Jongeren groep facebook

Jongeren hebben vaak andere vragen en wensen m.b.t. tot het naturisme. Zij kunnen hier terecht. Ouderen houdt u hier gedeisd.
Plaats reactie
Danny

Jongeren groep facebook

Bericht door Danny »

ik heb op facebook een groep gemaakt voorJongeren meld je aan als lid als je zin hebt :D
https://www.facebook.com/groups/1830317287197508/
JurgenZ
Super actief lid

Re: Jongeren groep facebook

Bericht door JurgenZ »

Leuk initiatief! Succes ermee.
Geniet nooit met mate ! ( van Loesje! )
Jos
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Jos »

Succes met besloten side.

Jos
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn. Waar wij geweest zijn vindt je op onze site http://www.naturisten-forum.nl
ArthurA
Zeer actief lid
Contacteer:

Bericht door ArthurA »

Succes!! Goed initiatief.
Hartelijke Groet.
Geniet van bloot zijn ;)
Arthur

www.flickr.com/photos/arthur-a
Natukees
Super actief lid

Bericht door Natukees »

Goed bezig Danny. Veel succes.
Jammer dat ik al "zo oud" ben :)
Gino
Actief lid

Bericht door Gino »

Bestaat deze groep nog? De link werkt hier niet...
johnnyvang
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door johnnyvang »

Gino schreef:Bestaat deze groep nog? De link werkt hier niet...
Nee hij bestaat niet meer.
Wulde wé wete vroag ut dan :P
Er zijn geen hokjes op http://naturisme-nudisme.info
Danny

Bericht door Danny »

nee deze groep heb ik verwijderd om dat er te veel mensen bij wouden die te oud waren voor de groep kreeg ik achter de schermen allemaal comantaar. denk dat die mensen te bang waren dat ze ergs niet bij mochten horen en bang dat ze iets zouden missen. maar de jongeren vonden het een goed idee.
plus voor mij is het val als beheerder niet weg gelegd
en ik had er duidelijk neer gezet jongeren naturisten groep.
maar daar keken de ouderen mensen niet na helaas.
en niks mis met ouderen mensen maar.
maar het was een groep helemaal van en voor jongeren
om die samen te brengen
daar door de groep wel gestopt
PoppeSchuitema
Super actief lid

Bericht door PoppeSchuitema »

Dat is bijna altijd het probleem bij doelgroepen, je krijgt altijd lidmaatschapverzoeken van mensen die de doelgroep helemaal niet zijn. Ik heb dat zelf al talloze keren meegemaakt. Mensen willen gewoon ergens bij horen wat hun wel leuk lijkt en denken dat de beheerder wel een uitzondering maakt want zij zijn immers de enige die bijna aan de doelstelling voldoet. Als je daar 1 keer aan toegeeft heb je een groep van mensen die overal bij horen behalve bij jouw doelgroep en de echte doelgroep zie je niet want die wil niet plaatsnemen in een groep waar ze zich niet thuis voelen qua samenstelling van de groep
Bloot als het kan, gekleed als het moet
Natukees
Super actief lid

Bericht door Natukees »

Dat klopt helemaal Poppe. Geldt ook voor een forum als dit. Flink ledenaantal waarvan maar een handjevol actief is. Sommigen nemen nog wel de moeite om zich voor te stellen, wat eigenlijk iedereen zou moeten doen als je je ergens aanmeldt. Waarom zijn stille leden (nog) lid? Met welk doel zijn ze lid geworden? Dat zullen onbeantwoorde vragen blijven.
bgxxxxxxx
Actief lid

Bericht door bgxxxxxxx »

Natukees schreef:Sommigen nemen nog wel de moeite om zich voor te stellen, wat eigenlijk iedereen zou moeten doen als je je ergens aanmeldt. Waarom zijn stille leden (nog) lid? Met welk doel zijn ze lid geworden? Dat zullen onbeantwoorde vragen blijven.
Ik nen het met je eens en ik dacht hetzelfde ook al ooit. Ik zit ook op het IYNO forum voor jongeren en daar is het verplicht je voor te stellen. Als dit niet gebeurd wordt je account verwijderd. Ik vind dit wel een goede regel want er zijn er zo veel die zich alleen aanmelden om te kunnen lezen en dat is niet waar een forum voor bedoeld is.
GJ57
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door GJ57 »

Natukees schreef:Dat klopt helemaal Poppe. Geldt ook voor een forum als dit. Flink ledenaantal waarvan maar een handjevol actief is. Sommigen nemen nog wel de moeite om zich voor te stellen, wat eigenlijk iedereen zou moeten doen als je je ergens aanmeldt. Waarom zijn stille leden (nog) lid? Met welk doel zijn ze lid geworden? Dat zullen onbeantwoorde vragen blijven.
Ik doe nog wel regelmatig wat op Facebook, daar heb ik onder mijn "vrienden" hetzelfde. Veel meelezers en weinig posters. Kom ik laatst hier in de stad een "vriend" tegen die kon letterlijk mijn posts en die van mijn vrouw oplepelen. Wat wandelen jullie toch veel die bij Den Nul dat was wel een hele mooie enzovoort. Zelf post hij nooit wat zelfs geen like :-) Ach ik vind het leuk. zeker op de facebookpagina #wandel1000kmin2017 wordt wel veel gereageerd en gepost (zo n 3000 leden)
Danny

Bericht door Danny »

PoppeSchuitema schreef:Dat is bijna altijd het probleem bij doelgroepen, je krijgt altijd lidmaatschapverzoeken van mensen die de doelgroep helemaal niet zijn. Ik heb dat zelf al talloze keren meegemaakt. Mensen willen gewoon ergens bij horen wat hun wel leuk lijkt en denken dat de beheerder wel een uitzondering maakt want zij zijn immers de enige die bijna aan de doelstelling voldoet. Als je daar 1 keer aan toegeeft heb je een groep van mensen die overal bij horen behalve bij jouw doelgroep en de echte doelgroep zie je niet want die wil niet plaatsnemen in een groep waar ze zich niet thuis voelen qua samenstelling van de groep
dat klopt helemaal.
ik heb zelf nooit mensen uit genodigd alleen 1 iemand die ik zelf ken.

plus ik voelde me ook niet goed als beheerder ik was mezelf niet ik ben dat veel te zacht voor.
plus iedereen wou het anders.
de ene wou het tot die leeftijd ik tot die en weer een andre tot die leeftijd.
dus ben ik er mee gestopt.
marcel1970
Zeer actief lid

Bericht door marcel1970 »

Zelf ben im lid geworden van dit Forum om ervaringen uit te wisselen en ideeën op te doen en inmiddels heb ik al een hoop dingen gelezen waarvan ik zoiets heb dat lijkt me wel wat.
Met posten ben ik niet heel actief dat komt ook omdat ik nog een hobby heb die niet geschikt is om dat bloot te doen.
Natukees
Super actief lid

Bericht door Natukees »

marcel1970 schreef: Met posten ben ik niet heel actief dat komt ook omdat ik nog een hobby heb die niet geschikt is om dat bloot te doen.
Je hebt toch al "actief lid" boven je avatar staan :D . En met 57 berichten ben je dat ook ;) .

Ik denk dat de meeste buitenshuis hobby's niet bloot gedaan kunnen worden.
Plaats reactie