Wat heb je gedaan vandaag?

Discussieplatform over alle onderwerpen.
Kevinnec20

Re: Wat heb je gedaan vandaag?

Bericht door Kevinnec20 »

Ik ga morgen lekker v naar het zwembad
anakin
Super actief lid

Bericht door anakin »

Vandaag een motorfiets opgehaald met de aanhanger, en binnenkort 's kijken of ik hem rijdend ga krijgen. Voor de liefhebbers van oldtimers, het is een DKW van ruim 60 jaar oud. Eerst de zuiger los zien te krijgen, want die zit na 25 jaar stilstand helemaal vast.
marcel1970
Zeer actief lid

Bericht door marcel1970 »

Gisteren gewerkt een hele drukke dag gehad route Den Bosch mooi weer overal terrassen in de stad dus had de pijp aardig leeg toen ik gisteren thuis kwam.
Wilde eigenlijk vandaag richting Elsendorp of Beers maar geen puf dus het wordt een lui dagje vandaag thuis.
GJ57
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door GJ57 »

lekker vroeg de wandelschoenen aangetrokken en bij de Haarmühle gewandeld. Daarna even in de zon gehangen maar de wolken vieren vandaag zondag blijkbaar.
Bowmore
Super actief lid

Bericht door Bowmore »

Helaas niet naar Beers kunnen gaan, wel wezen zwemmen met de kinderen.
Kevinnec20

Bericht door Kevinnec20 »

Ben lekker wezen zwemmen wilde in speedo gaan durfde dst niet maar een iets langere zwembroek gedaan
anakin
Super actief lid

Bericht door anakin »

In de tuin lopen scheppen tot het te heet werd. Daarna aan mijn nieuwe motorfietsproject begonnen, maar er zal eerst wel een paar liter kruipolie nodig zijn om alles los te krijgen.
PoppeSchuitema
Super actief lid

Bericht door PoppeSchuitema »

Vandaag even heen en weer Texel geweest, de paardestal die ik gebouwd heb bied plaats aan 2 paarden zodat we er een logé paard bij gehaald hebben. Het is een jong paard die nog nooit een zadel op gehad heeft dus die moet alles nog leren, een mooie uitdaging voor mijn dochter.Afbeelding
Bloot als het kan, gekleed als het moet
Frivooltje
Super actief lid

Bericht door Frivooltje »

anakin schreef:Vandaag een motorfiets opgehaald met de aanhanger, en binnenkort 's kijken of ik hem rijdend ga krijgen. Voor de liefhebbers van oldtimers, het is een DKW van ruim 60 jaar oud. Eerst de zuiger los zien te krijgen, want die zit na 25 jaar stilstand helemaal vast.
Dat vraagt natuurlijk om een foto, voor de liefhebbers. :)
Kevinnec20 schreef:Ben lekker wezen zwemmen wilde in speedo gaan durfde dst niet maar een iets langere zwembroek gedaan
Ik snap echt niet waarom jij op dit forum zit met je Speedo en stringfetish.

Wilde vandaag naar Engelermeer. Gisteren zag het vooruitzicht er nog goed uit maar dat donderde vandaag letterlijk en figuurlijk in het water. Vooruitzichten voor aankomende week zien er ook niet bijster goed uit dus ben benieuwd.
I didn't choose to be naked. I am forced to wear clothes.
Als textiel niet wil meewerken verliest naakt altijd. :(
Johnny's forum (naturisme-nudisme) is gestopt per 20-05-2019.
Natukees
Super actief lid

Bericht door Natukees »

PoppeSchuitema schreef:Vandaag even heen en weer Texel geweest, de paardestal die ik gebouwd heb bied plaats aan 2 paarden zodat we er een logé paard bij gehaald hebben. Het is een jong paard die nog nooit een zadel op gehad heeft dus die moet alles nog leren, een mooie uitdaging voor mijn dochter.Afbeelding
Je bent een prima stallenbouwer Poppe.
En toen "even" heen en weer naar Texel, dat zal meer zijn dan een kwartiertje rijden :lol: .
O ja, en nog eens twee keer een kwartier varen :D .
Natukees
Super actief lid

Bericht door Natukees »

anakin schreef:Vandaag een motorfiets opgehaald met de aanhanger, en binnenkort 's kijken of ik hem rijdend ga krijgen. Voor de liefhebbers van oldtimers, het is een DKW van ruim 60 jaar oud. Eerst de zuiger los zien te krijgen, want die zit na 25 jaar stilstand helemaal vast.
Dat zal niet meevallen om de boel los te krijgen. Grote kans dat het één geheel met de cilinder is geworden door de roest. Ik hoop wel voor je dat hij loskomt en zelfs weer gaat draaien zonder problemen.. Is zeker nog een 2-takt?
Jos
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Jos »

Heerlijk naar het strand geweest in Bergen aan Zee.
Tegen 10:00 daar. Parkeren voor de strandingang noord. Lekker ontbeten bij het paviljoen en toen naar het naaktstrand.

Dar was het lekker rustig en door eb lagen de mensen behoorlijk verspreid. Het restaurant daar is gesloten?
Opvallen is elke keer weer dat er veel meer vrouwen dan mannen zijn. Ook veel alleen gaande vrouwen. het wordt dus als een veilig strand gezien.

We hebben ook heerlijk gewandeld in ons blootje naar schoorl en terug.

Prima dagje

Jos
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn. Waar wij geweest zijn vindt je op onze site http://www.naturisten-forum.nl
GJ57
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door GJ57 »

Jos schreef:Heerlijk naar het strand geweest in Bergen aan Zee.
Tegen 10:00 daar. Parkeren voor de strandingang noord. Lekker ontbeten bij het paviljoen en toen naar het naaktstrand.

Dar was het lekker rustig en door eb lagen de mensen behoorlijk verspreid. Het restaurant daar is gesloten?
Opvallen is elke keer weer dat er veel meer vrouwen dan mannen zijn. Ook veel alleen gaande vrouwen. het wordt dus als een veilig strand gezien.

We hebben ook heerlijk gewandeld in ons blootje naar schoorl en terug.

Prima dagje

Jos
Hoeveel km is dat ongeveer? Wij zijn ook van die wandelaars en lopen vaak van Callantsoog naar St Maartenszee en terug
Jos
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Jos »

GJ57 schreef:
Hoeveel km is dat ongeveer? Wij zijn ook van die wandelaars en lopen vaak van Callantsoog naar St Maartenszee en terug
Ik weet het niet exact maar vanaf de strandopgang naar Schoorl denk ik zo'n, 3,5 km enkele reis.
Was de eerste grote wandeling van mijn vrouw met haar nieuwe knie. Geen centje ongemak/pijn.

Jos
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn. Waar wij geweest zijn vindt je op onze site http://www.naturisten-forum.nl
anakin
Super actief lid

Bericht door anakin »

Natukees schreef:
Dat zal niet meevallen om de boel los te krijgen. Grote kans dat het één geheel met de cilinder is geworden door de roest. Ik hoop wel voor je dat hij loskomt en zelfs weer gaat draaien zonder problemen.. Is zeker nog een 2-takt?
Het is inderdaad nog een ouwe tweetakt. Eerst kijken wat de kruipolie kan betekenen voor ons.......
GJ57
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door GJ57 »

Jos schreef:
GJ57 schreef:
Ik weet het niet exact maar vanaf de strandopgang naar Schoorl denk ik zo'n, 3,5 km enkele reis.
Was de eerste grote wandeling van mijn vrouw met haar nieuwe knie. Geen centje ongemak/pijn.

Jos
Dat klinkt hoopgevend met de nieuwe knie. Terwijl strandlopen toch niet echt gemakkelijk is.
Jo.w
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door Jo.w »

Zaterdag, zondag en gisteren naar het verenigingsterrein geweest: Helios in Meerbeek.
Zwemmeke doen, biertje drinken op het terras van het clubhuis, beetje helpen met de voorbereiding van de Open Dag volgende zondag, nog maar eens naar 't zwembad, enz...

Had ff geen zin in andere dingen. Vandaag wat aanpassingen doen aan de elektrische installatie in het huis van de jongste.
Frivooltje
Super actief lid

Bericht door Frivooltje »

Vandaag begonnen met ziek worden vrees ik. Altijd fijn met je verjaardag voor de deur. :(
I didn't choose to be naked. I am forced to wear clothes.
Als textiel niet wil meewerken verliest naakt altijd. :(
Johnny's forum (naturisme-nudisme) is gestopt per 20-05-2019.
martien
Actief lid

Bericht door martien »

Hoe je het wendt of keert; die moet open. Haal eerst de kop er af, dan is de zuiger goed in te spuiten met kruipolie. Het is voor je te hopen dat de zuiger helemaal onder of boven staat. Maar meestal staan de zuigerveren bij een poort en dan wens ik je veel succes. Nog een tip: draai een blokje hout een halve millimeter kleiner dan de zuiger, dan kun je na het inweken met kruipolie voorzichtig los tikken. Is het een zuiger met een "kam" dat heb je nog een probleem extra. Succes.
zomernaturist
Zeer actief lid
Locatie: Ja.. Welkom in het verre oosten. Ik hou alles goud gozer. Omgeving vertrouwd, geboren en getogen. ;)

Bericht door zomernaturist »

Net bezig geweest met Flevonatuur toch maar eens wat beter bekijken. Aangezien we een lang weekend naar Flevonatuur gaan met een bevriend gezin.
We kwamen tot de conclusie dat wij een paar eisen hadden.

- Alle volwassenen: 's avonds met eigen flesjes wijn, tapas lekker bij het huisje zitten in een jacuzzi met sauna en veel privacy zodat naakt geen probleem hoeft te zijn.
- Kinderen: Zwembad met van die tegeltjes (blijkbaar hebben ze genoeg van natuurvijvers), ruimte om te spelen.
- Allen: Binnen Nederland en bij mooi weer lekker kunnen zonnen.

Verder zijn we toch bang dat het kon gaan regenen en wilden we dus ook een overdekt zwembad erbij hebben en echt ruimte in het huisje, geen stacaravan oid.
Toen werd de keuze ineens echt minimaal. Eigenlijk kan dit alleen op Flevonatuur, of heeft iemand nog betere ideeën?

Hoe dan ook we hebben een ooievaar huisje geboekt en hopen dat Flevonatuur ons dit keer beter bevalt. Mocht iemand nog tips hebben voor rustzoekers zoals ons om de zomervakantiedrukte van Flevonatuur te overleven dan horen wij dat graag :)
GJ57
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door GJ57 »

zomernaturist schreef:Net bezig geweest met Flevonatuur toch maar eens wat beter bekijken. Aangezien we een lang weekend naar Flevonatuur gaan met een bevriend gezin.

- Alle volwassenen: 's avonds met eigen flesjes wijn, tapas lekker bij het huisje zitten in een jacuzzi met sauna en veel privacy zodat naakt geen probleem hoeft te zijn.
- Kinderen: Zwembad met van die tegeltjes (blijkbaar hebben ze genoeg van natuurvijvers), ruimte om te spelen.

Verder zijn we toch bang dat het kon gaan regenen en wilden we dus ook een overdekt zwembad erbij hebben en echt ruimte in het huisje, geen stacaravan oid.
Toen werd de keuze ineens echt minimaal. Eigenlijk kan dit alleen op Flevonatuur, of heeft iemand nog betere ideeën?

Hoe dan ook we hebben een ooievaar huisje geboekt en hopen dat Flevonatuur ons dit keer beter bevalt. Mocht iemand nog tips hebben voor rustzoekers zoals ons om de zomervakantiedrukte van Flevonatuur te overleven dan horen wij dat graag :)
iets langer gaan en dan richting Denemarken, bijvoorbeeld via Admiral strand een huis huren in Blavand. Even goed opletten wat je aanklikt dus met twee gezinnen , twee badkamers is dan handig. En op Google maps de ligging bekijken. Super genieten.
Bowmore
Super actief lid

Bericht door Bowmore »

Elsendorp?
zomernaturist schreef:Net bezig geweest met Flevonatuur toch maar eens wat beter bekijken. Aangezien we een lang weekend naar Flevonatuur gaan met een bevriend gezin.

zomernaturist
Zeer actief lid
Locatie: Ja.. Welkom in het verre oosten. Ik hou alles goud gozer. Omgeving vertrouwd, geboren en getogen. ;)

Bericht door zomernaturist »

@Bowmore,
huisjes in combinatie met jacuzzi privacy op Elsendorp? Als jij ze weet te vinden dan hoor ik dat graag :D
Bowmore
Super actief lid

Bericht door Bowmore »

zomernaturist schreef:@Bowmore,
huisjes in combinatie met jacuzzi privacy op Elsendorp? Als jij ze weet te vinden dan hoor ik dat graag :D
Mmmm, dan blijft er idd niet veel anders over dan Flevonatuur .
Veel plezier daar :!:

Groetjes Jeroen
Natukees
Super actief lid

Bericht door Natukees »

Vandaag dit bordje aan de schuur geschroefd. Nóg meer duidelijkheid voor de visite en toekomstige nieuwe buren, haha.

Afbeelding
anakin
Super actief lid

Bericht door anakin »

Frivooltje schreef:
Dat vraagt natuurlijk om een foto, voor de liefhebbers. :)

Vandaag de zuiger los gekregen, dus het gaat de goede kant op..... Morgen 's naar de elektrische wirwar gaan kijken.......
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Jos
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Jos »

Naturisme op NPO radio.
Toevallig gehoord vandaag.
Twee journalisten die het heel even over naturisme hadden. Ze leken er weinig affiniteit mee te hebben.
Het bekend getal van 2.000.000 Nederlanders bloot recreëren kwam in beeld. Dat wilden ze niet geloven en gingen dus op onderzoek uit. De uitleg van de direkteru van de NFN overtuigde ze uiteindelijk omdat er een onderzoeksburo onderzoek naar had gedaan.
Ook Chirsty-Anne van Inernatur kwam aan het woord en heeft ook nog een en ander uitgelegd.

Jos
wingryder
Zeer actief lid

Bericht door wingryder »

niet alleen vandaag maar ook de afgelopen dagen lekker aan het sleutelen geweest aan mijn motor.
Ik heb er een elektrisch verstelbaar windscherm opgebouwd, het originele scherm was ook wel verstelbaar maar dat ging handmatig en dan moet je stoppen om te verstellen, nu kan het het door een druk op de knop terwijl ik rijd. :D
Was een hele klus maar het is goed gelukt, hieronder een paar foto's.
114 (1)-800x600.JPG
114 (3)-800x600.JPG
114 (4)-800x600.JPG
114 (5)-800x600.JPG
114 (7)-800x600.JPG
wingryder
Zeer actief lid

Bericht door wingryder »

nog wat foto's
114 (12)-800x600.JPG
114 (13)-800x600.JPG
114 (15)-800x600.JPG
Het eindresultaat, de dwarse streep is stof hoor, geen kras ;) ;)

Ben er blij mee
Natukees
Super actief lid

Bericht door Natukees »

Prachtige motor. En een elektrisch verstelbaar scherm. Wat er allemaal niet kan tegenwoordig. En wat een fijne grote ruimte om te sleutelen. Ideaal.
Plaats reactie