Weekelijks Chatuurtje
-
- Actief lid
Weekelijks Chatuurtje
Het is me opgevallen dat er regelmatig mensen in de chatroom komen maar zelden zijn deze mensen tegelijk online. Mij leek het dus een goed idee om iedere week om een bepaalde tijd een chatuurtje af te spreken waardoor de chatroom weer actiever wprdt. Iedereen is welkom natuurlijk. Het lijkt me het beste als alle belangstellenden reageren met de dagen en tijden komen die het best uitkomen.
- anakin
- Super actief lid
Re: Weekelijks Chatuurtje
Vaste dagen is lastig voor mij, maar tijden lukt meestal wel. Na 20:00 uur ben ik dan meestal online.
- Jos
- Beheerder
- Contacteer:
Op het vorige forum werd er vaak gechat zo tussen 20:30 en 22:00 of soms nog later.
Jos
Jos
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn. Waar wij geweest zijn vindt je op onze site http://www.naturisten-forum.nl
-
- Actief lid
In de avond lijkt me inderdaad het handigst. Ik zelf dacht tussen 21.00 en 22.00. En voor mij zou dan op zaterdagen of zondagen het beste uitkomen. Maar het kan ook twee keer per week bijv. woensdag en zaterdag ofzo
- Jos
- Beheerder
- Contacteer:
Iedereen zal zelf kijken wat hem het beste uitkomt en of hij/zij willen praten in de chatbox.beargrylls8482 schreef:In de avond lijkt me inderdaad het handigst. Ik zelf dacht tussen 21.00 en 22.00. En voor mij zou dan op zaterdagen of zondagen het beste uitkomen. Maar het kan ook twee keer per week bijv. woensdag en zaterdag ofzo
Jos
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn. Waar wij geweest zijn vindt je op onze site http://www.naturisten-forum.nl
- anakin
- Super actief lid
In het begin na deze oproep leek er leven in te komen, maar helaas van korte duur.
En dat terwijl ik er bijna elke ben tussen 20:00 en 22:00 uur.
En dat terwijl ik er bijna elke ben tussen 20:00 en 22:00 uur.
- coboho
- Zeer actief lid
Chatten doe ik voor mijn plezier en wanneer mij het beste uitkomt.
Moet dus niet zo wezen dat je hier op bepaalde tijden/dagen zou moeten zijn. ik ben er onregelmatig nu eenmaal
cok
Moet dus niet zo wezen dat je hier op bepaalde tijden/dagen zou moeten zijn. ik ben er onregelmatig nu eenmaal
cok