Wat heb je gedaan vandaag?

Discussieplatform over alle onderwerpen.
GJ57
Super actief lid
Contacteer:

Re: Wat heb je gedaan vandaag?

Bericht door GJ57 »

Mooie machine ! Lekker plekje ook om eraan te werken. Geniet ervan. (en ik vind de fotos ook leuk, het verlevendigt het forum)
Kevinnec20

Bericht door Kevinnec20 »

Lekker naar hetvstrand geweest
Frivooltje
Super actief lid

Bericht door Frivooltje »

Anakin, leuke motor. Hoop dat hem weer helemaal goed krijgt.

Heb mijn verjaardag ergens anders gevierd. Ben daar maandag ook even naar het naaktstrand geweest. Noord Aa te Zoetermeer. Leuk maar klein strandje met een net toiletgebouw met douches en voldoende prullenbakken. Aarden wal eromheen zodat er niet erg veel inkijk was. Meeste was ligweide (helaas zonder pichnicktafels en/of schaduw) en een klein stukje strand. Voordeel: heel erg dicht bij het parkeerterrein. Nadeel: de ganzen kennen dit strandje ook.
Helaas maar even van kunnen genieten omdat ik iets eerder terug moest zijn dan gedacht. Maar ga daar zeker nog een keer heen.
Gisteren naar mijn eigen vertrouwde strand geweest en vanmiddag misschien weer. Ligt eraan wat het weer gaat doen.
I didn't choose to be naked. I am forced to wear clothes.
Als textiel niet wil meewerken verliest naakt altijd. :(
Johnny's forum (naturisme-nudisme) is gestopt per 20-05-2019.
marcel1970
Zeer actief lid

Bericht door marcel1970 »

Wat heb ik vandaag gedaan gewerkt Kernwasser Wunderland in Kalkar voorzien van Friet ijs kroketten en frikadellen een strandtent een hotel en een restaurant in Plasmolen voorzien van eten en drinken.
Was om 14.00 klaar met de rit dus lekker op tijd thuis.
phollowman
Nieuw lid

Bericht door phollowman »

Net even naar de Berendonck geweest, ik kon helaas maar een uurtje maar het water was heerlijk.
Een korte vraag: Ik woon in een eengezinswoning en de achterburen kunnen me vanaf hun zolderraam zien.
Mag ik dan wel naakt in eigen tuin of is dit vragen om problemen?
Bowmore
Super actief lid

Bericht door Bowmore »

Voor alle info:

http://www.artikel430a.nl/naaktrecreant.html

Groetjes Jeroen
Jos
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Jos »

phollowman schreef:Net even naar de Berendonck geweest, ik kon helaas maar een uurtje maar het water was heerlijk.
Een korte vraag: Ik woon in een eengezinswoning en de achterburen kunnen me vanaf hun zolderraam zien.
Mag ik dan wel naakt in eigen tuin of is dit vragen om problemen?
Het mooiste is dit om gewoon met je buren te bespreken. Dat werkt het beste.

In principe mag je gewoon bloot in je eigen tuin, tenzij je van de openbare weg zichtbaar bent.

Als je buren echt moeite moeten doen om je te zien dan is het geen probleem (rijdende rechter).

Jos
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn. Waar wij geweest zijn vindt je op onze site http://www.naturisten-forum.nl
Frivooltje
Super actief lid

Laatste tijd ben ik elke mooie dag wel op het Engelermeer geweest. Meestal in de schaduw maar gisteren een uitzondering gemaakt omdat de wind best frisjes was. Was al flink bruin maar ben nu echt goed bruin geworden en dit jaar eindelijk eens mooi bruin. :)
Alleen jammer dat het op sommige plaatsen wit blijft, zoals onderarmen en de naden bij de oksels. Maar om nu met je armen in de lucht te gaan zitten is ook zo weer wat.
Jos
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Jos »

We zijn zijn bijna klaar met pakken.
Er ontbrak nog en gasslang voor de koelkast.
Dus op naar Karsten Travelstore hier om de hoek.
Ze zitten op een tijdelijke plek nadat hun zaak een paar maanden geleden helemaal afgebrand is.
De gasslang hebben we gekocht maar verder kwamen we thuis met een nieuwe Karsten opblaasbare tent. Type 300. Een nieuwe keukentafel en nog wat spul.
Donderdagmiddag gaan we de attributen ophalen, die worden nog even gemaakt en dan rijden we naar het zuiden om te genieten van het blote leven, de zon, en Franse of Italiaanse cultuur en taal. En niet te vergeten de culinaire aspecten, de markten en nog veel meer.

De oude tent een Karsten 380. Gaan we t.z.t. aanbieden op marktplaats.

Jos
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn. Waar wij geweest zijn vindt je op onze site http://www.naturisten-forum.nl
Natukees
Super actief lid

Bericht door Natukees »

Heel veel plezier en een veilige reis gewenst. Geniet ervan.
GJ57
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door GJ57 »

Fijne vakantie en kom gezond weerom.
Chiyin
Actief lid

Bericht door Chiyin »

Ik zit vandaag te bibberen met een laag kleding aan...
En dat terwijl ik net mijn parkeerkaart voor een jaar parkeren op het naturistenstrand ontvangen heb :mrgreen:
Jos
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Jos »

Chiyin schreef:Ik zit vandaag te bibberen met een laag kleding aan...
En dat terwijl ik net mijn parkeerkaart voor een jaar parkeren op het naturistenstrand ontvangen heb :mrgreen:
Zo koud daar? Hier zitten we bloot in de zon in de tuin.

Jos
Jo.w
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door Jo.w »

Frivooltje schreef: Maar om nu met je armen in de lucht te gaan zitten is ook zo weer wat.
Ik heb er ooit ééntje gezien die op knieën en onderarmen steunend ging zitten om de plooitjes ter hoogte van de billen ook bruin te krijgen :lol:
Frivooltje
Super actief lid

Jo.w schreef:
Frivooltje schreef: Maar om nu met je armen in de lucht te gaan zitten is ook zo weer wat.
Ik heb er ooit ééntje gezien die op knieën en onderarmen steunend ging zitten om de plooitjes ter hoogte van de billen ook bruin te krijgen :lol:
Nah, dat gaat mij toch even te ver.
Chiyin
Actief lid

Bericht door Chiyin »

Jos schreef:
Chiyin schreef:Ik zit vandaag te bibberen met een laag kleding aan...
Zo koud daar? Hier zitten we bloot in de zon in de tuin.

Jos
Waarschijnlijk moest ik nog wat wennen aan de weeromslag. Vandaag ben ik zelfs nog wezen zwemmen! Van de één naar de andere kant van het strand gezwommen, waarna ik wel het hele eind terug moest lopen - in mijn nakie- Ik hoop eind van het seizoen heen en terug te kunnen zwemmen.

Ik moet wel bekennen dat mannen toch stoerder zijn dan vrouwen... er waren minder dan 10 mensen op het strand, allen man... :shock:
Vero
Actief lid

Bericht door Vero »

Mannen, hè? Grote bek en veel praatjes op een forum, maar... (GRAPJE, HEREN!)
Natukees
Super actief lid

Bericht door Natukees »

Jo.w schreef: Ik heb er ooit ééntje gezien die op knieën en onderarmen steunend ging zitten om de plooitjes ter hoogte van de billen ook bruin te krijgen :lol:
Misschien was hij (of zij) gewoon met yoga oefeningen bezig :lol: .
Chiyin
Actief lid

Bericht door Chiyin »

Vandaag anderhalf uur op het strand geweest. Het was er een stukje drukker dan gisteren ;)
Het was warmer dan ik verwacht had.
Frivooltje
Super actief lid

Het was inderdaad heerlijk. Heb vandaag het licht uitgedaan. :)
McDownload
Actief lid

Bericht door McDownload »

Weer terug na drie weken rondreizen door Canada. Alles gekleed en helaas niet Sol Sante club kunnen bezoeken voor een paar blote overnachtingen (te fris op het moment dat we op Vancouver Island waren :( ) maar wel een prachtig land gezien. Dus gisteren maar weer eens naar de sauna om het blote leven weer op te pakken. Thermen Holiday was heerlijk rustig op vaderdag :P . Vandaag nog een dagje vrij maar helaas geen bloot-weer maar de zomer moet nog beginnen dus hopelijk nog genoeg blote dagen in het verschiet 8-)
PoppeSchuitema
Super actief lid

Bericht door PoppeSchuitema »

Wij zijn druk bezig met de voorbereidingen voor onze Amerika-reis, de vlucht is rond, we beginnen in Salt Lake City, van daar gaan we naar Las Vegas waar we een concert van Queen bezoeken, daarna zakken we af richting L.A.
Bloot als het kan, gekleed als het moet
GJ57
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door GJ57 »

Wij gaan zo een dagje Veluwse Bron doen. Kaartjes uit de krant , entree voor 11 euro voor twee , dat kun je niet laten lopen toch. Het weer mag nog iets beter worden wat mij betreft. Fijne dag allemaal.
GJ57
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door GJ57 »

GJ57 schreef:Wij gaan zo een dagje Veluwse Bron doen. Kaartjes uit de krant , entree voor 11 euro voor twee , dat kun je niet laten lopen toch. Het weer mag nog iets beter worden wat mij betreft. Fijne dag allemaal.
Een alleraardigste dag in een van de grootste saunacomplexen van Nederland. Het was behoorlijk druk waardoor het wachten op twee koppen koffie wel erg lang duurde. De lunch daarentegen was razendsnel op tafel. Eigenlijk verandert er weinig op dit complex. Een van de binnen saunas bovenin is al maanden buiten gebruik. Voor de rest werkt alles en is er ruimte genoeg om een rustig plekje te vinden. #geheimtip als je naar buiten loopt langs het binnenzwembad heb je links voor een soort van tuin met watertjes en twee leuke kleine saunas waar het niet druk is. Het was een lekkere dag met alleszins redelijk weer.
Henk D
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door Henk D »

Gisteravond lekker een uurtje gewandeld in de Mepperdennen. Op de terugweg even bij de Klinkenlierseplas gekeken. Had zin in een verfrissende duik. Heerlijk. Er was verder niemand dus snel de kleren uit en een blote duik genomen. Blootgewoon 8-)
Jaroslav
Zeer actief lid

Bericht door Jaroslav »

Gisteren in Parijd samen met de naturisten uit deze stad in de nieuwe gedoogzone van de Bois de Vincennes. Leuke contacten gehad. Samenwerking op gang !
Geld maakt niet gelukkig, maar je kunt er wel boodschappen mee doen (Coluche, franse cabaretier)
GJ57
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door GJ57 »

Lekker gewandeld vanmiddag nadat ik vanmorgen om 8.30 een gesprek had bij het UWV rondom een deskundigenoordeel.
Frivooltje
Super actief lid

Weer heerlijk genoten op het Engelermeer. Liep eerst nogal te twijfelen of ik zou gaan want het was nogal grijs hier. Maar echt, ben blij dat ik gegaan ben want het was echt fantastisch weer. Was alleen echt heel erg rustig. Niet meer dan 14 personen gezien. Rest van de week ben ik er ook te vinden voor zover ik nu kan zien.
Zaterdag heel misschien een boottochtje maar dat is nog niet zeker.
anakin
Super actief lid

Bericht door anakin »

Vandaag een vrije dag, dus maar weer 's naar Zandvoort toe gereden. De straffe noorderwind deed me eerst twijfelen of ik het strand wel op wilde, maar ben toch gegaan. Het was er rustig, en lekker liggen was het niet met het zand dat je neus en oren in waaide. Het was dus van korte duur, volgende week maar weer 's kijken (als ik weer vrij kan krijgen).
Frivooltje
Super actief lid

Frivooltje schreef:Zaterdag heel misschien een boottochtje maar dat is nog niet zeker.
Gisteren telefoon gehad en het gaat door. Ben benieuwd.
Plaats reactie