Wat heb je gedaan vandaag?
- Pieter1973
- Zeer actief lid
Re: Wat heb je gedaan vandaag?
We zijn alweer 5 dagen op Mallorca......naaktstranden Es Trenc en Playa Muro bevallen erg goed.. ....het is hier grotendeels zonnig en 25 graden .....nog 4 dagen te gaan.
- Jos
- Beheerder
- Contacteer:
Veel plezier daar.Pieter1973 schreef: ↑di 19 okt 2021, 21:04 We zijn alweer 5 dagen op Mallorca......naaktstranden Es Trenc en Playa Muro bevallen erg goed.. ....het is hier grotendeels zonnig en 25 graden .....nog 4 dagen te gaan.
Jos
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn. Waar wij geweest zijn vindt je op onze site http://www.naturisten-forum.nl
- GJ57
- Super actief lid
- Contacteer:
Es trenc is onze favo. Geniet ervan !Jos schreef: ↑di 19 okt 2021, 23:51Veel plezier daar.Pieter1973 schreef: ↑di 19 okt 2021, 21:04 We zijn alweer 5 dagen op Mallorca......naaktstranden Es Trenc en Playa Muro bevallen erg goed.. ....het is hier grotendeels zonnig en 25 graden .....nog 4 dagen te gaan.
Jos
-
- Super actief lid
Tja, tussen moeten en doen zit helaas een groot verschil.Jos schreef: ↑vr 15 okt 2021, 18:15 Een arts moet je dat kunnen uitleggen. Ik doe de hele dag niks anders als ik werk. Beveiligers hebben er echt geen verstand van, dus die zou ik het niet eens vragen.
Als iedereen nou gewoon zou doen wat er van ze gevraagd wordt zou corona heel wat minder voorkomen.
Ik weet wel dat er heel veel mensen domweg niet meer weten wat er nu wel mag en niet. Dat zie je aan de reacties op dit forum ook. Beveiligers moeten wel hun instructies hebben lijkt mij.
Dat laatste ben ik helemaal met je eens. Dat roep ik al sinds het begin. Geldt trouwens niet alleen voor Corona maar ook voor andere ziektes. B.v. niet gaan werken als je (zwaar) verkouden bent want dan steek je weer anderen aan. Maar het wordt je ook vaak moeilijk gemaakt met de verplichte wachtdag e.d.
Hier ook een uitnodiging gekregen voor de griepprik maar die heb ik nog nooit gehaald en zal dat deze keer ook niet doen.
I didn't choose to be naked. I am forced to wear clothes.
Als textiel niet wil meewerken verliest naakt altijd.
Johnny's forum (naturisme-nudisme) is gestopt per 20-05-2019.
- Jos
- Beheerder
- Contacteer:
Hoi Frivooltje daar ben ik het mee eens.Frivooltje schreef: ↑wo 20 okt 2021, 23:03
Tja, tussen moeten en doen zit helaas een groot verschil.
Ik weet wel dat er heel veel mensen domweg niet meer weten wat er nu wel mag en niet. Dat zie je aan de reacties op dit forum ook. Beveiligers moeten wel hun instructies hebben lijkt mij.
Maar ieder op zijn gebied.
Elke dag op de vaccinatie straat starten we met een briefing. wat is er nieuw en wat moet er anders. Die is voor de spuitopzuigers en prikkers.
De artsen volgen dagelijks de updates van de richtlijnen en krijgen ook nog specifieke info voor zij de dag starten. Zij zijn dus op de hoogte van de medische situatie en richtlijnen. verder niemand.
De beveiliging die groots vertegenwoordigd is gaat over veiligheid en niet over medische zaken. Daar moeten zij zich niet mee bemoeien en niet over uitlaten.
Dat veel mensen tussen de bomen het bos niet meer zien weten weten we allemaal met een wirwar aan maatregelen die soms niet te volgen zijn. Ook voor ons die er dagelijks mee werken. Dat komt omdat de politiek moet wikken en wegen over de maatregelen.
Wij ook en ook voor de vaccinatie tegen pneumokokken. Ook niet verkeerdFrivooltje schreef: ↑wo 20 okt 2021, 23:03 Hier ook een uitnodiging gekregen voor de griepprik maar die heb ik nog nooit gehaald en zal dat deze keer ook niet doen.
Waarom zou je zeker dit jaar de griepprik niet nemen. Stel dat je hierbij een longontsteking krijgt en je bed op de ic is bezet door een ongevaccineerde covid patient die daar 3 weken ligt. Dan leg jij het loodje. Het is maar een tip
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn. Waar wij geweest zijn vindt je op onze site http://www.naturisten-forum.nl
-
- Super actief lid
Als de beveiliging meteen de portier is, dan moeten ze wel weten wat ze wel en niet mogen/moeten doen lijkt mij. Zij beslissen of jij wel of niet naar binnen mag. Maar soit.
Ik geloof niet in de griepprik. Elk jaar is het weer een educated guess welke griepvariant dominant wordt. Daarbij vertrouw ik nog steeds op handen wassen én afstand houden. Ook vermijd ik drukke plaatsen zoveel mogelijk. En zo kan je ook elk jaar wel iets verzinnen om er wel eentje te halen.
Dat wat jij zegt over de IC, dat is eigenlijk waarom ik nog even online kom. Hoor net op het Journaal dat er weer (200.000) operaties afgezegd worden vanwege de IC capaciteit. Daardoor kunnen er doden vallen. Moest toen denken aan de reactie van Moppetoet (dacht ik) Ik vind dat alle operaties gewoon moeten doorgaan en als er dan een keuze moet worden gemaakt dat men kiest voor de patiënt die wél gevaccineerd is. (tenzij de ongevaccineerde tot een doelgroep behoort die niet gevaccineerd kan worden) Waarom zouden mensen die zich wel hebben laten vaccineren het slachtoffer moeten worden van een wappie? Zijn we dan niet helemaal verkeerd bezig?
Ik geloof niet in de griepprik. Elk jaar is het weer een educated guess welke griepvariant dominant wordt. Daarbij vertrouw ik nog steeds op handen wassen én afstand houden. Ook vermijd ik drukke plaatsen zoveel mogelijk. En zo kan je ook elk jaar wel iets verzinnen om er wel eentje te halen.
Dat wat jij zegt over de IC, dat is eigenlijk waarom ik nog even online kom. Hoor net op het Journaal dat er weer (200.000) operaties afgezegd worden vanwege de IC capaciteit. Daardoor kunnen er doden vallen. Moest toen denken aan de reactie van Moppetoet (dacht ik) Ik vind dat alle operaties gewoon moeten doorgaan en als er dan een keuze moet worden gemaakt dat men kiest voor de patiënt die wél gevaccineerd is. (tenzij de ongevaccineerde tot een doelgroep behoort die niet gevaccineerd kan worden) Waarom zouden mensen die zich wel hebben laten vaccineren het slachtoffer moeten worden van een wappie? Zijn we dan niet helemaal verkeerd bezig?
- Pieter1973
- Zeer actief lid
- GJ57
- Super actief lid
- Contacteer:
Ja dat is inderdaad een eind rijden. Wij zitten meestal in de buurt van Es TrencPieter1973 schreef: ↑do 21 okt 2021, 08:02Es Trenq kwamen we eerdere jaren ook vaak.....maar nu zitten in het noorden, bij Alcudia......dan is Playa Muro vlakbij, en heeft net zulke duinen als bij Es Trenq, alleen niet zo uitgetrekt
- Bart998
- Super actief lid
Samen met mn vriendin naturistisch gaan zwemmen, eerst was ze uiteraard een beetje huiverig, maar eenmaal ter plekke viel t hartstikke mee. Vriendelijke mensen, koekje en een theetje erbij
Ze zei me vanochtend nog dat ze het heel leuk had gevonden.
Ze zei me vanochtend nog dat ze het heel leuk had gevonden.
- HenkD
- Super actief lid
- Contacteer:
Water/vuurdoop! Was dat voor het eerst? Fijn voor jullie. Niks mooier dan met z`n 2 het naturisme beleven ook dat is gemeenschappelijk bloot!
Op de hoogte blijven van mijn reizen. Kijk op;
https://www.pindat.com/pindata/user/duncs.campertravels
- Bart998
- Super actief lid
Haha nou zwemmen was wel de eerste keer, sterker nog ze had een beetje moeite dr mee, want het was jaren geleden dat ze gezwommen had . Een paar meter in zee (of het saunabad) telt niet echt.
Maar voor de zwangerschap is beweging goed, zeker zwemmen dus ik zei ga gewoon eens mee.
Maar voor de zwangerschap is beweging goed, zeker zwemmen dus ik zei ga gewoon eens mee.
- Jos
- Beheerder
- Contacteer:
Leuk Bart,
zo groeit ze er wel in.
Jos
zo groeit ze er wel in.
Jos
-
- Super actief lid
Afgelopen woensdag naar de VvE vergadering geweest voor de verduurzamingsplannen. Was best een goede opkomst. Maar helaas, waar ik dacht dat er deze keer al gestemd zou worden ging dat niet door. Er is nu (o.a.) alleen gestemd voor optie B. (dus de isolatie en zonnepanelen) Nu ze weten dat er animo voor is gaan ze de financiën berekenen en dan moet men over een aantal maanden daarover nog een keer stemmen om het definitief door te laten gaan. April 2022 gaan ze niet meer redden dus de planning nu ligt op na de bouwvak van 2022.
M.a.w. het kan nog steeds helemaal mis gaan.
Kwam gisteren buiten en het was echt veel lekkerder dan ik dacht. Maar ik wilde mijn plannen niet veranderen. Vandaag was het nog een graadje warmer maar ook de wind was ietsjes harder. Zat er aan te denken om naar het Engelermeer te gaan maar toch niet gedaan. Gezien de wind waarschijnlijk ook wel beter. Wel jammer want had graag nog een keer willen gaan maar dat zal dit jaar wel niet meer mogelijk zijn.
M.a.w. het kan nog steeds helemaal mis gaan.
Kwam gisteren buiten en het was echt veel lekkerder dan ik dacht. Maar ik wilde mijn plannen niet veranderen. Vandaag was het nog een graadje warmer maar ook de wind was ietsjes harder. Zat er aan te denken om naar het Engelermeer te gaan maar toch niet gedaan. Gezien de wind waarschijnlijk ook wel beter. Wel jammer want had graag nog een keer willen gaan maar dat zal dit jaar wel niet meer mogelijk zijn.
- Noordenwind
- Zeer actief lid
Vanavond voor het eerst sinds lang weer lekker gezwommen in zwembad Tropiqua in Veendam. Het was er gezellig druk.
Bloot is beautiful
- Jos
- Beheerder
- Contacteer:
Gister eigenlijk zowel de griep als de pneumokokken vaccinatie gehaald. Maar naast de al weken bestaande gewrichtsklachte nu ook twee zere armen en toename gewrichtsklachten. Uitzieken dus.
Jos
Jos
- HenkD
- Super actief lid
- Contacteer:
Jos, Beterschap.
Vrijdag nog even na gezomerd op Aamsveen. Zaterdag de ALV bijgewoond. We zijn weer flink bijgepraat!
Vrijdag nog even na gezomerd op Aamsveen. Zaterdag de ALV bijgewoond. We zijn weer flink bijgepraat!
- PoppeSchuitema
- Super actief lid
Gisteren met oudste dochter naar Laag Soeren geweest voor een springconcours, het was voor dit paard het allereerste binnenconcours en het 2de springparcours überhaupt. Het ging fantastisch, paard en ruiter waren super relaxt en ze gingen dan ook 2 keer foutloos.
Vandaag met beide dochters mee geweest naar een endurance wedstrijd in Winterswijk (thuiswedstrijd) en dat ging op zich ook goed, ware het niet dat de meiden verdwaald zijn en daardoor teveel tijd nodig hadden om binnen te komen, toch een redelijke nette 8ste en 9de plek behaald en een super mooie rit gereden dus dik tevreden. De paarden hebben nog niet veel ervaring dus het voornaamste doel is gewoon meters maken in allerhande wedstrijden en disciplines en dan van lieverlee steeds hogere hindernissen en moeilijker parcours in Cross-, spring- en dressuurwedstrijden
Vandaag met beide dochters mee geweest naar een endurance wedstrijd in Winterswijk (thuiswedstrijd) en dat ging op zich ook goed, ware het niet dat de meiden verdwaald zijn en daardoor teveel tijd nodig hadden om binnen te komen, toch een redelijke nette 8ste en 9de plek behaald en een super mooie rit gereden dus dik tevreden. De paarden hebben nog niet veel ervaring dus het voornaamste doel is gewoon meters maken in allerhande wedstrijden en disciplines en dan van lieverlee steeds hogere hindernissen en moeilijker parcours in Cross-, spring- en dressuurwedstrijden
Bloot als het kan, gekleed als het moet
-
- Super actief lid
Beterschap Jos.
Vandaag de wagen maar weer eens een goede wasbeurt gegeven. Was hoognodig.
Daarna een parkwandeling gedaan en gelukkig was het droog.
Verder een beetje depri vanwege het veel te vroeg donker worden.
- GJ57
- Super actief lid
- Contacteer:
Het wakker worden is daarentegen weer heerlijk, licht, de zon komt erdoor. Wandelschoenen aan en we gaan.Frivooltje schreef: ↑zo 31 okt 2021, 23:52 Beterschap Jos.
-
- Super actief lid
Zon? Wat is dat?
- GJ57
- Super actief lid
- Contacteer:
Er is de afgelopen dagen een groot verschil in het weer tussen west en oost Nederland. Vandaag bijvoorbeeld even naar moeders op de fiets geweest. 50 kilometer in het zonnetje, fris maar lekker. (normaal 37 km nu even om om wat op te halen)
-
- Super actief lid
Helaas, hier was het grijs, grauw en nat. M.a.w. echt herfstweer.
- anakin
- Super actief lid
Omdat het vandaag ook grijs en grauw is, zijn we vanmiddag naar Sauna "Den Ilp" geweest.
Geweldige accommodatie, niet zo groot, en alles was prima daar. Niet druk, is ook fijn.
Geweldige accommodatie, niet zo groot, en alles was prima daar. Niet druk, is ook fijn.
-
- Zeer actief lid
Vandaag is onze kleindochter geboren, nu nog 3 maanden wachten op de kleinzoon.RaCa schreef: ↑zo 03 okt 2021, 16:32 Gisteren avond gender reveil voor ons kleinkind gehad, het wordt een kleinzoon. Ben dolgelukkig dat we een nieuwe stamhouder hebben, aan de andere kant 'ou een meisje vernoemd worden naar onze overleden dochter, waardoor haar naam weer blijft voortbestaan.
Nu hopen dat hij iets te vroeg of te laat geboren wordt, hij is uitgeteld op de sterfdatum van onze dochter, niet echt ideaal.
Wie tegen het naakte in opstand komt omdat het naakt is, bewijst dat hij uit het paradijs der schoonheid is verdreven.(Peter Sirius)
- Bowmore
- Super actief lid
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleindochter.
Groetjes Jeroen
Groetjes Jeroen
- moppetoet2
- Super actief lid
Gefeliciteerd!RaCa schreef: ↑zo 07 nov 2021, 14:01Vandaag is onze kleindochter geboren, nu nog 3 maanden wachten op de kleinzoon.RaCa schreef: ↑zo 03 okt 2021, 16:32 Gisteren avond gender reveil voor ons kleinkind gehad, het wordt een kleinzoon. Ben dolgelukkig dat we een nieuwe stamhouder hebben, aan de andere kant 'ou een meisje vernoemd worden naar onze overleden dochter, waardoor haar naam weer blijft voortbestaan.
Nu hopen dat hij iets te vroeg of te laat geboren wordt, hij is uitgeteld op de sterfdatum van onze dochter, niet echt ideaal.
We're born naked. After that, it's all drag.
-
- Zeer actief lid
Proficiat en veel geluk met het nieuwe wondertje
- GJ57
- Super actief lid
- Contacteer:
Van harte met het kleinkind. Geniet ervan !
- HenkD
- Super actief lid
- Contacteer:
Ook vanuit het Drentse: Gefeliciteerd met jullie kleindochter.
- NanMar
- Super actief lid