Ja, dat het niet zo duur is om ze te laten plaatsen, en een lekkage is best vervelend
Ik doe ook graag een klusje, maar sommige dingen gaan me toch te ver
Oh, bij ons heeft de beste man alles vanaf de binnenkant gedaan. Alles goed afdekken is ook wel een tip trouwens, isolatiemateriaal lag overal daarna
Ik weet niet wat jij niet duur vind, maar €600 voor het plaatsen van 2 dakramen vind ik best geld...
Dat valt toch wel mee. ik neem aan dat daaarbij ook de materialen zitten als raveelbalken, lood of loodvervanger en.bisetje schreef: ↑vr 25 sep 2020, 10:33 te]
Ik weet niet wat jij niet duur vind, maar €600 voor het plaatsen van 2 dakramen vind ik best geld...
Ik begreep van een verkoper van dakramen dat het belangrijk is dat de gootstukken goed passen.
Dat is vaak de reden van lekkage; niet goed afwerken...
Nou, voorlopig maar eerst de kamer maken, daarna het dakraam!
gr.
Dat klinkt idd als veel geld, wij hebben onze dakramen via velux rechtstreeks gekocht en dan via hun site een installateur geselecteerd, die maakte dan prijs incl levering. De prijs van de montage was een stuk lager.
Dat klinkt wel super . Geniet ervan !Pieter1973 schreef: ↑zo 27 sep 2020, 09:59 Wij zijn begonnen met een serre te bouwen. Hierin moet een combinatie finse / infra rood sauna, een houtgestookte hottub, een relax ruimte en een douche komen. Hopelijk is alles voor de winter klaar, afkoelen in de sneeuw zou geweldig zijn.
Groetjes,
Pieter en Gea
Moi GJ,GJ57 schreef: ↑zo 27 sep 2020, 08:13 Gisteren in en rond Ootmarsum de Elephantparade gefietst. een tentoonstelling van 1.5 meter hoge kunststof olifanten. Ze zijn beschilderd door lokale kunstenaars. (daar zijn er nogal wat van in Ootmarsum) en door bekende kunstenaars behorende bij de parade. Deze is al op meer plekken te zien geweest. Het was een stevig eind fietsen maar op de e-bike en met de nodige koffie en lunchpauzes was het goed te doen. Mooi ook door het Twentse landschap met een paar prachtige hoogtepunten (letterlijk hier is 45 meter boven NAP al heul hoog). Tot 30 oktober te zien, er is een wandeltocht, autotocht en fietstocht. een aanrader om te doen.
Inderdaad is Twente mooi zonder olifanten Met is het gewoon leuk om een fietsdoel te hebben samen met vrienden. Hier bloeit er nog wel het een en ander aan brugmansias en fuchsias. De Hortensia staat al maanden haar best te doen. Eigenlijk wil ik ze afknippen en op de vaas zetten maar dat is zo jammer.HenkD schreef: ↑do 01 okt 2020, 16:55Moi GJ,GJ57 schreef: ↑zo 27 sep 2020, 08:13 Gisteren in en rond Ootmarsum de Elephantparade gefietst. een tentoonstelling van 1.5 meter hoge kunststof olifanten. Ze zijn beschilderd door lokale kunstenaars. (daar zijn er nogal wat van in Ootmarsum) en door bekende kunstenaars behorende bij de parade. Deze is al op meer plekken te zien geweest. Het was een stevig eind fietsen maar op de e-bike en met de nodige koffie en lunchpauzes was het goed te doen. Mooi ook door het Twentse landschap met een paar prachtige hoogtepunten (letterlijk hier is 45 meter boven NAP al heul hoog). Tot 30 oktober te zien, er is een wandeltocht, autotocht en fietstocht. een aanrader om te doen.
Twente is mooi. Ook zonder olifanten.
Vandaag de rest van de aardappelen gerooid. Toch nog een half emmertje vol. Er ligt nog een courgette groot te worden en wat pompoenen. Voor de rest is het wel zo`n beetje gebeurt.
Was je bij het Buurserzand ? of het Haaksbergerveen. Mooie stukjes Nederland. Helaas wat droog op het ogenblik.
Het vlonderpad staat op de nominatie om vervangen te worden. Geld is het probleem. Een of andere sufferd is er met een paard overheen gereden en dat was niet goed voor het pad.
https://www.tubantia.nl/haaksbergen/gee ... ~a8e4e2a1/ Ik verzin het niet. Fantasie is niet mijn sterkste kant Ik denk niet goh een paard en een vlonderpad wat een leuk verhaal.
Leuke ervaring Rob,