Wat heb je gedaan vandaag?

Discussieplatform over alle onderwerpen.
Plaats reactie
Jos
Beheerder
Contacteer:

Re: Wat heb je gedaan vandaag?

Bericht door Jos »

wim454 schreef: Ik zit zelf intussen ook al sinds januari thuis met een b-o.
"Probeer je te ontspannen" was en is voor mij echt 1 van de dooddoeners. Alsof een mens ergens een ontspanknop zitten heeft. Neem je tijd en als je eens een mindere dag hebt, so be it!
Veel sterkte!
Ik kan me dat wel voorstellen dat je dat als dooddoener ziet. bovendien heb je weinig trek in dingen die onder ontspannen verstaan worden.
Muziek is wel en van de dingen die het brein in positieve zijn kunnen beinvloeden.

Sterkte

Jos
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn. Waar wij geweest zijn vindt je op onze site http://www.naturisten-forum.nl
GJ57
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door GJ57 »

Jos schreef:
"Probeer je te ontspannen" was en is voor mij echt 1 van de dooddoeners. Alsof een mens ergens een ontspanknop zitten heeft. Neem je tijd en als je eens een mindere dag hebt, so be it!
Veel sterkte!
Ik kan me dat wel voorstellen dat je dat als dooddoener ziet. bovendien heb je weinig trek in dingen die onder ontspannen verstaan worden.
Muziek is wel en van de dingen die het brein in positieve zijn kunnen beinvloeden.

Sterkte

Jos
Ik wandel, ik fiets (nu even niet na een kleine operatie aan het zitdeel) en knoei wat met de laptop. Hebben een grote tuin waar ik me soms gewoon in gooi en aan de gang ga. Het moet gewoon maar leuk. Nee.
Jos
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Jos »

GJ57 schreef:
Ik wandel, ik fiets (nu even niet na een kleine operatie aan het zitdeel) en knoei wat met de laptop. Hebben een grote tuin waar ik me soms gewoon in gooi en aan de gang ga. Het moet gewoon maar leuk. Nee.
Dat is nu net het probleem, kunnen genieten.. Op de een of andere manier staan je hersenen dat niet toe en dat heeft echt tijd nodig. Dat geduld is de grootste beproeving. Daar kom je uiteindelijk door heen en als het goed is gegaan ben wel rijker in je ervaring hoe je dingen wel en niet moet aanpakken.

ik wens je sterkte. Het komt goed!
Jos
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn. Waar wij geweest zijn vindt je op onze site http://www.naturisten-forum.nl
GJ57
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door GJ57 »

Jos schreef:
GJ57 schreef:
Dat is nu net het probleem, kunnen genieten.. Op de een of andere manier staan je hersenen dat niet toe en dat heeft echt tijd nodig. Dat geduld is de grootste beproeving. Daar kom je uiteindelijk door heen en als het goed is gegaan ben wel rijker in je ervaring hoe je dingen wel en niet moet aanpakken.

ik wens je sterkte. Het komt goed!
Jos
Ik dank je Jos, ik heb er vertrouwen in dat het goed gaat komen, geduld is bij mij altijd al een lastige geweest maar moet nu wel rustig aan doen.
Danny

Bericht door Danny »

gisteren is Berry geweest en nog even gefietst naar het centrum. :D
en maandag het kippenhok geverfd aan de buiten kant. :D
en vandaag het boek binnen gekomen van Aad van toor :D
Frivooltje
Super actief lid

Bericht door Frivooltje »

Vandaag mij eigen kapot gezweet, ik vond het echt veel te benauwd.
Helaas moest ik gekleed zijn omdat er een monteur hier binnen bezig was.
I didn't choose to be naked. I am forced to wear clothes.
Als textiel niet wil meewerken verliest naakt altijd. :(
Johnny's forum (naturisme-nudisme) is gestopt per 20-05-2019.
PoppeSchuitema
Super actief lid

Bericht door PoppeSchuitema »

Wij zijn gisteren aangekomen in Denemarken en staan nu op de naturistencamping in Odder. De tent is vannacht op windbestendigheid beproefd en nu wordt de waterdichtheid getest. Verder is het een mooie camping met ruime plekken en goede voorzieningen, het sanitair is ruim en schoon kortom een goede plek om te vertoeven
Bloot als het kan, gekleed als het moet
Jos
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Jos »

Veel plezier Poppe.

Jos
Natukees
Super actief lid

Bericht door Natukees »

PoppeSchuitema schreef:Wij zijn gisteren aangekomen in Denemarken en staan nu op de naturistencamping in Odder. De tent is vannacht op windbestendigheid beproefd en nu wordt de waterdichtheid getest. Verder is het een mooie camping met ruime plekken en goede voorzieningen, het sanitair is ruim en schoon kortom een goede plek om te vertoeven
Nu maar hopen dat je de tent snel op zonverkleurbestendigheid kan testen 8-) .Veel plezier.
GJ57
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door GJ57 »

PoppeSchuitema schreef:Wij zijn gisteren aangekomen in Denemarken en staan nu op de naturistencamping in Odder. De tent is vannacht op windbestendigheid beproefd en nu wordt de waterdichtheid getest. Verder is het een mooie camping met ruime plekken en goede voorzieningen, het sanitair is ruim en schoon kortom een goede plek om te vertoeven
Ik weet niet of je van musea houdt maar in Kolding wat op zich al een leuke stad is heb je een echt schitterend museum http://www.trapholt.dk/ . Een bijzonder mooi gebouw, vaak prachtige tentoonstellingen.
PoppeSchuitema
Super actief lid

Wij zijn 1 dag naar Aarhus geweest naar Aros een "museum" met de meest uiteenlopende collecties en onderwerpen, heel leuk, heel apart, later zijn we nog bij het Moesgard museum geweest maar dat was ons de €20 pp niet meer waard voor die 1 1/2 uur wat ons nog restte
GJ57
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door GJ57 »

PoppeSchuitema schreef:Wij zijn 1 dag naar Aarhus geweest naar Aros een "museum" met de meest uiteenlopende collecties en onderwerpen, heel leuk, heel apart, later zijn we nog bij het Moesgard museum geweest maar dat was ons de €20 pp niet meer waard voor die 1 1/2 uur wat ons nog restte
Aros en de stad Aarhus zijn geweldig Moes Gard is een mooi gebouw maar wij vonden de tentoonstelling toen erg matig. Ieder zijn smaak. Fijne vakantie verder.
Danny

Bericht door Danny »

zo uit eten en nu 3 weken vakantie gaan we leuke dingen doen.
en net nog even Zelda gespeeld.
Natukees
Super actief lid

Bericht door Natukees »

Fijne vakantie Danny.
Danny

Bericht door Danny »

Natukees schreef:Fijne vakantie Danny.
komt helemaal goed Kees :D
anakin
Super actief lid

Bericht door anakin »

Waar ga je naartoe, Danny?
Danny

Bericht door Danny »

anakin schreef:Waar ga je naartoe, Danny?
Hoi anakin

we gaan gezellig dagjes weg in de vakantie :D.
maar we gaan niet kamperen of naar het buitenland.
Sander H
Actief lid

Bericht door Sander H »

PoppeSchuitema schreef:Wij zijn 1 dag naar Aarhus geweest naar Aros een "museum" met de meest uiteenlopende collecties en onderwerpen, heel leuk, heel apart, later zijn we nog bij het Moesgard museum geweest maar dat was ons de €20 pp niet meer waard voor die 1 1/2 uur wat ons nog restte
Ons reisdoel dit jaar is NFJ.
Net onder Århus.
Ik kijk uit naar je reisverslag om ideeen op te doen.
1 van onze maingoals is Legoland.
Op de lange duur kan niemand er aan ontkomen zichzelf te zijn.
Danny

Bericht door Danny »

vandaag gezellig een dagje weg geweest naar Utrecht met mijn moeder en vader.
wezen kijken naar de Harry potter spullen uit de film
en toen nog uit eten geweest daar na
wim454
Actief lid

Bericht door wim454 »

Jos schreef:
Veel sterkte!

Sterkte

Jos
Muziek is inderdaad een middel om even los te laten. Ik kan er sinds enkele weken geregeld van genieten om mijn muziekcollectie opnieuw te ontdekken.
Praten helpt ook. Omring je met mensen die kunnen luisteren zonder te oordelen en die zichzelf kwetsbaar durven opstellen om een diepgaand en deugddoend gesprek te kunnen voeren.

Maar zoals eerder aangebracht, een mindere dag?, so be it! Volg je eigen ritme, elke dag opnieuw.

Groeten
GJ57
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door GJ57 »

Muziek is inderdaad een middel om even los te laten. Ik kan er sinds enkele weken geregeld van genieten om mijn muziekcollectie opnieuw te ontdekken.
Praten helpt ook. Omring je met mensen die kunnen luisteren zonder te oordelen en die zichzelf kwetsbaar durven opstellen om een diepgaand en deugddoend gesprek te kunnen voeren.

Maar zoals eerder aangebracht, een mindere dag?, so be it! Volg je eigen ritme, elke dag opnieuw.

Groeten
Heel langzaam maar zeker beginnen mensen te ontdekken dat ik niet meer werk. (ik werk veel thuis normaal) Nu krijg ik uitnodigingen om mee te gaan wandelen enzo en dat helpt. Knoei wat in de iets te grote tuin. Lees een boek (dat lukt namelijk wel) Zet smorgens radio 10 aan. Fiets en wandel. Maar vooruitgang voel ik nog niet. (achteruitgang ook niet meer dus das winst) Werkgever zegt als je hulp nodig hebt dan betaal je dat zelf maar of je ziektekostenverzekeraar. Maandag komen ze de lease auto ophalen want zo is de regel , langer dan twee maanden niet werkzaam hoppa. Is niet echt bevorderlijk voor herstel natuurlijk maar regels zijn regels en vanuit zakelijk oogpunt snap ik het ook weer wel. Ik ben op zoek naar energie :-)
Natukees
Super actief lid

Bericht door Natukees »

GJ57 schreef:
Heel langzaam maar zeker beginnen mensen te ontdekken dat ik niet meer werk. (ik werk veel thuis normaal) Nu krijg ik uitnodigingen om mee te gaan wandelen enzo en dat helpt. Knoei wat in de iets te grote tuin. Lees een boek (dat lukt namelijk wel) Zet smorgens radio 10 aan. Fiets en wandel. Maar vooruitgang voel ik nog niet. (achteruitgang ook niet meer dus das winst) Werkgever zegt als je hulp nodig hebt dan betaal je dat zelf maar of je ziektekostenverzekeraar. Maandag komen ze de lease auto ophalen want zo is de regel , langer dan twee maanden niet werkzaam hoppa. Is niet echt bevorderlijk voor herstel natuurlijk maar regels zijn regels en vanuit zakelijk oogpunt snap ik het ook weer wel. Ik ben op zoek naar energie :-)
Probeer je toch zoveel mogelijk te concentreren op de (aangeboden) positieve dingen die je leven kunnen veraangenamen. Dus probeer de negatieve gebeurtenissen zoals het weghalen van je leaseauto of verkeerde opmerkingen van je werkgever e.d. snel te vergeten. Dus echt alleen nog maar dingen doen wat je leuk vindt. Ikzelf krijg altijd veel positieve gevoelens als ik bloot kan zijn. Naturisme heeft op mij een vitamine-D effect zonder zon :D . Er van uitgaande dat jij ook kunt genieten van het blote leven kun je er nu in deze zomertijd hopelijk veel gebruik van maken. Alle beetjes helpen. Succes en sterkte verder.
anakin
Super actief lid

Bericht door anakin »

Wat heb je gedaan vandaag....., dingen die ik beter had kunnen laten.
Vandaag bij een vriendin een boom omgezaagd waarbij de elektrische kettingzaag is doorgebrand, en op weg er naartoe ben ik nog aangereden ook. Had dus beter in m'n bed kunnen blijven vandaag.
Frivooltje
Super actief lid

Bericht door Frivooltje »

Boom is om en je bent niet gewond?
I didn't choose to be naked. I am forced to wear clothes.
Als textiel niet wil meewerken verliest naakt altijd. :(
Johnny's forum (naturisme-nudisme) is gestopt per 20-05-2019.
PoppeSchuitema
Super actief lid

De eerste week bij de nieuwe werkgever zit er op, lekker stressvrij kunnen rijden, geen gejaag, geen telefoontjes hoe het loopt, gewoon tijd voor koffie en eten, kon me aan de rij en rusttijden houden, prettige truck, goed materieel, kortom helemaal goed
Bowmore
Super actief lid

Bericht door Bowmore »

Zoals het eigenlijk hoort....
anakin
Super actief lid

Bericht door anakin »

Frivooltje schreef:Boom is om en je bent niet gewond?
Inderdaad, en dat is het belangrijkste.
anakin
Super actief lid

Bericht door anakin »

PoppeSchuitema schreef:De eerste week bij de nieuwe werkgever zit er op, lekker stressvrij kunnen rijden, geen gejaag, geen telefoontjes hoe het loopt, gewoon tijd voor koffie en eten, kon me aan de rij en rusttijden houden, prettige truck, goed materieel, kortom helemaal goed
Dat klinkt goed. Ik heb andere (lees: minder goede) verhalen gehoord van truckers.
Jos
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Jos »

waar ging de reis heen Poppe?

Jos
PoppeSchuitema
Super actief lid

Eerst een rondritje Nederland met 5 losadressen, daarna met een volle trailer weer naar zelhem, omgekoppeld voor een rondritje omgeving Fulda daar 2 adressen weer geladen voor NL en daar gelost. laden Hoogeveen voor Bremen, daar omgekoppeld voor een adres in Hengelo GLD en toen op de vrijdag nog een ritje rond de watertoren van Winterswijk.
Plaats reactie