Wat heb je gedaan vandaag?
- JurgenZ
- Super actief lid
Re: Wat heb je gedaan vandaag?
Wij hebben twee boompjes geplant op onze stek op Flevo en nog een tweetal potten geplaatst. Heerlijke stek!
Geniet nooit met mate ! ( van Loesje! )
-
- Super actief lid
Niet alleen voor de show. Ook voor mijn eigen gemoedsrust. Als ik een vuile auto moet rijden dan voel ik mezelf ook vies. Ook de binnenkant moet netjes zijn. Maar ook weer niet obsessief hoor. Hij hoeft echt niet smetteloos te zijn. Ik was hem alleen maar als hij vuil is. En wassen alleen met water. Niks geen schoonmaakmiddelen. Poetsen doe ik nooit. Bij elke poetsbeurt "beschadig" je de lak en dan moet je voortaan regelmatig blijven poetsen. En toch blijft mijn koets met alleen waterwassen glimmen als een kattenkeutel in de maneschijn. En ja, als de matten vuil zijn van vieze schoenen of zo dan klop ik ze meteen na de rit uit.Jos schreef:Geloof ik helemaal niks van. Hij is nu 17 jaar oud en is nog prima.Frivooltje schreef:
Als je je auto wast dan is dat voor het behoud van de wagen.
Autowassen is gewoon voor de show.
Jos
Maar dat een schone auto langer mee gaat is onzin. Ook daar heb ik voorbeelden van gezien. Vooral in droge zomertijden heb je wel eens van die dagen dat er langzaam een laagje zand ontstaat. Dat laat ik liggen totdat ik een keer echt met de auto weg moet. Zo'n zandlaagje is een prima uv-bescherming.
Vandaag was ik niet aan de auto bezig maar had ik weer mijn taak als oppasopa op 3 schatten van kleinkinderen, samen met oppasoma.
-
- Actief lid
Vandaag heerlijk naar Elysium geweest.
Gelukkig mooi tuin weer.
Wat een enorm complex. Niet echt mijn ding.
Sauna's op temperatuur, lekker broodje gegeten.
Moet er niet aan denken dat je daar bent als het weer wat minder is.
Gelukkig mooi tuin weer.
Op de lange duur kan niemand er aan ontkomen zichzelf te zijn.
- Jos
- Beheerder
- Contacteer:
Auto's wassen was mijn bron van inkomsten gedurende een aantal jaren (wel heel lang gelden). Al dat chroom reinigen. Uren was je bezig.
Kon wel gratis een avondje uit lol.
De huidige auto's zitten goed in de lak en bescherming. Die hoeven echt niet meer gereinigd te worden.
Vroeger reden we citroen en vooral de GSA was een roestbak na 3 jaar uit de fabriek, poetsen of niet.
En die boenwas simonaise o.i.d. haalde gewoon elke keer een laagje van de lak af.
Ik ga niet meer poetsen. Gewoon gebruiken dat ding.
Jos
Kon wel gratis een avondje uit lol.
De huidige auto's zitten goed in de lak en bescherming. Die hoeven echt niet meer gereinigd te worden.
Vroeger reden we citroen en vooral de GSA was een roestbak na 3 jaar uit de fabriek, poetsen of niet.
En die boenwas simonaise o.i.d. haalde gewoon elke keer een laagje van de lak af.
Ik ga niet meer poetsen. Gewoon gebruiken dat ding.
Jos
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn. Waar wij geweest zijn vindt je op onze site http://www.naturisten-forum.nl
- PoppeSchuitema
- Super actief lid
Een heerlijke week op Texel gehad, het weer was niet verkeerd, mooi concours gehad, vandaag gaan we weer naar huis
Bloot als het kan, gekleed als het moet
-
- Super actief lid
Zo zie je maar weer hoe mensen iets verschillend kunnen ervaren. Ik vind dat grote juist prettig. Dan ben ik er lekker "anoniem" . En ik ga er juist wel graag heen in de wintertijd. Ik vind het binnen heel sfeervol.Sander H schreef:Vandaag heerlijk naar Elysium geweest.
Gelukkig mooi tuin weer.
- PoppeSchuitema
- Super actief lid
We zijn weer thuis, we hebben een mooie week Texel gehad, het concours was naar tevredenheid, 1 x een 2de prijs en voor de rest mooi kunnen oefenen want het is nog een jong paard en paard en amazone moeten nog een team worden (ze kennen elkaar nog maar een half jaar). Ik ben niet aan t zeevissen toe gekomen want begin van de week was de zee veel te ruw en achter in de week geen tijd/gelegenheid meer, De enige naakt activiteiten welke ik gedaan heb was van de douche naar de slaapkamer want het was er geen weer voor de temperatuur is nauwelijks boven de 10 graden geweest. Alles met alles een zeer geslaagde minivakantie
- LeonhardR
- Actief lid
Al dagen in de klusmodus en hopelijk zijn we voor het weekend klaar, want ik heb wel weer eens zin om naar Zandvoort te gaan.
Een doen kan altijd.... (ook een Pb is welkom)
-
- Super actief lid
Niet veel, mijn nek zit helemaal vast. Vermoed spierpijn.
I didn't choose to be naked. I am forced to wear clothes.
Als textiel niet wil meewerken verliest naakt altijd.
Johnny's forum (naturisme-nudisme) is gestopt per 20-05-2019.
- GJ57
- Super actief lid
- Contacteer:
De schrik van mijn leven gehad: wij reden terug van vakantie gisteren en na een uurtje rijden begon ik erg te gapen , helemaal kapot opeens. Op een bepaald moment geeft mijn vrouw (die naast mij zit) een harde gil en ik schrik "wakker". Bijna bovenop een vrachtauto geknald. Schrik zit er nog goed in. Gelukkig alles goed afgelopen maar dit had ik nog nooit meegemaakt in de dikke 50k die ik per jaar rij. Mijn vrouw heeft het laatste stukje gereden.
- Jos
- Beheerder
- Contacteer:
Dat is schrikken.
Gelukkig goed afgelopen.
Waarom was je zo moe?
Jos
Gelukkig goed afgelopen.
Waarom was je zo moe?
Jos
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn. Waar wij geweest zijn vindt je op onze site http://www.naturisten-forum.nl
- GJ57
- Super actief lid
- Contacteer:
Jos schreef:Dat is schrikken.
Gelukkig goed afgelopen.
Waarom was je zo moe? Dat is de vraag inderdaad: slecht slapen de laatste tijd, veel stressoren en te weinig rust in mijn hoofd. Maar aan het einde van een vakantie zou dat toch een beetje beter moeten zijn.
Jos
- GJ57
- Super actief lid
- Contacteer:
Huisarts geeft aan emotionele uitputting (burn out) te lang mee doorgelopen nu de consequenties. Dikke vette balen maar lichaam vertelt dat het moet.GJ57 schreef:Jos schreef:Dat is schrikken.
Gelukkig goed afgelopen.
Waarom was je zo moe? Dat is de vraag inderdaad: slecht slapen de laatste tijd, veel stressoren en te weinig rust in mijn hoofd. Maar aan het einde van een vakantie zou dat toch een beetje beter moeten zijn.
Jos
- Jos
- Beheerder
- Contacteer:
Nou beterschap dan maar. Veel wandelen en naar muziek luisteren helpt vaak goed.GJ57 schreef: Huisarts geeft aan emotionele uitputting (burn out) te lang mee doorgelopen nu de consequenties. Dikke vette balen maar lichaam vertelt dat het moet.
Jos
- GJ57
- Super actief lid
- Contacteer:
wandelen komt goed , muziek hmmm. Dit zijn wel de tips waar ik wat aan heb in plaats van al die mensen die zeggen ga leuke dingen doen. #ikgawandelen (en even niet werken)
-
- Actief lid
Vandaag heerlijk gewandeld 40km. Voorbereiding voor de 4 daagse. Voor het eerst in korte broek heerlijk. Nu hopen dat het weer strandweer word dan kan ik tijdens een wandeltocht lekker een duik nemen op het naakstrand.
- GJ57
- Super actief lid
- Contacteer:
het was heerlijk wandelweer maar wij hadden even andere dingen , morgen weer.edwin2015 schreef:Vandaag heerlijk gewandeld 40km. Voorbereiding voor de 4 daagse. Voor het eerst in korte broek heerlijk. Nu hopen dat het weer strandweer word dan kan ik tijdens een wandeltocht lekker een duik nemen op het naakstrand.
-
- Super actief lid
Het was vandaag weer zover:
En ik deed er natuurlijk ook weer aan mee want het het was echt lekker weer vandaag.
Even een schilderachtig plaatje van gemaakt.
En ik deed er natuurlijk ook weer aan mee want het het was echt lekker weer vandaag.
Even een schilderachtig plaatje van gemaakt.
- marcel1970
- Zeer actief lid
Vandaag een dagje Wildlands in Emmen gedaan
- PoppeSchuitema
- Super actief lid
Ik was gistermiddag vissen, het was warm, rustig en beschut dus geen enkele reden om de kleren aan te houden, mijn eerste naaktvisdag dit jaar
- Jos
- Beheerder
- Contacteer:
leuk Kees, hier is bijna elke dag naakt tuinieren.
Jos
Jos
-
- Super actief lid
Oef, dat is minder. Maar gelukkig goed afgelopen. Sterkte met de Burn-out.GJ57 schreef:De schrik van mijn leven gehad: wij reden terug van vakantie gisteren en na een uurtje rijden begon ik erg te gapen , helemaal kapot opeens. Op een bepaald moment geeft mijn vrouw (die naast mij zit) een harde gil en ik schrik "wakker". Bijna bovenop een vrachtauto geknald. Schrik zit er nog goed in. Gelukkig alles goed afgelopen maar dit had ik nog nooit meegemaakt in de dikke 50k die ik per jaar rij. Mijn vrouw heeft het laatste stukje gereden.
I didn't choose to be naked. I am forced to wear clothes.
- GJ57
- Super actief lid
- Contacteer:
Dank je, tijd is het credo geloof ik.Frivooltje schreef:Oef, dat is minder. Maar gelukkig goed afgelopen. Sterkte met de Burn-out.GJ57 schreef:De schrik van mijn leven gehad: wij reden terug van vakantie gisteren en na een uurtje rijden begon ik erg te gapen , helemaal kapot opeens. Op een bepaald moment geeft mijn vrouw (die naast mij zit) een harde gil en ik schrik "wakker". Bijna bovenop een vrachtauto geknald. Schrik zit er nog goed in. Gelukkig alles goed afgelopen maar dit had ik nog nooit meegemaakt in de dikke 50k die ik per jaar rij. Mijn vrouw heeft het laatste stukje gereden.
-
- Super actief lid
Sterkte met je burn-out GJ. Hopelijk gaat de zon letterlijk en figuurlijk snel voor je schijnen want dat doet een mens sowieso goed. Rust lekker en goed uit de komende tijd .
- martien
- Actief lid
Vanavond begonnen aan de nieuwe anekdote; Olling gezien. Olling is Brabants voor 'n heel, helemaal. De vorige blog: Goed dat de pastoor het niet weet is nog niet veel gelezen. Ben benieuwd als ik hier een notitie maak of dat resultaat heeft.
- anakin
- Super actief lid
Vandaag een vrije dag genomen en naar Thermen Soesterberg geweest. Ik kende alleen de oude locatie nog, maar de nieuwe is veel uitgebreider. En er wordt nog steeds bijgebouwd. Ook is het nieuwe gebouw nog niet af, genoeg bouwactiviteiten daar. Ondanks dat, topdag gehad.
- PoppeSchuitema
- Super actief lid
Gisteren waren schat en ik 10 jaar getrouwd en zijn we door de meiden mee uit eten genomen, het was erg gezellig en bovendien ook nog erg lekker. Alles met alles een leuke "trouwdag" gehad
- GJ57
- Super actief lid
- Contacteer:
Poppe van harte, wij gingen gisteren ook uit met dochterlief en vriend vanwege mijn 60 e verjaardag. Het was erg gezellig en lekker.
- GJ57
- Super actief lid
- Contacteer:
misschien moet je wat meer reclame maken? Bijvoorbeeld de directe link in je bericht zetten. Het is een alleraardigst verhaal over meneer pastoor en zijn Betsy.martien schreef:Vanavond begonnen aan de nieuwe anekdote; Olling gezien. Olling is Brabants voor 'n heel, helemaal. De vorige blog: Goed dat de pastoor het niet weet is nog niet veel gelezen. Ben benieuwd als ik hier een notitie maak of dat resultaat heeft.