Stel in Haarlem

Jongeren hebben vaak andere vragen en wensen m.b.t. tot het naturisme. Zij kunnen hier terecht. Ouderen houdt u hier gedeisd.
Plaats reactie
DoMuci
Actief lid

Stel in Haarlem

Bericht door DoMuci »

Hoihoi!

Sinds kort gaat m'n vriendin met me mee naar naaktstranden (ze heeft eindelijk ontdekt dat zonder bikini zonnen mega chill is).

Nu vinden wij het een stuk gezelliger als we leeftijdsgenoten zouden tegenkomen daar. We zijn 23 jaar en wonen in Haarlem.

Ben jij of ken jij mensen die het leuk zouden vinden om een keer met ons mee te gaan? Dat zou veek gezelliger zijn en houden we het misschien wat langer vol in die hitte :yum: . Stuur me gerust een berichtje!

Groetjes :grin:
bisetje
Zeer actief lid
Contacteer:

Re: Stel in Haarlem

Bericht door bisetje »

Woon niet zo ver bij jullie vandaan, maar helaas ben ik geen leeftijdsgenoot; ben 54, dus val niet in jullie doelgroep....haha...
Het zou mooi zijn dat er meer jongeren het naturisme ontdekken, leuk dat je vriendin het nu ook heeft gemerkt dat het heerlijk is om lekker bloot in de zon te zijn.
Veel plezier op het strand!
gr.
DoMuci
Actief lid

Re: Stel in Haarlem

Bericht door DoMuci »

Dankje bisetje! Het zou inderdaad mooi zijn als meer jongeren het normaal gaan vinden. Helaas merk ik dat er nog te raar over wordt gedacht
Plaats reactie