Het is een jong gezin met 4 kinderen compleet met ingepakte moeder die het huis bijna niet uit komt. Op de plek waar ik op de foto lig kunnen ze sowieso niets zien. Mijn rechter buurman wel. Ook moslim trouwens, maar die vindt het niet erg. Daar hoef ik me dus niet voor te verbergen. Als ik verder de tuin in ga kan het gezin me wel zien, dus daar moet ik nog maatregelen voor nemen. Maar daar schijnt de zon nu nog niet.
Wat heb je gedaan vandaag?
-
- Super actief lid
Re: Wat heb je gedaan vandaag?
- marcel1970
- Zeer actief lid
Vanavond weer in Gennep geweest voor sauna en zwemmen.
- PoppeSchuitema
- Super actief lid
Vandaag dik ingepakt met behulp van een shovel hooibalen verplaatst, wij als gezamenlijke buren met paarden hadden een vrachwagen vol uit Friesland laten komen, die heb ik vandaag even verdeeld. Het was best wel fris op dat ding hoewel de zon volop scheen
Bloot als het kan, gekleed als het moet
- GJ57
- Super actief lid
- Contacteer:
Wij waren nog maar weer eens een dagje naar de sauna. (Achter ons huis geen zon door de lage stand en door de bouwwerkzaamheden bij de buren veel inkijk) We hebben genoten van de bedjes in de zon bij Sare. Lekker regelmatig even sauna om warm te blijven . Ook de opgietingen waren heerlijk. John de vaste zondagochtend man is nagenoeg twee meter lang en haalt de warme lucht net onder het dak vandaan. Holymoly wat lekker is dat. Natuurlijk ben je de hele dag bezig met achter de zon aanschuiven met de ligbedjes, en iedereen dus. Humor. tegen 15.30 uur was het gedaan met de zon. Lekker naar huis , biertje, bankje, boekje.
- Jos
- Beheerder
- Contacteer:
Dit weekend naar twee theatervoorstellingen geweest. Beroemde Nederlanders gaan steeds vaker op tournee door het land. Denk aan Scherder en Schwaab.
Dit keer waren het advocaat Spong en Meester patissier en Meester Boulanger Robert van Beckhoven.
Spong gaaf een theatercollege over de rol van de advocaat en daarbij ook die van de rechters. Ook de vele dilemma's waren beide partijen mee te maken hebben. De verhouding advocaat en cliënt, de betrouwbaarheid van zijn mededelingen, de werking van het geheugen, toepassing van de regels kwamen allemaal aan bod. ook wanneer de advocaat zijn zwijgplicht mag/moet doorbreken kwam met voordelen en interactie aan bod.
Robert haalde on sop het toneel waar zo'n 200 stoelen en bijbehorende tafels stonden. Mooie uitleg over de ingrediënten die hij gebruikt en hoe. Zo haalt hij zijn chocolade rechtstreeks bij de producenten in Colombia, de hazelnoten uit Piemonte en de amandelen en pistachenoten uit Sicilië.
Allerlei baktruukjes kwamen aan bod en tussendoor konden e lekkere dingen proeven.
Beide voorstellingen kan ik aanbevelen.
Dit keer waren het advocaat Spong en Meester patissier en Meester Boulanger Robert van Beckhoven.
Spong gaaf een theatercollege over de rol van de advocaat en daarbij ook die van de rechters. Ook de vele dilemma's waren beide partijen mee te maken hebben. De verhouding advocaat en cliënt, de betrouwbaarheid van zijn mededelingen, de werking van het geheugen, toepassing van de regels kwamen allemaal aan bod. ook wanneer de advocaat zijn zwijgplicht mag/moet doorbreken kwam met voordelen en interactie aan bod.
Robert haalde on sop het toneel waar zo'n 200 stoelen en bijbehorende tafels stonden. Mooie uitleg over de ingrediënten die hij gebruikt en hoe. Zo haalt hij zijn chocolade rechtstreeks bij de producenten in Colombia, de hazelnoten uit Piemonte en de amandelen en pistachenoten uit Sicilië.
Allerlei baktruukjes kwamen aan bod en tussendoor konden e lekkere dingen proeven.
Beide voorstellingen kan ik aanbevelen.
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn. Waar wij geweest zijn vindt je op onze site http://www.naturisten-forum.nl
- BramL
- Zeer actief lid
Gisteren naar de motorbeurs in Utrecht geweest. Het is al een tijd een droom van mij om mijn A-rijbewijs te halen. Dus ik kon gister mooi een mentaal wensenlijstje maken
No Shoes, No Shirt, No Worries. Berichtje sturen mag altijd.
- GJ57
- Super actief lid
- Contacteer:
Er zijn meerdere motorenthousiasten op dit forum. Heb je wat moois gezien waar je hart naar uitgaat ?
- BramL
- Zeer actief lid
Op het moment dat ik de loterij win, een MV Agusta 1000 Serie Oro
Iets realistischer is de Yamaha MT-07
- GJ57
- Super actief lid
- Contacteer:
Je weet dat de staatloterij de afgelopen periode twee keer in Twente is gevallen. De derde keer gewoon bij jou Wat een beest trouwens de MV. Ik hoor hem hier al janken. Succes met behalen van je rijbewijs in elk geval.
- BramL
- Zeer actief lid
Haha, goed moment om loten te gaan kopen inderdaad
- GJ57
- Super actief lid
- Contacteer:
-
- Super actief lid
- BramL
- Zeer actief lid
Als ik de jackpot win, trakteer ik wel op een biertje
Grotere kans voor mij
-
- Zeer actief lid
Beiden heel mooie motors Qua onderhoudskosten zal de Yamaha wel een pak budget vriendelijker zijn... suc6
Keep life simple
- Hermlie
- Actief lid
Ik ben net terug van een namiddagje sauna in Thermen Londerzeel met een vriendin.
Zalig genoten van diverse sauna's en een lichaamsmassage !
Zalig genoten van diverse sauna's en een lichaamsmassage !
- henkj
- Zeer actief lid
Heerlijk is dat zo'n dag sauna. En dan gaan wij altijd naar huis in de zen mode, helemaal ontspannen en loom. En dan is het zo jammer dat je nog een heel eind moet rijden voordat je naar je bedje. Maar heel erg ontspannend zo'n saunadag, volgende week gaan we weer.
This is who I am, deal with it.
-
- Zeer actief lid
Vandaag in onze tuin van de eerste warme zonnestralen kunnen genieten… echt deugddoend zo terug eens bloot wat opruimwerkjes te kunnen doen. Ook leuk om te zien dat al veel planten in bot zijn aan het komen, laat de lente maar komen!
Keep life simple
- henkj
- Zeer actief lid
Het is inderdaad heerlijk warm in de tuin. Het is nu 25 februari 14.00 u. en het is bij mij in de tuin 21 graden in de schaduw.
- Eelco
- Zeer actief lid
Wel jammer dat veel sauna's op een pretpark gaan lijken. Met bijbehorende drukte. Ik heb in de Zwaluwhoeve eens in de rij moeten staan voor de sauna. Vooral voor de opgieting in de buitensauna is een half uur blauwbekken in je badjas geen pretje. Dan verlang ik erg naar mijn eigen sauna thuis. Zonder opgieting, zonder massage, zonder keuze uit tig verschillende sauna's, zonder (in de winter) zwembad en zonder wachtrij.
- anakin
- Super actief lid
Vandaag met een collega naar Thermen Bussloo geweest. Geweldige dag, perfect weer en lekker ontspannen. Helaas te weinig tijd om alles te kunnen doen. Volgende maand nog maar 's een dag plannen.
- henkj
- Zeer actief lid
Wij waren vanavond in Bussloo. s' Avonds is het niet zo druk. Thermen Bussloo is een prachtige complex met diverse sauna's en baden alleen laten ze wel erg veel mensen binnen.
Volgens het personeel wordt het in mei beter omdat hun nieuwe saunacomplex Berendonk bij Nijmegen dan open gaat. Vermoedelijk zullen veel vaste gasten daar naar toe gaan.
- ruud
- Zeer actief lid
Vanmiddag vrij genomen.
Lekker naakt in de tuin gezeten jammer dat het nog niet allemaal groen is.
Lekker naakt in de tuin gezeten jammer dat het nog niet allemaal groen is.
-
- Super actief lid
- NanMar
- Super actief lid
Wij zijn jaloers, hier was het 13 graden vandaag. Ook lekker, maar niet genoeg om de kleren uit te doen...
Gr. NanMar
PB is welkom!
PB is welkom!
-
- Actief lid
Heerlijk genoten van de zon op het terrein van mens en natuur in Zevenbergen.
- Bowmore
- Super actief lid
- Jos
- Beheerder
- Contacteer:
Het was gister. Heerlijk in de tuin gewerkt en ook lekker liggen zonnen.
Jos
Jos
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn. Waar wij geweest zijn vindt je op onze site http://www.naturisten-forum.nl
-
- Zeer actief lid
Vandaag was het hier in onze tuin idem dito... zalig om de zon op je huid te voelen
Keep life simple
-
- Super actief lid
Zit nu op het Engelermeer en het is hier fantastisch.
I didn't choose to be naked. I am forced to wear clothes.
Als textiel niet wil meewerken verliest naakt altijd.
Johnny's forum (naturisme-nudisme) is gestopt per 20-05-2019.
Als textiel niet wil meewerken verliest naakt altijd.
Johnny's forum (naturisme-nudisme) is gestopt per 20-05-2019.
- GJ57
- Super actief lid
- Contacteer:
Wat doen je dan al in de tuin ? Ik heb het gras maar eens schoongemaakt (takjes, blaadjes ) , terrassen aangeveegd en mussenflat gerepareerd. Echt tuinwerk vind ik nog zo vroeg. Vandaag wel voor het eerst de brugmansia en fuchsias echt gemest dus dat feest kan weer beginnen. Mijn werkkamer is over een paar weken een oerwoud