Natukees schreef:Wat een ellende kan zo'n wortel geven. Brrr. Je bent er dus voorlopig zoet mee. Sterkte ermee. Dat je nu niet goed kunt eten kan wel een positief effect hebben als je wilde afvallen

. Dan "heb een nadeel toch weer een voordeel".

Helaas Kees, ik kan nog steeds teveel slechte dingen naar binnen werken.
Vla, koekjes (want die kan je laten smelten op je tong), chocolade.
Heb nu het idee dat ze de binnenkant van mijn lip vastgehecht hebben aan het tandvlees. Als ik in de spiegel kijk dan lijkt het daar ook sterk op. En dat verklaard ook waarom sommige bewegingen zeer doen. Maar over het algemeen mag ik niet klagen want had het véél erger verwacht.
anakin schreef:Bij mijn verstandskiezen zat ook alles horizontaal, dus die moesten er ook allemaal uit. Boven liggen ze nagenoeg los, maar onder was een heel gevecht. Gelukkig ben ik daar vanaf, en nu maar hopen dat de andere kiezen geen klachten gaan veroorzaken.
Ik hoop het ook voor je. Niets is beter dan je eigen tanden.
JurgenZ schreef:Hier een mazzelaar; beide kanten binnen 5 minuten (ene week de een, andere week de ander) via een mooie wig van de kaakchirurg!
Ik ken ook zo'n iemand maar dat is mij helaas niet gegeven.
marcel1970 schreef:In elkaar beterschap Frivooltje is een beste marteling geweest zo te lezen
Dank je.
Gisteren dus weer wezen bowlen in België. Deze keer helaas niet gewonnen maar het was wel gezellig. En daar gaat het toch uiteindelijk om.