik niet in het tentoonstellingsgidsje terug kan vinden, was een prachtige kleurenfoto van een grote groep jonge naturisten op het strand van Zandvoort bij een haringkar, gemaakt door Ed van der Elsken.
https://collectie.nederlandsfotomuseum. ... 5f7baa673e
Die stond jaren geleden in de NRC en maakte indruk op mij. Dankzij jouw post - met de naam van de fotografe - heb ik hem teruggevonden, dank!
"Opmerkelijk zijn vooral de naaktfoto's die zij in de jaren 1910-1911 van zichzelf en haar vrienden maakte als aanhangster van de Duitse Freikörperkultur." Toen waren mijn grootouders pas 12.
Ook de foto's van Ed van der Elsken op het strand van Zandvoort zijn de moeite waard. Zullen we eens kijken of we ze kunnen delen op het forum in "plaatjes plakken" zonder copyrights te schenden?
- Noordenwind
- Zeer actief lid
Die foto was het inderdaad. De bedoelde prent van Ed van der Elsken hing niet op de tentoonstelling, maar achteraf herinnerde ik me dat die in de museumwinkel had gezien als ansichtkaart. Opmerkelijk vond ik ook de lage gemiddelde leeftijd van de "modellen".
Bloot is beautiful
- robveen
- Zeer actief lid
Omdat je een haringkar noemt, was het deze?
https://galleryviewer.com/nl/kunstwerk/1429/zandvoort
Ze komen uit een serie foto's die onder meer te vinden is in het boek "Eye love you".
Zelf vond ik deze heel fraai, uit dezelfde serie:
https://images.vice.com/vice/images/gal ... 196737.jpg
Vriendelijke groet,
Rob
Ze komen uit een serie foto's die onder meer te vinden is in het boek "Eye love you".
Vriendelijke groet,
Rob
-
- Super actief lid
Vandaag geprobeerd om een echte Wiener Schnitzel te maken. Nou ja, Schnitzel Wiener Art dan want Kalfsvlees kan ik niet permitteren. De echte waren hier in Eindhoven te koop maar die man is met vakantie gegaan. Sindsdien is de ruimte die hij mocht gebruiken in gebruik door een ander. Is het telefoonnummer niet meer bereikbaar en op Facebook en e-mail wordt niet gereageerd. Op de website hebben ze het nog steeds over vakantie en dat ze binnenkort terug komen.
Toch jammer dat net zo moeilijk is om mensen goed te informeren.
Daarom maar zelf gaan experimenteren. Op zich was het niet verkeerd al was het niet helemaal goed gegaan. Maar ja, wel goedkoper dan helemaal naar Oostenrijk te rijden.
Daarom maar zelf gaan experimenteren. Op zich was het niet verkeerd al was het niet helemaal goed gegaan. Maar ja, wel goedkoper dan helemaal naar Oostenrijk te rijden.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
I didn't choose to be naked. I am forced to wear clothes.
- Noordenwind
- Zeer actief lid
Ja deze was het. In het bijschrift staat als boektitel Hallo.robveen schreef: ↑za 11 dec 2021, 10:39 Omdat je een haringkar noemt, was het deze?
Vriendelijke groet,
Rob
Bloot is beautiful
- anakin
- Super actief lid
Vandaag de kerstlichtjes maar voor de ramen gehangen. Staat gezellig zo in de straat.
- HenkD
- Super actief lid
- Contacteer:
Vlak over de grens bij onze Oosterburen zijn ook al prima Wienerschnitzels te koop!Frivooltje schreef: ↑za 11 dec 2021, 22:49 Vandaag geprobeerd om een echte Wiener Schnitzel te maken. Nou ja, Schnitzel Wiener Art dan want Kalfsvlees kan ik niet permitteren. De echte waren hier in Eindhoven te koop maar die man is met vakantie gegaan. Sindsdien is de ruimte die hij mocht gebruiken in gebruik door een ander. Is het telefoonnummer niet meer bereikbaar en op Facebook en e-mail wordt niet gereageerd. Op de website hebben ze het nog steeds over vakantie en dat ze binnenkort terug komen.
Toch mis je een ingredient! Namenlijk et partje citroen.
- moppetoet2
- Super actief lid
Bij de Turkse slager is kalfsvlees (en kip, kalkoen, geit, schaap, lam) heel betaalbaar.
En mooi vlees, het ligt er meestal aan één stuk en wordt ter plekkke gesneden.
In Groningen ga ik naar supermarkt Nazar aan het Boterdiep. Hun vleesvitrine is 16 meter lang en er zijn constant minstens drie mensen bezig achter de vleesvitrine.
Eerst was het een klein, smoezelig winkeltje, maar ook toen hadden ze al prachtig rundvlees.
Messen laten slijpen kan ook, die van mijn zoon (een skelet op een motor, zo'n bot vakantiesouvenir) slepen ze zelfs gratis. "Gevaarlijke vrouw? Nee, gevaarlijke zoon. Aaaaaaah, is voor zóón!"
https://nazarmarket.nl/
En mooi vlees, het ligt er meestal aan één stuk en wordt ter plekkke gesneden.
In Groningen ga ik naar supermarkt Nazar aan het Boterdiep. Hun vleesvitrine is 16 meter lang en er zijn constant minstens drie mensen bezig achter de vleesvitrine.
Eerst was het een klein, smoezelig winkeltje, maar ook toen hadden ze al prachtig rundvlees.
Messen laten slijpen kan ook, die van mijn zoon (een skelet op een motor, zo'n bot vakantiesouvenir) slepen ze zelfs gratis. "Gevaarlijke vrouw? Nee, gevaarlijke zoon. Aaaaaaah, is voor zóón!"
https://nazarmarket.nl/
- moppetoet2
- Super actief lid
Dat partje citroen hoeft alleen bij overjarig bakvet.
- NanMar
- Super actief lid
Futterkrippe Itterbeck, helaas kun je geen smiley met een tongetje bijvoegen...
Gr. NanMar
PB is welkom!
PB is welkom!
- wingryder
- Zeer actief lid
Kerstkaartje gemaakt, foto uit m'n collectie gezocht en tekstje in gemaakt.
nu nog even af laten drukken en op de post.
altijd weer een moment om bij stil te staan, weer een jaar voorbij.
Veel gebeurd dit jaar, moeder overleden, 95, maar toch ,Huis verkocht, 6 maanden klussen, verhuisd, Els (mijn vrouw) gaat over een week met pensioen. kortom een enerverende periode.
Nu hopelijk even rust en genieten van de kerstsfeer en het idee dat we, als het allemaal goed blijft gaan, komend jaar opa en oma worden.
Want na veel ziekenhuis bezoek en een lang medisch traject is het gelukt en krijgen onze zoon en schoondochter hun eerste kindje
Dat is altijd al een wonder maar in dit geval, met dank aan de medische techniek en de mensen daarachter, is het helemaal speciaal.
Groet,
Jan.
PS,
zal de gemaakte kerstkaart in een ander draadje proberen te zetten.
nu nog even af laten drukken en op de post.
altijd weer een moment om bij stil te staan, weer een jaar voorbij.
Veel gebeurd dit jaar, moeder overleden, 95, maar toch ,Huis verkocht, 6 maanden klussen, verhuisd, Els (mijn vrouw) gaat over een week met pensioen. kortom een enerverende periode.
Nu hopelijk even rust en genieten van de kerstsfeer en het idee dat we, als het allemaal goed blijft gaan, komend jaar opa en oma worden.
Want na veel ziekenhuis bezoek en een lang medisch traject is het gelukt en krijgen onze zoon en schoondochter hun eerste kindje
Dat is altijd al een wonder maar in dit geval, met dank aan de medische techniek en de mensen daarachter, is het helemaal speciaal.
Groet,
Jan.
PS,
zal de gemaakte kerstkaart in een ander draadje proberen te zetten.
- HenkD
- Super actief lid
- Contacteer:
Terugkijkend op een voorbij jaar gebeurd er veel. Mooie dingen en minder mooie. En vooruit kijken naar het nieuwe jaar. Er wacht jullie een nieuwe taak; Opa en oma. Kleinkind(er) verwennen en als ze lastig worden gaan ze weer naar pa en ma. Geniet van de toekomst die komen gaat. Vriend van ons pleegd te zeggen;
Tijd kan je niet kopen! En houd ook geen pauze!
- GJ57
- Super actief lid
- Contacteer:
Van harte wingryder , hopen dat alles goed blijft gaan.
- Bart998
- Super actief lid
20-weken echo gehad, alles erop en eraan
We hadden er van tevoren niet zoveel over gedacht, maar als je daar zit en ze noemen weer alle afwijkingen die ze zouden kunnen vinden dan breekt het zweet je toch weer even uit.
Morgen mooi babykamertje ophalen die we 2e hands hebben gevonden
We hadden er van tevoren niet zoveel over gedacht, maar als je daar zit en ze noemen weer alle afwijkingen die ze zouden kunnen vinden dan breekt het zweet je toch weer even uit.
Morgen mooi babykamertje ophalen die we 2e hands hebben gevonden
- Bowmore
- Super actief lid
Je hoeft ons niet te vertellen of het een jongen of meisje gaat worden..........maar wat wordt de kleur van de kamer?
Groetjes Jeroen
Groetjes Jeroen
-
- Zeer actief lid
We zijn gisteren trotse grootouders geworden van onze 1e kleindochter! Na 4 jongens, 3 bij dochter en 1 bij zoon, waar nu Sofia geboren is. De kleine meid zal verwend worden.
- Bowmore
- Super actief lid
Van harte gefeliciteerd Gust.
- Bart998
- Super actief lid
Gefeliciteerd Gust!
Ennu @Bowmore, de babykamer wordt groen, met een palmboompjes behang
Ennu @Bowmore, de babykamer wordt groen, met een palmboompjes behang
- GJ57
- Super actief lid
- Contacteer:
Van harte Gust !
- Bowmore
- Super actief lid
- moppetoet2
- Super actief lid
- Jos
- Beheerder
- Contacteer:
Prachtig Gust, geniet ervan ze zijn zo groot!
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn. Waar wij geweest zijn vindt je op onze site http://www.naturisten-forum.nl