Wat heb je gedaan vandaag?

Discussieplatform over alle onderwerpen.
Jos
Beheerder
Contacteer:

Re: Wat heb je gedaan vandaag?

Bericht door Jos »

GJ57 schreef: di 15 sep 2020, 07:50

Volgende keer naar Callantsoog, een duin over linksaf en je bent er. P is klein
Dank voor de tip. Eigenlijk gingen we altijd naar Bergen aan Zee maar hadden niet verwacht dat het zo druk zou zijn. Behalve de vele Duitsers zijn er dus velen die niet hoven te werken.
Callanstoog zijn we ook wel eens geweest. Wie weet misschien morgen.

Jos
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn. Waar wij geweest zijn vindt je op onze site http://www.naturisten-forum.nl
GJ57
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door GJ57 »

Jos schreef: di 15 sep 2020, 08:22
GJ57 schreef: di 15 sep 2020, 07:50

Volgende keer naar Callantsoog, een duin over linksaf en je bent er. P is klein
Dank voor de tip. Eigenlijk gingen we altijd naar Bergen aan Zee maar hadden niet verwacht dat het zo druk zou zijn. Behalve de vele Duitsers zijn er dus velen die niet hoven te werken.
Callanstoog zijn we ook wel eens geweest. Wie weet misschien morgen.

Jos
Parkeerplaats Kieftegalop zuidkant van het dorp. Is ook snel vol door formaat. Wij zijn er altijd voor 9.30 uur. Best vroeg uit Enschede. Nu dus even niet.
Noordenwind
Zeer actief lid

Bericht door Noordenwind »

Eindelijk (we zijn verwend) weer een echte blote dag! Wat struiken in de tuin gesnoeid, bloot deze keer, eten gekookt, een spatje vet op de blote huid mag de pret niet drukken.
Bloot is beautiful
Nicole
Zeer actief lid

Bericht door Nicole »

Weer thuis van een heerlijk en lang weekendje weg met vrienden. Omdat we toe zijn aan een nieuwe accu net bij Obelink een accu gehaald (Optima Yellow Top 75AH). Die zal vast genoeg kracht hebben voor ons bakbeest. Maar waarom moeten die dingen toch zo zwaar zijn, pfff :o
Nu eerst maar de tuin in, verdergaan met genieten van het mooie weer :D
GJ57
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door GJ57 »

Vandaag voor het eerst naar het Rutbeek geweest. (bij Enschede) Wij gingen eigenlijk altijd naar sauna en stranden ver weg. Sauna vinden we in deze tijd niet echt een optie. En heb gewoon de fiets gepakt en ben er naar toe gereden. Ontspannen sfeer, ben er inmiddels wel achter wat de beste plekjes zijn. Helaas heb je dan geen zicht op de fietsenstalling. Dat was het enige probleem voor de rest heerlijk genieten van de zon en een paar keer lekker gezwommen. Ook nog een "oud "collega ontmoet. ze had het naturisme 1 1/2 jaar geleden blijkbaar ontdekt en was er heerlijk comfortabel mee. Het was een top dag die vrouwlief en ik (die goed weer opknapt) gaan afsluiten met een ijsje van van de Poel.
GJ57
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door GJ57 »

Nicole schreef: wo 16 sep 2020, 12:08 Weer thuis van een heerlijk en lang weekendje weg met vrienden. Omdat we toe zijn aan een nieuwe accu net bij Obelink een accu gehaald (Optima Yellow Top 75AH). Die zal vast genoeg kracht hebben voor ons bakbeest. Maar waarom moeten die dingen toch zo zwaar zijn, pfff :o
Voor mij was het ababcadabra wat je schreef dus dan is Google mijn beste vriend. Das inderdaad een bakbeest. Ik neem aan dat deze ergens in een caravan moet passen ?
Nicole
Zeer actief lid

Bericht door Nicole »

Hihi, onze caravan is eigenijk het bakbeest. Maar de accu mag er ook wel zijn. En ja, die komt in de caravan.
Fijn dat jouw vrouw snel opknapt en jullie naar het Rutbeek konden. Is niet zo ver van hier maar we zijn er zelf alleen eens langs gewandeld toen we op Ostana stonden.
PoppeSchuitema
Super actief lid

Bericht door PoppeSchuitema »

Nicole schreef: wo 16 sep 2020, 12:08 Weer thuis van een heerlijk en lang weekendje weg met vrienden. Omdat we toe zijn aan een nieuwe accu net bij Obelink een accu gehaald (Optima Yellow Top 75AH). Die zal vast genoeg kracht hebben voor ons bakbeest. Maar waarom moeten die dingen toch zo zwaar zijn, pfff :o
En niet even bij ons langs komen voor een kop koffie????? hahahahhha wij wonen vlakbij Obelink
Bloot als het kan, gekleed als het moet
Jos
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Jos »

Vandaag op weg naar Callantsoog. Het weer weer was niet echt fraaie en een temp van 20 graden. Eerst maar een tijdje door de kop van Noor-Holland gereden en zo binnendoor eindelijk aangekomen in Callantsoog. Tas met spullen mee en op weg naar het strand. Temperatuur daar was ongeveeer 21 graden met een behoorlijke nw wind. leekt och aangenaam om ven te rusten. Temp was voor mij op net randje om bloot te gaan en echtgenote vond het te koud. Lunch en boekje lezen. Af een toe blauwe hemel en wat zon. Tegen 17:00 werd het bewolkt en kouder. Terug via allerlei kleine wegen.
Was toch nog een leuke middag.

Jos
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn. Waar wij geweest zijn vindt je op onze site http://www.naturisten-forum.nl
Noordenwind
Zeer actief lid

Hier was het vandaag ook net te fris om buiten te zitten. Na de voortuin en het grasmaaien in de achtertuin, in een oude spijkerbroek dus, gedoucht en de rest van de dag bloot, binnenshuis. Voor het eerst naakt muziek gemaakt. Ik was bang dat de sensatie van het bloot zijn me uit mijn concentratie zou houden, maar het was andersom: door de concentratie op de muziek was ik me van mijn blote huid niet meer bewust. Weer wat geleerd! Maar als het echt te koud wordt maakt kleding voor de concentratie dus geen verschil.
Bloot is beautiful
Nicole
Zeer actief lid

Bericht door Nicole »

PoppeSchuitema schreef: wo 16 sep 2020, 21:30
"En niet even bij ons langs komen voor een kop koffie????? hahahahhha wij wonen vlakbij Obelink"

I know, wij ook, ca 2 km :D
Noordenwind
Zeer actief lid

Bloot gekookt en in de tuin, in de zon, gegeten. Vanavond naar zwembad Tropiqua in Veendam, 900 meter gezwommen. Daartussendoor natuurlijk kleren aan.
Bloot is beautiful
Paul1968
Zeer actief lid

Bericht door Paul1968 »

Ik lig nu bij Engelermeer. Zonnig en 25 graden. Eigenlijk best wel druk. Wat kan het leven toch mooi zijn.
Met gastvrije Brabantse groet,

Paul
Bart998
Super actief lid

Bericht door Bart998 »

Het was heerlijk aan het meer, thuis aangekomen blijken zelfs de buren incl hond er niet te zijn, dus nog heerlijk in mn blootje in de tuin genieten 😎
Strandman
Actief lid

Bericht door Strandman »

Hier 2 dagjes Groede achter de rug :D
GJ57
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door GJ57 »

Bart998 schreef: zo 20 sep 2020, 17:07 Het was heerlijk aan het meer, thuis aangekomen blijken zelfs de buren incl hond er niet te zijn, dus nog heerlijk in mn blootje in de tuin genieten 😎
Wie zijn het lastigst de hond of de buren ? :D
Bart998
Super actief lid

Bericht door Bart998 »

Beide, maar die hond (kleine keffer, die de hele dag blaft) zit wel erg hoog op het irritatielevel 😒.
4 kinderen, semi middelbaar, van het luidruchtige type type kan ik nog een beetje hebben
Nicole
Zeer actief lid

Bericht door Nicole »

Oei, sterkte :o :D
Nicole
Zeer actief lid

Bericht door Nicole »

Vandaag, voor het eerst sinds maart, weer eens op kantoor geweest, leuk om mijn collega's weer te zien.
Gezien de stijging van de Coronacijfers zal het waarschijnlijk wel weer snel thuiswerken zijn. Gelukkig kan dat maar het is wel saai.
GJ57
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door GJ57 »

Bart998 schreef: ma 21 sep 2020, 12:33 Beide, maar die hond (kleine keffer, die de hele dag blaft) zit wel erg hoog op het irritatielevel 😒.
4 kinderen, semi middelbaar, van het luidruchtige type type kan ik nog een beetje hebben
Oei ik voel met je mee , wij hebben ook een tijd zulke buren gehad. Drama. Sterkte ermee. Blaffende hondjes zijn hels. (en ik vind honden echt leuk )
Bowmore
Super actief lid

Bericht door Bowmore »

Vandaag nog een paar uurtjes op het strandje van De Berendonck geweest. De temperatuur was goed, die van het water echter stukken minder.
Als ik zo de weervoorspellingen zie dan zou dit wel eens de laatste keer van het seizoen kunnen zijn...

Groetjes Jeroen
Bowmore
Super actief lid

Bericht door Bowmore »

Dubbel
PoppeSchuitema
Super actief lid

Bericht door PoppeSchuitema »

Bart998 schreef: zo 20 sep 2020, 17:07 Het was heerlijk aan het meer, thuis aangekomen blijken zelfs de buren incl hond er niet te zijn, dus nog heerlijk in mn blootje in de tuin genieten 😎
Ik prijs me elke dag gelukkig " opdeboer" te wonen, als we al iets horen zijn het runderen of kippen en dat is nooit storend, de dichtsbijzijnde buren ( waar we heel goed contact mee hebben) wonen 200 meter verderop
Bloot als het kan, gekleed als het moet
Bart998
Super actief lid

Bericht door Bart998 »

Zo ben ik opgegroeid, in een klein dorp. Dat krijg je toch niet terug in de grote stad. Ben allang blij dat ik een hoekje heb waar ik in dr zon kan zitten dst net uit t zicht is 😊
Frivooltje
Super actief lid

Bericht door Frivooltje »

Voor de 15e (en misschien wel de laatste) keer dit jaar, naar het Engelermeer geweest. Ben uiteindelijk maar even in de schaduw gaan zitten (net zoals gisteren) want ik vond de zon best fel. En om nu steeds te gaan zitten zweten is ook geen lol aan.
Hopelijk is oktober ons nog een aantal keer gunstig gezind.
I didn't choose to be naked. I am forced to wear clothes.
Als textiel niet wil meewerken verliest naakt altijd. :(
Johnny's forum (naturisme-nudisme) is gestopt per 20-05-2019.
Noordenwind
Zeer actief lid

Vandaag de laatste dag bloot in de tuin, t/m de buitenlunch. Daarna donderbui.
Bloot is beautiful
Frivooltje
Super actief lid

Bericht door Frivooltje »

Zitten balen dat ik niet naar het Engelermeer ben gegaan. Achteraf (GRMBL) was het nog lang mooi weer. Maar daardoor wel tijd gehad om wat achterstallige dingen weg te werken.
I didn't choose to be naked. I am forced to wear clothes.
Als textiel niet wil meewerken verliest naakt altijd. :(
Johnny's forum (naturisme-nudisme) is gestopt per 20-05-2019.
GJ57
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door GJ57 »

Noordenwind schreef: wo 23 sep 2020, 22:45 Vandaag de laatste dag bloot in de tuin, t/m de buitenlunch. Daarna donderbui.
Hier is het vandaag al weer lekker zonnig. Maar helaas heb ik wat andere geklede afspraken. Ach het is prachtig geweest dit jaar met het weer.
Nicole
Zeer actief lid

Bericht door Nicole »

Na het werk nu even in de tuin want het is hier nog heerlijk.
bisetje
Zeer actief lid
Contacteer:

Bericht door bisetje »

Ben druk met de zolder opruimen want er moet een slaapkamer gebouwd worden.
M`n zoon wordt groot en wil een overeenkomstige slaapkamer....
Tja, dan moet papa z`n zooi opruimen.
Wordt een mooie winterklus; wanden zetten, klein opbergzoldertje erin (voor de dakbak), electra, en daarna schilderen en een mooie laminaat vloer.
Gelukkig hoef ik het niet alleen te doen, want een (naturisten)maatje komt me helpen.
Iemand ervaring met het plaatsen van Velux dakramen?
gr.
Plaats reactie