Dacht ik zal eens wat beoordeling lezen.
Nou dat had ik beter niet kunnen doen

Zal er 2 citeren maar de negatieve lijst is iets langer.
Jammer dat je dan 12,50 betaald als dagjes mens terwijl je er niks voor terug krijgt.
Dan kun je beter naar de efteling gaan of walibi
Het huisje wat we huurde was in slechte staat, de vloer van de doucheruimte( nou ja doucheruimte
, je kon je kont er niet in keren en een thermosstaatkraan die niet werkte) was rot, onder het zeil van de benedenverdieping zat schimmel en een trap die levensgevaarlijk is en idd.... alcohol maakt meer kapot dan je lief is want na 1 wijntje gedronken te hebben is het niet meer verantwoordelijk om de trap te betreden. De keuken was verder in orde.
Zwembad: nu we hier een week zijn geweest hebben zowel dochterlief en echtgenoot een voetschimmel opgelopen en echtgenoot een oorontsteking want idd...... de hygiëne in het binnenbad is ver te zoeken en het buitenbad is de temperatuur ongeveer op het vriespunt.
Het terras: Ongezellig en zeker niet uitnodigend om daar te zitten, het eten is beneden cafetarianiveau, hallooooo dit is toch het terras van een restaurant de gebakken zalm was rauw en we hebben jajajajaaaaaa 3 kwartier op het dessert moeten wachten, net op het moment dat ik wilde afrekenen kwam de serveerster met de ijsjes. Nee korting heb ik niet gekregen en ik ben niet de persoon om dit af te dwingen.
Wat ons opviel en wat zeer jammer is dat op zo een topdag "kennismaking opendag naturisme" er niets aan gedaan is geworden om het park mooi te maken. Rondom het buitenzwembad staat er overal onkruid tussen de stoeptegels echt een schande en daar niet alleen het hele park is verwaarloosd terwijl het zo mooi kon zijn als daar iets aan gedaan werd. In het binnenzwembad kun je het niet uithouden van de warmte, het is daar echt mottig en je voelt je zo loom daardoor.
De prijzen in het winkeltje zijn echt aan de dure kant, voor een stomme fles cola van 1,5l betaal je 2,50€ en ga zo maar door, doe normaal mensen. Geen wonder dat je iedereen van de camping tegenkomt in Nijkerk in de Ah en den Jumbo.