Wat heb je gedaan vandaag?
- wingryder
- Zeer actief lid
Re: Wat heb je gedaan vandaag?
Net als gisteren samen met mijn vrouw ruim 55 km gefietst.
nu op de Utrechtse heuvelrug, gisteren vanuit Landsmeer een rondje gemaakt.
vandaag begonnen in Soesterberg, daar de auto neergezet en een rondje via de knooppunten.
prachtige route met ideaal weer om te fietsen.
Groet,
Jan
vandaag begonnen in Soesterberg, daar de auto neergezet en een rondje via de knooppunten.
Groet,
Jan
- GJ57
- Super actief lid
- Contacteer:
Wij wandelen veel (dit jaar al weer 450 kilometer) en dat begint te "vervelen". Dus wij hebben de laatste dagen ook regelmatig de fiets gepakt. Rondje naar moeders in Delden met wat omwegen, rondje om Lochem even bij de nieuwe sluis in Eefde langs en en gisteren op ziekenbezoek in Oldenzaal. (op gepaste afstand). Vriend heeft heup gebroken bij het thuissporten tja dat verdient een bak fruit toch. In die drie dagen al weer 130 km weggetrapt. Vandaag dus weer een wandeldag in de buurt van Ommen. Met dit weer is alles leuk. Waarbij ik wel een bakkie koffie mis onderweg maar goed dat hebben we allemaal.wingryder schreef: ↑do 25 feb 2021, 01:07 Net als gisteren samen met mijn vrouw ruim 55 km gefietst.
Groet,
Jan
- wingryder
- Zeer actief lid
Bakkie koffie missen wij niet hoor, thermos met heet water, goede koffiesticks mee en onderweg een bankje of een muurtje opzoeken en voila, koffie bij de hand.GJ57 schreef: ↑do 25 feb 2021, 08:58Wij wandelen veel (dit jaar al weer 450 kilometer) en dat begint te "vervelen". Dus wij hebben de laatste dagen ook regelmatig de fiets gepakt. Rondje naar moeders in Delden met wat omwegen, rondje om Lochem even bij de nieuwe sluis in Eefde langs en en gisteren op ziekenbezoek in Oldenzaal. (op gepaste afstand). Vriend heeft heup gebroken bij het thuissporten tja dat verdient een bak fruit toch. In die drie dagen al weer 130 km weggetrapt. Vandaag dus weer een wandeldag in de buurt van Ommen. Met dit weer is alles leuk. Waarbij ik wel een bakkie koffie mis onderweg maar goed dat hebben we allemaal.wingryder schreef: ↑do 25 feb 2021, 01:07 Net als gisteren samen met mijn vrouw ruim 55 km gefietst.
Groet,
Jan
broodje mee en je kunt de hele dag zoetbrengen, voor ons geen enkel probleem.
groet,
Jan
-
- Super actief lid
Gisteren naar het Engelermeer geweest. Was drukker dan ik had verwacht en er zijn best wel wat mensen het water in geweest. Marius ging zelfs een keer kopje onder, brrr. Textielstrand was ook redelijk goed bezocht. Dit is een jubileumjaar, 10 jaar Engelermeer.
I didn't choose to be naked. I am forced to wear clothes.
Als textiel niet wil meewerken verliest naakt altijd.
Johnny's forum (naturisme-nudisme) is gestopt per 20-05-2019.
- GJ57
- Super actief lid
- Contacteer:
Zo is het ook, ik heb een wat grotere rugzak gekocht en een jand vol provimand mee. Gewoon genieten.wingryder schreef: ↑do 25 feb 2021, 13:09Bakkie koffie missen wij niet hoor, thermos met heet water, goede koffiesticks mee en onderweg een bankje of een muurtje opzoeken en voila, koffie bij de hand.GJ57 schreef: ↑do 25 feb 2021, 08:58Wij wandelen veel (dit jaar al weer 450 kilometer) en dat begint te "vervelen". Dus wij hebben de laatste dagen ook regelmatig de fiets gepakt. Rondje naar moeders in Delden met wat omwegen, rondje om Lochem even bij de nieuwe sluis in Eefde langs en en gisteren op ziekenbezoek in Oldenzaal. (op gepaste afstand). Vriend heeft heup gebroken bij het thuissporten tja dat verdient een bak fruit toch. In die drie dagen al weer 130 km weggetrapt. Vandaag dus weer een wandeldag in de buurt van Ommen. Met dit weer is alles leuk. Waarbij ik wel een bakkie koffie mis onderweg maar goed dat hebben we allemaal.wingryder schreef: ↑do 25 feb 2021, 01:07 Net als gisteren samen met mijn vrouw ruim 55 km gefietst.
Groet,
Jan
broodje mee en je kunt de hele dag zoetbrengen, voor ons geen enkel probleem.
groet,
Jan
- Bart998
- Super actief lid
Ook weer de eerste teams meeting van het jaar met alleen een shirt aan gehad
- Flipflop
- Super actief lid
Je bent hopelijk wel blijven zitten voor je beeldscherm?
Genieten in mijn blootste blootje!
- Jos
- Beheerder
- Contacteer:
Vandaag naar Ootmarsum geweest en daar een Skoda Octacvia combi gekocht. 8000 km op de teller, automaat.
Heel groot verschil met onze Volkswagen Passat Diesel van 21 jaar geleden.
Zal wel een tijdje duren voor alles duidelijk is. Zoveel elektronische snufjes.
Maar het rijdt prima en voor een benzine auto lijkt die best zuinig.
Onze Passat reed tot twee weken prima. Maar na een proefrit met Skoda ontstonden er de meest rare elektronische storingen, ontstond er een diesellekkage.
Hij krijgt wel een tweede leven. enige maanden geleden hebben wij een zelfde passat gekocht. Mijn zoon gaat van doe twee weer een goede auto maken.
Met de nieuwe auto hopen we nog veel reizen te maken naar naturistische bestemmingen.
Jos
Onze Passat reed tot twee weken prima. Maar na een proefrit met Skoda ontstonden er de meest rare elektronische storingen, ontstond er een diesellekkage.
Hij krijgt wel een tweede leven. enige maanden geleden hebben wij een zelfde passat gekocht. Mijn zoon gaat van doe twee weer een goede auto maken.
Met de nieuwe auto hopen we nog veel reizen te maken naar naturistische bestemmingen.
Jos
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn. Waar wij geweest zijn vindt je op onze site http://www.naturisten-forum.nl
- wingryder
- Zeer actief lid
Grappig Jos, Wij hebben toevallig afgelopen vrijdag onze trouwe Skoda Fabia combi van 10jaar oud ingeleverd en een Fabia hatchback meegenomen.Jos schreef: ↑ma 01 mar 2021, 23:50 Vandaag naar Ootmarsum geweest en daar een Skoda Octacvia combi gekocht. 8000 km op de teller, automaat.
Jos
ook een automaat wel met 54000 op de teller maar onze oude had er ruim 276000 zonder problemen, nou was dat een diesel maar omdat ik niet meer werk maak ik niet veel km's meer dus dit is benzine.
Hopelijk kunnen wij en jullie weer heel wat jaren vooruit.
er zijn inderdaad een hoop snufjes om te ontdekken maar goed, das alleen maar leuk.
veel plezier met je nieuwe auto.
Groet,
Jan
-
- Super actief lid
Veel veilige km's. Jos.
- GJ57
- Super actief lid
- Contacteer:
Da was je mooi in de buurt bij mij Ben je nog even echt Ootmarsum in geweest. Een van de leukste stadjes in Twente. (nu niet trouwens). Veel veilige kilometers gewenst. En het zal inderdaad een enorm verschil zijn tussen de nieuwe en de oude auto.Jos schreef: ↑ma 01 mar 2021, 23:50 Vandaag naar Ootmarsum geweest en daar een Skoda Octacvia combi gekocht. 8000 km op de teller, automaat.
Jos
- Jos
- Beheerder
- Contacteer:
Hoi Gj, die garage staat ongeveer op de plek waar de vader van mijn vrouw is geboren. We komen er nog al eens. Dit keer alleen in de AH geweest voor de lunch.
Jos
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn. Waar wij geweest zijn vindt je op onze site http://www.naturisten-forum.nl
- GJ57
- Super actief lid
- Contacteer:
- PoppeSchuitema
- Super actief lid
Gisteren en vandaag heel erg druk geweest om de 7 polige stekkerdoos van de auto (Renault Koleos) vervangen door een 13 polige want de verlichting van de paardentrailer brandde niet goed, veel geknipper en uitvallen, ogenschijnlijk een massaprobleem en daardoor deed de camera, waar we de paarden in de trailer in de gaten kunnen houden, het ook niet goed. Het was een heidens karwei want ze hebben niet de gebruikelijke bedrading gebruikt dus ik moest helemaal uitzoeken welke draad voor welke functie was en daar naderhand de trailerstekker op aanpassen want een trailer made in Poland. Maar gelukkig heb ik nu alles weer brandend en werkend.
Bloot als het kan, gekleed als het moet
- GJ57
- Super actief lid
- Contacteer:
Even een anekdote rondom dit soort dingen: mijn vader huurde een caravan gedurende de zomervakantie. Wij hadden toentertijd een VW variant met 6 volt en de caravan was al twaalf volt. dat had altijd tot gevolg dat we een paar uur aan het knoeien waren voordat we weg konden. Dit is wel ergens rond 1973 geweest dus exact weet ik het niet meer.PoppeSchuitema schreef: ↑zo 07 mar 2021, 19:42 Gisteren en vandaag heel erg druk geweest om de 7 polige stekkerdoos van de auto (Renault Koleos) vervangen door een 13 polige want de verlichting van de paardentrailer brandde niet goed, veel geknipper en uitvallen, ogenschijnlijk een massaprobleem en daardoor deed de camera, waar we de paarden in de trailer in de gaten kunnen houden, het ook niet goed. Het was een heidens karwei want ze hebben niet de gebruikelijke bedrading gebruikt dus ik moest helemaal uitzoeken welke draad voor welke functie was en daar naderhand de trailerstekker op aanpassen want een trailer made in Poland. Maar gelukkig heb ik nu alles weer brandend en werkend.
- Jos
- Beheerder
- Contacteer:
Poppe aanhangers is altijd geklooi wat de verlichting betreft. Kijk maar eens op de weg wat er vaak niet klopt. Of er is corrosie/vuil in de stekkerdoos of bij de lampjes. Dan krijg je inderdaad massaproblemen. Wij hebben ze ook vaak gehad.PoppeSchuitema schreef: ↑zo 07 mar 2021, 19:42 Gisteren en vandaag heel erg druk geweest om de 7 polige stekkerdoos van de auto (Renault Koleos) vervangen door een 13 polige want de verlichting van de paardentrailer brandde niet goed, veel geknipper en uitvallen, ogenschijnlijk een massaprobleem en daardoor deed de camera, waar we de paarden in de trailer in de gaten kunnen houden, het ook niet goed. Het was een heidens karwei want ze hebben niet de gebruikelijke bedrading gebruikt dus ik moest helemaal uitzoeken welke draad voor welke functie was en daar naderhand de trailerstekker op aanpassen want een trailer made in Poland. Maar gelukkig heb ik nu alles weer brandend en werkend.
Tegenwoordig kun je helemaal niks meer. een gewone stekkerdoos plaatsen is er niet meer bij. Daar horen ook cambuskabels bij. Gewoon even de draadjes koppelen aan de draden van de achterlampen ed geeft dan grote problemen. Dat heef toa te maken met het uitschakelen van parkeersensoren, achteruit rijcamera's en slingerbeveiliging.
Jos
- Nicole
- Zeer actief lid
Lekker in het zonnetje op het terras. Jammer dat de wind iets te fris is anders kon de kleding ook nog uit. Dat kon in februari wel al.
- anakin
- Super actief lid
Niet een geweldige dag om buiten te sleutelen, maar er moesten een paar dingen gedaan worden aan de auto. Nieuwe bougies, luchtfilter en oliedrukschakelaar. Nu kan ik weer met een gerust hart de weg op.
-
- Actief lid
Vandaag maar eens aan mijn eigen seizoensopening beginnen en naar de Isabellagriend. Mooi weer, zal toch lekker rustig zijn.
Ow het onderwerp van dit draadje is "wat heb je vandaag gedaan", dus misschien had ik deze avond pas moeten schrijven dat ik geweest was en mijn rug ofzo verbrand had. Kan ik daar in ieder geval op anticiperen en mijn rug insmeren van te voren. Eerst tijd voor koffie, mijn hoofd is daar en hier tegelijk
Ow het onderwerp van dit draadje is "wat heb je vandaag gedaan", dus misschien had ik deze avond pas moeten schrijven dat ik geweest was en mijn rug ofzo verbrand had. Kan ik daar in ieder geval op anticiperen en mijn rug insmeren van te voren. Eerst tijd voor koffie, mijn hoofd is daar en hier tegelijk
- Karin
- Super actief lid
Ik lees fora ook meestal in de ochtend, dus dit draadje sla ik bijna altijd over daardoor.
Want wat heb ik al gedaan: ontbeten en koffie gedronken. Oh, en bedorven behangerslijm weggegooid (don't ak).
Maar wat gá ik doen: VAN DE ZON GENIETEN!!! (net als gisteren)
Want wat heb ik al gedaan: ontbeten en koffie gedronken. Oh, en bedorven behangerslijm weggegooid (don't ak).
Maar wat gá ik doen: VAN DE ZON GENIETEN!!! (net als gisteren)
- Bowmore
- Super actief lid
Vandaag een uurtje naar mijn eigen privé waalstrandje geweest. Bootjes kijken is altijd leuk.
-
- Actief lid
Was weer lekker...fijn in de natuur gelegen, in het zonnetje, begeleid door veel vogelgezang, kwakende kikkers en het geluid van humeurig broedende meerkoetenMindfulnudist_nl schreef: ↑wo 31 mar 2021, 07:54 Vandaag maar eens aan mijn eigen seizoensopening beginnen en naar de Isabellagriend. Mooi weer, zal toch lekker rustig zijn.
En toch al redelijk druk. Even snel 2 uurtjes tussen vergaderingen door in het zonnetje gelegen.
- natutracker
- Zeer actief lid
Gisteren en vandaag op het strand doorgebracht.
Echter vandaag wat frissere wind.
Was overigens heerlijk.
Beetje werkzaamheden bij de Parking, ze zijn de windmolens aan het vervangen.
Gelukkig hebben ze het voor de strandgangers goed geregeld, geen beperkingen.
Echter vandaag wat frissere wind.
Was overigens heerlijk.
Beetje werkzaamheden bij de Parking, ze zijn de windmolens aan het vervangen.
Gelukkig hebben ze het voor de strandgangers goed geregeld, geen beperkingen.
Neeltje Jans, "the place to be"!
-
- Super actief lid
2 dagen naar Engelermeer geweest, was heerlijk.
Vandaag wel aan zitten denken en achteraf had het misschien ook wel gekund.
Maar ja, achteraf is makkelijk praten.
Vandaag wel aan zitten denken en achteraf had het misschien ook wel gekund.
Maar ja, achteraf is makkelijk praten.
- Nicole
- Zeer actief lid
Engelermeer is inderdaad een leuke plek, althans, ik ging er vroeger wel eens heen met de kinderen toen ze nog klein waren en nog in Nijmegen woonde en toen vond ik het een mooi meer/strand. Al gingen we destijds natuurlijk vooral naar de Berendonck. En andere locaties rondom Nijmegen.
Vandaag niet zo bijster veel gedaan, natuurlijk genoten van het Paasontbijt. Maar gisteren hebben we nog even lekker kunnen genieten van het zonnetje bij ons achter op het terras. Alwaar we ons afvroegen of we nou wel of niet de gasflessen hebben gevuld. Zoals we ons dat elke keer weer afvragen als het campingseizoen begint aan te breken En nee, we zijn geen Rutte, helemaal vergeetachtig zijn we nou ook weer niet. We zien ons nog zo de gasflessen laten vullen, alleen...was dat nou voor of na de herfstvakantie toen we voor het laatst hebben gekampeerd Herkenbaar?
Vandaag niet zo bijster veel gedaan, natuurlijk genoten van het Paasontbijt. Maar gisteren hebben we nog even lekker kunnen genieten van het zonnetje bij ons achter op het terras. Alwaar we ons afvroegen of we nou wel of niet de gasflessen hebben gevuld. Zoals we ons dat elke keer weer afvragen als het campingseizoen begint aan te breken En nee, we zijn geen Rutte, helemaal vergeetachtig zijn we nou ook weer niet. We zien ons nog zo de gasflessen laten vullen, alleen...was dat nou voor of na de herfstvakantie toen we voor het laatst hebben gekampeerd Herkenbaar?
- Koenraad
- Super actief lid
Voor zover ik mij "herinner" is dat niet vergeten, maar "verkeerd herinneren".
Kwestie van behoedszaam formuleren, dan is alles oké.
Heb zelf geen terrasverwarming, maar inderdaad vraag ik mij telkens af of ik het nu goed of verkeerd herinner of de gasfles nog gevuld moet worden als we gaan BBQnoeien. Heb ik wel een BBQ?
Groet,
Koen
Bloot Is Gewoon - BIG
Denken kan je niet delegeren
Denken kan je niet delegeren
- Nicole
- Zeer actief lid
Hahaha Koen
Maar het vraagstuk is inmiddels opgelost. Van de week de kussens uit de caravan gehaald om ze eens een opfrisbeurtje te geven. Toen ook de gasflessen mee naar huis genomen om ze te wegen en ze waren niet geheel meer vol dus het is voor de herfstvakantie geweest. Gelijk maar even bij laten vullen, is dat ook vast klaar. Binnenkort ook de accu maar weer eens in de caravan zetten. We moeten nog even geduld hebben. Al kwamen we vandaag toch even op een camping om een cache (geocachen) te vinden. Leuk voorproefje.
Maar het vraagstuk is inmiddels opgelost. Van de week de kussens uit de caravan gehaald om ze eens een opfrisbeurtje te geven. Toen ook de gasflessen mee naar huis genomen om ze te wegen en ze waren niet geheel meer vol dus het is voor de herfstvakantie geweest. Gelijk maar even bij laten vullen, is dat ook vast klaar. Binnenkort ook de accu maar weer eens in de caravan zetten. We moeten nog even geduld hebben. Al kwamen we vandaag toch even op een camping om een cache (geocachen) te vinden. Leuk voorproefje.
- PoppeSchuitema
- Super actief lid
Deze week mijn groene vingers weer even getraind.
Eerst met een gehuurde zodenstripper het oude gras verwijderd, de ondergrond iewat geëgaliseerd, nieuwe graszoden gelegd en een tuinhekje geplaatst.
Er zaten behoorlijke gaten in het gazon en aangezien onze kleindochter eerdaags begint te lopen hebben we voor haar een eigen gazon gemaakt, mooi vlak zodat ze de benen niet breekt en afgescheiden van de hond haar domein zodat er geen kans is dat de kleine in de hondestront trapt of gaat zitten.
https://photos.app.goo.gl/VSFw46H4AcEicDbE9
Eerst met een gehuurde zodenstripper het oude gras verwijderd, de ondergrond iewat geëgaliseerd, nieuwe graszoden gelegd en een tuinhekje geplaatst.
Er zaten behoorlijke gaten in het gazon en aangezien onze kleindochter eerdaags begint te lopen hebben we voor haar een eigen gazon gemaakt, mooi vlak zodat ze de benen niet breekt en afgescheiden van de hond haar domein zodat er geen kans is dat de kleine in de hondestront trapt of gaat zitten.
Bloot als het kan, gekleed als het moet
- GJ57
- Super actief lid
- Contacteer:
Daar waar wij de tuin in vierkante meters tellen gaat dat bij jou wel anders. Mooi hoor. Schitterende plek.PoppeSchuitema schreef: ↑zo 11 apr 2021, 22:07 Deze week mijn groene vingers weer even getraind.
- Bowmore
- Super actief lid
Netjes hoor.