Raca, ik ben het helemaal met je eens!!
Hoorde een uitspraak van Baudet en had alweer gegeten en gedronken.
Ik vroeg mij steeds af waar het gezonde verstand is gebleven maar ik begin steeds meer het verstand zelf te missen. Ik begrijp echt niet dat mensen niet begrijpen dat ze het voor iedereen verknallen maar ondertussen wel de politiek de schuld geven. (en ja, die zijn ook echt niet foutloos bezig) Waarom kunnen mensen nooit eens naar hun eigen gedrag kijken?
Ach, probeer mij verder ook maar niet in deze discussie te mengen maar ik wil wel zeggen dat ik mensen meid die naar dergelijke demonstraties gaan. (voor zover ik dat weet natuurlijk)
Vrijdag, zondag, maandag en vandaag weer eens naar het Engelermeer geweest. Was heerlijk. Had vandaag eigenlijk al opgegeven want het zou om ca. 14:00 uur gaan miezeren. Dat verschoof naar 19:00 uur en toen weer naar 17:00 uur. Ik dacht, ze zoeken het maar uit, ik ga gewoon. Vond het op een gegeven moment wel stikbenauwd. Wel blij dat ik geweest ben want heb nog even lekker met Buurman liggen knuffelen.
Volgens een weerapp. van iemand zou het dinsdag 26ºC worden maar mijn weerapp. zwijgt daarover in alle talen dus ben benieuwd.