true that , laten we dat zo houden, ik denk dat zelfs ik me dan een hoedje schrik als er ineens naakte mensen in mijn portiek staanAlleen Jehova's gaan niet naakt langs de deuren

true that , laten we dat zo houden, ik denk dat zelfs ik me dan een hoedje schrik als er ineens naakte mensen in mijn portiek staanAlleen Jehova's gaan niet naakt langs de deuren
En was het wat ?marcel1970 schreef:Gisteren zijn we naar Thermen Soesterberg geweest.
Idioot hoog bedrag voor zo n accu maar het is heel moeilijk om een andere accu te plaatsen geloof ik. Mijn vrouw heeft een Trek en daar hebben we al zon gedonder mee gehad en kosten. Een alternatieve accu is niet plaatsbaar en de boel is erg beveiligd. Succes ! (en met dit weer naar buiten brrrrr, maar soms moet je wel)Natukees schreef:Ik moest toch even de deur uit op mijn elektrische fiets. Ik had de fiets daarvoor vannacht binnen gezet om op kamertemperatuur de accu op te laden. Maar al snel verscheen onderweg de foutmelding E-0003 op het display en de motor staakte met de voor mij broodnodige ondersteuning. Dus op eigen spierkracht verder en op slakkengang. Het voordeel was wel dat ik het er warm van kreeg maar mijn benen snel verzuurden. Nu blijkt die code aan te geven dat de elektronica van de accu het begeven heeft. Of ik even €515,00 wil aftikken voor een nieuwe accu. Ehm, nee, natuurlijk wil ik dat niet. Ik ga daar maar nog even over nadenken
.
Het advies van onze fietsenhandelaar was om de fiets bij koude temperaturen altijd binnen te zetten. Tja daar heb je natuurlijk niks aan als dat ding altijd al in een verwarmde garage staat. het is heerlijk een elektrische fiets maar nog niet echt uit ontwikkeld qua accu. (goh waar hoor ik dat meer o ja bij die dure Tesla )Natukees schreef:Ja belachelijke bedragen voor die fietsaccu's. Bij mijn fiets zit hij onzichtbaar in de schuine framebuis. Dus extra duur. Dus ga ik maar voor een andere (gebruikte) fiets.
https://www.klacht.nl/padova-na-4500-km-overleden/ Ik denk dat je zelf ook al wel gegooled hebt maar het is blijkbaar een veelvoorkomende melding.Natukees schreef:Ja belachelijke bedragen voor die fietsaccu's. Bij mijn fiets zit hij onzichtbaar in de schuine framebuis. Dus extra duur. Dus ga ik maar voor een andere (gebruikte) fiets.
Jan.wingryder schreef:De afgelopen dagen doorgebracht in Duitsland, we(Els en ik) waren een paar dagen in Osterspai.
Dat is een klein plaatsje aan de rijn vlak bij Koblenz, we verbleven in hotel Lindenhof.
Was echt leuk, prachtig weer, wel berekoud maar heel zonnig zodat we mooie wandelingen hebben kunnen maken.
Verder is de omgeving daar erg mooi en we hebben van alles bekeken.
Leuk hotel,mooie kamer, goed, lees Duits, eten. dwz veel en lekker, geen culinaire hoogstandjes maar gewoon goed te nassen.
een Schnitzel die je bord bedekt en een flesje wijn voor 13 euro/ L dus dat was goed te doen.
En wat nog het mooiste was, er was een sauna waar we elke dag gebruik van maakten en verder niemand, geheel prive dus.
Niet nodig maar als je het treft wel leuk.
Een aanrader, te boeken bij Pharos reizen. ( nee ik heb geen aandelen)
We hebben dit al vaker gedaan maar het blijft leuk, dus weer voor herhaling vatbaar.
Groet,
Jan
Gelukkig kon ik gebruik maken van een sleutelruimte inclusief brug. Anders was ik er inderdaad niet aan begonnen.Frivooltje schreef:Dat zal je vast niet buiten op straat hebben gedaan.
Ook ik heb veel kou geleden van de week, het lossen van een vracht veevoer (32 ton) duurt ongeveer 2,5 uur en al die tijd sta je naast de oplegger bij de bedieningskast, je moet er bij blijven want als het even stagneert moet je de blower en sluis onmiddellijk stilzetten omdat anders de hele slang en buis verstopt raakt en je daar veel werk van krijgt. Met de temperaturen van afgelopen week had je na het lossen geen gevoel meer in handen en voeten.marcel1970 schreef:Wat heb ik gedaan deze week in de vrieskou en soms ook sneeuw zitten blauw bekken tijdens het het werk
Inderdaad Gust dat is al gebeurd.gust schreef:Angelique, denk er aan dat je dat koude washandje ook weer een keer terug krijgt!