Wat heb je gedaan vandaag?
- GJ57
- Super actief lid
- Contacteer:
Re: Wat heb je gedaan vandaag?
Vandaag heerlijk gewandeld bij Groenlo. een kilometer of 11 vanaf Marvelde. Daar had ik nog nooit van gehoord maar dat was me een groot bungalowpark annex camping annex hotel enorm. Na een mooie ronde door het buitengebied ook een rondje door de vestingstad zelf en dat was alleraardigst om te doen. De route ging eromheen maar we moesten toch wel even de kerken zien en een café dus her en der de route wat aangepast. In de middaguren een filmpje in elkaar gedraaid voor moeders van 90 van haar verjaardag die ze gisteren heeft gevierd(allemaal gevaccineerd en een test voor de zekerheid). Daarna de formule 1 kijken (ik zeg niks maar Hamilton is toch wel goed)
Inmiddels zitten we op 1700 wandelkilometers dit jaar. (en ga ik op zoek naar een paar nieuwe wandelschoenen) Fijne avond u allen.
Inmiddels zitten we op 1700 wandelkilometers dit jaar. (en ga ik op zoek naar een paar nieuwe wandelschoenen) Fijne avond u allen.
-
- Super actief lid
Beetje laat maar gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleindochter RaCa.
Beterschap Lucha.
Nanmar, nog gefeliciteerd met jullie trouwdag.
Beterschap voor je vrouw Jeroen. (Bowmore)
Een vaccin is als een verzekering. Die heb je nu ook neem ik aan.
Beterschap Lucha.
Nanmar, nog gefeliciteerd met jullie trouwdag.
Beterschap voor je vrouw Jeroen. (Bowmore)
Dat is hetzelfde als zeggen, ik heb nog nooit een auto ongeluk gehad dus ik hoef ook geen gordel te dragen.PoppeSchuitema schreef: ↑zo 14 nov 2021, 20:16 Ik heb nog nooit een griepprik gehad, ik heb ook nog nooit griep gehad, ik heb geen coronaprik gehad en ik heb (waarschijnlijk) geen corona gehad dus ik ga er vanuit dat mijn afweersysteem goed werkt
Een vaccin is als een verzekering. Die heb je nu ook neem ik aan.
I didn't choose to be naked. I am forced to wear clothes.
Als textiel niet wil meewerken verliest naakt altijd.
Johnny's forum (naturisme-nudisme) is gestopt per 20-05-2019.
Als textiel niet wil meewerken verliest naakt altijd.
Johnny's forum (naturisme-nudisme) is gestopt per 20-05-2019.
- moppetoet2
- Super actief lid
Hebben jullie een bad waar je samen in past? Zoon vond het ongezellig toen we niet meer samen in bad pasten en zou wel zo'n zespersoons bubbelbad willen hebben.Jos schreef: ↑zo 14 nov 2021, 20:48 Vandaag. werden we 10:00 wakker. Lekker gedouched samen . Daarna ieder zijn gang gegaan. Na de lunch zijn we naar de volkstuin geweest . Dat doen we sinds kort samen. 100 Sierbloemenplanten in de gronde verwerkt. Daarna 2 uur in bad. Vervolgens lekker bij een haardvuur gedineerd. De rest van de avond zal wel volgen.
groet
Jos
We're born naked. After that, it's all drag.
- Jos
- Beheerder
- Contacteer:
Inderdaad een groter bad. Destijds in de showrooms op grootte gepast.moppetoet2 schreef: ↑ma 15 nov 2021, 00:09
Hebben jullie een bad waar je samen in past? Zoon vond het ongezellig toen we niet meer samen in bad pasten en zou wel zo'n zespersoons bubbelbad willen hebben.
Nadeel is wel als je er alleen in ligt is het groot. Samen is veel lekkerder.
Jos
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn. Waar wij geweest zijn vindt je op onze site http://www.naturisten-forum.nl
- NanMar
- Super actief lid
- Bart998
- Super actief lid
Helaas, het mooie verhaal moet ik je schuldig blijven, we kregen het vanwege het aankomende wondertje, de titel is hierboven correct genoemd
Net terug van een lang werkend Valencia, nog even lekker tot 12 uur buiten kunnen eten
-
- Actief lid
Haha, dank je. Ik merk er nog steeds weinig van
- Bowmore
- Super actief lid
Bedankt maar ik denk dat we er nog even in blijven.
Vanochtend is onze dochter positief getest....
Groetjes Jeroen
-
- Actief lid
- moppetoet2
- Super actief lid
Ik heb me er vandaag over verheugd dat Rinus Beintema en Suver Nuver geen straf krijgen opgelegd door de rechter.
Hoewel ik zelf geen cannabisproducten (heb) gebruik(t) sta ik volledig achter de doelstellingen.
https://www.suvernuver.org/
Hoewel ik zelf geen cannabisproducten (heb) gebruik(t) sta ik volledig achter de doelstellingen.
Laatst gewijzigd door moppetoet2 op vr 19 nov 2021, 00:35, 1 keer totaal gewijzigd.
- moppetoet2
- Super actief lid
De griepspuit zit erin.
Geen plakker in mijn gele vaccinatieboekje en ook geen pleister. Dat viel dan weer tegen.
Geen plakker in mijn gele vaccinatieboekje en ook geen pleister. Dat viel dan weer tegen.
-
- Zeer actief lid
Wij vandaag om 12 uur griep- en pneumococcenvaccinatie!
- HenkD
- Super actief lid
- Contacteer:
moppetoet2 schreef: ↑vr 19 nov 2021, 00:32 Ik heb me er vandaag over verheugd dat Rinus Beintema en Suver Nuver geen straf krijgen opgelegd door de rechter.
Nederland loopt inderdaad erg achter. Teelt en gebruik moeten echt binnenkort op de agenda van de politiek en gelegaliseerd!
Oja, en in het kader van taal en dialect;
suver = zuiver
nuver = aardig in uiterlijk en omgang maar ook iemand die van aanpakken weet!
In iedergaval in mijn dialect van het zuid Drents.
(In het fries is nuver dan weer lelijk! Voor bv een meisje!)
Op de hoogte blijven van mijn reizen. Kijk op;
https://www.pindat.com/pindata/user/duncs.campertravels
- Bowmore
- Super actief lid
Ze heeft er gelukkig niet veel last van. De puber krijgt zelfs al weer wat praatjes. komt goed
Zelf begin ik een beetje te klinken als een verkouden zeehond binnenkort maar weer een zelftest.
Groetjes Jeroen
- Jos
- Beheerder
- Contacteer:
Hoi Jeroen,
ik hoop oprecht dat het allemaal goed gaat.
Een zelftest bij klachten wordt afgeraden vanwege de betrouwbaarheid
groet Jos
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn. Waar wij geweest zijn vindt je op onze site http://www.naturisten-forum.nl
- HenkD
- Super actief lid
- Contacteer:
Hoi Jos,
Bedoel je ON-betrouwbaarheid! Als het alleen maar betrouwbaar is bij geen klachten! Warom dan al die zelftesten rondstrooien! Alleen maar om de producent en aandeelhouders van die dingen te sponseren!
- Jos
- Beheerder
- Contacteer:
Hoi Henk, het is een gradueel verschil en een logistiek verhaal.
Gradueel omdat de afname niet altijd goed zal gaan. Men is niet getraind. us meer testen ie geen goede uitslag geven. Men accepteer dat omdat zelftesten zeker een waarde hebben. Ze zijn bedoelt om corona op te sporen bij mensen die geen klachten hebben.
Logistiek. Het is niet een medisch instituut die afneemt en daardoor geen meldingsplicht.
Het heeft niets met sponsoring te maken.
Jos
- Bowmore
- Super actief lid
Dank je Jos,
Ik weet hoe het is om benauwd te zijn, in mijn jeugd veel last van gehad. Later met salbutamol ging het beter en in mijn puberteit ben ik er "overheen gegroeid".
Dus ik heb me laten vaccineren, mijn vrouw niet en is goed ziek geweest.
De zelftest van onze dochter was overduidelijk, binnen 1 minuut 2 duidelijke streepjes, bij die van mijn vrouw was na 15 minuten het 2e streepje vaag.
Kan me voorstellen dat sommige die niet eens zien en dus een negatief testresultaat denken te hebben.
We zijn iig allemaal nog thuis in quarantaine..... komt goed
Groetjes Jeroen
PS, Ik had beter kunnen quoten, nu zit het bericht van Henk er tussen
Ik weet hoe het is om benauwd te zijn, in mijn jeugd veel last van gehad. Later met salbutamol ging het beter en in mijn puberteit ben ik er "overheen gegroeid".
Dus ik heb me laten vaccineren, mijn vrouw niet en is goed ziek geweest.
De zelftest van onze dochter was overduidelijk, binnen 1 minuut 2 duidelijke streepjes, bij die van mijn vrouw was na 15 minuten het 2e streepje vaag.
Kan me voorstellen dat sommige die niet eens zien en dus een negatief testresultaat denken te hebben.
We zijn iig allemaal nog thuis in quarantaine..... komt goed
Groetjes Jeroen
PS, Ik had beter kunnen quoten, nu zit het bericht van Henk er tussen
- Bowmore
- Super actief lid
Nou, die zelftest gaf niet de uitslag die ik hoopte, positief dus. Gelukkig zijn de klachten niet erger geworden en mag ik binnenkort naar de GGD.
Nog een tijdje thuis dus, verveel me rot
Groetjes Jeroen
- moppetoet2
- Super actief lid
Lekker dvd's kijken.
Mocht ik corona krijgen dan hebben mijn huisgenoten pech. Ik wil dan de hele Sissi-trilogie gaan kijken.
Mocht ik corona krijgen dan hebben mijn huisgenoten pech. Ik wil dan de hele Sissi-trilogie gaan kijken.
- Jos
- Beheerder
- Contacteer:
Leuk, ik herinner me dat mijn vader er naar keek en tot de tranen toe geroerd was.moppetoet2 schreef: ↑di 23 nov 2021, 00:40 Lekker dvd's kijken.
Ik heb me er twee jaar terug weer eens in verdiept toen we in Wenen waren. Wat een drama.
Jos
- Noordenwind
- Zeer actief lid
- GJ57
- Super actief lid
- Contacteer:
Wij hebben Netflix maar weer eens aangeslingerd en op veler advies Downton Abbey begonnen. Nou daar gaan we ons wel mee vermaken de komende tijd als de boel weer op slot gaat.moppetoet2 schreef: ↑di 23 nov 2021, 00:40 Lekker dvd's kijken.
- HenkD
- Super actief lid
- Contacteer:
Wij ook; Sweet Magnolia`s
Maar staan ook open voor suggesties
- GJ57
- Super actief lid
- Contacteer:
Ik heb net Kastanjemanden gekeken (alleen das voor vrouwlief iets te pittig) Mooie Scandinavische serie. Sexual Education is vooral leuk (en soms denk ik alle jongens en meiden van die leeftijd zouden dit moeten zien ) Wij hebben Netflix al sedert 2013 dus menig uurtje gekeken.
- Bowmore
- Super actief lid
DVD's hebben we niet, ja nog van Dora en Diego , en van film en series (van die Amerikaanse) ben ik niet van.moppetoet2 schreef: ↑di 23 nov 2021, 00:40 Lekker dvd's kijken.
Netflix hebben we sinds corona en staat hier regelmatig aan. Merlin, Riverdale en Vrije Teugels bv, echte puberseries.
Ik verveel me dan wel maar heb eigenlijk ook nergens zin in zal corona zijn, gisteren nog koortsachtig, vanochtend getest bij de GGD. Het hoesten is bijna voorbij
Groetjes Jeroen
- GJ57
- Super actief lid
- Contacteer:
Beterschap: wij hebben inmiddels een peuteraccount aangemaakt voor onze kleinzoon; (grapje hij is nog maar net een en tevreden met Boris Beer)Bowmore schreef: ↑di 23 nov 2021, 15:16DVD's hebben we niet, ja nog van Dora en Diego , en van film en series (van die Amerikaanse) ben ik niet van.moppetoet2 schreef: ↑di 23 nov 2021, 00:40 Lekker dvd's kijken.
Netflix hebben we sinds corona en staat hier regelmatig aan. Merlin, Riverdale en Vrije Teugels bv, echte puberseries.
Ik verveel me dan wel maar heb eigenlijk ook nergens zin in zal corona zijn, gisteren nog koortsachtig, vanochtend getest bij de GGD. Het hoesten is bijna voorbij
Groetjes Jeroen
- moppetoet2
- Super actief lid
Op Netflix is een goede Franse serie "Lupin".
Ik wist niet wat ik zag, mijn puber had zijn telefoon er zelfs voor opzij gelegd, zo spannend.
Ik wist niet wat ik zag, mijn puber had zijn telefoon er zelfs voor opzij gelegd, zo spannend.
- GJ57
- Super actief lid
- Contacteer:
De tweede serie moet je je even door de eerste aflevering heen bijten. Is verder prima.(er komt een derde seizoen)moppetoet2 schreef: ↑wo 24 nov 2021, 11:40 Op Netflix is een goede Franse serie "Lupin".
- Bart998
- Super actief lid
Gister samen met mn meisje naar de voorlopig laatste zwemavond in Oss geweest. In eerste instantie hadden we beiden eigenlijk geen zin om van de bank af te komen, maar als je geweest bent is het toch heerlijk